من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

15 مرداد گرم و دوست داشتنی

  امروز یک نیمه مرداد دیگه  و سالگرد ازدواج من و همسری  هست .

با یک بسته بزرگ که توش  یک کارت  فوق العاده بامزه و  یک گلدون بزرگ شمعدونی  با گل قرمز  قشنگش و  زیرگلدونی شیکش   سورپرایز شدم ..تو محل  کارم ... هنو ز همون قدر  شیطون و  با سلیقه و  گرم و  با محبت  هست که یازده سال قبل بود ... هنو ز کافیه یک روزی  گفته باشم  وای  خدای من . چقدر  من عاشق  شمعدونی  ام .. تا نگه داره  تو ذهنش و به وقتش من رو  مثل روزهای اول شگفت زده کنه ..گاهی  یک هدیه که با عشق  خریداری  میشه بالاتر  از  جواهرات زیبا برای  آدم ارزش  مند  میشه ..

 

برای  همگی  عشق های  عمیق و صمیمی و  گرم آرزو میکنم ...صداقت و نجابت و احترام در  رابطه ...و  تلاش و  ساختن و ساختن ...  خونه های بزرگ و زیبا و  باشکوه  هم از همین  دونه های آجر کوچیک ساخته  میشن.. 

 

مراقب  خودتون باشه ..