من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

5/5/1395

 این تاریخ رو دوست دارم . 

به زودی  در زیر همین  پست  یک سری  اعترافات داغ  خواهید دید . اعترافاتی  از صمیم قلب  ....یا بهتره بگیم از  قلب صمیم 

  

خدایا خودت رحم کن .   

 

پ.ن. 

تشکر بسیاراز دوستانی که  نظرشون رو به من گفتند . در  مورد  کانال  نتیجه رو بهتون همین جا اعلام میکنم.

نظرات 46 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 15:40

سلام صمیم جان چرا اینجا فقط سکوت است .پس تلگرام چی شد . من خیلی وقته منتظرم حیف که تازه وبلاگت پیدا کردم

فاطیما شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 08:21

آهااااااااااااااای صمیم کجایی؟؟؟؟؟
نزدیک یک ساله می خوای زیر این پست اعتراف کنی،بیا ک نگرانتیم

Firuze شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 15:09

سلام صمیم جون
من از خواننده های خاموش وبلاگ شما هستم ، با خوندن نوشته هاتون لحظه های خوب و حس های خوبی داشتم و مطالب زیادی هم یاد گرفتم
ازتون ممنونم ، حیف که دیگه اینجا نمینویسید، میخواستم خواهش کنم که اگر جای دیگه مینویسید من رو هم بی خبر نذارین ممنون از لطفتون

الهام ولی جمعه 5 خرداد 1396 ساعت 16:28

صمیم جان آدرس کانالتو لطف میکنی بذاری؟

مرضیه بلژیکی سه‌شنبه 2 خرداد 1396 ساعت 08:40

سلام صمیم جون..من مرضی بلژیکی ام..نمیدونم یادته یانه..من خیلی این روزا به فکرتم..خیلی جات خالیه توی دنیایی مجازی..درواقع کمت دارم..این شماره منه ۰۹۱۱۹۱۲۷۲۳۲...و آیدی اینستاگرام marziehalipour ...اگر هستید اونجا امیدوارم بازمی از حضور و نوشته هاتونو لذت ببرم.

نسترن سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 11:56

خوبی صمیم جان؟؟
دلم برات تنگ شده
خوب باشی کنار همسر و پسرکت

الیس پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 00:59

صمیم جونم سلام. من الیس هستم. متاسفانه صفحه وبم پاک شده. خانمی اگه اینستا داری یا تلگرام میشه به من هم بدی؟؟؟
ادرس من اینه
sadathosseini1360

ClayAnderson پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 09:13 https://www.writemyessayz.co/

It is my first visit to this webpage; I am going by this site and read your post, for example, important and supportive blog entry .

یکی جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 13:21

خانوم خانوما خیلی وقته که حضور نداری؟؟!!!

مهتاب دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 23:01

سلام صمیم جان توی تلگرام ادامه دادین؟ ادرس کانالت چیه

حسنی یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 12:54

فنجون دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 08:17 http://embrasser.blogfa.com

من هرروز میام اینجا به امید اینکه چیزی نوشته باشی یا حداقل یه خبری از خودت بدی صمیم جان.
نمیگی ما هم دل داریم و نگرانت میشیم؟؟

مادر سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 17:08

سلام صمیم جان.. امیدوارم مثل همیشه بانشاط و باانرژی باشی..
حدود ۷ ساله که من خواننده نوشته هات هستم.. از اینکه الان مدت خیلی زیادیه که نمینویسی واقعا غمگینم...
نوشته هات همیشه یکی از بزرگترین حامی های معنوی من بوده..‌
خواهش میکنم اگر وبلاگ جدیدی رو راه انداختی ادرسش رو در اختیار من بگذار..

شکوه یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 12:13

سلام صمیم عزیز، خیلی وقت بود که به وبلاگت سر نزده بودم، از همسری شنیدم که خیلی وقته مطلب نمیذاری، اصلا نمی دونم که این پیام رو می بینی یا نه؟ ولی تو هنوز که هنوزه خیلی وقتها تو ذهن منی، مثل کسی که می شناسمش، از نزدیک دیدمش و دوستش دارم، من با مطالب قشنگ تو از همون خاطرات مربوط به اشناییت با همسرت تا... همراه بودم. شاید یه کم عجیب باشه ولی من دوستت دارم و عجیب تر اینکه همین الان با نوشتن دوستت دارم اشک از چشمام داره سر میخوره، خبری از کانال تلگرام هم که نیست، صمیم جون هر جا هستی شاد و سلامت باشی عزیز

مامان نیکان جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 01:42

سلام صمیم جان
امیدوارم خیلی خوب باشید و اینقدر مشغول خوشی باشی که وقت نمیکنی بیایی اینجا

سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهید و از آمیزش جنسی لذت بیشتری ببرید:
http://tavanaa.mihanblog.com

سفیر دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 17:50

بدم نیست

لیلا سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 15:31

صمیم جان من واقعا دلم گرفته نیستی....همش میگم نکنه صمیم خانم باردار شده باشه...بنی دیگه دلش نمیخاد برامون بنویسه....ینی نمیخاد بگه اعترافات از صمیم قلبش چی بود....ی عالمه فکر میاد تو ذهنم....ای کاش برامون بنویسی مثل قبلا....وای من هر روز چکت میکنم...هر روز سرچ میکنم من و همسرم عاشقانه هم را.....کاش بیای

عسل سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 13:46

صمیییییییییییییییم بازم رمز وبلاگ یادت رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هدیه جمعه 24 دی 1395 ساعت 21:12

سلام. صمیم جونم من تازه با وبت آشنا شدم خیلی ازت خوشم اومده ای کاش میشد میدیدمت و بهترین دوستم میشدی.. منم همسرمو عاشقانه میپرستم ولی گاهی یه مشکلاتی یین راهمون قرار میگیره برام دعا کن بتونم حلشون کنم دلم نمیخواد عشقم یه لحظم ازم دور شه دلت خیلی پاکه میدونم. برام دعا کن این روزا خیییلی به ارامش احتیاج دارم.. خیلی

Rashno دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 01:15

صمیم جان من تقریبا هر روز چک میکنم اینجا رو کاش خوب باشه حالت

رضوان شنبه 6 آذر 1395 ساعت 09:22 http://planula.blogsky.com/

صمیم جان سلام
امیدوارم در سلامتی و شادی باشید.
مدتهاست منتظر این پست داغ هستم ولی الان بیشتر از اشتیاق خواندن ، نکران حال شما و خانواده عزیزت هستم.
باتشکر برای همه لحظاتی که بودی و هستی

نگین شنبه 29 آبان 1395 ساعت 21:45

صمیم جان به زودی رو میشه اعلام کنی یعنی چقدر؟!

ATI چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 18:53

سلام....کجایی صمیمی....بابا دلمون برات تنگ شده...من از خواننده های خاموشت هستم....حالت خوبه بانو؟

ن شنبه 15 آبان 1395 ساعت 22:32

سلام .حداقل به جای به زودی بنویسید نه به این زودی.صمیم خانم.شما با رای همین خوانندگان یک بار جز وبلاگ نویسان برتر شدید.موفق و خوش باشید

شوران شنبه 15 آبان 1395 ساعت 20:10

یادش بخیر اونوقتا همیشه وبلاگتو میخوندم

بهار یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 01:19

من دنبالت نمی کنم. مرتب نوشته ها تو نمی خونم. ولی یه بیچاره ای که تو رو می شناسه. بهت عادت کرده. دوستت داره و دنبالت می کنه...الان سه ماهه خبری ازت نداره و نگرانته؟

اندیشه پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 21:03

خسته شدیم بیا دیگه صمیم!

دلارام سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 03:30

صمیم بانو، کجاییییییی عزیزدل؟ مدت هاست منتظرتم، همش میام وبت رو چک میکنم خبری نیست. انشالا که مشغول شادی و خوشی باشی عزیزم. دوست دارم فراووووون

نسترن دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 19:43

صمیم جون رفتی کانال ؟
خوبی ؟ امیدوارم هر جا که هستی دل خوش و سلامت در کنار عزیزانت باشی

دنیا دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 16:18

صمیم جون کجا رفتی خوبی؟

هانیه جمعه 30 مهر 1395 ساعت 21:09

صمیمم جان کانال خیلی خیلی خووووووووووووووووبه.. اگر مطالب اینجا هم کپی بشه که دیگه خیلی خیلی عالی میشه برای دوستایی که تلگرام ندارن .. بابت اون ختم مجرب هم خیلی خیلی ممنونیم....خدا بهت عزت بده ان شاالله

نجمه یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 01:55

سلام عزیزم .من با تلگرام موافقم .چون واقعا دیگه خیلی کم افراد میان وارد وبلاگ بشن ولی هر روز تلگرامشونو چک می کنن

خانوم جان شنبه 24 مهر 1395 ساعت 17:18 http://mylifedays.blogfa.com

خیلی وقته ننوشتی صمیم جان نگرانت شدم معلوم هست کجایی ؟! نکنه دیگه اینجا نمینویسی و من خبر ندارم ...

الهه... یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 09:38

سلام صمیم خانوم جون
خوشحالم دوباره میخونمت.
موفق و شاد و سالم باشی...
به مامان جون گلتم سلام برسون،خیلی دوسش دارم

لیلا چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 12:03

عزیزم رفتی که بیای ....مردیم از انتظار

عسل شنبه 10 مهر 1395 ساعت 10:12

کجایی صمیم جون من که منتظرم

دنیا چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 16:40

گ

شیدا چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 16:10 http://sheydab.persianblog.ir

ناهید جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 21:45

سلام صمیم جان
خیلى وقته مى خونمت اما ساکت
ترابه همون رافت امام رضا(ع) از مامانت بخواه براى من هم دعا کنن
یه امتحان دارم که خیلى برام مهمه ١٨/٦/١٣٩٥یه قسمت از اون امتحان هست
و ٢١و٢٢ یه قسمت دیگه..
برام دعا کنین توش موفق شم
نذر کردم شهادت امام رضا بیام پابوسش اگر ایشالا جوابم رو بدن

مهویه سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 12:47

سلام صمیم خانم خوبین؟ پس چی شد؟ کجا رفتین؟ ما منتظریم ها ....

عطیه یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 15:52 http://halemankhoobe.blogfa.com/

سلام صمیم جان من همین امروز با وبلاگت آشنا شدم
دنبال یه همراه رژیمی واقعی میگردم
شما هنوز وزن کم میکنی یا نه؟

مدرسه لاغری رهتاک، خانم الهام کیوانی
سرچ کن تو نت و تلگرام هستند. تنها لاغری مورد تایید منه

اندیشه شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 11:59

چقدر خوشحالم که دوباره میخواین بنویسین

نیوشا یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 14:09

صمیم جان چشمون خشک شد رو این صفحه

بانوی ناتمام دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 00:37

با کانال موافقم . اصلا هر جا شما باشی موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد