من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

اوضاع روبراهه

 

 

سلام به همگی . 

انقدررر  حرف و  تعریف  دارم که نمیدونم از  کجا بنویسم. انقدر  کارررر  دارم که نمیدونم از کجا وقت نوشتن اون حرفا رو  پیدا کنم. انقدررر  دلم براتون و  نوشتن اینجا  تنگ شده که نمیدونم جای  کافی  برای  این  دلتنگی  از  کجا بیارم . انقدرررررر  این روزهای  اول  کلاس  اولی شدن پسرک  بامزه و  ریلکس و راحت تر  از  اونی  هست که تصور  میکردم که نمیدونم چجوری  بیانشون کنم...فقط  اومدم بگم من هستم ...همه چیز روبراهه و نوشتنم هم ادامه داره . خدمت میرسم به زودی . 

عاشق  همتون. 

صمیم

نظرات 16 + ارسال نظر
مجله آنلاین عیدون یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 20:28 http://eydoon.com

صمیم عزیز!
ببخشید که این کامنت با محتوای مطلب شما مرتبط نیست.
دعوتید به مجله عیدون
برای علاقه مندان به ادبیات و شعر، طبیعت، ایده های نو، سرگرمی های خوب
خوشحال می شویم برای فرعیدون یک جمله بنویسید:
http://eydoon.com/?p=529
اگر دوست داشتید ما را به دوستان خود معرفی کنید
عیدون.

زهرا سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 14:12

سلام تازه با وبلاگتون آشنا شدم
عالییییییییی بود عالیییییییییییی
خواهششششش میکنم به نوشتن ادامه بدید
خیلی بد شده همه وبلاگا دارن تعطیل میشن
از اخلاقیاتتون خیلی خوشم اومد و میخواستم اگر امکانش هست در رابطه با تربیت و نگهداری فرزندم کمکم کنید
من خیلی زود عصبانی میشم و از کوره درمیرم اگه راهکاری داشته باشید بخصوص رابطه با پسرتون ممنون میشم راهنمایی ام کنید
سربلند باشید

سمانه یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 19:29

صمیم جان خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم،خدا رو شکر مثل همیشه شاد و پر انرژی هستی،روی پسرخوشگلت رو ببوس

همیشه سلامت باشی عزیزم ما منتظریم .ایشاله همیشه سرت به خوشی گرم باشه

ناهید دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 02:08

سلام من خواننده خاموش بودم تا الان شما کجایی پس ؟ تمام پستاتون رو خوندم گاهی اینقدر بلند بلند خنیدم که دختر و شوهرم نگاه های عاقل اندر سفیه بهم کردند بعد سرشون رو تکون دادند یعنی دیگه امیدی نیست

رضوان یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 11:52 http://planula.blogsky.com/

صمیم جان سلام
الحمدلله
امیدوارم شما و عزیزانت در هر شرایطی هستین آرام و شاد و سالم باشین.
می دونی زیاد دلنشین نبود که بیام و هر روز سربزنم اما چیزی ننوشته باشی.اما خب همین که خوبین واقعا عالیه.

وکاش یه روزی فرصت میشد اون فکرت روعملی کنی که تو شبکه های اجتماعی جدید هم کنارهم باشیم.
به هرحال همیشه ازت ممنونم برای همه چیز .

شیرین مامان پسرا شنبه 16 آبان 1394 ساعت 02:58

سلام صمیم جون.دلمون واست تنگ شده .تو دلت واسه ما تنگ نمیشه؟چرا نمی نویسی واسمون؟؟

زهره دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 11:49

سلام. صمیم عزیز. خاهش میکنم خودت رو بیشتر بهم معرفی کن. من تازه با وبلاگت آشنا شدم. رشته تحصیلیت چیه؟ شغلت چیه؟درامدت چقدره. برای همزاد پنداری باهات لازم دارم.

نسترن سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 18:16 http://privatenotebook.blogsky.com/

سلام
ما هم عاشق شخص صمیم خانم
خدا رو شکر که کلاس اولی شدن پسرک خوب و راحته

فاطیما یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 11:02

سلام خوبید . امیدوارم که همیشه اوضاع بر وفق مرادتون باشه .
من لینک وب قبلیتون رو میخوام اینی که تو سایته باز نمیشه. . میشه کمکم کنید و بهم بدید . دوست دارم بخونمش .

در ضمن زودتر برگردید.

مجتبی چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 23:17

جالب 29 سال دارین 12 سال ازداج کردی ؟؟؟/یعنی 17 سالگی مگه مشه ؟؟؟؟؟؟؟////من الان 30 سال دارم هنوز زن نگرفتم

حمیده چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 13:00

سلام عزیزم
مبارک باشه بسلامتی کلاس اولی شد.
از تجربیات انتخاب مدرسه پسرت برامون حتما بنویس.

لیلا شنبه 18 مهر 1394 ساعت 10:44

سلام صمیم جان شما ب فکر ما هم باش...مادیگه ی جورایی وابسته شدیم به حضورت....امسال کم لطف شدی ما عادت نداریم بخدا....سخته برامون....خانم گل...خوشا اون روزا که مرتب برامون می نوشتی...

گلناز جمعه 17 مهر 1394 ساعت 21:28

عزیزم خیلی دلم برات تنگه...
همش سر میزنم ایمیل دادم خبری ازت نیست...
مرسی از اینکه اپ کردی
هزارتا بوس

~مریم~ جمعه 17 مهر 1394 ساعت 15:00

سلام صمیم جون. خوشحالم که همه چی روبراهه. ولی دلمون برات تنگ شده. امیدوارم زودتر وقت شه که بنویسی.

مامان نیکان پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 13:13

جانم! مبارکه کلاس اولی شدن کوچولوی نازنین تون صمیم جان
امیدوارم تمام سالهای تحصیلش را با خوبی و خوشی و سربلندی ادامه بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد