من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

بیمه (قسمت 4 )

  

کامنت ها وسوالات دوستان رو  در  اون بخش  از  دست ندید.

سلام.

در  مبحث بیمه عمر و بخصوص  موقع بازاریابی ،به آمار و ارقامی که از سوی بیمه ها ببه عنوان نشان افتخار!! بهتون اعلام میشه اعتماد کنید اما چشم بسته اعتماد نکنید . نماینده بیمه محترم کار افرین اخیرا به من پیامک زده (در  واقع به تعداد  کثیری از  مشتریان) و  با افتخار  اعلام کرده که سود امسال ما  7 درصد بالاتر  از سودی  هست که بهتون قول داده بودیم!!! آقا شیطونه گفت یک تکونی بدم بهشون بدونند ملت دو دو تا چهار  تا بلدند ..تماس  گرفتم و گفتم  سود تضمین شده 5 سال اول شما که  18 درصد بود نه 15 درصد  . الان هم که اعلام فرمودید سود شرکت به 22 درصد رسیده (الله اعلم) این  4 درصد  چطوری یکهو به 7 درصد رسید ؟!!!! فرمودند شما قرارداد قبل هستید برای  همین 15 درصدی بودید!!!  چه جالب شد  ها!!  عرض کردم توبند قرارداد آخرتون فرموده بودید قراردادهای قبل از سال 91 رو هم جزو  همون 18 درصد سود  محاسبه می کنید و این رو رسما امضا کرده بودیم با هم .. چی شد  پس  اون حرف ؟چرا ارقام به هم نمی خوره؟!!!

پاسخ شرکت بیمه محترم :  فقط سکوت !!! ( ظاهرا  کسی  پیگیر این ادعاها نمیشه معمولا)

 

آدم یک ذره ذهنش  یاری  کنه قبلا چه وعده ها و  حرفایی به ملت زده بد نیست ها ...  

 

برای  بیمه کودکان  هم مثال میزارم براتون. جدول بیمه ای  پسرک برای  سن پنج سال رو میگم براتون: (بیمه معلم)

مدت 30 ساله  / مبلغ ماهیانه 50 هزار  تومن /  سن بچه 5 سال  /  درصد تعدیل سرمایه  صفر /  درصد  تعدیل  حق بیمه  10 درصد  / پوشش های  تکمیلی  مثل معافیت ، نقص عضو و  هزینه پزشکی رو هم (خیر ) زدیم.  (آگاهانه)

 سی سال بعد با این شرایط  پسرک در سن 34 سالگی( الهی قربونش بشم)  با پیش بینی حداقل سود (یعنی بدترین حالت) ،  حدود ششصد میلیون اندوخته ریاضی  خواهد  داشت . البته با سود  25 درصد  میشه  شش میلیارد  که ما روی  همون بدترین  حالت فقط میریم جلو . یادتون نره سال قبل  سود شرکت بیمه معلم  23 درصد بوده یعنی تو  سی سال به احتمال قوی  حتی  از  این ها هم رشد سرمایه بیشتر  میشه  تو بیمه عمر .  

  

یک سال بعد با این مقدار اندوخته و با سود  پیش بینی  18 درصد  بدین ترتیب  بیمه معلم بهش  ماهانه حقوق  بازنشستگی  میده :  

سال اول             ماهی  5/5 میلیون  


سال پنجم           ماهی  شش و نیم  میلیون  

سال دهم            ماهی  هشت ونیم  میلیون  

سال پانزدهم        ماهی  11 میلیون  

سال بیستم         ماهی  14 میلیون  

سال بیست و  پنجم       ماهی  5هفده و نیم م  

سال سی ام             ماهی  22 م   

سال سی و  پنجم    ماهی  28 م  

و همین طور  میره جلو  تا انشالله به سن 106 سالگی   برسه که در  واقع بیمه  72 سال  به بچه من  بازنشستگی  داده یعنی  از  سن 35 سالگی  تا 106 سالگی  که اون  آخر میشه ماهی 175 میلیون تومان حقوق بازنشستگی .. (ما بدترین حالت رو فرض کردیم )

هر  جور هم که حساب  کنید  با تورم و اینا به هر  حال  پول تنقلات یک جوون 106 ساله  در آینده در  میاد !!! 

 

 

نکات مهم

 اقساط  : یک نکته خیلی  مهم در  مورد  اقساط  (اون هایی که یکجا پرداخت نمی کنند) اینه که اگر  تا 45 روز  اقساطتتون عقب بیفته  بیمه شما به حالت تعلیق در  میاد و  دوباره باید ازمایشات پزشکی بدید تا برقرار بشه  حتی  اگر زیر  40 سال سن داشتید ..و ضمنا از  سود  اخرتون هم کسر میشه (یک و نیم درصد) .. این یکی رو  اصلا به تعویق  نندازید لطفا .


قتل : نکته بعدی  اینه که اگر  فرد استفاده کننده بعداز شما  عمدا بخاطر  استفاده از   حق بیمه تون  شما رو بکشه!! از   بیمه و پول گزاف اون محروم میشه . اگر  دو نفر بودند و یکیشون شما رو کشت به قاتل  پول بیمه تعلق  نخواهد گرفت ولی به بنده خدای  دیگه  بیمه رو میدهند ..اینا رو  خوبه آدم بدونه ها!! ببینید  من اینا رو هم پرسیدم..البته دور  از  جون همگی  باشه  .

 
اعتیاد :  اگر بیمه شده  در  دو سال اول بیمه به علت ایدز یا هپاتیت فوت کنه فقط  اندوخته بیمه یعنی  پولی  که پرداخت کرده نه سودش  بهش  تعلق  میگیره در  واقع به وارثش ..اگر  هم به علت اعتیاد به مواد الکلی فوت کنه  چه یک سال بعد از بیمه  چه سال سی  ام (فرقی  نمی کنه) باز  هم فقط  پولی که پرداخت کرده بهش  میدن نه سود و اینا ...

سقوط  هواپیما  :  اگر بیمه شده بصورت مجاز و قانونی و با خطوط  حمل و نقل  مجاز  پرواز  کرده باشه بیمه غرامت فوت ناشی از   خظرات سفر  هوایی رو  کامل  پرداخت میکنه . ولی  اگر  پرواز  اکروباتیک و  نمایشی و تمرینی و اینا باشه  فقط  مبلغ پرداخت شده تا روز  حادثه رو میده.  
 
چند مورد  دیگه م هست . این  پست رو نمی بندم و  به مرور ممکنه تکمیل بشه . از  دسته بندی  مطالب  هر وقت خواستید  سراغش رو بگیرید . 
 
از حدود   ۱۵۰۰ بازدید کننده و  خواننده مطالب  بیمه ای (هر پست)  سپاسگزارم که وقت گذاشتند و استفاده کردند (انشالله).  از  ۱۸ نفری !!!! که زحمت کشیدند و نظرشون رو  دادند و من رو  دلگرم کردند هم  تشکر  ویژه می کنم .منتظر  خبر اقدامات بیمه ای  شما هستم .    
 موفق و  موید باشید و    تن و روانتون سالم و تندرست و در  عافیت  کامل .  

نظرات 83 + ارسال نظر
پریسا یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 10:40

صمیم عزیز،خیلى ممنونم از توضیحات مفید و وقتى که صرف کردى،آرزو میکنم همه سرمایه ات خرج شادى و عشق بشه

ندا دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 11:31

سلام صمیم جون
إز بیمه معلم تو این مدت راضى بودید ؟

ابوالفضل سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 17:06 http://khabis.ir

من و همسرم بیمه پاسارگاد بودیم تا اینکه این ماه نماینده فروش این بیمه هم شدم. خودم به دوستان پیشنهاد میکنم فقط پاسارگاد

بسیار هم خوب . من به کسانی که با تحقیق و تعمق روی عقیده ای شون هستند احترام میذارم . موفق باشید با همسر گرامی و تبریک و آرزوی بهترین ها در این شغل

golenaz شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 16:46

سلام صمیم جان،من بعداز کلی تحقیق وسبک سنگین کردن بیمه معلم وانتخاب کردم،بینهایت ممنون از راهنماییهاتون.... خیلی خیلی دوست دارم..... الهی چراغ خونت روشن باشه تا ابد.... هزارتا بوس

مدیر فروش بیمه عمر پاسارگاد چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 14:51

سلام .. سایت خوبی دارید ، این پس هم قدیمیه ولی چندتا نظر توشون دیدم بالازم دیدم اینو بگم ... بیمه عمر پاسارگاد الآن بهترینه واقعیته غیرقابل انکاره ... حتما میخواید دلیل
این حرفمو بدونید ، چشم میگم ... ما توو شعبه منطقه 12 نماینده هایی داریم از بیمه آسیا ، ما ، پارسیان ، رازی ، ایران که اومدن و بیمه عمر پاسارگاد رو زدن ، این یعنی اینکه بیمه عمر پاسارگاد رو بهتر دیدن ،،، ببینید دوستان تعهد اندوخته نهایی به اضافه سود که محفوظه ، چون پنج سال اول هر بیمه عمری بدون کم و کاست میره به حساب بیمه مرکزی ، اینو راحت میتونید متوجه بشید ، اما پوشش ها و پرداخت خسارت ها ، اندوخته نهایی نزد هر بیمه ای با اون یکی فرق داره ،،، یکی از دوستان پرسیده نماینده برتر تهران کیه ؟؟ اینکه نزد کدام نماینده میزنید مهم نیست ، هیچ فرقی نداره مهم اون شرکت بیمه ای هست که شما انتخابش میکنید ... موفق باشید ... akaskoo@yahoo.co

ممنون از اشتراک نظرتون با دوستان .

golenaz سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 13:59

خواستید به ایمیلم جواب بدین فرقی نداره،پیشاپیش ازپاسختان ممنونم88fsmi@Gmail.com

golenaz سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 12:24

با سلام، من بعداز تحقیقات بسیار متوجه شدم بیمه معلم وبیمه ملت تقریبا تویه رنج هستند، میتونم بپرسم شما چرا بیمه ملت وانتخاب نکردید که درحال حاضر سود سی درصد میده ویه بیمه توانگره،نرخ سهام بالایی داره و... حقیقت من نمیدونم کدوم یکی رو انتخاب کنم، شما معیارتون چی بوده برا انتخاب؟. دوم اینکه شما در مورد مستمری که تقریبا همه بیمه نامه ها دارن خیلی تعریف کردید در صورتیکه بعد سی سال خود آدم میتونه تصمیم بگیره که پولشو کجا سرمایه‌گذاری کنه، شاید اون موقع جاهای دیگه ای برای سرمایه‌گذاری بهتر باشه... بازم خیلی تشکر میکنم به خاطر وبلاگ پرمحتوایی که داریدومن خیلی لذت میبرم از خوندن وبلاگتون.... ممکنه زود جوابمو بدین ممنونم

عزیزم من تو چند پست نظرم رو نوشتم . تحقیقات خود شما ملاک انتخابتون باشه .

بیمه چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 13:21

با سلام.بنظر من شما دارین از یه بیمه خاص( معلم) طرفدرای می کنید./در صورتی که بیمه های فوق العاده قدرتمندی توی کشور وجود دارند.
من پیشنهادم به همه اینه.
وارد سایت تمام بیمه ها بشن( ایران-دانا-البرز-کاغرافرین-معلم-پارسیان و ....... همه و همه) از توی قسمت استعلام بیمه عمر، برای خودتون نرخ بگیرید.
سرمایه عمر( اصلی) بهترین حالت، 20 برابر پرداخت سالیانه است.یعنی کسی که 50 تومن در ماه میده.میشه سالی 600 تومن و سرمایه عمرش میشه 12000000 تومن.میشه زیاد تر یاکم ترشم کرد.
سرمایه حادثه رو برای بچه های کوچیک1 برابر عمر و برای بقیه 2 برابر عمر انتخاب کنید(1 تا 4 برابر میشه. اما بهترین حالتش اینه)
امراضو نقص عضوو که تیکشو بزنید، خودش منظور میشه

کسی سوالی داشت، میتونه بپرسه.
is.mohammade@gmail.com

سلام . اسم بیمه بنا به درخواست دوستان عنوان شد .بله باید تک تک استعلام گرفت و نه تنها از سایت ..که از نماینده بیمه خواست تشریف بیاره و نسخه کاغذی و توضیحات حضوری رو بده به مشتری . از توجه و اطلاع رسانی شما سپاسگزارم .

بیمه چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 12:44

با سلامو خسته نباشید
سرمایه عمر فرزندتون چند در نظر گرفته شده.ما بیمه .... هستیم و خیلی هم معتبریم.با سرمایه عمر 20 برابر که مناسب ترین حالته،923 میلیون به گل پسرتون تعلق میگیره.این سود تضمینی ماست
ولی جای تعجب من اینه که چطور ما که 923 میدیم، توی سود25 درصد، مبلغ، 3 میلیاردو113 میلیون میشه( سود 2 ردیف آخر جدول، سود پیش بینی شده است و تضمینی نیست) ولی بیمه ی شما با 600 میلیون، 25 درصدش 6 میلیارد میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من اسم بیممو نگفتم، چون هدفم تبلیغ نیست.فقط آگاه سازی شماست.بنظر من، نیت خوب و صاف، از همه چیز بهتره.
در راتبه باسود مادام العمرم جای بحث زیاد داره.
ایمیل من is.mohammade@gmail.comهستش.سوالی داشتین، میتونید بپرسین

ممنونم از شما و نیت خوب و صداقتتون.

من و همسرم 88 سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 21:42 http://http://manohamsaram88.blogfa.com/

سلام صمیم خانم !( خواستم بگم صمیم جون گفتم شاید با خودت بگی این کیه از راه نرسیده دختر خاله شده ولی من چند ساله وبتو میخونم و برای همین احساس دوستی میکنم بهت) امیدوارم دوستای خوبی بشیم برای هم. امشب وبلاگ دو نفره مو ثبت کردم. دوست دارم با تجربه چند ساله ای که در وبلاگ نویسی داری منو راهنمایی کنی. تو وبلاگم منتظرتم.
التماس دعا

بانوی فلزی دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 00:35 http://http://ironvirgin.blogfa.com/

اگر بتونی نظرت رو در مورد مطلبم بگی خوشحال می شم.

زهرا جمعه 25 مهر 1393 ساعت 10:17

صمیم عزیزم ازت ممنونم خیلی کمکم کردی

کمند چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 12:46

صمیم جان امیدوارم خیلی خوب باشین همگی
عزیزم برام یه سوال پیش اومده،دلیل خاصی داشتی برای اینکه بیمه ایران رو گذاشتی کنار؟ممنون میشم اگه چیزی هست که لازمه بدونم بهم بگی،دارم بین بیمه ایران ومعلم وپارسیان بررسی میکنم

توضیحات رو نوشتم در حد توانم عزیزم .

ماتیک یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 19:53

سلام.ایشالا به سلامتی زایمان کنید و یه نی نی سالم به دنیا بیارید.پیشاپیش قدمش مبارک

راستش من داشتم تویِ نت یه موضوعی رو سرچ می کردم که به وبلاگ شما رسیدم.نمی دونم از کجا و چه جوری شروع کنم...
تو بخش نظرات چیزی راجبِ سایزِ پا خوندم.شما همون خانمی هستید که گفتین سایزِ پاتون بزرگه؟اگر هَست لطفا به من بگید می خوام ازتون سوالی بپرسم;چون راستش خودمم همین مشکلو دارم.اگرم نیست که خب هیچی
ممنونم.

زایمان ؟

سایز 40

شیما شنبه 5 مهر 1393 ساعت 15:10

صمیم جان خوبی؟هی اومدمو رفتم و خبری ازت نبود...ایشالا که خیره...نگران شدم

مامان امیرحسام پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 21:11 http://amirhesam91.blogfa.com

صمیم عزیز سلام ممنون از راهنمایی های خوبت من و همسر هم رفتیم و خودمون رو بیمه ی معلم کردیم کجایی صمیم جان ؟

سمانه مترجم تهرون چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 08:33

مرسی
کجایی صمیم جان
پستت جدید نمیزاری؟
نی نی دوم نمیخای؟خخخخخخخخخخخخخ

میترا سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 09:08 http://kimiya-farhid.persianblog.ir/

سلام عزیزم
من خودم یه مدت کلاس میرفتم برای فروش بیمه عمر، ولی اون آقا نتونست من رو قانع کنه که بیمه عمر خوبه و خودم رو بیمه کنم به همین خاطر کلاس رو ول کردم و هیچ بیمه ای نفروختم.

نگار یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 23:30

سلام صمیم بانو چرا جواب نمیدید میخوام برم بیمه عمر کوثر آیا خوبه

نمی دونم عزیزم . من بیمه های مطرح رو بررسی کردم.

مامان امیرحسام شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 01:05 http://amirhesam91.blogfa.com

صمیم عزیز ممنون بابت راهنمایی های خوبت من و همسر هم رفتیم و خودمون رو بیمه کردیم همون بیمه معلم همه چی عالی و خوب بود از برخوردشون تا راهنماییهاشون اما بعد کجایی خانوم ما چشممون به بیمه قسمت 4 خشکید

سمیراازتهران شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 00:46

مرسر عزیزدلم که وقت میذارم برامون که اطلاعاتمون زیادشه.قربونت بشم من

مامان معید چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 18:50


آپ کن دیگه

شمیسا سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 13:20 http://tasmimsakht.persianblog.ir

خیلی خوب مینویسی،،، باعث شدی من هم به این موضوع فکر کنم ... به من هم سر یزن...

مریم نسا یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 12:19

عزیزم چون خوندم که دختر معتقدی هستی خواستم بهت بگم این سود تضمین شده بانکی و بیمه ای حرام و در حکم ربا هست چون هر سود تعیین شده ای که قطعی باشه حرام هست مگر شراکت در سرمایه گزاری که اولا هر ماه بالا و پایین میشه دوما در سود خالص و ضرر خالصش باید سهیم باشی کاملا در قران واضح در مورد ربا و رباخواران هست حالا اگه میخوای با فتوای چند تا مجتهد که سر خودت را گول بمالی چون هر انسانی عقل داره و کاملا قوانین خداوند معلوم هست دیگه خود دانی فقط در این حد بگم که من خودم سالهاست پولام را از بانک بیرون کشیدم و اثر خیر و روزی و برکتی که خدا بهم داد را به چشم دیدم! بیمه هم همینه و حرام هست این پول که تازه با خوشحالی هم نوشتی 23 درصد و فلانو.. نوشتم اون دنیا مدیونت نباشم که چرا نگفتم دیگه خود دانی صمیم جان

انشالله خدا به پول های شما برکت بده .
فقط نمی دونم چرا هر دفعه با یک اسم می نویسید نظرات مختلف رو ؟!!!!!!
خیلی جوش نزنید شما.

تیام یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 09:09

سلام من مادرجون امیر محمدم مدتی به علت یه سری مشکلات خاموش بودم .حالا هم اومدم بگم خدا قوت

اسکندری سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 19:33 http://charmdastdouz.blogfa.com

-نام وبلاگ : چرم دستدوز
http://charmdastdouz.blogfa.com/

2-توضیحات وبلاگ : فروش اینترنتی کیف های چرم دستدوز(طبیعی_مصنوعی)

3-کلمات کلیدی: فروش کیف های چرم دستدوز

4-موضوع وبلاگ : کسب درآمد

با سلام.من مدیر وبلاگ چرم دستدوز هستم.خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید و اگه دوسداشتین سفارش بدین.اگر مایل ب تبادل لینک هستید خوشحال میشم با هم همکاری کنسم تا وبلاگ کوچیک منم طرفداراشو پیدا کنه :) من تو پیوندام شمارو لینک میکنم.
ارسال ب سراسر کشور
خدا یارتان

بهار یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 14:15

سلام صمیم بانوی باصفا. عیدت مبارک. حرم رفتی مارو هم دعا کن. بووووووووس

سعیده پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 22:27

سلام صمیم خانم، من از خواننده های نیمه خاموشتم.

( حرفم ربطی به پستت نداره) میخوام یه سایت بهت معرفی کنم که خیلی کاربردیه و خودم ازش خیلی استفاده کردم، گفتم به شما هم بگم شاید براتون مفید باشه : سایت " دیوار ". خیلی کاربردی و خوبه، بد نیست بهش یه سر بزنید و به دوستانتون هم معرفیش کنین ... ( پیامم تبلیغاتی نیستا!! چون خودم استفاده کردم، گفتم به بقیه هم بگم.)

ماهتاب پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 19:48

نمیخاد این پیامو نمایش بدی صمیم جان
اگه یادت باشه من بت گفتم که تقریبا پارسال تمام وبلاگتو خندم خیلی دوست داشتم هم خودتو هم سبک نوشتنتو ... بت گفتم خیلی دوست دارم بات دوست بشم. ولی این نوع تبلیغ کردنت راستش خیلی ماراحت کننده بود. من و شوهرم الان چند ساله که نمایندگی بیمه داریم. از زیروبم کاراهم خیلی خوب آگاهی داریم ولی مثلا گیس گلابتون اومده بود سفرنامشو پولی کرده بود.. خب خیلیا اومدن گفتن چرا ولی بهر حال یه کار واضح و شفافی هست ولی اینکار... بخصوص برای کسی مثل تو که به خیلی چیزا معتقد هستی
شاید نظر من اصلا اهمیت نداشته باشه ولی این فکر که کلیدش همون سی ساله بودن بیمه نامه بود ، یه تغییر اساسی تو دیدمن ایجادکرده

سلام . انقدر در هم برهم بود که من متوجه نشدم چی به چیه ؟ شما حدستون اینه که من نمایندگی بیمه زدم؟ خب اینو واضح سوال میکردی عزیزم .چرا انقدر سخت گرفتی ؟ نه من نمایندگی نزدم و ذینفع نبودم در این معرفی ها . خیالتون راحت .
کار گیس گلابتون هم بسیار خوب و خلاقانه بود . من ایشون روب رای این کار تحسین ویژه میکنم .

نسترن سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 11:31 http://weblog2530.blogfa.com

سلام
مرسی از وقت و عشقی که برای نوشتن گذاشتی صمیم عزیز
من هنوز دانشجو ام ولی تو اولین فرصت سیوشون می کنم برای بعدا که بخوام
هزار تا هزار تا خوبی و خوشی برات

زینب شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 18:22

مرسی عزیزم
user و pass برای این بوده که برای دانلود این برنامه باید اکانت بازار داشته باشی کهتو خود بازار میشه ساختو
بازم خیلی خیلی ممنون عزیزم

مرسی از توضیحت زینب جان

سی سی پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 20:14

ممنونم صمیم جونم عالی بود من مدتی بود دنبال اطلاعاتی تو زمینه بیمه عمر بودم و می تونم بگم هیچ جا به اطلاعات کامل و روشنی دست پیدا نکردم وقتی پستاتو دیدم خوشحال شدم واقعا عالی کامل و قابل استفاده و مفید بود مرسی گلم هزاران بار. ایشالله همیشه سالم باشی کنار خانواده گلت

ممنونم از لطفت عزیزم . خوشحالم .

راحله چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 17:56

سلام
من مدتهاست مطالب شما رو می‌خونم. قدیمها چند باری نظر هم گذاشته بودم براتون ولی مدتهاست دیگه کلا خیلی کمرنگ شدم.
مطلب اخیرتون خیلی توجهم رو جلب کرد ولی هنوز نخوندمش. باید سر فرصت بخونمش و ازش استفاده کنم. قبلا از زحمتی که برای تهیه و ارائه‌اش کشیدید تشکر کنم. راستش من خودم دنبال بیمه برای بچه ها بودم و یکی هم گرفتم که چندان جالب نبوده.
ولی الان برای موضوع دیگه مزاحم وقتت شدم. می‌خواستم بدون به نظر شما ارشد مترجمی فرانسه چه طور رشته‌ایه. و میان دانشگاه های تهران رتبه بندی دارید که کدوم دانشگاه برای این رشته معتبر تره. مثلا دانشگاه علامه طباطبایی چطوره/
ممنون می‌شم اگه اطلاعاتی دارید کمکم کنید.
موفق باشید و سالم و سعادتمند

من در مورد این رشته اطلاعاتی ندارم عزیزم .. تهران هم نیستم
با دانشکده ادبیات و زبان های خارجی دانشگاه تهران تماس بگیری زوتر به نتیجه میرسی گلم.

گلهای زندگی من چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 09:04 http://golhayezendegiyeman.blogfa.com/

تعریف پستتو از خواهرم آرزو شنیده بودم
علت دیر اومدم به خاطر مسافرت بود
مثل همیشه عالی بود دستت درد نکنه بابت اطلاعات خوبت

لطف داری عزیزم .

مامان پسرا چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 02:42

زینب سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 18:58

عزیزم ادرسی که دادم برای سایت نیست و نمیخواستم از وبلاگ شما سوء استفاده کنم و کار تبلیغاتی بکنم
http://cafebazaar.ir/panel/edit/atikav.Vaam/?l=fa
همانطور که گفتم اپلیکیشن موبایله برای سیستم عامل اندروید، که تو کافه بازار آپلود شده. کلا منظورم این نبود که تو وبلاگت تبلیغ کنی.
این برنامه یه برنامه ای که کاربرد عمومی داره و تو این دوره زمونه معمولا ما زیاد ممکنه دنبال وام باشیم. در واقع همونطور که گفتم حدود 50 طرح برای وام بانکهای دولتی و غیر دولتی و موسسات رو معرفی کرده و به مرور اضافه میشه
منظورم این بود که اگر فکر کردی این برنامه برای کسی میتونه مفید باشه، همین لینک رو براش بفرستی تا با گوشیش بره تو برنامه بازار و دانلود کنه و نصب کنه رو گوشیش.
بازم ممنونم که وقت گذاشتی

زینب جان سو استفاده چی هست آخه ؟ .. من هم به استفاده فکر کردم برای کار شما ..گمان کردم منظورت معرفیش در وبلاگ بود ..چون روی لینک شما رفتم و یوزر پسورد خواست از من .. برای همین چون نمیدونم چی هست و چون مخاطب اینجا عمومی هست گفتم تبلیغ این کار رو در جای مناسب خودش باید انجام داد .
حالا خودم حتما تو بازار میرم پیداش کنم ببینم چی چی هست ..

انشالله موفق بشی تو این کار ..

افسانه مامان ادریان سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 15:42 http://www.eshghemanadrian.blogfa.com

ممنون عالی بود

خواهش می کنم . سپاس .

من دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 21:13 http://mmaann.persianblog.ir/

خواسم بگم خیلی ممنونم از پستهای بیمه ای تون خیلی کمکم کرد

خوشحالم . خدا رو شکر .

ناهید دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 13:02

صمیم جون ایشالله ار آسمون برات ثروت و آرامش و خوشبختی بباره:)

ممنون از دعای زیبات عزیزم

زینب یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 17:59

سلام صمیم جان
من خواننده خاموش ولی همیشگیت هستم
خیلی ممنون از مطالب خوب و کاملت. من خیلی چیزها از تو یاد گرفتم.
من و همسرم فقط بیمه تامین اجتماعی بودیم با این توضیحات کامل تو خیلی فضا برامون روشن شد. تو چقدر خوبی که این همه وقت گذاشتی عزیزم. امیدوارم همیشه بهترین ها رو داشته باشی
راستی عزیزم یه خواهشی داشتم. من برنامه نویس کامپیوتر هستم جذیذن یه اپلیکیشن موبایل برای اندروید نوشتم در مورد وام های بانکها و موسسات مالی و اعتباری هست و وام های موجود رو معرفی کرده با شرایط کامل و زبان ساده. الان حدود 50 طرح وارد شده از طرف بانکها و به مرور بیشتر هم میشه و اطلاعاتش بروز هم میشه.
به نظرم ایده ایه که میتونه واسه خیلی ها مفید باشه. خیلی از اتلاف وقت جلوگیری میکنه.
http://cafebazaar.ir/panel/edit/atikav.Vaam/?l=fa
الان حدود 1000 تا استفاده کننده داره می خوام رو تعداد کاربر بالا حسابی رو کار بشه چون اهمیت این قضیه برای بانکها زیاده و اونا هم بیشتر همکاری می کنن. میشه لطفا اینو اگه فکر کردی برای کسانی میتونه مفید باشه بهشون معرفی کنی؟
عزیزم من برای این اپلیکیشن یه سرور خریدم که ماهانه باید تمدیدش کنم میخوام اگه امکاناتش کمه سروری با کانفیگ قویتر رو بخرم. برای این کار باید با تعداد کاربران خوبب، باهاش کاربشه تا بتونم تصمیم بگیرم
عزیزم ممنون میشم اگه دوست داشتی به بقیه معرفی کنی

سلام مرسی از حسن نظرت . .. شما باید تو سایتتون تبلیغات رو انجام بدی و گوگل رنکینگتون رو ببرید بالا . خیلی ها وبلاگ من رو جزو دسته بندی خانوادگی می دونند و احتمال دیدن پست معرفی شما چشمگیر نیست اصلا .برای این کار باید حرفه ای عمل کنید و تبلیغات گسترده برای مخاطب مرتبط بالا انجام بشه . .. موفق باشی عزیزم .

حوصله کن خواهیم رفت یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 10:19 http://embrasser.blogfa.com

ممنون از اطلاعاتی که بهمون دادی و کلی وقت گذاشتی برای توضیحات کاملت ... داشتم کامنت ها رو میخوندم انگار یکی تو گوشم هی میگفت بهت بگم تو اینطوری ذکات اطلاعاتت رو به ما دادی :)
حتی اگه ده نفرمون هم بیمه عمر رو بگیرن به نظر من کافیه ... بازهم سپاس

سلام . ممنونم و انشالله به خیر و صلاح همه باشه

ارزو شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 13:36

سلام صمیم جان.خوبی؟ممنون از زحماتت
عزیزم این پوشش های پزشکیو چرا برای پسرک نگرفتین؟گفتین اگاهانس

سلام . چون ریسکش برای این سن خیلی پایینه و از اونطرف تفاوت زیاد در سود ایجاد میکنه . با توجه به سن و وضعیت جسمی و سلامتی کودک میتونه انتخاب شما متفاوت باشه .

فاطمه مامان مریم خانم شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 10:40

سلام
صمیم جان من الان متاسفانه در شرایطی نیستم که بتوانم پولی هر چند کم را کنار ببگذارم اما از اینکه تجربیات ارزشمندی را که هیچ جا نمیشه دانست بی دریغ در اختیار ما می گذاری خیییلی متشکرم
اگر یک وقت امدید تهران خوشحال میشم در خدمت شما و خانواده مهربانت باشم به جبران اینهمه زحمت

ممنونم فاطمه جان
خوشحالم از توجهت و ممنونم برای کلمات مهربان و شادی آورت ..

نسیم جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 12:32

salam samim khanom,vaghean khoda ghovat be in hame zahmati ke keshidid,nemidonam chejori tashakor konam babate inhame vaghti ke gozashtid ta be ma etelaate aali bedid,inshaalah eghdamate bimei ke anjam midam ro vasaton migam,bazam sepasgozaram

فدای تو نسیم جان . کلمات زیبات صبح من رو نورانی کرد ..

ati جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 09:50

من خیلی کم تجربم تقریباً تو هر زمینه ای
و متاهلم هستم
هرچی بنویسی استفاده میکنم
کاار ، خانه داری، شوهر داری، تصمیم برای بچه دار شدن و مراحل بعدی ......
!!!!

رشد یعنی همین ..از پله ای که هستیم بریم کمی بالاتر ..موفق باشی عزیزم .

ﻧﺎﺯﻱ پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 23:07

ﺻﻤﻴﻤﻲ ﺟﻮﻥ ﻣﺎﻫﻲ ﭼﻘﺪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺪﻡ ﺑﺮاﻱ ﺳﻲ ﺳﺎﻟﻪ اﺵ!? ﺑﻌﺪ ﻣﻦ ﺳﻨﻢ 33 ﺳﺎﻟﻪ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﻧﻆﺮﺕ ﻗﺒﻮﻝ ﻣﻴﻜﻨﻦ?!

مبلغ رو تو تعیین میکنی نازی جان ..با توجهبه بودجه ات .
یعنی چی ؟ معلومه که قبول میکنند . سن بالای 40 سال رو ازمایشات پزشکی هم لازم هست .

شجاعی بیمه پارسیان پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 22:56 http://bime-519050.blogsky.com/

من این شرایط بیمه نامه پسرتونو تو بیمه خودمون مقایسه کردم بیشتر از مبلغ شرکت مربوطه بود
سال 15 ماهانه 13 میلیون تومان
سال 20 ماهانه 21 میلیون تومان
سال30 ماهانه 55 میلیون تومان
ببخشید زیاد کامنت گذاشتم ولی چون دیدم مطلبی هست که بهش اشراف دارم و حس کردم بهتره مطالب تکمیلی تری داشته باشید

سلام جناب شجاعی . جداول پسرک با نرخ سود 18 درصد محاسبه شده اند .
من از انتخاب خودم کاملا راضی هستم و برای شما و شرکت بیمه تون بهترین آرزوها رو دارم .
تشکر از توجه شما .

شجاعی بیمه پارسیان پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 22:43 http://bime-519050.blogsky.com/

مقایسه دو شرکت بیمه باید در شرایط کاملا یکسان باشه
من توصیه میکنم حتما به چند نکته در خصوص مقایسه
1- سرمایه فوت ( پایه محاسبات هست که از مبلغ اون سرمایه فوت حادثه امراض خاص ازکارافتادگی و.. انجام میدن )
2- مبلغ حق بیمه و نحوه پرداخت و ضریب افزایشی مبلغ حق بیمه
3- سن بیمه شده
4- شغل بیمه شده
5- سود هر شرکت بیمه و سود قطعی که شرکت بیمه مذکور داده

بسیار عالی و لازم ...
از وبلاگ مفید و اطلاعاتتون هم سپاسگزارم .

شجاعی پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 22:35 http://bime-519050.blogsky.com/

جسارتا من چند سوال دوستان را اینجا جواب بدم
1- در دوران بارداری امکان خرید بیمه نامه هست و هیج منعی در شرکت بیمه ای که من فعالیت مینم نداره.
2- شرکتهای بیمه تعهداتی نزد بیمه مرکزی دارن عین بانها که نزد بانک مرکزی دارن و تجربه انقلاب تو کشور ما بوده و شرکت بیمه ای منحل نشده بلکه امکان ادغام هست و شرکتهای بیمه اولین بیمه ای که باید پرداختی داشته باشن در صورت هر اتفاقی برای شرکتششون بیمه هایعمر هست که تعهد بیمه مرکزی دارن
2- تو شرکت بیمه من در صورتی که پرداختی دیر انجام بشه بیمه نامه اصلا تعلیق نمیشه و تا زمانی که به ارزش بازخریدی نرسیده بیمه ادامه داره.

بسیار خوب ... منظور من از تعلیق یعنی تعهدات طبق جدول و مسلما تا وقتی اندوخته ما نزد شرکت بیمه جوابگوی تعهدات هست تعلیق کامل نخواهد بود ولی انتظار پرداخت مطابق جدول رو هم نباید داشته باشیم . مرسی از توضیحاتتون

شجاعی پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 22:02 http://bime-519050.blogsky.com/

در مورد بیمه اطلاعات خوبی جمع آوری کردید .
امیدوارم از خریدتون راضی بوده باشید و دوستان را تشویق به داشتن این بیمه نامه بکنید.
فرقی نمیکنه چه شرکتی
اگر اطلاعات خاصی دوست داشتید بدونید میتونم کمکتون کنم

تشکر از لطف شما .

مریم پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 17:32

صمیم جونم من زنگ زدم بیمه معلم و نمایندگی برتر مشهد را گرفتم گفتم بیمه عمر سی ساله میخوام! اما بازنشستگی و مستمری را چطوری الخاق کنم؟ گفت همچین چیزی نمیشه؟!!!

تورو به شرافتت بگو دقیقا چی بگم بهش؟ بگم یه بیمه عمر بده یه چی؟ خدایا گیچ شدم من بازنشستگی هم با مستمری برام مهمه راهمایی پیلیز

عزیزم بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی رو من گرفتم که قراردادش 30 ساله هست ..الحاقی نیست ب لکه بیمه اصلی من هست .
باید بگی : یک بیمه عمر و سرمایه گذاری میخوام(که شامل مستمری و مکمل بازنشستگی باشه) بعد از پایان بیمه نامه ، اندوخته خود را به صورت مستمری مادام العمر دریافت خواهی کرد .
یادت باشه سن بیمه شده + سال بیمه نباید از 70 بیشتر شود.

من با نماینده کد 697 کار میکنم .

ریحانه پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 15:50

سلام صمیم جان
از صمیم قلب ازت تشکر میکنم بابت اطلاعات خوبت.راستش اطلاعات و توضیحات تو خیلی کاملتر و بهتر از دیگر سایت ها بخصوص سایت خود بیمه بود
انشاالله برکتش به طرف خودت برگرده

ممنونم از لطفت ریحانه جان . از تحقیق شخصی غافل نشو .

رضا پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 14:03

سلام

وقت بخیر

مدت زیادیه وبلاگتون رو میخونم اما به صورت خاموش و کم کامنت میزارم.

بابت پست های بیمه ای تون تشکر میکنم، اطلاعات خیلی خوبی بود.

سوالی که دارم اینه که اگر امکان داره نمایندگی بیمه معلم که کار رو براتون انجام داده معرفی کنید لطفا، چون در کامنت ها پرسیده بودند و گفته بودید اگر کسی خواست خصوصی میگین.
تا جایی که من پرسیدم دفتر مشهد بیمه معلم مربوط به آقای مرتضایی میشه که اگر اشتباه نکنم کارآفرین هم کار میکردن.

ایمیل من reza.d@outlook.com هست و در مشهد هستم.

بازم ممنونم از لطفتون

سلام . و عذخواهی بابت اینکه فرصت خصوصی دست نداد این چند روز . من با کد نمایندگی 697 مهندس نور افشار کار میکنم . ایشون الان ایران نیستند ولی جناب نور افشار بزرگ پاسخگوی مشتریان خواهند بود .
توصیه من مشاوره با خود جناب مهمتدس هست .

ویشکا پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 08:45 http://zendegiyevishka.blogfa.com

صمیم عزیزم متشکرم از این همه وقت و انرژی که برای بهتر شدن زندگی همنوعانت انجام میدی..
اطلاعاتت بسیار جامع و به درد بخور بود و حتماً در اسرع وقت ازشون استفاده میکنم برای داشتن آینده ای مطمئن و امن..
یک دنیاااااا سپاسگزارم و امیدوارم انعکاس خوبیها و نیت پاکت رو هر روز در زندگیت ببینی.. الهی آمین

ممنونم ویشکای عزیز از دعاهای پر از خیرت ..

زحل پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 01:17

سلام صمیم جان
ضمن تشکر از مطالب مفید و کاملت من نمایندگی بیمه دارم ولی فعالیت من بیشتر در زمینه سایر بیمه هاست مثل اتومبیل و مسئولیت ولی دوتا نکته تو کامنت ها به نظرم رسید یکی اینکه از نظر تفاوت بین سپرده بانکی و بیمه عمر مهمترین نکته اینه که وقتی کسی خدای نکرده فوت کنه بیمه طبق تعهد قید شده در قرار داد موظفه کل مبلغ رو به ورثه بپردازه در حالیکه بانک بلافاصه بعد از فوت حساب رو بلوکه میکنه و بعد از انحصاروراثت و کسر مالیات و هزار جور کسری دیگه پول رو تحویل می ده و در جواب اون عزیزی که گفته بودن اگه یک شرکت بیمه ای ورشکست بشه یا به هر دلیلی از گردونه خارج بشه از هر مبلغ بیمه ای که پرداخت میشه برای هر کدوم از شرکت ها که باشه اون شرکت یک درصد مشخصی رو موظفه به بیمه مرکزی بده تا در بیمه های اتکایی سرمایه گذاری کنه پس پشتیبانی بیمه مرکزی اطمینان خوبی برای این بیمه نامه است که در هر صورت پابر جاست بازم به خاطر اطلاعاتت ممنون

بله درسته .. وقتی کسی که بیمه شده ، دریافت کننده بعد از خودش رو تعیین میکنه همون ورثه میشه و دیگه لازم نیست به قول تو تو ی پروسه انحصار وراثت بیفته ...مرسی از توضیحاتت عزیزم .

مریما چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 09:48

بسیار زیاد از توضیحات مفصلت سپاسگزارم. من تماس گرفتم با بیمه سینا گفتن اگر در دوران بارداری باشی نمیتونی قرارداد ببندی در مورد بیمه معلم اطلاع داری چه جوری هستش من الان باردارم آخه

من اطلاعی ندارم . این سوال برام پیش نیومده بود . از دفتر مرکزی بپرس عزیزم.

ساناز سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 23:39 http://dastanak1368.blogfa

سلام خانمی مرسی از راهنماییهات من از طرف اداره بیمه تامین اجتماعی هستم و بیمه عمر خودشون واسم رد می کنن چطور باید از مندرجاتش با خبر بشم

سلام ساناز جان
اون بیمه عمر که اصلا روش حساب نکن . کارمندان دولت یک چیزی به نام بیمه عمر و حوادث دارند یعنی :
سرمایه بیمه برای هر نفر بابت فوت مبلغ 30,000,000 ریال و برای قطع یا
ازکارافتادگی دائم عضوی از اعضاء بدن حداکثر مبلغ 30,000,000 ریال می باشد .

فکک کن!! فقط سه میلیون . تازه این عدد برا سال 93 هست .
اینم آدرس سایت بازنشستگی کشوری
http://retirement.ir/Insurance/PDF/Bimeh93.pdf

سوزان سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 19:33 http://p.webatu.com

سلام دوست خوبم خیلی خیلی وبلاگ خوبی داری استفاده کردم
همیشه بهت سر میزنم عالیه
راستی من یه جا هستم یه سایت اجتماعی اونجا کلی دوست دارم خیلی کیف میده تو هم بیا ثبت نام کن بهم پیام بده به گروهم اضافت کنم اسمم سوزان یادت نره ها بیا منتظرتم عشقم
اینم آدرسش زودی بیا منتظرتم http://p.webatu.com

دنیا سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 15:04

سلام صمیم جون ممنون از وقتی که گذاشتی راستش خیلی به اطلاعات بیمه ایی نیاز داشتم
هنوز فرصت نکردم بخونم سیو کردم سر وقت مطالعه کنم
فقط اومدم بابت وقتی که گذاشتی تشکر کنم

ممنونم . اهل فیس بو ک نیستم .

حمید سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 11:20

خانوم صمیم ... ممنون بابت اطلاع رسانی خوبتون . فکر می کنی در موقع جنگ که ممکنه عده زیادی کشته بشن ، بیمه به تعهداتش عمل کنه؟

سلام .اتفاقا یکی از مواردی که همون اول اعلام میکنه مسوولیتی نداره همین کشته شدن بر اثر جنگ هست . این به صراحتا در بیمه ها ذکر میشه :

درصورتی که بیمه شده در نتیجه عملیات تعرضی و تدافعی و یا هر نوع حادثه دیگری که جنبه نظامی در مقابل نیروی مهاجم داشته باشد فوت نماید، بیمه گر فقط ذخیره ریاضی بیمه نامه را تا روز حادثه می پردازد. چنانچه بیمه شده به عنوان نظامی و یا در تشکیلات نظامی تحت هر عنوان به عملیات جنگی اعزام شود، بیمه نامه از تاریخ اعزام بیمه شده به حالت تعلیق درخواهد آمد حتی اگر بیمه گر در اثر عدم اطلاع از وضع بیمه شده به دریافت حق بیمه ادامه داده باشد. در این صورت چنانچه به هر علتی خطری پیش آید، بیمه گر فقط ذخیره ریاضی بیمه نامه را تا روز تعلیق خواهد پرداخت و حق بیمه های اضافه دریافتی احتمالی از تاریخ تعلیق مسترد خواهد شد. بیمه نامه معلق،‌ شش ماه پس از ختم عملیات جنگی و یا بازگشت بیمه شده از حالت لشگری به حالت کشوری به وضعیت عادی (اولیه) تبدیل می شود.

اگر مهمات جنگی عمل نکرده( مثل بمب و مین و ..) در متاطق جنگ زده و در زمان صلح منفجر بشه و منجر به فوت فرد بیمه شده بشه بیمه طبق تعهداتش عمل میکنه و مبلغ مورد قرارداد رو پرداخت خواهد کرد .

استارگرل سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 00:55

ممنون ازاطلاعاتت صمیم گلم
من بیست وپنج سالمه وهیچ وقت به طورجدى به بیمه فکرنکرده بودم
مطلبتوکامل وبادقت خوندم وحتمامیرم دنبالش..
سپاس وسپاس

سلام .
چه خوب ..موفق باشی .

گلی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 14:19

سلام. خسته نباشی بابت این همه انرژی که واسه ما میزاری. فقط یه نکته منو همسری به طور مشترک بیمه کارآفرین داریم و واسه پسری میخوام بیمه ما استفاده کنم. تو یرچی که من کردم بیمه ما و کارآفرین بهترین خدمات رو میده. سود بیمه ها تقریبا یکیه تقاوت که واسه من مهم بود بیمه درمان بیماریهای خاص و فوت و و... غیره بود همچین تضمین پرداخت و سهولت اون . بیمه کارآفرین در مورد یکی از هکارای همسری که فقط چند ما ه از پرداخ حق بیمشون نگذشته بود به علت سرطان فوت میکنه اما در طول درمان این شرکت خیلی سریع مبلغ چند میلیونی رو که بابت هزینه درمان بیمهای خاص بود پرداخت کرد. خیلی راحت و بدون اینکه بخواد دلیل و بهونه بیاره. این مسائل واسم خیلی مهمه. بای

سلام گلی جان . خوشحالم خودتون رو تحت پوشش بیمه قرار دادید و امیدوارم همیشه از بیمه تون راضی و دل اسوده باشید ...

قاصدک دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 11:01

صمیم جان سلام ..
ممنونم از اینهمه وقتی که گذاشتی .. و اطلاعاتی که نوشتی ..
امیدوارم بهترین ها برای شما باشه

سپاس قاصدک جان

سارا دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 04:02

صمیم جان ممنون از این همه اطلاعات مفید.
البته من از مقداریش سردر نیاوردم یعنی وقت نداشتم برم دقیق بخونم و با بیمه خودمون مقایسه کنم.منم بیمه کارافرین دارم. الان ازش راضی هستی یانه؟

انشالله سر فرصت بخون عزیزم .
تو پست هام اشاره کردم سارا جون ..نه از اون بیمه دیگه راضی نیستم .

مهتا یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 16:35

سلام صمیم جان از اینکه بدون هیچ چشم داشتی اطلاعاتت را در اختیار ما می گذاری ازت ممنونم نوشته هات تلنگری بود که به فکر پسر کوچولوهام و آیندشون باشم.

قربونت عزیزرم . مرسی از لطفت.

آرزو یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 08:13

صمیم جون
خسته نباشی عزیزم
این تیکه ی آخرش شامل حال منم می شدا . خودم فهمیدم . دستت درد نکنه این پست های بیمه ایت باعث شد برم سراغ شوهرم و ازش بخوام به این مسئله فکر کنه و در فرصت مناسب بریم دنبالش . مطمئن باش از این ها کپی می گیرم و قبل از هر اقدامی اول اینا رو براش می خونم . اجازه دارم که ؟
ممنونم که این همه وقت می زاری و اینهمه کامل هه چی رو توضیح می دی که حتی من ناوارد هم بفهمم چی به چیه ؟ خیلی سپاسگذارم

عزیزم لطف توست . اجازه لازم نیست . ولی لطفا با مشاور بیمه خودت هم حتما مشورت کن .یک سری چیزها بند وتبصره ای میشه و قابل تغییر .
قربونت .

نیکو68 یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 07:42 http://yaddashthay-man.rozblog.com

سلام صمیم جون ... ایشالا ک 120 سال زنده باشی و سلامت

ممنون بابت این همه اطلاعات بیمه ای ک بهمون میدی و راهنمایی های خوبت ک کمک مون میکنه برای انتخاب آگاهانه تر
ولی بعداز خوندن این 4 پست، واقعیتش الان گیج میزنم ،
چند سایت بیمه رو سر زدم و مطالعه کردم اما وقت پیگیری حضوری ندارم،
نگرانم برای انتخاب و اینکه برای پرداخت اقساط لنگ بزنم ...
واینکه بیمه عمر و سرمایه گذاری رو انتخاب کنیم یا تامین آتیه و یا بازنشستگی ...؟؟؟

سلام عزیزم .
اقساط رو مناسب با توان فعلی ات انتخاب کن و حریص نباش چون گاهی فشاری که الان روت میاد ارزش سود بیشتر رو ندراه .اگر توانایی مدیریت داری از هزینه های فرعی و قابل حذفت بزن .
من بیمه عمر و سرمایه گذاری ( یک بیمه) رو انتخاب کردم که بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی نیز به بیمه نامه من ضمیمه هست .

پریسا از استرالیا شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 17:27

صمیم جونی وقت و ارزشی که برای خواننده های اینجا گذاشتی و توضیحات کاملت در مورد بیمه واقعا ستودنیه. الهی که همیشه سلامت و بر قرار باشی عزیزممممم.
لاو یو

مرسی پریسای زیبا و دوست داشتنی ...

samira شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 15:22

خیلی زحمت کشیدی عزیزم
ممنون
حالا یعنی واقعا خوبه این پول رو میدن
بیمه ها خیلی دزدن

من بر مبنای اعتما میرم جلو ..
انشاالله که در اینده دو طرف پای تعهداتمون باشیم .

شیما شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 15:17 http://mohajer59.blogfa.com

صمیم جان خسته نباشی از نوشتن اینهمه مطلب و توضیحات خوب عزیزم.
یه سوال اینهمه قسط و پول که دادیم آخرش میرسیم به عدد 430000000
اگه اینو تو فرمول زیر بذاریم:
PV= FV/(1+X)^30
ارزش حال این مبلغ میشه 18 میلیون تومن. یعنی بعد از 30 سال که اینهمه قسط دادی و حواست بود قسطت دیر نشه 18 میلیون تومن بهت میدن. (به ارزش پول الان)
الان با 18 میلیون تومن خونه هم نمیشه رهن کرد.
به نظرت بهتر نیست به نیت سرمایه گذاری هر ماه یا هرچند ماه یه سکه بخریم و بعد از مدتی اونها رو تبدیل به زمین و ملک کنیم؟

سلام عزیزم . شیما جون من سوادم به تبدیل ارزش ریالی پول نمیرسه واقعا در این مورد هیچی از این فرموله نمیدونم فقط میدونم سکه ای که خریداری بشه یک سرمایه قابل دسترس هست که بسته به شرایط فرد و تصمیم گیری درست یا غلطش میتونه یکجا برداشت و ازش استفاده بشه . از طرفی تا وقتی توانایی دارم تضمین هست که سکه رو بتونم جمع کنم ولی بیمه به من امنیت میده که حتی اگر از کار افتاده شدم دستم رو میگیره وولم نمیکنه . مثلا من چهل تا سکه جمع کردم و بعد یک اتفاقی افتاد نتونستم ادامه بدم .فقط همون تعداد سکه سرمایه من خواهد شد که بستگی به تعداد سال سرمایه جمع کردن من سودش متغیر خواهد بود . من شخصا در شرایط فعلی مون سکه پس انداز کردن رو جزو اولویت های زندگیم نی دونم ولی پرداخت مرتب اقساط بدون اینکه به من فشاری بیاره رو میتونم مدیریت کنم. شاید کس دیگه با شرایط دیگه نظری متفاوت داشته باشه و صلاحش برنامه ریزی متفاوتی باشه . اگر کسی میتونه سکه بگیره و وسوه هم نشه و به مدت طولانی بهش دست نزنه یا در جایی سرمایه گذاری کنه که دانش کافی و پیش بینی بازار اون سرمایه گذاری رو هم کامل میدونه بله .نظر شما خیلی هم متین هست و من تو پست اولم اشاره کردم که سکه یا سرمایه ملک سود بیشتری داره . ممنونم که وجه دیگه رو هم بررسی می کنی ..

بهار شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 14:50

مرسی صمیم بانوی با صفا و بامرام و مهربان بخاطر اطلاعات عالیت. همیشه تنت سلامت باشه بانو

ممنونم از لطفت عزیزم.

ندا شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 13:58

سلام.من به لطف مطالب شما از امروز تحقیق درمورد انواع بیمه های عمر در شهر خودم رو شروع کردم تا خودم رو بیمه کنم.ممنون ازین مطلب چندقسمتیه جامع.امیدوارم کلی انرژی مثبت وارد زندگی خودتون و خونواده تون بشه.

تشکر متقابل و انشالله بهترین تصمیم رو بگیری .

آزی شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 13:54

بازم ممنووووووووون. بسیار بسیار ممنون.
جالبه که بعد از خوندن این پستها پشت سر هم سر راه من اطلاعات بیمه ای میاد. از اس ام اس گرفته تا تناس تلفنی و توی همایش و .... همینجوری پشت هم.
به نظرم اینا یه نشونست که من سریع اقدام کنم

این نشون میده که از تو حرکت از خدا برکت یعنی چی .کافیه یه یک چیز فکر کنی جدی و جذبش کنی .به سرعت به طرفت میاد ...
انشالله خیر و صلاحت باشه توش .

ati شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 13:47

خیلی ممنون از همه زحماتت
من همه وبلاگ شما رو خوندم ولی تا الان 3 بار نظر دادم!
چ.ن شما خیلی دقیق و موشکافانه مسائل رو بررسی می کنید. لطفا در موارد دیگه هم اگه براتون امکان داشت برامون بنویسید (بیشتر از این نوشته های توی وبلاگ)

مرسی از لطفت . حس خوب و گرمی داشتم از شنیدن تحسینت ..
مثلا در مورد چی بنویسم ؟

راشنو شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 12:35 http://rashno1373.blogfa.com/

و یک سوال دیگه:
اگر کسی بیماری داره همون اول باید اعلام کنه درسته؟
بعد چه شرایطی اعمال میشه؟
توی فیلم ها گاهی نشون میده که مثلا شرکت بیمه به بهونه ی یه سری چیزها که گفته نشده دیگه پولی که باید رو تحویل نمیدند و...
کسی که زیر 40 سال هست هم براش معاینه ی پزشکی انجام میشه؟

بله عزیزم باید اعلام بشه . این مورد بیان حقیقت وصداقت بسیار در بیمه مهم هست و شما اگر به هر دلیلی حقیقت رو کتمان کنید هر موقع متوجه بشند قرارداد به ضرر شما لغو خواهد شد . نه بیمه بهونه نمیگیره چون گاهی یک مساله ناچیز و ساده از نظر شما درصد ریسک بیمه تون رو میبره بالا و هزینه های مختلف پزشکی روی دست بیمه تون میذاره و اون ها باید در جریان باشند از اول . تو عمل های جراحی مثلا سزارین رو من قید کردم با اینکه خیلی روتین و عادی هست ولی تو سابقه جراحی نوشتم این رو یا اینکه مثلا مادرم دیابت دارند چون میپرسه درجه اول شما کسی بیماری فلانرو داره ..اگر تو نه هم بنویسی او نها جستجو نمی کنند تا خلافش ثابت شه ولی خدایی نکرده یک زمانی فرد بیماری براش پیش بیاد که کمیسیون پزشکی تشخصی بده این بیماری سابقه فامیلی داره در این خونواده بیمه این حق رو دارهکه بخاطر کتمان حقیقت به قول فیلم ها بهانه!! بیاره و تعهدات رو کامل انجام نده . معمولا نه ولی بسته به شرایط سلامتی فرد میتونه متفاوت باشه . کسی که زیر چهل سال مثلا شش تا جراحی انجام داده مورد خاص تری هست تا کسی که جراحی نداشته مثلا ...
موفق باشی عزیزم .

راشنو شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 12:24 http://rashno1373.blogfa.com/

سلام صمیم عزیز
من دیروز با یکی از دوستانم صحبت میکردم که بازاریاب بیمه ملت بود
و یه سری چیزهایی که ازش پرسیدم این بود
سود تضمینی بیمه ملت 18 درصد است
تنها بیمه ای که به گفته ی ایشون کارت عابر مخصوص حساب بیمه ی عمرت داره و با اون میتونی از یک سری مراکز مشخص شده برای خرید کالاهایی مثل گوشی و تبلت و... استفاده کنی به صورت ضامن بیمه ی ملت است.
و گفت که این بیمه ،بیمه ی مستمری زنان خانه دار رو هم داره .
وام هم میتونیم بگیریم .
و سوالس که ازت داشتم عزیزم :
دوست من میگفت که پرداخت سه ماه یک بار خیلی بهتر و این طور گفت که سودی که مثلا روی 300 هزار تومان میاد با ماهی 100 هزار فرق داره و بیشتر و...
همچین چیزی درست است ؟

سلام عزیزم .
من این سوال رو چون خودم هم نمی دونستم از مشاور بیمه ام پرسیدم.ایشون فرمودند سودهای 30 درصد و 27 درصد و اینا خیلی ادعا میشه تو بیمه ها ولی در عمل چیز دیگه میبینید . برای اطمینان خاطرتون شرایط کاملا یکسان به چند شرکت بیمه بگید و جداول رو برای سی سال ازشون درخواست کنید و بعد با جدولی که قرارداد بستید( بیمه معلم خودم رو میگفت) مقایسه کنید . .یعنی همون چیزی که من هم خودم توصیه کردم که به اعداد و ارقام چشم بسته اعتماد نکنید و اگر تو عمل و در واقع تو جدول این تفاوت سود رو شخصا مشاهده کردید خب انتخاب می کنید .
بله سود پرداخت سه ماهه فرق میکنه.پرداخت به صورت سه ماهه و شش ماهه حدود 75 صدم درصد(کمتر از یک درصد) روی سود شما اصافه میکنه و ایشون فرمودند اگر خواستید می تونید در الحاقیه سال بعد عوض کنید ولی در مبالغ حدود شش میلیارد این عدد به مثلا سی میلیون میرسه و شما باید ببینید پرداخت شش ماهه یا سه ماهه در حال حاضر چقدر براتون راحته که به نظر من هم منطقی میاد . اگر کسی بتونه با هم بپردازه خب این تفاوت هم شامل حالش میشه ..مرسی از دقتت و نکته ای که گفتی .

بیمه مستمری زنان خانه درا رو اکثر بیمه ها دارند و من چون خانه دار نیستم دنبالش نبودم عزیزم .
وام رو هم همهی شرکت های بیمه از سال دوم فکر کنم به مشتری میدند و دو بار در طول مدت بیمه امکان داره و ضامن و اینام نمی خواد ظاهرا .

در مورد خریدبا کارت عابر من اطلاعی ندارم و کلا تز من اینه که آپشن های مختلف و این امکانات از روی سود نهایی اگر قراره کم کنه انتخابشون نمی کنم .

ستاره شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 11:57

صمیم یه عالمه ممنونم ازت
واقعا دستات خسته نباشه خانوم
من امروز کامل پست های مربوط به بیمه رو خوندم
واقعا برام قابل تصور نیست که چطور این قدر وقت و انرژی گذاشتی برای ما
قبلا هم بهت گفته بودم، به نظرم تو خیلی آدم ثروتمندی هستی، یه قلب بزرگ و سرشار از عشق داری
باز هم آرزو می کنم این همه خوبی که به همنوعانت می کنی در لحظه لحظه زندگی سه نفرتون جاری باشه (می دونم هست و خواهد بود)
عاقبت به خیر بشی صمیم دوست داشتنی ما

ممنونم ستاره جون که با حرفات هزار تا ستاره گرم تو دلم روشن کردی ...
بهترین ها برای تو هم عزیزم.

نسیم شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 10:46 http://Bardiajeegar.blogfa.com

صمیم جانم من با فایرفاکس و اکسپلورر خواستم برات نظر بذارم نمی شد...با فایر فاکس همش ارور می داد که کد رو اشتباه وارد کردم... با اکسپلورر هم اصلا ارسال نمی شد...الان با کروم گذاشتم....با توجه به اینکه معمولا آمار نظراتت بالاست و این پست آخر کم شد میگم شاید عده ای مثل من باشن و نتونن ارسال کنن...بهتره یه چک بکنی عزیزم.... برای پست قبل هم همین مشکل رو داشتم

ممنونم از تلاشت و محبتی که داری .

نسیم شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 10:43 http://Bardiajeegar.blogfa.com

مرسیییییییییی صمیم
خیلی خیلی خوب توضیح دادی
من پس طبق راهنماییت اون قبلیا رو نگه میدارم و یکی دیگه هم کنارش میگیرم

انشالله خیر وبرکت و ارامش خیال جاری بشه در زندگیت .بیشتر وبیشتر ...

نوشته های یک پسر شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 10:34 http://abd71.blogfa.com

سلام.
بابت این 4 سری مطلب بسیار مفید تشکر میکنم
فقط یه سوال داشتم.
در مورد سرمایه ای که در پایان دوره بیمه به صورت یکجا پرداخت میشه
اونطور که متوجه شدم این سرمایه در اصل از جمع شدن همون حق بیمه های ماهیانه به وجود اومده ..درسته؟با همون سود پرداختی.
یعنی اگه بیمه عمر مزایای دیگه (مثل پرداخت در صورت فوت..بیماری..)نداشت در اصل هیچ فرقی نداشت که ما این پولو به صورت سپرده تو بانک بزاریم و مثلا سی سال هر ماه یا هرسال فلان مبلغ رو به بانک واریز کنیم و در پایان دوره برداشت کنیم(الان مثلا بانک هایی هستند که سپرده روزشمار 24% دارن که به موجودی هرشب حساب تعلق میگیره)
اگه اشتباه میکنم لطفا تصحیح کنید

بله تفاوت بزرگ بیمه با سرمایه گذاری بانکی همین امنیت روانی شماست . حمایت شما و خانواده در مقابل فوت و حادثه و هر اتفاقی این وسط بیفته و شما رو از زندگی عادی محروم کنه امنیت مالی شما مدخوش نمیشه . بانک در صورتی که سرمایه گذار اواسط کار به هر دلیلی از کار افتاده بشه براش فرقی نیم کنه و تا همون جا همراهی میکنه فرد رو ..بیمه دست طرف رو میگیره و میبره تا اخر ..

در سپرده‌گذاری بانک، نرخ بهره متناسب با شرایط تغییر می‌کند‌ اما در مورد بیمه عمر نرخ بهره تا آخر با یک ریتم مشخص ادامه می‌یابد. این ویژگی مانند تیغ دو لبه عمل می‌کند. در زمان‌هایی که شرایط به‌گونه‌ای است که نرخ بهره افزایش می‌یابد، سپرده‌گذاران بانکی می‌توانند خوشحال باشند اما در‌حالت ‌عکس، خریداران بیمه عمر می‌توانند به انتخاب‌شان افتخار‌کنند. به طور کلی مدت زمانی که برای پس‌انداز در نظر گرفته‌اید و میزان سرمایه در این مورد تاثیر دارد. اگر می‌خواهید از یک سرمایه کم به یک پس‌انداز خوب برسید، در مقایسه ‌این ویژگی بیمه‌عمر مناسب‌تر است.

یک‌تفاوت مهم دیگر در‌حق برداشت طلبکاران است. در صورتی که پس‌انداز‌کننده دارای یک سپرده در بانک باشد طلبکاران او در‌صورت از کار‌افتادگی و بروز دیگر مشکلات می‌توانند طبق قانون از محل سپرده‌های بانکی،‌ طلب‌شان را وصول کنند. در بیمه عمر چنین برداشتی امکان پذیر نیست.

باز هم تصمی گیرنده شما هستید دوست عزیز

کمند شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 10:25

سلام
صمیم جون خسته نباشی،واقعا خیلی محبت داستی به همه که اینقدر زحمت کشیدی،من که یک تلنگراساسی خوردم وحسابی به تکاپوافتادم،دارم بیمه معلم وپارسیان رو مقایسه میکنم تو سایتاشون سود سالانه رو زدن ٢٣٪ بیمه معلم و پارسیان هم برای سال ٩١زده ٢٦.٥٪
میخواستم بدونم راجع به پارسیان مساله ای هست که بدونم؟

از نماینده برتر پارسیان تو شهر خودتون بپرس عزیزم . من الان نظری ندارم . سود شرکت در بخش بیمه عمر و سرمایه گذاری رو چک کن حتما .یکوقت امار مربوط به بخش دیگه نباشه .ضمنا مستقیم از نماینده برتر بپرس .

راه ساده تر اینه که جداول با شرایط یکسان از هر دو تا بگیری و دقیق اعداد رو مقایسه کنی با هم . تفاوت اونجا مشخص میشه .

سحر.م شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 09:03

فقط میتونم بازم تشکر کنم ازت صمیم جان
یه سوال هم بپرسم شوهر من میگه از کجا معلوم که چند سال دیگه این شرکت بیمه پابرجا باشه و به تعهداتش عمل کنه؟ میگه من تو این مملکت نمیتونم به اینا اعتماد کنم.میگه 30 سال خیلی زیاده اگه بند و بساطشون رو جمع کردن و رفتن من دستم به کجا بنده؟

اگر قرار به جمع کردن بساط باشه و این فکرها من میگم چه تضمینی هست که زمین و ملک و سرمایه بانکی و اینا مشکل نداشته باشه ؟ مگه نبودند خیلی ها که بعد از تغییر نظام ملک و املاکشون توقیف شد و از این چیزها ..البته که ملک خیلی اولویت داره برای سرمایه گذاری ولی تو شرایط فعلی و درامدهای محدود بین گزینه های موجود به نظر من بیمه امنیت بیشتری میاره برای اینده من .
اختیار با خود طرف هست سحر جان . واقعا اگر نمی تونند اعتماد کنند خودشون رو اذیت نکنند . چون نه من که هیچ کس نمی تونه ضمانت بده برای مسایل کشورمون ..من سی ساله رو از این جهت میگم که شما هر 5 سال یکبار میتونی گزارش رشد سرمایه شرکت بیمه رو بگیرید و هر وقت حس خطر یا ناامنی کردید یا برنامه دیگه ای داشتید انصراف بدید و در واقع بیمه تون رو بازخرید کنید ..باز هم هر جور سبک زندگی شما و دیدگاهتون هست طبق اون عمل کنید .
ممنونم از لطفت عزیزم .

واقعا دستت درد نکنه ...خیلی عالی بود.اون سپرده گنجینه صادرات چیه؟یه کوچولو هم بی زحمت در باره اون توضیح میدی ...ممنون دوست مهربون

پریسا جون تو بانک صادرات یا سایتش اگر بری و درخواست کنی جدول و توضیحات رو بهت میدن . برا من چند سال قبل بود و به روز نیست اطلاعاتم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد