من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

سلاممممم بچه ها

سلام...الهی  قربون محبت هاتون بشم ..به خدا زنده ام بچه ها .. ببخشید تا قسمتی گمرنگ  شده بودم ...وسط  امتحانات خودم و  امتحانات دانشگاه  و مصاحبه های  دکتری سر کارم  ( دکتری برای  خودم نه ها...تو تیم مصاحبه کننده هستیم)  و مهمون داری ها و کارهای قبل از تولد پسرک و همسری و بازم مهمون از راه دور و درس و درس و درس و  این مسائل هستم. از  وسط  بحران  دارم باهاتون حرف میزنم الان . امتحاناتم تا آخر  خرداد  تموم میشه و  انشالله  بعدش میام با دست پر ...امتحان قبلیم رو  19.5 شدم ..دلتون میاد  صمیم درسخون رو  دعوا کنید که  چرا ننوشته ؟!! خب  پس تشویقش کنید و بهش بگید  این دفعه هم اشکالی  نداره!! 

من عذر  میخوام  برای  تک تک  روزهایی که منتظر شدید و من نبودم ...برای  چشمای  منتظرتون ..برای  دل های  مهربونتون ...یک ماچ گنده برای  شما دخترای  خوشگل . 

  

مراقب خودتون باشید .

 

نظرات 17 + ارسال نظر

عزیزم خدا قوتت بده

مهسا پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 06:15

اعلان زمان مشترک دعا و توسل عمومی جهت تعجیل ظهور امام عصر علیه السلام

با توجه به روایات نقل شده از اهل بیت علیهم السلام در مورد تأثیر دعای همگانی و نیز بر اساس اهمیت فوق العاده شب نیمه شعبان که هم شب میلاد آن امام رحمت و مهربانی و هم با فضیلت ترین شب سال پس از شب قدر است، حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی فرمودند: سزاوار است عموم مؤمنین و مؤمنات در آن شب عزیز پس از قرائت سوره یس و اهداء آن به آستان مقدس ولیعصر ارواحنا فداه و خواندن زیارت سلام علی آل یس، رأس ساعت 11 شب نیمه شعبان دعای فرج را بخوانند و تعجیل ظهور مولود نیمه شعبان را از خداوند متعال درخواست کنند.
همچنین مناسب است تا در تمامی مکان های مقدس و مجالس جشن و سروری که در آن شب تشکیل میگردد این قرائت سوره یس و دعا و توسل همگانی انجام گیرد.

مهری چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 18:16

عزیزم انشاالله موفق باشی برات انرژی مثبت میفرستم هواررررر تا

نازیلا سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 12:57

ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی دوست دارم صمیم وقتی میای انرژی میاد خنده میاد.بوس

گیس گلابتون سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 08:29 http://www.gisgolabetoon.com

19/5 بابا! دمت گرم. آفرین
آفرین صمیم عزیز
ولی خب .. جات خالیه

دل ارام از شیراز دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 22:59

سلام صمیم جون ,خسته نباشی خداقوت ,هرروزت بهتر از دیروز...

نسیم دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 14:30

ماااااااااااااااچچچچچچچچچچ

مهگل دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 12:41

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممم باورم نمیشه اومدی بابا ای ولا ۵/۱۹ چ خبره مگه تو چطور درس می خونی !!!!!!!!!!! حتما دانشگاه آزادی هستی
باید میرفتی ارشد پیام نور---- من که دیگه چشام دو به دو شدن از پیام نور
تا اومدی یادت میره جواب مارو بدی میدونم یه مشورتی ازت خواسته بودم
راستی تبریک می گم برا قبولی دکتری
اینجا محل کارم همه قبول شدن باورت میشه همه

نه دانشگاه ازادی نیستم .
دکتری ؟ نه منظورم مصاحبه های سر کارمون واسه داوطلب های دکتری بود .

سی سی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 11:58

صمیم جون ایشالله که همه ی امتحاناتت رو با موفقیت تموم کنی و زودی بیای که دلم واست تنگ شده عزیزم
به افتخار صمیم درس خون و فعال و پر انرژی و مهربون پیپیپ هورااااا

عرفانه دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 11:01

ایشالا که موفق باشی صمیم جونی. بخون، خوب بخون درساتو که یه دل سییییییییییییر راضی باشی از خودت انشاا...

سارا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 07:36

صمیم مصاحبه های دکترا رو شما انجام میدی؟
19.5 ای دختر بد چرا 20نگرفتی؟

فافا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 22:18

ایشالا همیشه موفق باشی زودی بیا

ترنم یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 18:35 http://www.nofault.persianblog.ir



ابراز دلتنگی بیییِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِش از حد

سحر یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 18:34

وووواااوووو آفرییییننن صمیمممم ماشالاااا چه نمره عالییییییی:-*
باشه من دعوات نمیکنم:-D
ولی خب انتظاااار بسییی سخت استتت..
ایشالا باقی درسام با بهترررینن نمرات قبول بشی و رفوزه نشی:-D :-D :-D
تولد گل پسری و آقای همسر پیشاپیش مبارک..
ایشالا این دفعه زود بنویسی:-*

مامان معید یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 17:37 http://moeidmajd.blogfa.com/

زود برگردیا...آرشیو داره تموم میشه اونوقت من میرم سراغ کتابخوانی و دیگه نمیام.گفته باشم
(توی دلت گفتی به درک؟)

صمیم<البته پسر> یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 17:03

سلام صمیم خانوم.من اتفاقی اسم خودم رو سرچ کردم دیدم یه وبلاگ درمورد لاغری هست اونم شبیه اسم من.چون منم یکم چاق هستم اولش فکرکردم دوستام سربه سرم گزاشتن ولی دیدم نه.کلی ازبرنامه ها و حرفتون لذت بردم.اگه بازم وقت داشتین مطالب بزارید.باتشکر هم اسمتون صمیم<پسر>

ماریا - کرمانشاه یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 15:17

بازم مثه همیشه هم دعات میکنیم و هم چشم به راهت هستیم تا بیای خانوم گل . 19.5 آیا تشویق نداره ؟ به خدا سر تا باتو باید طلا بگیرن با این همه انرژی. بوس بوس صمیم جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد