من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

بهارتون پر شکوفه

 

سلام. روز و روزگار  نوی  همگی به خیر و خوبی و شادی  باشه انشالله . 

 

 عزیزان مهربونم..بیشتر  از  هر  وقتی  سر زدن ها و محبت های  همیشگی تون رو قدر  میدونم .  

 

تعطیلات  رو در  استراحت کامل و بدون اینترنت و با همسر و پسرک شش ساله و  شیرین زبونمون گذروندم. نه از  اخبار  تلویزیون خبری بود و نه سریال غصه دار و نه شنیدن حرف های  مردم خسته و نه کار و نه پایان نامه  و نه هر چیزی که ادم رو از  لحظات کوتاه خوشبختی  دور  کنه  ..همه چیز  طراوت بود و  بهار و بوی بارون و نم نم شمال  و پسرکی که روزی ده یازده ساعت با بچه ها بازی میکرد و شب  خسته و با موهای  فرفری و خاکی  تو رختخواب  می افتاد و دیدنش من  رو غرق لذت میکرد.

 آدم های زیاد و بسیار  دوست داشتنی رو دیدم و بیشتر از قبل فهمیدم دل گنده گی و اصالت   لزوما نه تو سواد و  تحصیلات باید باشه و نه تو  ثروت زیاد ..البته که من ثروت و اصالت رو خیلی  دوست دارم و صاحبانش رو  تحسین می کنم ولی  آدم هایی رو هم دیدم که در  عین سادگی  خیلی خوشبخت بودند . تو این سفر   لذت شستن لباس های  پسرک رو با دست  امتحان کردم ..سبزی های  تازه و معطر  خوردم ..زیر بارون راه رفتم و به شهر وهیاهوی  مردم  و شور  زندگی  اونها و  تشت های بزرگ ماهی  قرمز و تنه زدن لای  جمعیت زیاد رو به چشم دیدم.. هر  کی بگه ای بابا مردم دل  خوش  ندارند از  من بشنوید: دل خوش هست ..بخصوص تو شهرهای  کوچیک تر ..بخصوص بین ادم های  معمولی  تر ... 

 

تو سفر  امسال تو  قطار  روبروی  همسرم ساعت های  طولانی  نشستم و بجای  اینکه فکر  کنم  کاش با ماشین  شخصی  می اومدیم به این فکر  کردم که  خیلی  وقته اینقدر  نزدیک به هم ننشستیم و برای  هم خاطره نگفتیم ..سه ماه آخر  سال ۹۳ برای  من  و  عزیزانم به    سختی و  فشار  گذشت ..خبرهای  خوبی بهم نرسید ولیمن سعی  کردم تو شروع سال جدید  همه چیز رو با ارامش به خود  خدا بسپارم . بهش  گفتم  تو خودت مراقب  پدرم باش .مراقب  مادرم باش ..مراقب  همه ی  کسانی که  دوستشون دارم باش ...مراقب همه باش .  مهماندارهای  خوش  اخلاق  رو  دیدم و ازشون بخاطر  رفتار زیباشون در شروع سال جدید تشکر  کردم...پسر ک رو بارها و بارها بوسیدم..گل پوچ سه نفره بازی کردیم ..خندیدیم و  میوه تکه تکه کردم و به دست عزیزترین هام دادم..همسرم کف پاهام رو  ماساژ داد ... کتاب الهام بخشی که خریده بود رو  تو را ه خوندم و براش از  قسمت های  جالبش  تعریف کردم..به کارهای  اشتباهی که سال قبل کر دیم فکر  کردیم و حرف زدیم و  دفترچه ای  درست کردم  تا دوتامون تجربه هایی که تو سفر  بدست اوردیم رو  توش  بنویسیم تا در سفر بعدی  همراهون باشه و  مدام هر سال  تکرار  نشند..یک  جایی تو چمدونمون براش  در  نظر  گرفتم  .راه های  کم کردن هزینه ها و زیاد کردن خوشی ها ..را ه های  کم شدن حساسیت ها و  بزرگ شدن دل ها ... امسال  سفر خیلی  خوبی داشتیم.

 

شروع امسال کنار آدم هایی بودم که بیشتر  از  نیمی از  بدنشون مشکل داشت ..نیمی از  زندگیشون در  ظاهر  از  دست رفته بود ..نیمی  از  وجودشون آسیب  دیده بود ..اما  تمام روحشون ..تمام قلبشون و تمام  زیبایی  چشم هاشون رو تونستم ببینم ..امسال اونقدر  خندیم و شب  بالشت بازی و متکا پرت کنی داشتیم و  خنده و شوخی  های  جمعی  و اسم و فامیل بازی و جر زدن من و  غر  زدن بقیه داشتیم که هیچ سالی  اینقدر  خوب نبود ...امسال  خدا با تمام  زیباییش به  استقبال ما اومده بود ..امسال من حتی دریا رو  تو  پونزده    روز شمال ندیدم ولی  دل هایی رو دیدم که از  دریا بزرگ تر ..تمیزتر و امن تر بود . امسال من بچگی  کردم ...وسطی بازی کردم ..توی  جاده گلی  روستایی زیبا راه رفتم بدون این که  دغدغه ام  گلی شدن  کفش و  لباسم باشه .. امسال لابلای  بوی  اسژند و  دود و صلوات  پا به پای  آدم های بی الایش راه رفتم و  به استقبال مسافرین زائر و کربلایی رفتم ... امسال  پسرک روبرای  دویدن و افتادن و پاره شدن زانوی  شلوارهای  نو و تمیزش  دعوا نکردم ..اعتراف  می کنم سخت بود ..خیلی سخت که در  مقابل این صحنه  خونسرد بایستم و بگم  اشکالی  نداره ...برو به بازیت برس و  پسرک بال در بیاره و  مثل  یک پرنده  جیک جیک کنه و بچگی  کنه و  من فکر  کنم  خوب شد این لباس  های   ساده رو براش  آوردم تا ترس خراب شدن لباس های گرونش رو نداشته باشم ..من  آدم قناعت جو و  به اندازه خرج کنی  هستم ..و از  این  اعتراف  خجالتی  ندارم .خوشحالم عقلم کار  کرد و مانع تفریح و شادی  کودکم نشدم .. 

 

امسال آرزو می کنم همه ی شما تاج سلامتی رو بر سرتون به زیبایی  هر  چه تمام تر  داشته باشید .. دل هاتون قرص و محکم  باشه و  برنامه هاتون پر از  تفریح و شادی و  لحظات  کوچک و ارزشمند دور  هم بودن ..امسال ارزو می کنم پول هاتون پر برکت و  دستاتون پربارتر  از  همیشه باشه ...   

روی  ماه همگی رو می بوسم  

دوستتنون دارم  

بهار زندگی تون مستدام

نظرات 32 + ارسال نظر
عارفه سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 03:23

حاااااال کردم خووووندمممم
منم می خوام مثل شما بشم.بعضی ها لیاقت محبت رو ندارن!!!

masoud سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 09:27 http://mlovef.mihanblog.com

سلام دوست عزیزم امیدوارم همیشه خوشحال و شاد باشید با هم و عشقتون پایدار.
دوست گلم خوشحال میشم به وبلاگ عاشقانه من و عشقم هم سر بزنی و اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم

مهرسان سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 12:17 http://mehrsanlife.blogfa.com

سلام خوشحالم از اشنایی باهات صمیم جان

سلما یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 19:08 http://http://zendegi1365.blogfa.com/

سلام و درود

افرین که چنین اراده ای کردین. منم به تازگی شروع به تغییراتی اینچنینی در خودم کردم. این یعنی اینکه شما هر چه بیشتر دارید به تمرین حرمت نفس و محافظت از روح و وران خودتون می پردازین. عالیه

خانم نقطه یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 14:28 http://bozorgrahemaghzi.blogfa.com

عزیزم امیدوارم همیشششششششششششششششه همین قدر خوشحال و شاد و سرحال باشی همراه خانواده ات

دخترشیرازی یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 10:05

صمیم عزیزم
مدت هاست ازت بیخبرم و به شدت دلتنگ. خوشحالم که عید امسال رو مثه من در آرامش گذروندی. تو این نوشته ت اثری از تشویش و دغدغه نبود اصن. آرامش محض. و من امیدوارم این آرامش برات تا ابد بمونه :)
دوستت دارم. بوس

H.Clean شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 13:31 http://hclean.ir

Good Luck!!!

لوسی می پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 14:07 http://khodamekhodam.blogfa.com

زندگیت پر از عشق :)

سحر سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 15:04

دلم برات تنگ شده بود صمیم عزیزم
خوشحالم تعطیلات خوبی داشتی خدارو شکر
سال نوی شمام مبارک
و آمین به همه دعاهای خوبت:-*

سعیده سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 12:00 http://yemadar.persianblog.ir/

عالی بوده دختر
خیلی خوشم اومد نکات ریز رو هم گفتی
امیدوارم این روزها واست زیاد تکرار بشن و بازم واسمون بگی

سها دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 02:38

صمیم خوب و مهربونم

مبارک باشه برای تو و عزیزانت سال جدید. ممنون بابت دعای خوبت. سلامت و شاد باشی برای ما هم دعا کن

بوس

الهام یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 11:50 http://eligoli.blogsky.com/

کسی که حس خوب میده فقط بهش میگم مرسی

مرسی :)

حمیده یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 10:45

سال نوت مبارک عزیزم
امیدورام امسال از هر سال دیگه ای برات پربارتر باشه.آمین

مریم و علی شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 12:22 http://alidelam.blogfa.com

همه آرزوهای زیباتو برات آرزو می کنم صمیمی

خوشحالم که بهت خوش گذشته

نسیم معلم پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 16:05

سلام
خوش باد بهارت عزیزم وبزرگ شدن روحت عزیزم
، حرفای تو بدجوری به دل آدم میشینه به خصوص در این زمانه که همه دم از خارج رفتن می زنند. خوشحالم که دوباره می نویسی.

ساچلی پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 02:51

چه زود یکسالها می گذرن....روزهای زندگیت بهاری صمیم

نجمه چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 16:31

صمیم عزیز و پرانرژی من سال نوت مبارک بیشتر بنویس و انرژیهای مثبتت رو به ما هم منتقل کن

راشنو سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 19:49

دلم برات تنگ شده بود خانم
موفق باشی
سال نوت هم مبارک عزیزم
روزهای سختی رو میگذرونم برای من هم دعا کن

دنیا دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 23:45

صمیم عزیزم. خداروشکر. ایشالا همیشه کنار خانواده عزیزت سلامت باشی و خدا همیشه زیاد به دل بزرگت عطاکنه. سال جدیدت پر از عشق و هر چی خوبی و برکته

سمیراازتهران دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 23:21

سال نو شماهم مبارک صمیم جون مرس بابت وبلاگ قشنگت

مامان نیکان دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 18:01

همیشه شاد و تندرست باشید صمیم جان
خوشحالم که روزهای شادی داشتید

ماه گل دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 17:29 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

سلام صمیم عزیز سال نوتون مبارک ..

وای که چه کیفی داد خوندن این همه حس خوب امیدوارم چندین برابرش نصیب تو و زندگیت بشه .. خودم رو تو اون فضای صمیمی تصور کردم و لذت بردم از این نگاه سخاوتمندانه ات به زندگی ..

راستی مطلبی تو پست آخرم ازت نوشتم که خوشحال میشم این حس رو باهات شریک بشم .

افسانه مامان ادریان دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 16:01 http://www.eshghemanadrian.blogfa.com

سال نوت مبارک عزیزم.امیدوارم دعای زیبایی که برای همه کردی برای شما هم همینطور باشه ها .غصه هاتون دفن شه و همیشه لبتون پر از خنده و شادی باشه.بسیار زیبا حرف دلتو زدی عزیزم

خانمه دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 14:42

صمیم عزیز سلام
خوبی خانم؟
سال نو شما هم مبارک
امیدوارم امسال بیشتر فرصت کنی بنویسی و کنار ما باشی.
من پارسال از طریق شما با گیس گلابتون اشنا شدم و یه سری تمریناتش رو انجام دادم.
تمرین سپاسگزاری که معرفی کرده بود باعث داشتن یک ماه عالی و خوب برای من شد و من تو چهل سالگی یاد گرفتم خوش بین و مثبت نگر باشم.منم این رو به یه عده معرفی کردم و این جریان ممکنه هنوز ادامه داشته باشه.
خواستم صمیمانه ازت تشگر کنم که باعث اشنایی من با اون وبلاگ و تمرینانتش شدی.
امیودارم همیشه شاد و خوش باشی.

حوصله کن خواهیم رفت دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 09:25 http://embrasser.blogfa.com

صمیم عزیز و دوست داشتنی

سالی پر از دوست
لبریز از امید
با یه عالمه معجزه های خوشبختی
برای خودت و خانواده ات آرزو دارم.

تو عملا" نشون میدی که روز خوب آمدنی نیست، ساختنی است.

نعیمه دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 00:48

سلام عزییییزم،
خوبی،سال نو مبارک،
امیدوارم که همیشه خوش باشید.

Susan دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 00:23 http://www.specially.blogfa.com

کاش شما فقط بنویسین و منم هی بخونم
هی بخونم و أروم بگیرم
غرق لذت بشم از وجود ادم هایی چون شما تو این دنیا

بیشتر بنویسین...

صبا یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 20:59

سلام.خوبین؟سال نوتون مبارک.
ووی پسرتون 6 سالش شده؟ماشاالله خدا حفظش کنه.من قبل به دنیا اومدن پسرتون به بلاگتون سر میزدم.بعدا ها دیگه کمتر وقت میکردم.
خوشحالم که سالتون رو رو با شادی و خوشی آغاز کردین.

آفرین یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 18:34 http://mylivesky.blogsky.com/

سال نو مبارک. امیدوارم روزهایی سرشار از خیر و برکت و خوشی و خرمی پیش رو داشته باشید.

سها یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 18:25

صمیم چهههه عجب اومدی هر روز می اومدم ولی نبودی
آن شالله همیشه شاد و خندان باشی

خانو جان یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 16:43 http://mylifedays.blogfa.com

واااااااای خوش به حالت سالی که نکوست از بهارش پیداست امیدوارم همیشه همینقدر لذت ببری از زندگی و عمرت . ما هم همینطور

دنیا یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 16:08

خوشحالم که دوباره هستی
همیشه به خوشی و شادی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد