من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

صمیم خانه به دوش!!

هر چند از اسباب کشی و تغییر دکور خوشم نمیاد ولی مجبور شدم.باور کنین آخرین باره که عوضش میکنم.البته امیدوارم!

دوست دارم آرشیو ۱۵ ماهم رو بیارم اینجا ولی باید دونه دونه کپیش کنم اونم وقتی پرشین بلاگ از هک در اومد.پس منتظر باشین چون لینک همتون اونجاس.

واسه اونایی که اولین بار میان اینجا بگم که من صمیم  ۲۹ سالمه و ۴ ساله که ازدواج کردم.علی رو بیشتر از جونم دوست دارم.فوق العاده مرد جالب و با مزه ایه.البته اینو اصلا تو رفتارش نشون نمیده منظورم با مزه بودنشه.با مامان جون -مادر علی- رابطه شیک و واقعا مادر دختری داریم.از هیچ کسی تو دنیا متنفر نیستم.دوست داره فاصله ها وحریم ها حتما رعایت بشه.در دنیای واقعی خیلی جدی هستم بخصوص برای اولین بار آشنایی ها.عمرا اگه کسی حدس بزنه من میتونم بعدا چه جوری هم بشم! به مرور که بیشتر با طرف آشنا بشم لایه های طنز و خل بازیم هم رو میشه! این وبلاگ رو ۳۱ اردیبهشت ۸۵ واسه  سورپرایز  و سالگرد ازدواج -۱۵ مرداد- واسه علی جونم درست شده.شیرینی بخصوص خامه ایش رو خیلی دوس دارم.از وبلاگ ها گیلاسی رو میخورم هر روز!و خیلی های دیگه! مدتیه مامانم رو عاشقونه دوست دارم اونایی که میدونن و خوندن معنی این حرف منو میفهمن.اونجوری که هست دوسش دارم و قبولش کردم.پدرم رو هم خیلی دوست دارم.یک خواهر دارم که از من ۴ سال بزرگتره.صبا نرس هست و دختر کمی عاقلیه!! سهیل برادرم هم از من ۴ سال کوچکتره.نامزد داره و تو خل بازی دست منو هم از پشت بسته.

کار دومم تدریس زبانه.  ۷ ساله عاشقانه اینکار رو میکنم.با علی  هم تو کلاس های زبان آشنا شدم.زبان آموز  کلاسم بود و شیطون ترین پسر کلاسم.بعد از سه ترم که با من کلاس برداشت فهمیدم گلوش بد جور گیر کرده.علی مهندس مکانیکه و هر دو همسن هستیم البته من سه ماه ازش بزرگترم.ولی بیشرف شیش تای من عقل داره.دوست دارم شیطونی کنم اونم از نوع خفنش.به قول علی فقط با کتک و تو دهنی !!!!!!!آروم میشم البته از گل نازک تر نمیگه ها! فقط تهدید میکنه.

جک و جونور دوست ندارم.عاشق صورتی ام. میمیرم واسه تک ماکارون غنی شده.به سلیقه همسرم تو خرید و ست کردن رنگ ها ایمان خلل ناپذیر دارم.مدتیه نقاشی و طراحی رو شروع کردم.عاشق خودمم.از لحظات زندگیم لذت میبرم. وقتی زندگی خیلی اذیت کنه به بازوهای گرم و مهربون همسرم پناه میبرم.هیچی رو ازش پنهون  نمیکنم.عاشق استقلال مادی و معنویم.حوصله بچه مچه رو اصلا الان ندارم.لحظه شماری میکنم ساعت های با هم بودنمون تو خونه برسه.از سر و کول علی بالا میرم.شیطنت جزیی از وجود منه.دوست ندارم خیلی با کسی همون اول خودمونی بشم مگه اینکه برام جالب به نظر برسه.از کار های خونه متنفرم.آشپزی رو تفننی دوس دارم.معمولا از صبح تا  ساعت ۸ شب کار میکنم.یکی تو دانشگاه به عنوان کارشناس و یکی هم تدریس.به همه دنیا اعتماد دارم مگه خلافش ثابت شه و هر روز کمی احساس و توجه پای گلدون عشقمون میریزم و ازش خوب مواظبت میکنم.هر گلی رسیدگی و توجه می خواد حتی کاکتوس.چه برسه به عشق... و من عاشق همه لحظه های ناب زندگیمم عاشق هر روز و هر لحظه اش....

منتظر آخرین اخبار گند زدن های من باشید.تو راهن!

 

نظرات 47 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 27 مهر 1392 ساعت 13:02

س

ملی جون دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 11:18 http://www.baharhaghighi.com

خوشحالم ازینکه با وبلاگتون آشنا شدم
امیدوارم همیشه شادو سلامت و پر انرزی باشین

راضیه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 12:35 http://2629.blogfa.com/

وای عجب پست باحالی رو کشف کردم!
یه معرفی کامل...ایول

الی سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 19:29 http://http://khatereyechat89.blogfa.com/

منم دبیر زبان هستم

سمانه دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 11:07

سلام بهت تبریک میگم با این روحیه ایی که داری به نظر من هر مردی آرزوشه زن بانشاطی مث تو داشته با شه در اصل باید به همسرت تبریک گفت از صمیم قلبم آرزو میکنم همیشه شاد وخوشبخت باشین مخصوصا الان که یه پسر خوشگل دارین

هدهد چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 22:55

صمیم جان از اول دارم نوشته هاتونو میخونم
تازه وبلاگ خون شدم آخه
رفتم از وبلاگ پرشین بلاگتون شروع کردم گفتم شاید اونجارو نبینید دیگه اینجا کتمنت گذاشتم
شاد باشی
احساس خوبی دارم نوشته هاتو میخونم

آردا پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 17:37 http://ardu.blogfa.com/

صمیم خیلی آدم جالبی هستی بانو حس میکنم دوستت دارم

سارا جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 15:22

خاک توسرتون

بیتا دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 11:11 http://www.raziyane.persianblog.ir

بعد از خوندن این پست چه قدر دلم برای همسری تنگ شد. منم سعی میکنم تا جایی که می تونم از عشقمون مواظبت کنم چون که تنها دارایی واقعی مون هستش.

سارا پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 16:28 http://1darbedar.blogfa.com

سلام...

اولین باره میام اینجا ولی مطمئنم آخرین بار نیست ... کاش من هم از خودم راضی بود چون تنها نقطه ی سیاه زندگیم خودمم...
شادیت پایدار - سارا

قاصدک دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 14:56 http://ghasedakha.blogsky.com/

خوب ما اومدیم از ب بسم الله شروع کنیم. یاااااله

بهار سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 08:45

صمیم جون خیلی اخلاقای مشترک داریم. خصوصا اینکه منم به همه اعتماد دارم مگه خلافش ثابت بشه و این بنظرم خوب نیست. خوب برم آرشیو خوونی که سه سال عقبم D:

shima سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 22:36 http://dbktt.blogfa.com

salam
man ham yek ali daram

محمد پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 02:55 http://www.iutab.com/index.php?productID=181

با درود بر شما دوست عزیز
برای صرفه جویی چه می کنید این یک پیشنهاد برای شماست
یاحق

محمد پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 02:53 http://www.iutab.com/index.php?productID=181

با درود بر شما دوست عزیز
برای صرفه جویی چه می کنید این یک پیشنهاد برای شماست
یاحق

آرش چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 01:38

سلام
ای کاش همسرمن هم مثل شما شاد بی تکبر بی کینه وعاشق بود دارم از کمبود محبت تلف میشم
نمی دونم چکار کنم اشتباه کردم با اون ازدواج کردم
قصد دارم طلاقش بدم

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

وحیده سه‌شنبه 12 آذر 1387 ساعت 15:46 http://www.pilgrim001.wordpress.com

جالبه! در مورد این مطلبت منم یه چیزایی نوشتم :)

(ه) دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 16:00 http://entezar-86.blogfa.com

سلام.
شما واقعا نوشته هاتون عالی بود...در حد اسکار هالیوود..:دی
اومدم تا از اول بخونم تا آخر اگه بتونم فعلا که اول کارم.
هر ژستی که خوشمم اومد نظر میدم راجع بهش.
به ما هم سر بزنید و نظر بدید.
بدروووود.

Paniz سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 17:23

Omidvaram ke khosh-bakht bashin

che esme ghashangi ham dari Samim,be khatere in esm omadam ke in site ro bekhoonam dar vaghe lol

مهسا یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 17:35

آخ که من تو یکی رو بخورم.می دونی چقدر دلم برات تنگ شده بود؟خیلی دوست دارم.خیلی زیاد.بوس بوس بوس بوووووووووووووووووس

مرسی.منم صمیم رو خیلی دوس دارم .عین تو!!!!!!!!!بووووووووووس

بهار یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 09:52 http://nashenase-hamdel.blogsky.com

سلام. خوشحالم که برگشتی. هی به خونت سر می زدیم خبری نبود. خونه جدید مبارک

سلام بهار جون.ممنونم.اینجا رو دوست دارم.

optimist یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 09:13

سلام صمیم جونی ناز !
خوبی ؟؟؟؟

خونه نو مبارک ، از معرفی کردن ها معلومه که ما این جا را هر روز خواهیم خورد ;)

روش یه لیوان هم اب بخور تو گلوت گیر نکنیم داداچ!!
تو خوبی؟ممنون.خیلی از اینجا راضیم.ذوق هم دارم.اونجا داشتم کم کم خسته میشدم.مرسی گلم.

Oliera یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 08:40 http://olier.persianblog.com

سلام صمیم
منزل نو مبارک.
ببین صمیم جان! قرار نیست خونت عوض شد خودت هم عوض بشی. ما به امید خل بازیهای شما اینجاییم.
شوخی کردم. یادمه یه بار گفتی که من زیادی رکم. اگه یه روز احساس کردی این رک بودن اذیتت میکنه بهم بگو.
راستی خانومم میخواد زبان بخونه٬ من که دیگه خسته شدم از بس به جای خانومای شرکت به تلفانای همکارای خارجی جواب دادم. الان دو روزه که براش تو مسیر شرکت و برگشت کلاسای نصرت رو میزارم. میدونم که برای توریستا مناسبه اما از هیچی بهتره. همین دو روزه کلی علاقه نشون داد. حالا خانم معلم٬ به این خانواده علاقمند یه چند تا سی دی معرفی کن که کمکشون کنه زبانشون خوب شه. من تا دو سال پیش کلاس زبان کیش میرفتم٬ از PI2 شروع کردم و تا UI5 ادامه دادم اما الان که دو سال گذشته احساس می کنم که به اندازه شترهای انگلستان زبان بلدم. خیلی حس بدیه. وای یه متن میخونی٬ یه خبر گوش میکنی بعد میبینی بهههههه همه این لغاتا رو بلد بودیا اما الان غاز هم نیستی.
خلاصه که اگه چیزی به مغز دریاییت (!) رسید به ما بگو.
.............................بابایی

سلام بابا خان جان!!
شتر؟غاز؟دریا؟ زبان؟ چرا این کامنت باغ وحشی شد یهو؟!!!!!
نه عزیزم .آدمی که خودش رکه باید تحمل آدمایی مثل تو رو هم داشته باشه دیگه!!!!!!!!چکار کنه بیچاره خب؟!
و اما میبینم که خارجکی هم بلتی صوبت کنی!ایول. از نصرت نگو که مال قرن شاه وز وزکه.انقدر ازش بدم میاد که نگو.اتفاقا خودم هم دارم و پا به پاش رفتم جلو تا ببینم چکار میکنه.آدم احساس خنگی بهش دست میده بس که اون مرده هی تکرار میکنه.مال سیستم اودیو لینگوآل ۱۵۰ سال پیشه.همش تکرار طوطی وار و فلاش بک به زبان مادری وتاکید روی تلفظ صحیح.الان متد های ارتباطی و کاربردی بیشتر کار میشه.خلاصه واسه شروع شاید بد نباشه.ولی کافی نیست.بهتره خود آموز کار نکنن و حتما برن کلاس.در مورد معرفی سی دی هم بذار بیشتر فک کنم میام وبت و همونجا بهت میگم.
از جمله آخرت استنباط میشه که من مغزم قد جلبک آبی قد میده!آره؟

لیمو یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 07:09 http://limokocholooo.blogfa.com

سلام سلام
خب دوباره شما رو یافتیم
دلم خیلی برای نوشته هاتون تنگ شده بود
میگن آنچه از دل بر آید لا جرم بر دل نشیند( حالا درست نوشتم) خیلی قشنگ و ساده
البته من که از قبل میشناختم وبتون رو منتظر پست های قشنگتون هستم

سلام سلام لیمو کوچولو!ممنون عزیزم.منم از اینکه دوباره اومدی خوشحال شدم.و منتظر نوشته هات هستم.

زن زمانه یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 06:24 http://zanezamane.blogfa.com

خوشوخخخخخخخخخخخخخخخخخخخختم

ببینم تو با صمد آقا نسبتی نداری احیانا آیا؟!!!!!!!!
منم همینطوووووووووووووووووووووور .قربونت.

شهریار کوچولو یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 05:16 http://www.lotoos.blogsky.com

-دچار یعنی
- عاشق
-وفکر کن که چه تنهاست
اگر که ماهی کوچک , دچار آبی دریای بیکران باشد.

۱۵ مرداد , سالروز دچار شدن ماهی کوچولوتون تو آبی بیکران دریای محبت شما رو تبریک میگم.امیدوارم که تا بینهایت دریا باشین و ماهی کوچولوتون دریا نورد آبی ها.
-----
یه چیزی .!شما چرا مثل دوستتون گیلاسی هستین.!؟
بابا به خدا این جونورا هم آدمن دل دارن.اونا هم عاشق میشن.گناه دارن .شما رو به خدا اذیتشون نکنید.قهر میکنن میرن تازه می فهمین چه موجودای نازنینی رو از دست دادین.
از ما گفتن.خودتون میدونید دیگه.
در ضمن این خیلی خوبه که شما قبل از اومدن به اخترک من میدونید که باید مسئول گلتون باشید.واقعا تحصین برانگیزه که شما هم کودکیتونو هنوز دارین و مثل آدم بزرگا مسئولیتتون رو فراموش نمیکنین.
دلتون شاد.
لبتون خندون .
عشقتون روز افزون.

سلام شهریار .
میگم حالا ماهی رو نمیدونم ولی مال ما که نهنگه افتاده تو اون دریاهه!خدا کنه این نهنگه فقط نمیره چون شنا بلد نیست.!!
از قدیم گفتن آدم رو از رو دوستاش بشناس.حالا کدوم مورد رو منظورته؟کدوم جونورا/بچه آینده رو میگی؟!!!!!
من هم نکته بینی شما رو تحسین میکنم. و دل تو هم قلپ قلپ لبریز از شادی باد.ممنون.

مورنا یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 01:26 http://www.morenna.blogfa.com

سلام.چه خوب همه چیزو توضیح دادی من کاملا متوجه امور شدم.فقط منظورت از عاشق صورتیم چی بود منظورت رنگشه؟آخه واسم صورتی یه مفهوم دیگه ام داره:ی
اگه دوست داشتی بیا آرزو هاتو بگو شاید بعدا یادت بره اما اونجا می مونه.

خب من منظورم همون رنگ صورتی هست نه مثلا صورت مردم !!!!!!!تازه صورتی رو هم واسه چیزای خاص از جمله البسه نهانی بیشتر دوست دارم.
باشسه حتما.و آرزوهایت همیشه برآورده باد.مرسی که اومدی.

ژ یگولو یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 01:09 http://www.zhigulu.blogsky.com

سلامممممممممممممممممممم گل خانومی...

خوبی؟؟

مبارک باشه صمیم خانومی..مبارکا باشه..ایولللللللللللللل به سلامتی همسایه هم که شدیم..ایوللللللللللللللللللل...

خوب کردی اومدی اسکای..امکاناتش شاید کمتر باشه در بعضی مواردولی خطراتشم کمتره...تازه به کامنتا هم میتونی جواب بدی..(چشمک)...

ایوللللللللل به این بیو گرافیت..جالب بود..واسه منم که بیشتر اینارو میدونستم خوب بود.یه جور یاد اوری..مرسییییی...

و چقدر عالیه که یه جای امن داری واسه شیطنتات..گریه هات..خنده هات...چقدر خوبه..

راستی دروغ کلر داره هم جالب بود...گندش در نیومده هنوز؟؟:دی

بیا بنویس زود..منتظرتم...خوش باشی..فعلا عزیزم...

سلامممممممممممممممممممم ممد علی جان!
تو هم چقدر خوب کردی اومدی استقبالم! کلی به تو و گیلاسی زحمت دادم.شرمنده.
نه بابا .گند اون همین روزا در میاد.خبرت میکنم.راستی شنیدم اون ورا بوهای مشکوک ناک میاد از وب تو.نکنه کار دست خودت داده باشی؟آخه حیف تویه !!تازه از ترست زودی هم نوشتی فکر دیگه نکنین!سادههههههه!من همون اول تو رو سر سفره هم نشوندم و قند سابیدم رو کله ات.خوش باشی عزیزم.

√ҰâŞâmįη یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 00:22 http://havayebaro0oni.blogfa.com

ااااااااااااااااااااااااااااااااا صمیم جونم

سلام خانومی

هی میخواستم بیام پست جدیدتو ببینم نمیشد ):

خدا رو شکر اسباب کشی کردی :دی

خوبی خانومی؟!

چرا اومدی اینجا عشق و عاشقیت زد بالا یهو؟‌
مشکوکیا :دی
تند تند آپ کن جون من :دی

منتظرتم *:

فعلاً‌
.

سلام یاسمین جون.منم خوشحالم که بلاخره از سردرگمی در اومدم.
یعنی منظورت اینه که قبلا از این حرفا نمیزدم؟البته بماند که جو گیر شدن هم اصلا جالب نیست در زندگی یک بشر!! ممنون که اومدی گلم.

مریم خانومی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 23:02 http://maryam-khanoomi.blogfa.com

سلام صمیم خانوم
احوال شما و همسرتون خوبه ایشالا ؟
اولا که وبلاگ جدید مبارک
و دوم تاسف بابت اینکه وبلاگ قبلتون مشکل داشته . توی پرشین بلاگ هست دیگه ؟ به جای .کام .آی آر بزنید درست بعدا می تونید وبلاگتون رو مشاهده کنید .

چقدر خوب که شما خودتون رو توضیح دادین . یه نظر من این بهترین قسمت وبلاگ یه نویسنده ی خیلیییییی خوب می تونه باشه .

ایشالا که همیشه شاد و سرحال و عاشق و شیطون و بامزه و گل و مهربون و ........ باشید . و در کنار همسرتون عاشقانه زندگی کنید .

مانا باشید

سلام مریم جون.ما خوبیم.شما چطور؟ اصلا دلم رغبت نمیکنه دیگه طرف اون پرشین برم. در مورد معرفی هم ممنون.حقیقت ساده رو همیشه دوست دارم.
امیدوارم تو هم همیشه شاد و شنگول باشی.مرسی.

صمیم شنبه 30 تیر 1386 ساعت 22:08

۱-۲-۳ امتحان میکنم!!!!!!!!!! پوف پوف امتحان میکنم!

فدای خودم بشم که داشتم امتحان یکردم.پوففففففففففففف تو اون روحیه ات صمیم!

تارا شنبه 30 تیر 1386 ساعت 22:01

سلام صمیم جون دلم واست تنگ شده بود از وبلاگه گیلاسی پیدات کردم خانومی خونه ی نو مبارک *:
ایشالا هر روز در کنار همسرت عاشق تر و شاد تر باشی

ممنونم. و همه این آرزوهای قشنگ هم برای تو.مرسی عزیزم.

نیلیا شنبه 30 تیر 1386 ساعت 21:47 http://ice-princesss.persianblog.com

سلاااااااااااام صمیم جووووون .خونه نو مبارک . :ی:ی:ی:ی بسیار مشعوف گشتیم. :ی :ی :ی
زیاد به مخت فشار نیار . یادت ننیاد که من کیم :ی:ی:ی‌
همیشه وبلاگت می اومدم و میام اما از ...گشادی کامنت نمیزارم :ی:ی:ی:ی
خلاصه که چاکریم داداچ :ی:ی:ی:ی

میگم به همون دلیلی که تو کامنت نمیذاشتی منم خیلی به خودم فشار نمیارم.نگران من نباش.ولی خوشحالم که تونستی به اون مشکل فائق بشی و کامنت بذاری.شاد باشی دوست بامزه من!

گربه وحشی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 21:37

صمیم فکر کنم اول ویلاگ نویسیتم اینجوری خودتو معرفی نکرده بودی دخترررر

بلاخره خوب بود یا بد ؟تکلیف منو روشن کن .
به به این ورا هم میایین شما؟!!!!!!

مونیکا شنبه 30 تیر 1386 ساعت 21:27 http://alma7.blogfa.com

سلام
این گیلاس خانمی اینقدر ازتون تعریف کرد من مشتاق شدم بیام ببینم.پست اول خیلی صمیمی بود مثل اسمتون.امیدوارم بتونم بیام بیشتر.راستی یه نصیحت یکمی به اعتماد به هر چیز فکر کنید ممکنه بهتون ضربه بزنه
شاد باشید

سلام .گیلاسی لطف داشت به من. خوشحالم به دلت نشسته.اینو هم خودم میدونم که نباس به همه اعتماد کنم ولی برام سخته.رلست میگی.سعی میکنم.ممنون عزیزم.

مریم شنبه 30 تیر 1386 ساعت 21:24 http://dailysmile.blogfa.com

آآخرشی ...
:*

از کدوم لحاظ؟ پینوکیو بودن یا دروغ گفتن؟چشمک!

یاسی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 20:42 http://www.yasi3pd.blogfa.com

سلاااااام
صمیم جان من از حرفات خوشم میاد می لینکمت!

ممنون یاسی جون.خدا خودش رحم کنه بهت!

رونیکا شنبه 30 تیر 1386 ساعت 20:34 http://www.ronika.special.ir/

شما رو که خیلی وقته می شناسیم و با اسم های مختلف براتون کامنت گذاشتیم:دی
اما دریغ از ذره ای توجه !
من از خواننده هاش خاموشتون هستم
بلاگ اسکای رو دوست ندارم ولی در حال حاضر بلاگ اسکای و بلاگر تنها سیستم هایی هستن که ۳ ندادن
البته ورد پرس و ....
منتظریم

ممنون.یه توجه ای بهت بکنم که پشیمون شی!عزیزم همه خواننده ها در ذهن و یاد من هستن.شرمنده اگه قصوری کردم.

ساندی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 20:33 http://blueesky.blogsky.com

سلام صمیم جان
وبلاگ جدید مبارک باشه ،من خواننده پر و پاقرص وبلاگهای قبلیتون هم بودم(البته دومی که فقط چند روز دوام داشت!)،این ادرس جدید رو توی وبلاگ گیلاسی جون دیدم.
در هر حال امیدوارم هرجا که مینویسید شاد و موفق باشید..

ممنون ساندی جون.آره بابا ما رفتیم خونه جدید یهو کل شهر خراب شد رفت رو هوا!!شانسه دیگه مادر .شما هم شادیتان روز افزون باد.

پانیذ شنبه 30 تیر 1386 ساعت 20:31

صمیم جون زود تر بیا اپ کن

چشششششششششششششمممممم!

مازیار شنبه 30 تیر 1386 ساعت 20:27 http://daroo72.blogfa.com

موفق باشی

ممنون.شما هم شاد.

شاذه شنبه 30 تیر 1386 ساعت 20:03 http://shazze.blogsky.com

سلام صمیم جون
ما مرتب خدمت میرسیم. آشناییم! کاش حالا که همسایه شدیم تو هم سری میزدی

مگه میشه سر نزد بعد از این همه لطف شما.چشم.چایی رو بذار که اومدم.

قزن قلفی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 18:12 http://afandook.persianblog.com

اینو داشته باش علی الحساب تا بیام :
در ادامه ی طرح امنیت اجتماعی،حوزه ی علمیه قم اعلام کرد:برای تسریع در شرعی شدن روابط دختران و پسران،طرح آخوند نا محسوس اجرا می شو

من به جای اون آخوند ها تو رو میکشم که لنگه سحر!!به من اس ام اس میزنی میگی برم ظرف ها رو بشورم چون دستت بنده!!!خودت میدونی چی میگم تربچه کوپولی من!چقدر دلم میخواد صداتو بشنوم!اما کر مادر زاد هستم!بوس.

مرتضی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 15:10 http://crazypc.blogsky.com

سلام
خوش به حالتون منم ۳ سال کارامو گردم که با کسی که می گفت دوسم داره ازدواج کنم اما اون با یه آدم پولدار که ۱۰ سال از خودش بزرگتر بوود ازدواج کرد وقتی معرفیتونو دیدم به یاد آوردم که منم می خواستم همچین زندگی داشته باشم

آخه یه چند سالیه که یادم رفته زندگی کنم دارم در جا می زنم

وای برای هیچ وبلاگی ابنقدر ننوشته بودم



من زمانی که ماکروسافت ازم شکایت کرد وبلاگم از پرشین بلاگ کشیدم بیرون قبلا حرفه ای تر کار می کردم الان حسش نیست
بازم اگه کاری داشتی در خدمت شما و علی آقا هستیم

سلام آقا مرتضی.همیشه فکر کن تو قرار هست با کس دیگه ای خوشبخت بشی و اون آدم اونی نبود که کنارت بمونه.آرزوی خوشبختی دارم برات.اگه رهاش کنی خودش میاد سراغت. ممنون که حاضری کمکمون کنی.برات دنیایی از شادی آرزو میکنم و از لطفت ممنونم.

گیلاسی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 13:45

به به ....برا همین صداقت و بی ریاییته که عاشقتم ... راستی اگه خواستی درو دیوار رنگ یزنی واز قالبهای اسکای خوشت نیومد خبرم کن ... ادرس هم میدم چشم ...

حمید شنبه 30 تیر 1386 ساعت 12:18 http://karaj400.blogsky.com

چون عاشقی آمد، سزاوار نباشد این گفتار که : خدا در قلب من است ، شایسته تر آن که گفته آید : من در قلب خداوندم. جبران
عشق شما به یکدیگر را صمیمانه تبریک میگویم وازخدای برایتان بهترینها را آرزومندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد