من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

هدیه مامان به شما

برای  پری و  مهری  عزیز و همه ی  کسانی که خواستند  مامان براشون دعا کنه. به مامانم زنگ زدم گفتم چندنفر  خواستند با ذکر اسم براشون دعا کنی مامان ..گفت  حالا از  کجا منو میشناسن ؟ من و  منی  کردم و  گفتم  تعریف  شما و دعاهات رو شنیده بودند . از  دوستان منند ..درست گفتم .

مامان امروز برای  پری  عزیز و  مهری  جان  14 ایه الکرسی  هدیه به امام جواد ع  خوند  و  گفت به دوستات بگو  دلشون رو محکم کنند و تلاششون رو بکنند و بقیه رو به خود خدا بسپرند . توکل یادشون نره .وقتی به مرحله ای برسند که جز  خود خدا ، هیچ کسی رو قادر به حل مشکلشون نببینند  درست میشه کارشون ...

آیات اسم اعظم خدا
آیاتی است که با جمله ی بی نقطه ی ( الله لا اله الّا هو) شروع می شود و هر کس که خواسته  ی مهمی-کوچک یا بزرگ-  دارد. اگر ۱۱یازده بار این آیات را با طهارت و حضور قلب بخواند ان شاء الله خواسته ی او برآورده می شود

یک ختم خیلی مجرب که بارها و بارها  امتحانش رو  پس  داده و مامان اونو  به عنوان مهم ترین  حامی تو دعاهاش  می دونه  اسم های  اعظم خداست  که به همون ترتیبی که مامان گفت اینجا براتون می نویسم . امیدوارم  دل های  پاکتون   نتیجه  بگیره و  من رو  هم از  دعاهای  خوبتون  بهره مند کنید و اگر خبر خوبی  داشتید  همین جا بهم اعلام کنید  تا دل ما هم شاد بشه .

این هم هدیه مامان به همه ی  دوستان خوبم:

در این ختم   آیاتی از  قرآن که نام  خداوند یا صفات او را  ذکر  کرده  باید  11 مرتبه و  به مدت   5 روز   (به نیت  5 تن آل عبا ع  )بخوانیم .مامان گفت به روز  پنجم نرسیده  ، انشالله اگر حاجت به صلاحتان باشد در دستان شماست.وضو فراموش نشود .

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

اللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلَا نَوْمٌ ۚلَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ 255(بقره)

۲-اللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ 2 نَزَّلَ عَلَیْکَ الْکِتَابَ بِالْحَقِّ مُصَدِّقًا لِّمَا بَیْنَ یَدَیْهِ وَأَنزَلَ التَّوْرَاهَ وَالْإِنجِیلَ۳مِن قَبْلُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَأَنزَلَ الْفُرْقَانَ۴(آل عمران)

۳-اللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ۖ لَهُ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَىٰ٨ (طه)

۴اللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ۚ لَیَجْمَعَنَّکُمْ إِلَىٰ یَوْمِ الْقِیَامَهِ لَا رَیْبَ فِیهِ ۗوَمَنْ أَصْدَقُ مِنَ اللَّـهِ حَدِیثًا 87(نساء)

۵-اللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ ۚ وَعَلَى اللَّـهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ 13(تغابن)

نظرات 19 + ارسال نظر
چی بگم یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 13:14

نمی خوام توهین کنم. باور کنید کاملا به شما و عقایدتون احترام می ذارم. ولی فکر نمیکنید دعا کردن آدمو تنبل می کنه؟ من بشینم اینجا دعا کنم که فلان اتفاق بیفته؟ پس تلاش چی؟

تلاش حرف اول رو میزنه، کاملا درست میگید‌نظر منم همینه.

اپی یار یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 10:57 http://epiyar.com

اینجا هم مطلب بزارین بهتره

باران چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 22:49 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com/

سلام میشه به مامانت بگی برا منم دعا کنه این روزا شدید محتاجم به دعا دلم به شدت نی نی میخواد یعنی میشه ؟
لطفا این پیام رو عمومیش نکن

مگی جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 11:38

میشه صمیم عزیز که برای هدایت قلب من هم دعا کنید؟ برای رهایی از شک و رسیدن به اطمینان. خیلی عذاب میکشم. خدا به شما و مادر و خانواده تون آرامش و سلامتی و شادی پایدار بده انشالله

Sheyda یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 03:54

با سلام و خسته نباشید خدمت شما . ایده ساخت کانال تلگرام عالیه . و باید بگم با کمک ربات های تلگرام امکان ارتباط با اعضای کانالتون رو میتونید داشته باشید . البته پیامهاشون برای شما به صورت ناشناس ارسال میشه اما امکانی هست که میشه چک کنن شما پیامشون رو خوندید یا نه واگر احتیاج بود شما میتونید فرستنده رو بلاک کنید .

سلام دوست عزیز وب سایت فوق العاده ای داری
مطالب خوبی داره

ممنون میشم به فروشگاه منم سر بزنی و از محصولات ما دیدن کنی

منتظر دوست غزیز هستم

http://pars-parmis.eshopfa.net/?s=66109

فایزه گرگان شنبه 26 تیر 1395 ساعت 07:53

سلام صمیم عزیز سپاسگزارم از شما ومادر مهربانت عزیز دعاگوی شما وخانواده محترمتان هستم...اگر زحمتی نیست مادرت.ن برام دعا کنه.....از این دعاها یه حاجتمو گرفتم....ازت خیلی ممنونم که مارا شریک مهربانی های مادر عزیزت کردی ...سپاس

samim سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 05:04

salam,
man hamisheh kheili khamoosham, in bar oomadam ke begam ke cheghadr azatoon mamnoonam. be khasteh hamoon beresim ya na chizi az loft v asafaye shoma va madare goletoon kam nemikoneh, bekhatere inhame khoobitoon mamnoonam. man ham in doa ro khoondam, agar be khastam residam, ke fa beha va agar na khode in doa baes shod man be chizhaee fekr konam ke mano dar kashfe oon che ke vaghean mikham va oon ke dar in rah be man komak mikoneh besyar moaser khahad bood. mamnoon

الی جان بسیار ممنون و لذت بردم از وسعت دیدت نسبت به دعا
انشالله بهترین ها همیشه پیش روی شما و سایر دوستان خوبم قرار بگیره .

نازیلا یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 19:58

سلام،صمیم جان کجایی شما اصلا نیستی،دوست داریم چراغ وبلاگت همیشه روشن باشه.انشالله چراغ دلت،زندگیت همیشه روشن باشه.صمیم خانم امکانش هست مامان برای گشایش کار جوونا و یه جوونی به نام جواد دعا کنن؟کاراش انشالله گشایش پیدا کنه بتونه رو قولش بایسته و خواستگاری دختر مورد علاقش بره.به خدا خیلی محتاج دعاست،فکر کنن پسر خواهرشون هست و واقعا محتاج دعا.خدا داداشتو بیامرزه،یک یس و ۱۴آیت الکرسی نذر داداشتون میکنم.

ممنون نازیلا جون
میدونی عزیزم مامانم خیلی تو دعاهاش به یاد جوونا و ازدواج اوناست . اصلا اگر بگم برای چه چیزهایی دعا میکنه آدم شاخ در میاره . مثلا برای جد بزرگ پدر شوهر من که خود بنده خدا پدر شوهرم اسمش رو ممکنه ندونه دعا می کنند که در ارامش روح و جوار خوبان باشند . میخوام بگم مطمئن باش دعای مامان من و خیلی های دیگه شامل حال ازدواج همه جوون ها و بخصوص برادر ما هم میشه .
انشالله از اون تلاش و حرکت و از خدا هموار کردن راه پیش روش رو شاهد باشیم .
ممنون از محبتت

مهری شنبه 19 تیر 1395 ساعت 22:52

وای صمیم جان این اسم منه یعنی مامان برای من دعا کردن ؟ ای خدا باورم نمیشه صمیم جووووونم یه دنیا ازت ممنونم
به مامان بگو اگه قابل باشم برای امواتشون آیت الکرسی و واقعه مبارکه رو میخونم اصلا که نمیتونم جبران کنم ولی بهشون بگو دلم رو شاد کردن خدا دل شون و خانواده شون رو شاد کنه
صمیم جان بازم ممنونم

ممنون مهری جان . انشالله دلت همیشه شاد باشه و امیدوار ....

zahra7913 جمعه 18 تیر 1395 ساعت 13:02

Merci Samim e aziz

لطف داری .ممنون از محبتت

الی چهارشنبه 16 تیر 1395 ساعت 05:02

یه دنیا ممنون صمیم جان الهی که مامان و عزیزانت در پناه خدا همواره سالم و سلامت باشند.منم حتمن این ختم رو انجام میدم .

موفق باشی الی جون

پری سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 10:02

سلام. ممنون صمیم جان. تشکر حسابی از مامانت بکن

سلام .چشم عزیزم

یه خواننده خیلی قدیمی دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 23:03

سلام خوبین؟ چقدر خوشحالم که پست جدید گذلشتین، باورتون نمیشه چند هزار بار اومدم به پیجتون سر زدم و دست از پا درازتر برگشتم...
خیلی ممنون إز أین ختم که مامانتون گفتن، خدا ایشالا سایه ایشون رو بالای سرتون حفظ کنه، مادر خیلی عزیزه....
ببخشید من یکم تو اینجور چیزا ناشی ام، سوالم شاید خنده دار بیاد بنظرتون، من این ختم رو اینجوری انجام دادم، آیا درسته؟
اول بسم الله الرحمن الرحیم رو میگفتم و بعد آیت الکرسی (میشه همون مورد شماره یک دیگه؟) این کار رو ١١ بار تکرار کردم،
بعد بدون بسم الله آیتم های بعدی رو هر کدومشون رو ١١ بار پشت هم خوندم. البته اینم بگم که وضو هم داشتم.
بعدش شک کردم که نکنه باید از روی هر آیه یه بار میخوندم تا آخر پنجمی و بعد کلش رو یازده بار میگفتم...؟
احتمالا سوالم برای همه خواننده های اینجا هم عجیب باشه ولی من راستش تازه قدم تو این راه گذاشتم و کسی رو هم ندارم که اینجور چیزا رو ازش بپرسم...
خیلی ممنونم
امیدوارم هرچی از خدا میخواید بهتون بده و سایه شمام بالا سر همسر و گل پسر باشه

سلام عزیزم ... هیچ سوالی خنده دار نیست . ..اتفاقا خوب شد پرسیدی .بهتر از شک داشتن هست مسلما . اون بسم الله الرحمن الرحیم برای شروع همه ی اون 5 مورد بود . شروع هر کاری با نام خدا بهتر جواب میده انشالله . شما یازده بار ایت الکرسی بخون ..یعنی مورد شماره 1 .بعد یازده بار مورد شماره دوم .. همونجور برو تا مورد شماره 5 .. یعنی خلاصه بگم هر کدوم رو یازده بار بخون ..به مدت 5 روز . همین عزیزم . ممنون از محبت و دعاهای خوبت

لیلا دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 01:09

سلام منم چند ساله ازدواج کردم ولی بچه دار نشدم مشکلی دارم که دکترا بهم گفتن احتمال اینکه بتونم با تخمک خودم بچه دار شم کمه و خلاصه همشون ناامیدم کردن. منم فقط امیدم به معجزه خداست. منظورتون از دعای بالا اینه که آیه ۱ تا ۵ رو روزی ۱۱ بار باید بخونیم به مدت ۵ روز. راستش درست متوجه نشدم. ممنون میشم بیشتر راهنمایی کنین

بله درست متوجه شدی عزیز م
از معجزه ناا مید نشو هرگز

پارمیس یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 14:27

صمیم جون یه خواهر 38 ساله دارم که هیچ خاستگاری نداره. توی دوستا زندگی میکنه. خواهش میکنم به مامانتون بگین براش اختصاصی دعا کنن. آرزو داره مادر بشه. با عنایت خدا و شفاعت مادر شما امیدوارم تا آخر امسال بختش باز بشه. ممنون عزیزم از زحماتت.

انشالله به زودی با یک انسان خوب ازدواج کنه و به ارزوش برسه . مامانم همیشه برای ازدواج و خوشبختی هم هی جوون ها دعا میکنه عزیزم.

شهره یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 08:00 http://ourlovelyhut.blogsky.com.

ایشالا بانفس مامان عزیزتون خداوند به تمام خواننده های اینجا خیر و سلامتی عطا کنه

انشالله عزیزم

ریحانه شنبه 12 تیر 1395 ساعت 21:32

سلام صمیم جان
از قول ما از مامانتون تشکر کنین, ان شاالله اول خودشون حاجت روا بشن و سایه اشون بالای سر شماها باشه.
من یه حاجت مهم دارم که انجام شونش از نظر من غیرممکنه ولی برای خدا کاری نداره و صد البته دلم میخواد اگر صلاحه بشه و اگرم نه که هیچی.
این ختم رو با حضور قلب میخونم. ان شاالله اگر جواب داد خبر خوبشو اینجا بهتون میدم.
بازم ممنون بابت اینکه این ختم را گذاشتی.
به خودت و مامان گلت التماس دعا دارم.

امیدوارم به خیر و صلاحت باشه و به زودی براورده بشه عزیزم

عالییییی بود

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد