من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

دروغ کلر دار

به ما بلیط یه استخر فوق مدرن و شیک رو میدن تا  با قیمت یک صدم دویستم!!قیمت اصلی استفاده کنیم.به کارشناسا  هم میدن.خب شامل حال منم میشه دیگه.من هم به علی میدم تا روز استخر آقایون بره.چون جمعه ها استخر خودش شلوغه و به قول ایشون حال نمیده!!خلاصه علی رفت استخر و چه بلاهایی که سرش نیومد.همون اول جلوش رو گرفتن که جنابعالی؟!! و اونم با قیافه طلبکارانه میگه بنده از وزارت فلان  ...بخش ...و آدرس منو میده.اونا هم چپ چپ نگاش میکنن و میذارن یره تو.داشته رو دایو واسه خودش شعر آخر یانگوم رو میخونده که یه آقاهه میاد جلو و میگه شما از فلان وزارت خونه تشریف آوردین.اونم میگه بله!امری بود؟و تو دلش هم داشته میمرده بچه!!خلاصه آقاهه فامیلی علی رو میپرسه و شوهر خولمدنگ ما هم جواب واقعی میده!اونم میگه من یه کاری دارم که فقط به دست شما باز میشه!خلاصه علی هی میره زیر اب و هی از گندی که زده قلپ قلپ آب قورت میده و میاد بالا.بعدش هم میگه من مسوول خرید اونجام و اکثرن هم تو ساختمون  نیستم.بهتره با آقای فلانی هماهنگ کنین و زرتی فامیل همکار منو میده!!!!!حالا تصور کنین من چه حالی دارم؟اگه یارو بیاد و فامیل علی رو بگه و سراغ همکار منو بگیره اون وقت من چه توضیحی دارم که بدم به اون همکارم؟ بعد من میام هی اینجا از عشق و محبت خودمون مینویسم شماها هم باور میکنین!!!!!! خدایی بچه از بس دروغ نگفته هول شده و یه دروغ خونه خراب کن از خودش ر آورده.خدا به داد دل این صمیم برسه!آمین یادت نره برادر!!

نظرات 4 + ارسال نظر
Essay پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 13:12 http://www.writemyessayz.co/

Amazing article. I am so impressed. I think you have a great knowledge especially while dealings with such subjects. Thanks for your publication; wild style. Many thanks sharing your article.

Write my essay پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 13:11 http://www.writemyessayz.co/

Amazing article. I am so impressed. I think you have a great knowledge especially while dealings with such subjects. Thanks for your publication; wild style. Many thanks sharing your article.

بهار سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 08:46

عجب شوهره راستگویی.آخی طفلکی هول کرده

گیلاسی شنبه 30 تیر 1386 ساعت 16:22

صمیم جان برو تو بخش تنظیمات نظر دهی وبلاگت همونجایکه پست رو مینویسی پایین ها میبینی ... بعد برو داخلش زمان Anti flooding اینو صفر کن و بعدشم Anti flooding رو غیر فعال کن تا بچه ها بتونن برات کامنت پشت سر هم بگذارن ..الان یه کامنت بگذاری کامنت دونیت قفل میشه عزیزم

ااااا راست میگی؟این دیگه چه مدلی هست؟من که اصلا نفهمیدم چی بود و چکارش کردم.ممنون خانومی و مرسی.مثل مامانا شدی برام.همش میای چک میکنی چیزی کم و کسر دارم یا نه/خیلی باحالی .بوس گنده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد