من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

سالی که نکوست ...

سلاممممممممممممممممممم  

 به به ببین کیا اینجان!!! سال نو  مبارک ..چه عجب تعطیلات تموم شد صمیم خانوم !!!!! یک وقت نگی  چهار نفر چشم نگرون داری  ها!!!  خب  خودم  گفتم همه غرغرها  رو به خودم .  

 

آقا توپپپپپپپپپپپپپپپپپپ ... عالیییییییییییییییییییییی.... مشششتیییییییییییییییییی ... اصلا شروع و  ادامه این سال یه وضع فرح انگیز ناکی بود...خوب و پر از   انرژی .  من امسال رو میخوام سال صمیمیت خانواده  نامگذاری  کنم . چشه مگه ؟  بذارید مستند نویسی کنم .  یک مسج اقعی واقعی از  همسری  می ذارم تا ببینید  چطوری این بچه جدی گرفته تصمیمات مقامات مافوق!! رو :  

گلم  

نفسم  

عشقم 

همه ی وجودم  

اولین من  

آخرین من 

 من دارم میرم خونه .خیلی  خسته شدم .   

 

میدونم بچه ها ..میدونم شمام مثل اون موقع  من ،  الان تو شوک هستید .(آیکون درکت میکنم)

 

 

مسیج یک ساعت بعد همسری  :  ( آقا  اینا case study  هست ها به درد مطالعات مردم شناختی میخوره . از  ما گفتن!! ) 

 

عزیزتر از  جانم . من عصر  میخوام زودتر برم بیرون . کی  میایی ؟ 

 

بعد من شاسکول و  سال نامگذاری  کن!!!  آقو  ذوق  کردم و  تو دلم دسته بیل قند پیچ شده!! آب  کردم و  اصن هی  چشمام رو می مالیدم هی  به گوشیم نگاه میکردم لبخند  نوعروس  غنچه واری!! می اومد روی لبام .. خلاصه  جوی  در  فضا و عطری  در  روان من ایجاد شده بود!! که حد نداشت ..بهش  پاسخ دادم :  

 

عزیزتر  از جان  

گل من  

نازنین من  

تو برو بیرون.

کی عصر میای  دنبالم ببرمت بیرون از  خجالت  مهربونی  هات در بیام؟ هانننننننننن؟!!!! 

 

یعنی  آدم با تمام عمق وجود روی سیم خاردار بشینه اینطوری  جو نگیرتش .این ببرمت بیرون یعنی  پدر و پسر یک شام به دلخواه و منوی باز!!!  مهمون مامان صمیم .یکی نیست بگه تو به جای  خرج کردن باقیمانده کارتت میتونی  فکرهای  اقتصادی بهتری هم بکنی  ها ننه جان !!!  خلاصه ساعت 7 اومدند دنبالم و  من در  کف و  عجب از  اینهمه وقت شناسی و  زود اومدن و  اتمام دوران سیاه غر غر  کردن  زوجین!!!! خب مسلما قیافه من بعد از  12 ساعت کار  خیلی  اون ذوق  اولیه رو نشون نمیداد .برای  همین به جان خودم یک شال زرد  جیغ و جیگر  از  دستفروش  کنار  خیابون خریدم که فقط  کارم راه بیفته و با مقنعه نرم سر قرار با همسری . کور شم اگه دروغ بگم که وقتی گفت  6 هزار  تومن من به گوشام شک کردم . جان صمیم اصنننننننننننننننن بهش نمیخوره شیش تومنی باشه . خلاصه قند آب  کنون و  دل رقصون و بندری زنون!!! شال رو سرم کردم تو   اولین آسانسور سر راه و لبی رنگین کردیم و رفتیم سر قرار . بقیه اش باشه بعدا تعریف کنم براتون .اونا  رو بخونید  گریه هاتونم خواهم دید!! 

 

 این مهر و محبت نشون دادن ها  داستان داره .من تو مسافرت و روزهای اول سال از  همسری خواهش کردم یک تصمیم جدی بگیریم دوتایی مون که امسال و روزهای  پیش رو بخصوص در  سفر رو ، کمتر ازگل ، به هم نگیم . خدا رو شکر  قبلا هم بی ادبی و  اینا نبود بین ما ولی باز هم کلام شیرین مثل الان هم اونم از  طرف همسری  این طور  قل قل نمی جوشید!!! . خلاصه آقا انقدر با همین قر ار  کوچولو سفر به ما سه تا خوش گذشت که همسری چند بار ازم تشکر رسمی کرد که این همه باعث میشم از لحظه های سفر  لذت ببره .میخوام بگم همین چیز کوچولو موچولوی  لحن و زبون شیرین یکهویی دنیا رو عوض کرد انگار  تو سال جدید .   

 

در  پست های بعدی  از  سفر فوق العاده گرم و شیرین  نوروز  93 تعریف خواهم کرد براتون . این روزها به علت جابجایی امتحانات دانشگاه ها بخاطر  جام جهانی ، شب با کتابام  دوتایی بغل هم  خوابمون میبره .  

 

روز و روزگارتون خوش ....  

صمیم  بزودی  ظاهر  خواهد شد دوباره ....    

 

پ.ن. 

آقا اسم پسرونه برای  نی نی  میخوام . نام پدر بچه رضا هست .فامیلیشون هم با الف شروع میشه . دوستم خیلی روی من حساب  کرده . ناامیدش نکنیم ! اسم تک و  زیبا و با معنا میخواد . ترجیحا عربی نباشه پلیز . 

 

کامنت های قبلی تایید خواهند شد .  

 

 

برای بهنار  عزیز از شمال : عزیییییییییییییزم .. تموم  محبت هات به من رسید و  از  اینکه اینقدر به فکر و یاد من هستی  ازت ممنونم و آرزوی سفری  خوب و  خوش براتون دارم . میدونم معذوریت های من رو درک میکنی و  برای داشتن همچین دوستان مهربون و با معرفتی  خدا رو شکر  میکنم .

نظرات 40 + ارسال نظر
ماما ایما جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 12:39 http://www.mama-ima.blogfa.com/

سلام وب خوبی دارید همیشه موفق باشید .
آرین .آریا .آرتین

ممنون میشم به وب من هم سر بزنید .

یاسین جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 10:00 http://yas00yas.blogfa.com

وبتون جالبه به وب من هم سر بزنید منتظرم

leili چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 20:27 http://www.joojoo1111.blogfa.com

salam azizam khoshbakht bashi v shad

همسر دوم خوشبخت سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 19:41 http://asemani1.blogsky.com/

دوست بلاگ اسکایی...
چقدر نوشته هات روح داره. خوشحالم از ددیدنت.

سحر یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 01:40 http://www.in-man-nist.blogfa.com

چقذ رابطتونو دوس دارم
برای منی که تازه تو دوران عقدم خوندن وبت جالب بود
باز میام ایشالا

مامان معید یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 14:58 http://moeidmajd.blogfa.com/

معید از اسامی الهی به معنای بازگرداننده اس...از عید میاد.
پست جدید چی شد بانو؟

الهام شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 23:44 http://eligoli.blogsky.com

مگه اسم بچه باید به اسم مامان یا بابا بیاد؟ اگه باید بیاد رادین -رادمهر-رایان-

مهدیه شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 13:22 http://mydailywriting.blogsky.com

اگه بهت بگم از کی دارم می خونمت شاید خندت بگیره
ولی شما که خوب سرت شلوغه ما رو نمی بینی خانمی
نظرت رو راجع به نوشته هام بگو
منتظرما!!!

به به سابقه 18 ساله زندگی موفق دل هر کسی رو شاد میکنه ...
خوشحالم از همراهی مثل تو

sep!deh شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 12:19 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

باهات موافقم ...

چون منم امسال رو یه جور دیگه شروع کردم و این رو به فال نیک گرفتم ...

امیدوارم امسال واسه همه سال پر باری باشه ..

سارا شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 01:17

رادین.
به معنای مرد ، راد مرد.

سمانه مترجم تهرون جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 18:49

سلام
کجایی صمیم جون؟
دوستتتتتتتتتت دارم
عیدت مبارک
سال توپی داشته باشی

یک زن پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 17:12

ازاینکه میبینم زن و شوهری به همدیگه احترام میذارند و برای زندگیشون با هم دیگه تصمیمهایی میگیرند خوشحال میشم براشون و ناراحت میشم برای خودم که اسم زندگی مشترک برامون بی معنیه من تازمانیکه به جریان زندگی و تصمیماتی که خودش به همراه خانواده اش برای زندگیمون میگیره اعتراض نکنم. زندگی آرومه والا فحش و ناسزاست که باید بشنوم.دیروز جواب اعتراضم به جریان زندگیمون زنگ زدن به خواهرم و فحشهای رکیک همسرم به پدر و مادرم بود.متاسفانه حضور دو دخترم باعث میشه همیشه کوتاه بیام تا کودکیشونو خراب نکنم و بابا براشون همچنان عزیز باشه.

یه سری به وبلاگ گیس گلابتون بزن .درس هایی داره برای بهتر کردن زندگی .. خواهر من هم گرفته ازش . خیلی راضی بود و میگفت انگاری یک پیچ زنگ زده آهنی یکهو روون میشه .. با گیسو جان مشورت کن .در واقع از بین امکانات مختلفی که برای ماها گذاشته یکی رو انتخاب کن و بهش عمل کن ..ممکنه جری شدن مرد خونه در نتیجه نرمش های بیجای خانم خونه باشه عزیزم ..در جواب فحش و ناسزا نباید خاموش بود ..روشش رو بهت میگه گیس گلابتون . محکم باش و خودت یک کاری بکن ادامه این زندگی سوختن و ساختن نباشه . مردت رو مجبور کن عقب نشینی کنه در برابر اراده تو برای تغییر ...

م.ا چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 14:50 /http://asheghetaman.blogfa.com/

اسم با معنی و ایرانی زیاده ولی یکی از زیباترین اسم های پسر که با الف شروع میشه به نظر من آرشا هست.آرشا یعنی پاک و مقدس و بی آلایش که اسم پسر داریوش و نوه کوروش هم بوده.امیدوارم نی نی دوستت به سلامتی دنیا بیاد.و ممنون از خودت صمیم جان که وبلاگت و خوندن مطالبت همیشه لبخند رو لبام آورده و خیلی چیزا ازت یاد گرفتم

فریده چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 09:29

سلام گلم خوبی؟ دخترم دقیقا همسن پسر خودته و الان خیلی لجبازی میکنه مخصوصا منم که درگیر پروپوزال و پایان نامه هستم و سرکار هم میرم اصلا زیاد حوصله ندارم قبلا با من صمیمی تر و از پدرش حساب میبرد و خونه مادرم میرفت والان هم یه ۶ ماهیه که مهد میره و بیشتر مریضه وقاعدتا بیشترم دارو میخوره که فکر میکنم روی اعصابش اثر داره تو رو خدا چند تا کتاب یا روش تربیتی خوب یا سایت خوب در این موردها بهم معرفی کن چکار کنم ؟ اونقدر غذاب وجدان دارم چون بعضی وقتا بد جور بچمو خورد میکنم مثلا بهش میگم تو انقدر بدی که من خجالت میکشم بگم مامانتم .....بخدا دست خودم نیست کمکم کن

به بچه ها گفتن ..از بچه ها شنیدن ***کلیدهای رفتار با کودک 5 ساله*********** سرچ کنی به کتاب ها و مقالات بیشتری میرسی . فعلا با اینا میتونی شروع کنی . به نظر من بچه توجه تو رو میخواد ..نه درس خوندنت رو . برای بیرون کردن رقیب از میدون( دفتر و کتاب ها و وقت هایی که برای درس میذاری) حاضره هر کاری بکنه . بهش توجه بیشتر نشون بده ..گرم در آغوشش بگیر و مطمئنش کن برات خیلی با ارزشه بیشتر از همه چیز ( بعد از بابایی البته) مریضی در شروع مهد تقریبا معمول هست اون چیزی که به اعصاب بچه فشار میاره تغییرات جدی و مهمد و محیط جدید هست . یک سری برو مهد و مطمئن شو بچه تحت فشار نباشه اون جا .. با مربیش هم حرف بزن ببین به نظر ایشون برخورد بچه کلا با همه از روی لجبازی هست یا با شما و د ر منزل فقط ؟ احترام حق هر کسی هست .به اندام کوچولوش نگاه نکن .. تو داری این روزها تصویری از خودش برای کل زندگیش در ذهنش شکل میدی .حس بی مصرف بودن و بد بودن رو بهش القا نکن فریده جان . بهش کلمات مثبت و خوب رو بگو ..باهاش محترمانه حرف بزن و عشقت رو بی شرط و شروط بهش بده .. همین که میخوای یک جای کار رو درست کنی خیلی هم عالیه ..موفق باشی .

سحر چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 00:36

صمیم بانو دلم برات خییییلیییی تنگ شدههههه زود بیا بنویسسسس

ترگل چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 00:07 http://pink-house.persianblog.ir

سلام صمیم جون.سال نو مبارک.انشاا... همیشه در کنار همسر و پسر گلت سالم و شاد باشی عزیزم.
من دوتا پیشنهاد برای اسم دارم که با ر شروع بشه یکی روهام یکی رادین اما من فقط این اسم هارو شنیدم و معنی اونارو نمیدونم تحقیقات راجع به معناشون دیگه با خودتون.

نوک طلا سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 13:53 http://www.noktalaonoksia.blogfa.com

سلام صمصم جان سال نو مبارک انشاالله که سال خوبی داشته باشی
پـــــــــــر از حرف های عشقولانه و انرژی بخش....
یه چیزی بگم؟! تو زندگی مشترک هرچقدر از این کلمات بیشتر استفاده بشه انگار که زاد و ولد کنن! هی بیشتر و بیشتر تو دهن آدم می چرخن! گل پسرتون هم یاد می گیره و از همون اول با عشقش مثل شما صحبت میکنه...
به نطرم بهراد اسم قشنگیه!

همین طوره .. دیروز با پسرک بازی زن و شوهری میکردیم!!!!! بهم میگه خانوم ... خوشگللم ....بیا اینجا پیش من!!! فکک ن! یعنی خداییش اینا رو دیگه باباش نگفته به ما ولی بچه یاد داره ..

گلهای زندگی من سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 10:24 http://golhayezendegiyeman.blogfa.com/

صمیم جان عشقتون مستدام و
زندگی به کامتون

مامان امیر حسام دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 18:23 http://amirhesam91.blogfa.com

صمیم جان گلم نفسم عشقم همه ی وجودم بقیه اش چی شد خوب؟(ستاد صمیم به نوشتن تشویق کنی )

سی سی یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 21:23

صمیم جون روزت مبارک عزیزم همینطور سال نو امیدوارم تو این سال خنده بر لبات شادی بر دلت و سلامتی بر وجودت حکمفرما باشه گلم

بهار یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 18:29

روزت مبارک صمیم بانو

آرزو یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 08:14 http://amiri.arezoo56@yahoo.com

مادر
اولین
زیباترین
واقعی ترین
و پابرجاترین عشقی است که انسانها تجربه می کنند
صمیمم روزت مبارک

سحر شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 23:51

صمیم عشقم روزت مباررررککککک::-* :-* :-*
مامانی مهربون همسر مهربون بانوی زیبا دوست دارم:-*

خاموش شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 16:13

سلام صمیم عزیز و دوست داشتنی که با پستات بهم انرژی میدی...
ایشالا سال خیلی خوبی پیش رو داشته باشی.
روز زن رو هم بهت تبریک میگم وامیدوارم همیشه لبخند مهمون لبات وشادی مهمون دل مهربونت باشه عزیزم.
ندیده ،خیلی دوسِت دارم وبرام باارزشی.............

کیهان شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 09:36 http://mkihan.blogfa.com

خوب ... من حاظرم اسم خودمو بهش بدم!!
امیر کیهان
چطوره؟ما که خود شیفته هستیم و خودمان از اسم خودمان خوشمان می آید

کیهان شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 09:30 http://mkihan.blogfa.com

درود
حال شما
خوبی؟
ماشالا شما هم که از قدیمی ها هستید!!!
یکی از کامنتهای سال فکر کنم 86 ات را خواندم راستی از برفین چه خبر؟
برای همه شما ها آرزوی سلامتی و به روزی دارم.امین

ممنونم .از برفین خبری ندارم و به شدت دلم میخواد یکی ازش خبری برام بیاره ..

شبنم جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 23:26 http://www.lovelyhome.blogfa.com/

قبلا وبلاگتو می خوندم. مدت زیادی نبودم و چند سالی از پستهات عقب بودم. خوشحالم دوباره پیدات کردم. سالهای عقب ماندگی هم جبران کردم و از امروز به بعد دوباره همراهتم. برات سال خوبی رو آرزو می کنم. راستی پدر و پسر رو کجا بردی؟

معمولا سورپرایزهای من فست فودی هست که همسری عاشقشه .. فکر کنم آس برگر بود .

مامان معید جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 18:02 http://moeidmajd.blogfa.com/

آرسن: عبریه به معنای مرد شجاع و قهرمان
اسم عربی مگه چشه معید به این قشنگی

عزیزم سلقه این دو نفر اینطوری هست ...
اسم پسرت به چ معناست ؟ از استعانت و اینا هست ؟ یا موعود ؟

خواننده خاموش صمیم دوست جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 12:18

سلام عالی حال کردم با حال کردنت javascript:void(0); عاشق تو ونگاهت به زندگی هستم javascript:void(0); اگر چه بی ایراد هم نیستی ولی واقعا در حد عالی عالی عالی هستی

همشهری پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 19:42

سلام
من یه خواننده خاموش هستم
تو این کامنتتون تو پی نوشت دنبال اسم با مسما و با معنا و غیر عربی میگردین
راستش برام جالبه، چی تو این اسم های عجیب و غریب مردم ما میبینن که این اسم های قشنگ به زعم شما عربی رو نمیخوان
خدا که خالق هستی هست برای برگزیده ترین بندگانش از آسمان اسم انتخاب میکنه بعد اونوقت ما دنبال اسم با مسما و با معنی میگردیم ترجیحا غیر عربی
پیامبر میگن که وظیفه پدر و مادر انتخاب نام نیکو برای فرزنده حالا ما حقیقتا چه اسم های نیکویی برای فرزندانمون انتخاب میکنیم

من به نظر دوستم و همسرش احترام مییذارم و وظیفه خودم نمیدونم چیزی که کسی بهش اعتقاد داره رو عوض کنم . من روش و منش این دو آدم رو از خیلی ها بهتر دیدم...امیدوارم بچه شون هر اسمی میخواد داشته باشه ذره ای از لیاقت ها و آدمیت این دو نفر رو به ارث ببره تو زندگی ...
نظر شما هم قابل احترام هست .

مامان معید پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 14:55 http://moeidmajd.blogfa.com/

ای جیگر خودت و این نام گداریتو برم من...خدا وکیلی همسریت پای همه نام گداریات هست خدا حفظش کنه واست... همیشه و همه سالت اینجوری باشه پر از عشق و حرفای قشنگ به حققق امام هشتم.

خدا گل پسر رو برات حفظ کنه عزیزم .

ادویه پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 14:15

سال نو مبارک صمیم جان. پرنده همیشه همینجوری بهم اسمس میده! یعنی انقد کلماتش شبیه به آقای شما بود خنده م گرفت. صبح که میرسه سر کار با کلی کلمات و صفت خوشگل خبر از رسیدنش میده و توی تمام روز هم به همین منوال :)
اینم اسم های پیشنهادی من:
رادوین
رادمان
آیهان
ایرمان
شایراد
آرن
کیسان

مینا مشهدی پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 08:32

با شال زرد هم خوشگل میشیا

اسم های پسری که خودم دوست دارمو میگم برات:
رادین

آریو

سامیار

فافا چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 20:20

حسابی خوش گذشت پس همیشه به خوشی
ماهان ماکان ایلیا شروین

آرتین چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 18:49

آرتین

نسیم چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 15:41

همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم

آرشا : پاک و نیرومند

افسانه مامان ادریان چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 14:44 http://www.eshghemanadrian.blogfa.com

بالا خره اومدید صمیم جان.همیشه به خوشی و گردش.ایشالله که ادامه شم ختم به خیره دیگه

سحر چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 13:59

بانووووو..زیباااا..قند عسلللللل..عزیز دلللللل جان جاناااااا سلاااامممممم:-D
خدارو شکککککررررر که بالاخره نوشتی رسیدن بخییییر خوشحالم که کلی خوش گذشته بهتون:-* بیا و باقیشو بتعریف منتظریماااااا
راستی منم یه شال خریدم 5 تومن;))) اونقدر خوشکلههههه همه هم میپرسن از کجا خریدییییی:-D

آرتا(شیما) چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 13:49

چه تصمیم زیبایی @-}--
من شمارو قلبا دوست دارم صمیم بانو .اسمم رو تغییر میدم چون اینجا چندتا شیما هست.

آرزو چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 12:54 http://amiri.arezoo56@yahoo.com

صمیم جان
انشاالله که دنباله ی تعریفات هم اشکمونو در نمی یاره و لبخند به لبمون می یاره . روز و زوزگارت خوش
در مورد اسمم من رادان ، رادین ، رادمان ، آرتاداد به ذهنم رسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد