من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

هستم.

سلام  

هستم.خوبم .    

 این روزهای  من مثل دوران بارداری  اونم ماه نهم می مونه .سخت و نفس گیر و سنگین و کند ..نه میگذره که بگم زود تموم میشه   و نه اون اتفاق  به دنیا میاد ..که بگم آخیش  تموم شد ...یک موجود متفاوت داره این روزها در  من رشد میکنه و منتظرم به دنیا بیاد ..زایمان سختی در  پیش  خواهد بود ...

 

 دعاهای شما حتما به  حال این روزهای  من کمک خواهد کرد . نگرانم نباشید.فقط کمی بزرگ شدن هست و بس. 

 

کامنت ها محفوظ اند .. 

 

دوستان گلم  من نه باردار  هستم  نه خدایی  نکرده مریض جسمی .. لطفا نگرانم نشید .. به زودی  می نویسم براتون ..

نظرات 45 + ارسال نظر
ali جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 10:51 http://http://webnab1.blogfa.com/

همه و همه حکمت خداست . داده اش نعمت نداده اش حکمت .امیدوارم موفق باشید.
اگر مایل به تبادل لینک هستید خبربدید

j.s سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 02:15 http://renaissancecoffee.blogfa.com

می‌گویی باران را دوست دارم

اما وقتی باران می بارد چتر بدست میگیری

می‌گویی آفتاب را دوست دارم اما زیر نور آفتاب بدبال سایه میگردی

می‌گویی باد را دوست دارم اما وقتی باد میوزد پنجره را می بندی‌

حالا دریاب وحشت مرا هنگامیکه می‌گویی تو را دوست دارم

سلام.‌
شعر بالا از خواننده فقید جامائیکایی باب مارلی بود که تقدیم حضورتون شد.ایشون خواننده و ترانه سرای بزرگی بودن و در آمریکا فعالیتهای حرفه ای زیادی در این زمینه داشتن که البته سالها پیش از دنیا رفتن.‌
امیدوارم این کامنت باب آشنایی و تبادل نظر رو بین وبلاگهامون باز کرده باشه.نوشته های بنده غالبا در سبک رئالیسم جادوویی طبقه بندی میشه اما تجارب شخصی من بخصوص در قسمتهایی که فراطبیعی به نظر میرسه،واقعیه.
خوشحال میشم نظر شما رو راجع به نحوه نگارشم بدونم.با تشکر.موفق باشید.

کتایون شنبه 24 آبان 1393 ساعت 04:02 http://www.manoaqam.blogfa.com

سلام خانوم خونه...
مطالب زندگیتون خوندنی و زیباست
اگر مایل به تبادل لینک هستید خبربدید منتظرم
نام: عاشقانه ی احسان و کتایون❤

aramesh پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 00:21 http://zendeginame393.blogfa.com

slm b manam sar bzanid plz

HMG دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 10:29 http://www.hmgshop.blogfa.com

سلام دوست من وبلاگ زیبایی داری.
من و همسرم شدیدا به پول نیازمند شدیم. یکسری وسیله هامونو قراره بفروشیم.
به این سایت سر بزن شاید چیزی بدردت خورد.
www.hmgshop.blogfa.com

پرنده مهاجر شنبه 17 آبان 1393 ساعت 22:36 http://yelaq.blogsky.com

سلام دوست خوب
منم اومدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الهام پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 10:12

سلام صمیم جون خیلی وقته میخونمت این روزها بغضی تو گلومه که بدجور داغونم کرده. برادرم. می دونم که برادر عزیزتو از دست دادی . اصلا نمیخوام ناراحتت کنم خدایی نکرده. ولی دارم دیوونه میشم. یک ماهی میشه که برادرم به بیماری سرطان مبتلا شده . خانواده ی خوشبختمون از درون داره متلاشی میشه. فقط تو میتونی بفهمی که من چی میگم. ازت میخوام براش دعا کنی خواهش میکنم. یه دختر کوچولوی ناز داره. التماس دعا

انشالله بهبودی کامل

بیگانه پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 11:00 http://beekhabi.blogfa.com/

نامه اسرار آمیزی به نام شانس

سلام شاید فکر کنید گفته‌های آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتیجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند

نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است

این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده

شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود

شخصی دیگر به نام داریوش محمودی نیا در روز دوشنبه ساعت 9:50 این پیام را دریافت نمود و بلافاصه آن رابرای 20نفر فرستاد این گونه که او میگوید:پس از فرستادن پیام برای 20نفر 4روز بعد دقیقا همان ساعت با شرکت در همایشی برنده خودروی پراید شدم همان روز جمعه در قرعه کشی همراه اول برنده ی 100 ملیون تومن پول نقد شدم
پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن

از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپرایز دریافت خواهید نمود.این یک حقیقت است حتی اگر شخصی خرافاتی نباشید
پال سینگ کارمند اداری بانکی در نپال این ایمیل رادریافت کرد ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و پس از چند روز شغل بهتری بدست آورد.
چیزی از دست نمی دهید.انتخاب با شماست!کافیست ایمان داشته باشید!
"متن نامه"
به نام صاحب شانس
"دوست من با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید! این یک راز است..راز بقاء انرژی..رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است".

مامان یه وروجک پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 00:40

صمیم عزیزم سلام.این غیبت طولانیت بالاخره منو از خاموشی در آورد! کجایی خانم؟ نگرانت هستیم همگی. نکنه رفتی مکه حاج خانوم بشی؟!!!!

نسیبه مامان ساره و درسا دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 18:57

سلام
هر روز میام اینجا سر میزنم
نمیای دوستم؟ما نگرانتیم

لیا یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 14:11


صمیم جونم خوبی ؟ ...

ریحانه شنبه 3 آبان 1393 ساعت 12:13

سلام
من خیلی خاموش بودم همیشه ولی دیگه واقعا نگران شدم...چرا هیچ خبری ازتون نیست؟

سحرگلی جمعه 2 آبان 1393 ساعت 21:24

سلام صمیم جان امیدوارم حالت خووووووووووووووب خوووووووب باشه عزیز. من وبلاگ رژیمیتو خوندم گلم خیلی خوب بود انشاالله همیشه شاد و تندرست باشی عزیزم

عسل اشیانه عشق جمعه 25 مهر 1393 ساعت 22:20

ایشالله زودتر فارغ شی دوستم!

آذر چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 11:51

درکت میکنم چون حالت دقیقا حال الان منه.فقط امیدوارم چیزی که این وسط بین اینهمه رنج باید یاد بگیریم رو یاد بگیریم و بفهمیم حکمت بودنشو و امیدوارم بگذرن این روزا...موفق باشی

عزیزم ایشاله به خیره.همیشه سلامت باشید

هیوا پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 06:46

سلام امیدوارم همه چیز زندگیتون بروفق مرادتون بشه و روزای پرازشادی وخوشی ‏ در پیش داشته باشین.

امی چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 18:48 http://weineurope.blogsky.com/

حدس می زدم بعضی از دوستان با خوندن این پست فکر کنن که بارداری و ظاهراً همینطور هم شده!!
صمیم جان من راستی راستی نگرانت شدم مخصوصاً که به ایمیلم هم جواب ندادی و این نشونه خوبی نیست، امیدوارم این مرحله سخت از زندگی رو مثل همیشه با موفقیت پشت سر بذاری و دوباره روزهای آفتابی برگرده.
منتظر پست جدید با یک عالمه خبرهای خوب و روحیه عالی هستم.

عزیزمی ..نوشتم برات .

رسپینا سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 17:50

سلام صمیم جون چه خبرشده ....توروخدابیا یه چیزی بگو؟!!!
انشالا هرچی میخوای بدست بیاری وموفق باشی عزیزم.

سمانه مترجم تهرون دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 18:22

سلام
فکرکردم خبریه
صمیم شما انقد خوشبختید
همه چیم دارید
زودتر اقدام کن برای نی نی عزیزم
یونا جان خواهر برادر میخاد تو این دنیای بزرگ و نامرد!

سحر.م دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 14:21

صمیم کجایییی؟ نمیدونی چقدر دلم برای خودت و حرفای قشنگت تنگ شده
ایشالا هر چی که هست به خوبی و خیر و خوشی پیش بره برات

دنیا دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 10:28

برات کلی آرزوی خوب دارم

سیما دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 08:44

صمیم برای ازدواج خواهرم دعا کن

مامان نیکان یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 14:12

تولدت پیشاپیش مبارک صمیم جان
فقط یادت هست که سوار دوچرخه ای هستی که تو فقط باید پا بزنی. فرمون دست یکی دیگه است. میدونم که باور داری به بهترین مکان هدایتت می کنه.
پیروز باشی فرشته ی مهربون

فافا یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 12:10

موفق باشی ایشالا

شیدا شنبه 12 مهر 1393 ساعت 11:47 http://mohajer59.blogfa.com

صمیم جان مواظب خودت باش. امیدوارم خیلی سریع این دوره برزخ برات تموم بشه و ازش سربلند بیرون بیای.

سحر جمعه 11 مهر 1393 ساعت 22:33

صمیمکم سلام! دیشب خواب دیدم تو یه سایتی هستی و با کسی چت میکنی اون شخص! یهو گفت نکنه خودتی صمیم!?? بعد من ذوق زده و خوشحال که قراره باهات چت کنم ولی نشد بعد از خواب بیدار شدم و یادم افتاد خیلی وقته سر نزدم بهت!! و دلم تنگت شد..

و حالا ...که اومدم و پستت رو خوندم فقط خط اولش رو ..موهای تنم سیخ شد صمیم!!!!

اومدم بهت بگم هدیه بهشتی دارم تو دلم قد نصف دونه برنج;)
که تازه فهمیدیمش و هنوز سونو نشون نمیده چون زوده;)
و اینکه مامان میشم صمیممممم ..چند روزه تو شوکم!!!!! حس عجیبیه...خیلی عجیب..و دوست داشتنی;)

راستی من همیشه قبل اومدن به اینجا خوابت رو میبینم خیلی جالبه! ;)

برام دعا کن با دل پاک و بی ریات عزیزم..خیلی خیلی محتاجم
..به خدا میسپارمت انشالله زایمان راحت راحتیییی در پیش داشته باشی عزیز دلم :)

مبارک باشه عزیزم

سارا جمعه 11 مهر 1393 ساعت 16:33 http://parepoore.persianblog.ir

سلام. میدونم سخته. نمی دونم چی شده؛ ولی به نظر من هر شرایطی که آدم رو یاد ماه آخر بارداری بندازه سخته. امیدوارم به سلامتی و البته به زودی بارت رو زمین بذاری بانو.

ماریا - کرمانشاه پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 00:35

منتظرتیم عزیزم . با یه عالمه حس خوب و دعای خیر . بوس بوس

رویای58 چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 18:39

برات بهترینها رو آرزو می کنم

samira چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 12:52

واااااااااااااااااااااااااا
چییییییییییییییییی

سلام
من از خواننده های خاموشم
اینجوری که خیلی نگران شدم انشالله که موضوع مهمی نباشه و همه چیز به خیر و خوشی و اونجور که دلت میخواد به سرانجام برسه دوست خوبم
من همیشه از خوندن نوشته هات سراسر لذت و انرژی میشم
منتظرم زود بیای و بگی همه چی خوبه

ناهید گیگا سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 18:34 http://http:/bibirana.blog.com

خدا بزرگ و مهربونه. انشالله سلامتی باشه مشکلات همیشه قابل حله حتی اگر گنده تر از توان ما باشه. امیدوارم با خبرهای خوش برگردی! آمین!

بهناز سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 15:57

دلمون برات تنگ شده صمیم
انشالله با کمک خدا از این مرحله هم به راحتى عبور میکنى دوستم

صمیم عزیزم خیلی نگرانت شدم با این یادداشت ...
امیدوارم سلامت، سلامت ، سلامت باشی و ایمان دارم که اگه مشکلی هست حتما" از پس اش بر میای ....
تمام انرژی های مثبت دنیا برای تو که بزرگ شدنت بدون نگرانی و درد باشد.

نمیدونم درسته یا نه ولی حس کردم شاید زبونم لال مشکل بیماری یا سرطان باشه ( شاید از بس این چند سال دور و برم بوده هر اتفاقی رو به اون ربط میدم)
چون واضح ننوشتی اگه برداشتم اشتباه هست منو ببخش ولی خواستم بگم مادر من برای سرطان سینه و رحم اطلاعات خوبی داره اگه خدایی نکرده در مورد دکتر یا چیزی سوال داشتی میتونم شماره اش رو بدم که راهنمایی ات کنه. خودش پرستار بوده و بخاطر اینکه خودش و مادرش و خواهرش و برادر زاده اش همه میزبان سرطان بودن تو این زمینه فعالیت زیادی داره. به جز دعا فعلا همین ازم برمیومد ... اگه کاری داشتی من در خدمتتم.

ممنونم گلم . نه سلامت هستیم خدا رو شکر .

تیا٠دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 13:15

سلام صمیم جان من مادرجون امیر محمد هستم خوبی، نگرانم کردید

محدثه دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 08:10 http://entezareshirin86.blogfa.com

انشالله خیره عزیزم

مامان معید یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 19:34

دعا می کنم این موجود بزرگ و سالم و تکامل یافته باشه .
دعا کن این موجود در من هم رشد پیدا کنه.
دعا می کنم این موجود اونقدر بزرگ نباشه که یادت بده اینجا هدفی درش نیست پس درش رو ببند. اون وقت ما موجودات کوچیک می مونیم و در بسته شده ی اینجا.

مامان آرتمیس یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 18:05

صمیم جان این که گفتی یعنی چی؟

لیا یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 16:53

ان شالله که خیره خواهر گلی مهربون ... توکل به خدا ...

ll یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 14:14

/:

مهسا یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 13:59

واااااای چه خووووب.تبریییییک تبرییییک
الهی خوش قدم باشه این کوچولو
من هر روز وبلاگتو چک میکردم صمیم جون دیگه داشتم نگران میشدم.چند ماه قبل با وبلاگت آشنا شدم و همممشو خوندم.اون پست های مربوط به تربیت پسرت و خیییلی استفاده کردم
ممنون که هستی

من منظوررم رو انشالله درست رسونده باشم ...

صمیم جان امیدوار به خیر وخوشی این روزها رو سپری کنی

آرزو یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 09:12 http://http:/amiri.arezoo56@yahoo.com

سلام
صمیم جون موقع دفاعت که نیست هست؟ انشااله که هر چی هست خیر باشه و به خوبی تموم شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد