من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

معرفی مشهد

 خوندن کامنت ها و اطلاعات اون ها  شدید توصیه می شود ...از دست ندید . 

اطلاعات در  مورد ارایشگاه ..گل فروشی ..رستوران و فست فود ...شیرینی فروشی ... 

سوالاتتون رو بپرسید . 

خیلی از دوستان در  مورد  جاهای  دیدنی  مشهد از  من پرسیده بودند و این که در یک سفر  چند روزه  اولویت رو به دیدن چه  بخش هایی از  مشهد  اختصاص بدهند . خب  این نظر من هست و  از  بچه های  مشهدی و  بقیه دوستانی که جای  خوبی رو می شناسند در  مشهد برای  تفریح و  گردش  میخوام تو بخش  نظرات این پست که ثابتش  می کنم به بقیه دوستان کمک کنند  سفر  خوب و خاطره انگیزی به مشهد  ما داشته باشند .

 

شهر بازی  ها :

معروفترین شهر بازی مشهد شهر بازی بزرگ کوهستان پارک شادی است. علاوه بر شهر بازی بزرگ کوهستان پارک شادی،مجموعه تفریحی کوهسنگی،شهربازی پارک ملت، سرزمین عجایب مجتمع تجاری الماس شرق و همچنین شهر بازی مجتمع تجاری پروما در شهر نیز وجود دارند.  

برخی  از پارک های  مشهد

 گلها : بلوار دانشجو - دانشجوی 7 حدودا

اولین پارک از  این جهت  گلها رو نوشتم تا اگر رفتید  یاد  قرارهای  صمیم و  همسرش  بیفتید .چه نیمکت هایی ...چه روزهایی..چه ساعت های  دلنشینی ...چه بوی سبزه و  صدای بازی و  شاد  بچه هایی ...چه زمزمه های  عاشقانه و قول ها و قرارهایی ..چه جدی  حرف زدن هایی در  مورد اینده ...کار ..زندگی ...چه روزهای  خاطره انگیزی  در  پارک لاله ....که دیدارها و صحبت ها و  دل دادن های  ما دو نفر رو رفم زد ..چه خوب  میزبانی بود  و هست  حتی  الان ...

ملت : ابتدای بلوار وکیل آباد ( همون جایی که اقاهه نگهبانه ما رو سکته داد و من مردم و زنده شدم!!9
کوهسنگی : انتهای خیابان کوه سنگی
باغ ملی : خیابان امام خمینی جنب بازار جنت
وکیل آباد : انتهای بلوار وکیل آباد
جنگلی طرق : حد فاصل شهرک سیدی و ابوذر
باباقدرت : بعد از میدان قدیر
لاله : بلوار آّ ب و برق - میدان هفت تیر  

مراکز  خرید :

 زیست خاور :ابتدای  خیابون کوهسنگی( یا دور  میدان دکتر شریعتی  یا  همون تقی آباد خودمون  ) بدبختی  اینه که وقتی  به تاکسی بگی  شریعتی  یک جوری  نگات میکنه که  کجا ؟ باید بگی  تقی اباد ...

پروما : میدان جانباز

کیان سنتر : میدان جانباز (نزدیک هست به پروما)

الماس  شرق و وصال : خیام شمالی

جنت (خیابان جنت)

بازاردانشگاه (راسته خیابان دانشگاه)

آلتون ( خیابان دانشگاه )

مراکز  خرید  سجاد : (بلوار سجاد)

 راهنمایی ( خیابان راهنمایی)

بازار های  کوهسنگی ( دیزی سنگی و  وسایل سنگی و ..)

بازارهای  خیابان   17 شهریور  

بازار بعثت (در طرقبه : از ییلاقات  مشهد )

خوبی  مشهد اینه که هر  جنس و کالایی یک بازار و جایی که بورس  اون باشه داره و  شما سرگردن نمیشید  و میدونید چی رو کجا باید  پیدا کرد .  

 

حالا برای  این که بدونید  چی رو کجا بخرید من  یک جستجوی  کوچولو کردم و  این رو پیدا کردم .طبقه بندی   مناسبی  هست .

نام محصول

نشانی مراکز خرید

کفش

خیابان جنت - خیابان دانشگاه- خیابان خسروی

لباس

سجاد ...جنت ...زیست خاور ... بلوار معلم...راهنمایی...احمد آباد

عینک

چهاراه دکترا

لوازم التحریر

ایستگاه سراب - خیابان مدرس (دروازه طلایی)

لوازم یدکی

بلوار جمهوری اسلامی - میدان پانزده خرداد

نمایشگاه اتومبیل

خیابان بهار- حد فاصل میدان امام خمینی و میدان آزادی

چرخ خیاطی

حد فاصل میدان شهدا و میدان سعدی

لوازم صوتی و تصویری

خیابان سعدی - خیابان سناباد

لوازم ورزشی

ایستگاه سراب به سمت چهار راه مدرس

فرش

خیابان سناباد -  خیابان شهید رجایی

میوه

بازار بین المللی انتهای خیابان خیام-میدان بار رضوی

مواد پروتئنیی

میدان استقلال - خیابان شهید دستغیب(حد فاصل میدان راهنمایی و سه راه فلسطین)

کامپیوتر

مجتمع کامپیوتری تک واقع در خیابان شهید دستغیب جنب خیابان بیستون - خیابان راهنمایی - خیابان سناباد

موبایل

خیابان احمدآباد-بلوار مدرس

سرامیک

خیابان فلسطین-بلوار شهید قرنی

لوازم الکتریکی

چهارراه پل خاکی - خیابان سنایی

مصالح ساختمانی

جاده قدیم قوچان- پنجتن- شهر سنگ

صنایع چوب

سه راه طرقبه به سمت جاده شاندیز

لوازم طبی

خیابان چمران

صنایع دستی

بلوار مدرس - خیابان احمدآباد روبروی خیابان محتشمی

طلاجات

خیابان خسروی - خیابان راهنمایی

لوازم خرازی

خیابان خسروی پاساژ جواد

تعمیرگاه اتومبیل

خیابان کوشش(چهاراه گاراژدارها) میدان توحید - خیابان شهید دستغیب-خیابان ۲۲ بهمن

عطر و ادکلن

خانه عطر  ملک اباد ...میدان تقی آباد مجتمع تجاری زیست خاور..سجاد ....  -  چهاراه خسروی - میدان بیت المقدس(فلکه آب) - بازار رضا(ع)(عطرهای جانمازی و ..)

مانتو

سجاد ...خیابان راهنمایی - بلوار سجاد-۱۷ شهریور-الماس شرق و مجتمع وصال

اسباب بازی

الماس شرق-خیابان امام پاساژ حکیم-پنج راه پاساژهای امین و بهشت

 رستوران های خوب :

 داخل شهر  هتل بزرگ کوهسر  رو امتحان کنید ..فضایی  جالب و  دیدنی و  متفاوت تا حدی ... انتهای  بلوار  هاشمیه ....طرقبه و شاندیز  از ییلاقات خوش آب و هوای  مشهده  که رستوران های  خوب و  شیشلیک معروف  مشهد رو میتونید  اونجا در محیطی  تقریبا سبز و خنک   تجربه  کنید .  من از  این ها  راضی بودم که لیست می کنم براتون:

اگه اهل خرج کردن هستید (نه ریخت و پاش!) و  دوست دارید  نظم و ترتیب هم باشه تو پذیرایی  و محیط  هم خوب باشه  پیشنهاد من باغ سالار ( شاندیز) و   رستوران تشریفات  v.i.p  (طرقبه) هست . به شخصه از  پدیده شانیدز  دو سالی  هست دیگه خوشم نمی آد  . .تو تشریفات سینی  غذا براتون میارند . یعنی  می تونید  سینی  دریای سفارش بدید براتون ماهی و  میگو و اینا سرو میکنند .یا سینی  نمیدون شماره چندشون کبک و میگو و شیشلیک و  لقمه و اینا داره .. قیمت هم مناسب ..سینی هاش  دو ماه قبل  ( اسفند  91) زیر  40 تومن بود .  پسران کریم فقط  ماهیچه بخورید و لب به چیز  دیگه اش  نزنید  ! تجربه هست که میگم ها ...تازه شعبه فرهاد خیابون سجادش  هم برید  بهتره .  شورورزی  تو بلوار سازمان اب  تا جایی که یادمه غذاهاش  (شیشلیک) و پذیراییش  مرتب و خوب بود .. 

 

اصلا به این آدرس  مراجعه کنید .. کمک خوبی  هست .

http://www.kojakhoobe.com/Default.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1

سایت رستوران یاب  مشهد   

 

این یکی  هم ارزیابی  رستوران های  مشهد هست ...نظر نویسنده اش  هست البته  و محترم .

http://resco-m.mihanblog.com/ 

 

این رو هم از  یک جایی  پیدا کردم براتون :

برای کسانی اهل خوردن و رستوران رفتن هستند رستورانهای اصلی داخل و خارج شهر را معرفی می کنم :

1- داخل شهر :

رستوران راستگو مقابل درب غربی پارک ملت مشهد (الان جاش  عوض شده ..فکر کنم حاشیه وکیل اباد اومده)  - رستوران پسران کریم . بلوار خیام . جنب هتل ثامن ناجا – و شعبه اول خیابون فرهاد بلوار  سجاد ......رستوران مدائن . خیابان احمد آباد نبش خیابان عدالت - رستوران معین درباری حاشیه بلوار کلانتری مقابل هتل پردیسان - رستوران درویش حاشیه خیابان کوهسنگی - رستوران شورورزی حاشیه بلوار سازمان آب -رستوران رضائی خیابان آبکوه چهارراه کلاهدوز (آقا حلواش  معرکه است ..)- 

2- رستورانهای بیرون شهر :

اول : شاندیز 25 کیلومتری غرب مشهد  که رستوران و محتمع تفریحی پدیده -  رستوران ارم شاندیز که در جردن تهران هم شعبه دارد  - رستوران باغ سالار  

دوم : جاغرق و عنبران طرقبه که رستورانهای متعددی دارد از قبیل : رستوران بلبل عنبران - شبهای عنبران - کاریز - یگانه - قنات - و... 

 

این لینک هم برای برنامه ریزی سفر مشهد فوق العاده هست

راستی  اگر فرصت داشتید از  پردیس  سینمایی  هویزه در  خیابان دانشگاه  دیدن کنید و یک فیلم رو با کیفیت صدای  فوق العاده و  یونیک این سینما تجربه کنید .

منتظر اضافه شدن اطلاعات شما به این پست هستم . 

 

دختر  زمستون اینا رو پیشنهاد  کرد :  

برای  ظرف و ظروف و کادویی :  پاساژ گوهر شاد   

 مزون عروس  :  دانشگاه  و احمد اباد (ابوذر غفاری) 

عطر: پدیده در  خیابان ریس و یکی هم  باز  هم خیابان ریس  سر تقاطع قدس

نظرات 40 + ارسال نظر
آوا شنبه 19 تیر 1395 ساعت 02:46

ممنونم عزیزم از اطلاعات خوبتون

موفق باشی عزیزم

رها سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 18:04

سلام .میخواستم بدونم بازار کتاب مشهد که میگن تو احمد آباده کنار فلکه ی آب و پاساژ مهتابه دقیقا کجاست؟کتاباش با با تخفیف.

من خیابان سعدی پاساژ مهتاب رو می شناسم .

کوروش یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 22:00 http://nedaye-eck.loxblog.com

سلام
مکان هایی که بهشون اشاره کردین جامع و کامل نیستن. کلی اشاره کردین. من به عنوان یه مشهدی عرض کردم

سلام
ممنون میشم لطف کنید مکان های دقیق تر رو بنویسید تا دوستان بهره مند شوند .
مرسی از توجهتون.

الی پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 20:24 http://love-is-r.blogfa.com

سلام خیلی ب کمکتون نیاز دارم
من قراره نامزدیم تو قوچان باشه اگه ارایشگاه خوب سراغ دارید میشه راهنماییم کنید اخه من اصلا اونجارو نمیشناسم
میخوام کار تمیزی انجام بده ساده و شیک
لطفا کمک

من در مورد شهر دیگه اطلاعات ندارم عزیزم. موفق باشی.

نیلا یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 17:59

سلام ممنون از وبلاگ خوبتون. من و همسرم هر دو مدرس زبان و ساکن تهران هستیم. تصمیم داریم وقتی دکترای همسرم تموم شد برای زندگی بریم مشهد. چون به زادگاه همسرم که بیرجنده نزدیکه و شهر خوب و با امکاناتیه.
میخواستم ازتون بپرسم که وضعیت کار برای مدرسین زبان توی مشهد چطوری هست؟ مثل تهران هست که شاگرد خصوصی و کلاس زیاد و کافی باشه برای گذران زندگی؟
ضمنا میخواستم بدونم خیابون خیام برای خرید آپارتمان و زندگی جای مناسبیه؟ ممنون میشم اگه وقت کنید و به ایمیلم پاسخ بدین.
بازم ممنون

عزیزم بستگی به سطح تدریس شما داره .سطوح بالا در هر کاری من جمله تدریس ،معمولا مشکلی ندارند برای پیدا کردن کار . موسسه که زیاده . خصوصی رو نمیتونم نظری بدم چون الان تو متن ماجرا نیستم . گذراندن زندگی و تعریف درآمد مورد نظر هم که نسبی هست عزیزم . انشالله یک جای خیلی خوب و حقوق مناسب و راضی کننده بدست بیارید ..

مامان رقیه یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 09:49 http://pooyaye-maman.niniweblog.com

سلام ممنونم که این پستو گذاشتی ما ایشالا آخر هفته عازم مشهدیم واسه همین دلم میخواست علاوه بر زیارت جاهایی رو برم که تا حالا نرفتم . تو خاطرم بود که همچین پستی گذاشته بودین که اومدم و خوندم ممنونم

قربونت بشم .خوش بگذره الهی بهتون

بانوی بهمن ماه پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 11:00 http://bahmanbanoo.persianblog.ir/

با اینکه خودم 29 ساله تو مشهد زندگی میکنم ولی ازین پُست و کامنتاش کلی جاهای خوب خوب یاد گرفتم.مرسیییی صمیم خانوم و دوستان کامنتگذار

قربون شما همشهری گلم

رهگذر چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 15:53 http://einsad.blogfa.com

خواستید زندگی تون رونق بگیره عاقبت به خیر باشید و...برید انتهای خیابون امام رضا یه حرم هست خیلی باصفا از شیرازیها و طبرسی و خسروی هم راه داره...البته اگر فرصت کردید!!

دریا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 19:59 http://khateratman29.persianblog.ir

رستوران دیدار شاندیز حتماااااااااااااا برید من پدیدعه و عنبران رفتم ولی دیدار نمیشه کیفیت عالی قیمت خوب فاضای خوب سرویس دهی خووووووووووبدیگه مشتری ثابت شدیم..
پاستای باغ زیتون ملک اباد ۱۳ همسر که عاشقشه جاشم خوب و با کلاسه قیمتم خوبه..
مانتو سه راه آزادشهر تولیدی خودشون هست دوختشم خیلی خوبه بر عکس طلاب که منبعش هست من زیاد راضی نیستم..

ندا پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 16:07 http://avavamaman.ninipage.com

سلام صمیم جون
اگه امکان داره واسه لباس بچه (دختر من 3سال و نیمست) مارکهای خوب ایرانی یا غیر ایرانی باکیفیت آدرس به من بده .

مرسی عزیزم

saba پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 00:55 http://like_life.blogfa.com

سلام وب قشنگی داری واقعا که جالب بود,خوش به سعادتون برا همه عاشقا دعا کن لطفا,منم پیش خواهرشم

درسا شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 11:49 http://lachaknameh.blogfa.com/

خب منم یک کار فرهنگی بکنم و یک کتاب فروشی خوب بهتون معرفی کنم؟ اجازه هست؟
کتابفروشی گلستانه در طبقه-2 زیست خاور کنار سینمای 5 بعدی! اونجا میتونید هر کتابی رو خواستین پیدا کنید و یا سفارش بدین که براتون بیارن ...ویژگی دیگه اش هم اینه که کتاب کرایه میده! وقتی که نمیخواین کتابی رو بخرید یا شک دارید که خوبه یا نه میتونید کرایه کنید! یک شعبه دیگه هم در خیابان دکترا داره به نام کتابفروشی فلسطین که البته اونجا کتاب کرایه نمیده و فقط میفروشه

شکیب پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 16:54

سه شنبه هفدهم همین ماه یه کامنت گذاشتم که در پاسخت در قسمت آخر گفتی :
" فقط کمی مودبانه تر هم میشه با زائر امام رضا حرف زد ، نه ؟ "
اگر لطف کنی بفرمایی کدام کلمه من مودبانه نیست ، ممنون میشم !!
چون غیر مودبانه مساویست با بی ادبانه ، درسته ؟

استفاده از کلمه (شکم پر کنی ) به جای رستوران غیظ نویسنده رو بهم القا کرد ..به هر حال زبون انتقاداگر ملایم تر باشه دلنشین تر خواهد شد دوست عزیز ..حس خوبی نگرفتم از اون کامنت .. من و همه غافل شدیم و شما که میخوای تذکر بدی اجازه میدی به خودت که از هر کلمه دم دستی ای استفاده کنی ..

مینا سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 14:37

صمیم عزیزم میشه بگی با مادرشوهرت چطور رفتار کردی که انقدر باهم خوبین ؟
راستش من تا حالا ندیدم کسی بگه مادر شوهرم واسم گریه کرد از دلتنگی!
خدارو شکر که انقدر خوشبختی ، میشه رمز موفقیتت رو بگی ؟

بهت گفته بودم که کم کم دارم مادرشوهر دار میشم و واقعا دوست دارم رابطم باهاش خوب باشه اما نمیدونم چه رفتاری باید داشته باشم

باشه ..یک پست مخصوص میذارم .

شکیب سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 08:29

خانوم خانوما ؛
سلام ، فقط جاهای شکم پرکنی و خرید لباس و ..... رو گفتی در حالی که گنج اصلی وهدف اولی ترین در مشهد زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) است و مکانهای خوب ودیدنی مانند موزه آستان مقدس که متاسفانه هم تو وهم خیلی از کامنت نویسانت از آن غافل بودید !!!

امام رضا آدرس دادن نمی خواد دوست عزیز ...ما تفریحات و سرگرمی هایی جز زیارت که هر کسی بلده رو با هم به اشتراک میذاریم ...وقتی شما میری شیراز مسلما کسی بهت نمیگه حافظیه رو فراموش نکنی ها!!!! ولی ممکنه بخوای بدونی چی رو از کجا بگیری و سر در گم نشی ...
فکر نمیکردم کسی باشه که ندونه موزه های مشهد وآستان قدس چقدر غنی هستند ..باشه ممنونم از پیشنهادتون ..اضافه میشه ...
فقط کمی مودبانه تر هم میشه با زائر امام رضا حرف زد ..نه ؟

ســــــــارا بانــــو دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 11:04 http://sarabaanoo.blogsky

سلام
یعنی الان اگر از احوالات بنده خواسته باشید میتونم براتون به روایت تصویر توضیح دهم
یه چند لحظه صبر کنید....
.
.
.
.
.
.
خیر...خیر خانم این تصاویری که این بالا هست گویای حال من نیس...
وایسا...آهان...شاید این
نه نه این
نه نه نه دقیقا این.... الان من یه یک ساعتی میشه که اینجام!
دارم مطالبتون رو میخونم برام جالب بود و نفهمیدم کی یه ساعت شد و اصلا کی اینجوری شدم!
دوسته گلم عاااااااااااااااااااااشق وبت شدم
خوشحال میشم با هم لینک شیم و به هم سر بزنیم
دوستان خوبی برای هم خواهیم شد
منتظرم بیای بگی آیا موافقی با لینک؟
وکیلم؟
ممنون منتظرم.

MERCEDE دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 01:01

vay delam kheili baraye MASHHAD e aziz tang shode ...

اطلسی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 11:22

خوب بگم که نیکادل حسابی گند میزنه و نرید لطفا!یه پوستیژ میکشه سرتون و تمام!همه هم یه شکل!
نازمدی من اونجا بود.
دیگه اینکه شیرینی فرشته هم توی ملک اباد قدس هستش.کیک هاش خوشمزه ست وگرنه شیرینی های خشکش هییچ عطرو بویی نداره

حمیده شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 19:45

سلام
پیتزا زیاد خوردم اما بنظرم پیتزا پونک (بلوار جانباز بعد ازپیتزا کندز)از همه اش خوشمزه تر بوده البته زمانی که خیلی شلوغ نباشه چون بعضا دیدم بوی روغن سوخته میده.
مرغ سوخاری KFC رو هم زیاد دوست دارم چند تا شعبه داره
توی شیشلیکیای شاندیز بسیار زیاد ارم رو پیشنهاد می کنم بنظرم از باغ سالار و پدیده خیلی بهتره.
جوجه های رضایی چهارراه کلاهدوز و تقریبا همون نزدیکیا رستوران کاظمی غذای خیلی خوبی داره
محصولات سحرخیز یه شعبه هم نزدیک حرم داره فک کنم طرف خسروی
شهر بازی بچه ها هم که سرزمین عجایب و خانه پاندا
رراستی عزیزم روزت مبارک
از درس و مشقا چیزی نمی نویسی رو براهی؟

شکوه سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 13:35

باغ سالار گفتیو کردی کبابم، چند ماه پیش عروسیه یکی از فامیلای همسرم بود اونجا، خیییلی مفصل،ده رقم غذا، همشم عروس و دوماد با هم می رقصیدن می گفتن کسی نیاد وسط، منم که خونواده همسر مقید، همش با چادر چاقچول نشسته بودم، تازه از رسیپشن هتل آدرس یه آرایشگاه تو مشهدو گرفتم به اسم شمیم فکر کنم خ پیروزی بود، واسه یه شنیون خیلی ساده بدون آرایش ازم پنجاه گرفت، همشم با روسری نشستم بعدش رفتیم هتل گریه جلوی همسر که چرا ما عروسیمون اونجوری بود اینا اینجوری

بهار.ط سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 02:32

سلام صمیم جان
منم چند تا پیشنهاد داشتم
برای شیرینی:شیرینی خانگی فرشته در خیابان قدس و قنادی خروس قندی بلوار سجاد نبش چهارراه بهار
پیتزا شب هم تو احمد آباد شنیتسل مرغش معرکست
فست فود جاسمین در بلوار سجاد نبش چهار بهار ساندویچ فیله مرغش حرف نداره
خرید چادر مشکی آماده و چادر نماز آماده" خانه حجاب صدف" در خیابان سناباد
باز اگه جایی یادم اومد میام کامنت میذارم

چه خوب شد بهار نوشتی ..چون یک نفر دنبال آدرس فرشته می گشت ...
ممنونم عزیزم ...
من با این همه پیشنهاد خوراکی چه کنم با این رژیمم حالا ؟!!!!

بهناز دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 21:07 http://http://yaldavsorosh.blogfa.com/

مادر ای پرواز نرم قاصدک

مادر ای معنای عشق شاپرک

ای تمام ناله هایت بیصدا

مادر ای زیباترین شعر خدا

پیشاپیش روزت مبارک عزیزم. [گل][گل][گل]

ریحان دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 19:48 http://bame87.persianblog.ir

آبجی کلی چیز یادم دادی و من رو بنده خودت کردی!!! لازم میدونم تشکر کنم و درباره لاهیجان هم یه اطلاعاتی گرداوری کنم. خوبه همه این کار بکنن. مرسی عزیزم. این بوس تقدیم توبوسسسسس


اتفاقا فکر میکردم ایده خوبی باشه اگه دوستان همه این کار رو انجام بدن در حد وسعشون .. خیلی خوب میشه ..برای مسافرها که نور علی نور ...

صدف مامان رادوین دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 13:26


بووووووووووووس

سنا دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:54 http://sana69.blogfa.com

سلام صمیم جون وایییی شما مشهدید چقدر خوشحال شدم خوشبحالتون واقعا

من این مدت اصلا حالم خوب نیست و من خودخواه ازت میخوام برام دعا کنی...
واین چه بهتر که تو شهری زندگی میکنی نفسایه امام رضا هم اونجاست
برام دعا میکنی؟

دختر زمستون دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:26

واسه کامنت بالایی هم منم زعفران سحر خیز رو شدید توصیه می کنم :) هم شعبه زیست خاور و هم شعبه ی احمدآباد (روبروی محتشمی)

دختر زمستون دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:22

خب تو بگو چی می خوای من بگم از کجا بگیری :دی
عزیز دلمی :-* می دونی من چند ساله می خونمت و انرژی می گیرم؟!!! یونا هنوز به دنیا نیومده بوود :)
وبلاگ نمی نویسم اما همیشه هستم :) شما لب تر کن من میام :دی

دختر شیرازی دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 10:29 http://www.dokhtarshirazi.ir

صمیم من اگه اومدم میخوام بیام خونه شما
بعععععععععععععععععععععد
خودت منو همه جا ببر

طناز دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 09:00

مرسی بابت زحمتی که کشیدی و این پست را نوشتی کار قشنگی کردی گفتم اگه تشکر نکنم کفران نعمت شده.

عاشق این بچه های با مرامم کلا ...

ندا دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 02:58 http://avavamaman.ninipage.com

سلام صمیم جون
دیروز تو فکرم بود بیام ازت بپرسم واسه خرید و رستوران توی مشهد کجاها خوبه که روم نشد گفتم زحمته برات که امشب این پست رو دیدم .کلی ذوق کردم که چه ناخودآگاه من چند وقته خدا رو شکر فعاله .
مرسی بابت زحمتهات برای جمع آوری این راهنماییها .
ما احتمالا اواخر خرداد میایم شهرتون .(از اهواز)
اگه میشه لطف کن بگو خودتون زعفران رو از کجا و چه مارکی میخرید؟
مرسی عزیزم

زعفران رو برای مامانم از قاین می آرند ... مامان هم به ما میده ..من توی این ده سال هنوز زعفرون نخریدم راستش برای خونه مون ...مامان خودش خیلی وقت ها گلش رو میخره و میده ببراش پاک کنند چون مامان سالی حداقل دو بار یک دنیا زعفرون به مهمون های راه دورش میده (اقوام) .
من خودم از سحر خیز تو زیست خاور می گیرم ..همهی سوغاتی هام رو ..

دختر زمستون یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 19:35 http://2khtarezemestoon.blogsky.com

اهم اهم :دی بنده مجددا اومدم خدمتتون واسه ادامه ی سخنرانی:دی
درمورد آرایشگاه که نظر منو خواسته بوودی :دی من یه مدت می رفتم "نگارینه" (دانشجو 17) یه مدت "زمرد" (ملک آباد - مرجان 2) یه مدت "سیب "(فرامرز) که آخری کارش اصلا خووب نبود
اما الان نزدیک یه سالی هست ثابت می رم " رزآرا" (سجاد - بین مولوی 4 و 6) در واقع سالن VIP همون "همای زیبایی" فرامرز عباسیه!
که خیلی راضیم مخصوصا واسه ابرو برداشتن سمیرا جون! و شنیون (البته خدماتش کمی قیمت بالاس)
واسه رنگ همچنان همون زمرد پیسنهاد میشه
واسه عروس هم که اونایی که من میشناسم از "نیکادل" (فرامرز) و "گل نرگس" (فلسطین) راضی بوودن! من که عروس نشدم هنوز :دی گفتم در نظر داشته باشی

می خواین واسه مهمونی رفتنتون گل بخرین؟! گل فروشی:
1- وکیل آباد-ابتدای هاشمیه 10! من معمولا واسه خونه گل می خوام از اینجا می گیرم
2-گل سوسن - حاشیه وکیل آباد بین دانش آموز و دانشجو
3-آستان قدس نبش میدون فلسطین (قیمتاش منصفانه است) و کوهسنگی هم شعبه داره
4-احمدآباد - انتهای قائم (گرون فروشه!)

شیرینی و شکلات می خواین؟!!
1- آنسه نبش هاشمیه 10
2- کوروش نبش وکیل آباد 28
3-طوسی احمد آیاد روبروی سه راه راهنمایی
4-طباطبایی 4 راه دکترا
5-خاتون ملک آباد - بزرگمهر
6- شیرینی فروشی فرشته کجاست صمیم ؟!!!

حالا در مورد کافی شاپ و فست فوود
از اونجایی که من خیلی ددریم میشه رو آپ دیت بودنه اطلاعاتم حساب کرد :دی
- اول از همه رستوران "کلید" وکیل آباد - انتهای کوثر 1 که ساندویچ گوشت و پنیر و پاستاهاش عاالیه
- نارون (ایتالیایی - نوشیدنی هاش عاالیه) - پیتزا اروین - ایران ایتالیا - پیتزا دو در یک - ملک آباد - فرهاد 26
- واسه ساندویچ - شعبه های ویل برگر - فرهاد 26 و مخصوصا وکیل آباد - ابتدای 3 راه دانش آموز
- کافی شاپ دنج می خواین! وانیلا (وکیل آباد - بین جلال 3 و 5)
- می خواین با دوست سیگاریتون برین کافی شاپ دنج! ساعت (کوثر شمالیه فک کنم 30 یا 33!)
- قارچ سوخاری فقط "گاجره" وکیل آباد ابتدای قائم مقام جنوبی
- بستنی مخصوص ! کافی شاپ "قندون" وسط های فلسطین 18!

وقتشه خودم از رو منبر بیام پایین :دی اطلاعات جزئی تر مثلا در مورد تجربیات که چیو از کجا بخرین دیگه واسم مسیج بذارین :دی

فوق العاده بود بخصوص برای خودم ..مرسی هزار تا ..
ببین بیا بازم تکمیلی رو بگو ....
ببین جوووووووووووووووون مادرت ....جوننننننننننننننن مادرت بعععععععععععع بیا بگو چیو از کجا بخریم ..بیا ..منظریتیم ...

مریم یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 17:56 http://d177.blogfa.com/

صمیم جون ممنون بابت این پستت... برای ما که سالی یه بار از خارج میایم و دو روزه میایم مشهد خیلی مفیده از الان میتونم واسش برنامه بگذارم.

یک خواننده یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 14:35

سلام مجدد
خوب حا لا که شیرینی فروشی با اون شرایط نبود
خودتون یک شیرینی فروشی بگید که به بلوار وکیل آباد نزدیک باشه
و کیفیت خوبی داشته باشه البته شرمندها.
اگر شما تشریف اوردین کرج من جبران می کنم

عزیزم چند تا کامنت بعدی دختر زمستونی کامل در موردش نوشته ..

اطلسی یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 12:51

ارایشگاه گل مریم توی بزرگمهر.
ارایشگاه مهناز شکیبایی.بخاطر ادای دین خوشگلیم توی شب عروسی توی ویلا اب و برق
ارایشگاه مهناز برای مو فقط. میلاد سجاد

برم یه پورسانتی بگیرم ازشون

کباب ترکی سیسیب توی خیام!ریس

برای افرادی که اهل کوه و دشت و جنکل هستن:
کوههای خلج که جنگل و دشت و همه چی داره و فوق العاده ست
توی این فصل دره ارغوان مسیر طرقبه
سحاب و هتل سحاب

یک خواننده یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 10:33

سلام خسته نباشید
می شه خواهش کنم یک شیرینی فروشی خوب که تو بلوار وکیل آباد باشه سفارش تلفنی کیک قبول کنه و بشه هزینه رو براش واریز کردو کیفیت هم خوب باشه معرفی کنید لطفا البته.
یک سوال دیگه تا حالا از شیرینی خانگی آناناس تو بلوار ملاصدرا شیرینی گرفتین یا میل کردین اگه تست کردین می شه بگین کیفیتش چه جوری؟
ممنون محبتتون

aanitaa یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 04:49

merci samim, kheili aalie in, hamishe mikhastam azat beporsam!
inshala 5-6 hafte dige ba khanevade hamsar tashrif miaarim:*


انشاللللللللللللللللللهه به زودی عزیزم...

ساغر شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 19:52 http://shahreaftabi.blogfa.com

سلام بانو
تا الان خواننده ی خاموشت بودم اما به سلامتی روشن شدیم با این پستت
بند گلستان را از قلم انداختی
خیلی زیباست واقعا
یه دریاچه ی مصنوعی زیبا که کلی ازش خاطره داریم من و خانوادم
تو جاده ی طرقبه هست اگر اشتباه نکنم
و دوتا امامزاده به نام های سید ناصر و سید یاسر که بسیار مجرب هم هستن

بند گلستان در ابتدای جاده طرقبه
دریاچه چالیدره سه راهی اطرقبه

دختر زمستون شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 18:44

به به :دی می بینم که باز بعد مدت ه من اومدم نظر بدم :دی چشتون روشن :دی می دونم دلت واسم تنگ شده بوود
باز بحث آدرس دادن شد من اومدم واسه سخنرانی :دی
پارک آبی های مشهد کو صمیم :دی
پارک لاله هم که عشق منه :دی اگه صب اومدین دیدین یه دختر با چشای سبز درشت داره از خانوما و آقایون مسن نقاشی می کنه مدیونین سلام نکنین :دی
واسه خرید هم که من به شخصه بعد از 6 سال مشهد بودن فقط سجاد رو پیشنهاد میدم!
البته واسه ظرف و ظروف هم پاساژ گوهرشاد شدیدا توصیه میشه
:) - بازار امیر هم می گن خوبه که من تا حالا نرفتم
مزون های عروس هم خیابون دانشگاه و احمدآباد (ابوذر غفاری)
واسه خرید عادی(فروشگاه زنجیره ای) یه مرکز جدید تو کوهسنگی (بین 15 و 17 ) زدن که شدیدا پیشنهاد میکنم بری (اینو واسه خودت نوشتم اگه نرفتی :دی)
اونایی که مثه من نقاشی می کشن :دی (فروشگاه نیلا تو سجاد- عالم زاده پاساژ نگار سجاد و شعبه ی فلسطین 24 - و میرعماد سر چهارراه میلاد تو آزاد شهر)

واسه عطر هم فروشگاه پدیده توی ریس و اون یکی که اسمش رو نمی دونم و توی ریس سر تقاطع قدس هستش خیلی خوبن
زیاد نوشتم خودش شد یه پست :دی اگه در مورد کافی شپا و فست فودا هم خواستی بگو یه پست مفصل نظر بذارم :دی
خودت و پسر گلت رو می بوووووووووووسم

اینا عالیه ..موافقم باهات ..
منتظر فست فود و اینات هستم ...

اوه راستی آرایشگاه هم بگو ..خیلی ها مهمانی و عروسی د عوتند در سفر ..

بیتا شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 15:19

خیلی ممنونم عزیزم انشالا تو سفر بعدی حتمن از این پست استفاده میکنم.

مرضی بلژیکی شنبه 7 اردیبهشت 1392 ساعت 14:03

واااااااااااااااااااای صمییییییییییییییم! از تصور اینکه 80 درصد جاهایی که نوشتی رو رفتم و توهم همونجاها رو نوشتی وقبلا یه روزی اونجا بودی دلم غنج رفت عزییییییییییییزم...
من شوهرم مشهد درس خونده...خودمون یه پا مشهدی هستیم و سعی میکنیم تند تند بیایم...هردفعه هم کلییییییییییی خوش میگذره...باورت میشه؟2تا عروسی توووووپ رفتم اگه گفتی کجا؟باغ سالار...کوهسر هم که این دفعه ها اومدیم و ساندویچ هاش محشششششششششره...رستورانشو امتحان نکردیم...ایشالله این دفعه...مرسی که زحمت کشیدی...اون 20درصد هم اولین فرصت اومدم میرم....دوووووووستت دارم عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد