من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

دیگه دوستت ندارم ..دیگه دوستت ندارم ...

آقا من این سیستم جدید رو دوست ندارم ..تغییرات بلاگ اسکای به دلم ننشسته .. الانم اومدم خودم رو متقاعد کردم که حالا همینه دیگه ..ناز  نکن ..مثل آدم بنویس ...بعد هم اشتباهی زدم همه نظرات رو حذف کردم ..باید  یکی  یکی برشون گردونم ... 50 تا رفتن تو  حذفیات ....نمیتونم یک جا  کامنت ها رو ببینم .هی باید برم صفحه بعد ..صفحه بعد ... صفحه بعد (البته الان تنظیمش  کردم ولی  بازم خوشم نمیاد ازش) من اون رنگ آبیش رو دوست داشتم ...الان هم برای  همین نمی نویسم   .. برید به رییسش!! بگید  یا برگردونه سر  جاش یا تنظیمات رو بهتر  کنه ..یعنی  چی آیکون شکلک نداره ؟ من دلم  شکلک میخواد  خب ..جدا میگم.  علیرغم سوژه های  توپ این مدت . هر روز میام تو مدیریت صفحه ..کامنت ها رو میخونم ... هیییییییییییی روزگار  میگم و  میرم بیرون ... 

دارم افسرده میشم  ها ..نگید نگفتید .. 

  

نظرات دو پست قبل محفوظه ....هنوز تایید نشدند ..( میگم که رفتن تو حذف شده ها)

نظرات 13 + ارسال نظر
روشن مامان سام شنبه 1 تیر 1392 ساعت 18:42

سلام صمیم جون
بازم مثل همیشه بهت می گم ازت متشکرم متشکرم که انقدر چیز خوب یادمون می دی
دوست دارم هوارتا خودت و گل پسملیتو
عزیزم اگه پسرت مسائل مهدو تعریف نمی کنه شاید بهتر باشه از خودت شروع کنی یعنی مثلا دو تایی با یونا جان بشینید چایی چیزی بخورید و حرف بزنید شما از سرکارتون و همکاراتون تعریف کنید و اتفاق هایی که افتاده شاید انجوری اونم تشویق شه چیزی بگه


البته در قالب نمایش عروسکی هم خوب می تونید از نحوه برخورد مربی هاش با یونا با خبر شید
این روش خیلی جواب می ده
نمایش بازی کنید شما می شید یونا خود اقا یونا هم می شه خانوم مربی بعدش بازی کنید و یا اب بخواید یا هر چیزی که به ذهنتون می رسه
من اینا به ذهنم رسید خدا کنه بدردت بخوره
موفق باشی عزیز دلم
بوسسسسسسسسسسسس

قرررررررررررربونت بشم .

sara یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 15:07

میشه ایمیلی بهم بدی تا باهات دردو دل کنم؟ آخه اینجا نمیتونم پیغام خصوصی بذارم و پیغامم هم خیلی طولانیه و تیکه تیکه میشه

samim8888@yahoo.com

هرمان یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 08:55 http://www.sotedelan22.mihanblog.com

مینا شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 09:04

صمیم کجایی ؟
تو رو خدا بیا بهت احتیاج دارم کجایی پس

آیدا جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 22:16 http://chapdast98.blogsky.com/

منم دوست ندارم :(

شکوه جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 00:56 http://shokooh-afarinesh.blogsky.com/

صمیم جون دوست داریم،صمیم جون دوست داریم.بوس.
راست میگی،منم تغییرات بلاگ اسکایو دوست ندارم،مخصوصا این که شکلک نداره پاسخ به نظراتش. من که الگوم شومای. ما دیدیم شما بلاگ اسکایو انتخاب کردی،ما هم بی برو برگرد پیروی کردیم. چه کنیم دیگه. مریدتیم.به شما رای میدیم ما

میس مهر پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 09:07 http://manoeshghooli.blogfa.com

دیبا چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 22:36

سلاااام صمیم جان
یه هفته پیش تقریبا یه ایمیل برات زدم ،
راهنمایی خواستم
ممنونم میشم ج بدی :)

ماریا -کرمانشاه چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 20:22

آخی من قربون این دخمل افسرده برم . صمیم تا نیومدم گوشتو بپچونم بشین بنویس . ننویسی من افسرده بشم کار دستت میدم ها . بعدا نگی نگفتی ها . دلم برات تنگ شده . من خودم برات شکلک در میارم . قبول ؟

مینا چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 15:20 http://moh.ir

خوب سیستم تازه راه افتاده یواش یواش مشکلاتش حل می شه و امکاناتش اضافه می شه نگران نباش

maryam چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 14:52

سلام صمیم عزیز
الان یک ماهه که دارم توی اینترنت نوشته هات رو می خونم
خیلی اتفاقی پیدات کردم
داشتم دنبال یک کلمه می گشتم گه وبلاگ تو اومد تو یافته هام
و این یکی از اتفاقات خوبی بوده که تو این مدت برام افتاده
مرسی که هستی
مرسی که پیدات کردم
مرسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییییییییییی

مینا چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 14:45

حالا ناز ناز ناز نننننننننننننننننننننننننازتو بنازم
حالا قر قر قر قرررررررررررررررررررررررررتو بنازم
صمیم جون یکم با همین نازت قر بده عزیزم !

پاشو بیا بنویس دختر از مدیر شکایت داری چرا سر ما خالی میکنی مردیم از بی صمیمی

hasan hooshmand چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 14:36 http://1sms9.ir

سلام واقعا بی نظیر بود
مطالب موضوعاتت حیلی باحاله و بسیار متفکرانه و علمی ولی حیف کم بود
اکه میخای بازدید بالا بره منو لینک کن بعد بیا سر بزن بهم خبر بده لینکت کنم
خدایی کیف کردم
حتما من با لینک موضوع لینک کن:
جک لطیفه و اس ام اس
و با ادرس
1sms9.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد