من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

مرسی خدا جون.!!

به یه خانوم با اراده که تا الان ۸.۵ کیلو کم کرده و هر روز غذاهای رنگی و خوشگل !!!!درست میکنه و خودش هم زیاد نمیخوره بهتره چی بگه آدم ؟!!
نظرات 20 + ارسال نظر
سیب مهربون دوشنبه 23 مهر 1386 ساعت 09:00

هوراااااااااااااااااا
حالا به خانوم با اراده که یهو یه عالم کم کرده بودو معده اش کوچولو شده بود و حالا سایزش ۴۸ شده چی باید گفت؟
هیچی خواهر باید گفت مبارکه...
امیدوارم نی نی تون به سلامتی به دنیا بیاد
خوب اخه من طفلکی نی نی دارم دیگه

قربونت هنوزم سایزم مورچه ای نشده که!
راست میگی.نی نی واقعی یا قلمبگی چاقالویانه؟
به هر حال تبریک...

وبگرد سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 10:11

سلام
آفرین به ارادت..
راستی این رژیمی که می گیری از کتاب و دستورات دکتر کرمانی آخه یه بار که وبلاگ رژیمی تو دیدم و فکر کردم شبیه اون آخه من خودم این رژیمو گرفتم و تونستم در عرض ۲.۵ ماه ۱۰ کیلو کم کنم..
یه توصیه تو رژیم زیاد وسواس به خرج ندی خانم جان
موفق باشی

سلام.اراده تو که بهتر از من بده.آره منم اصولش رو از کرمانی گرفتم البته کلی پولم رو هدر دادم و نرفتم سراغش.وقتی اکانتم پیشش تموم شد به فکر افتادم خودم دوباره و بدون شهریه!!! لاغر شم تا بیشتر دلم نسوزه.منم تا الان که ۱ ماه و نیمه ۹ کیلو کم کردم.
پیشنهادت هم خوبه منم سعی دارم وسواسی نشم تو رژیمم.ممنونم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 10:10

بلفی-------------------------
بابا اراده...

بابا پو آرو!!! تو چرا اینجوری کامنت میذاری؟هنوزم مشکل امنیتی داری مادر؟

صحرا سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 09:35 http://zistaneman.blogfa.com

چی میشه گفت جز تحسین و بارک الا گفتن. احسنت

ممنونم.واقعا به من چیز دیگه ای نمیشه گفت!!!!!!!(پوف!!) به خودم

بهار سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 08:26 http://nashenase-hamdel.blogsky.com

باید گفت ایول. همینجوری ادامه بده.

ممنونم.حتما.خیلی خوبه .

رز سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 07:44 http://www.rosaceous.blogfa.com/

سلام.
باید گفت آفرین صد آفرین دختر خوب و نازنین فرشته روی زمین ...(با ریتم خوانده شود لطفا؛)
واقعا که همت کردی دختر، ایکاش منم یک کمی همت داشتم یه ۵کیلو چاق می شدم،

واسه چاق شدن بر عکس من باید غذاهای کم حجم و پر کالری بخوری .برو حالشو بر بابا!خوبه مثل من ذره ذره آب شی و نتونی کاری بکنی!!!قربونت.

خانومی سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 06:18 http://www.khoneye-ma.blogfa.com

آفرین ۸.۵ کیلو کم کردی؟
خیلی خوبه بهت تبریک میگم

آره خیلی خوبه نه؟تازه داره به ۹ کیلو نزدیک میشه.

.::√ҰâŞâmįη::. سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 04:35 http://havayebaro0oni.blogfa.com

بهتره بگه :

ای ول داری :دی

مرسی یاسمین جون.

ژ یگولو سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 00:00

مث دیروز که گفتم افرین امروزم میگم..

به این خانوم خوب و مهربون و حرص در آر (البته به خیال خودش.:دی) کدبانوی درجه یک میگم افرین..ماشالا هزار بار ماشالا..خدا حفظش کنه...

ایشالا تا اخر رژیمشم موفق باشه اونچیزی که دلش میخواد بشه...

ایولللللللللللللللللللل...

حرص من دربیاد دل تو خنک میشه ایا؟؟
گیلاسم مث تو فرشته اس..یه فرشته رو واسطه کردم به یه فرشته دیگه که سلاممو بهش برسونه..البته خودمم اومدما...

خوش باشی عسیسم..فعلا...

متشکرم.هم کدبانو هم سالم خور هم شاد هم زیبا هم مهربون هم دوست داشتنی هم .... یعنی همه اینا منم!!!گفتم تا بدونن ملت....تازه روزه هم میگیرم.نماز هم میخونم به کمیته امداد هم کمک میکنم!!!

اقلیما دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 21:46

سلام
فقط میشه گفت:
ایول ایول آبجی صمیمو ایول!!
بابا اراده!!!!!
خوش باشی.
قربون عگست
فعلا بای تا های

عکسم؟ اون دیگه کجا بود.
مرسی از اینهمه تشویق.
بای

فرزانه دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 20:27

آفرینننننننننن

ممنوننننننننننن.

لالا دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 16:11

الهی فدات شم صمیم جون مگه میشه کسی ترو فراموش کنه؟؟؟؟ لباسات بدات گشاد شدن؟

آره.قربونت .مرسی. خیلی خوشحالم که تو اداره دو بار نزدیک بود شلوارم از پام بیفته وسط راهرو !!!خیلی حس خاصی داره اون لحظه!!

عسل بابا دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 15:33 http://man-o-babayi.blogfa.com

سلام

تبریک باید بگه!! :ی

خیلی عالیه عزیزم! ایشالا به وزن ایده آل ت برسی!

بابات اسم هم ممنون! لطف داری!

مرسی.خواهش میکنم خانمی.خب جالب بود دیگه.
دعا کن زود تر باربی شم.انقدر و حسرت این مانتو استخونی ها!!نمونم.

ملودی دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 15:16 http://melody-writes.blogfa.com/

بهتره آدم به این خانوم با سلیقه بگه جییییگرتووووو.واااای صمیم چه جیگری بشی تو واقعا با اون قد بلندت.خوش به حال علی آقا .خوردنی میشی میری .آفرین .از همین الان دست زنون و تشویق کنون بخون صمییم صمیییم صمیییم

ممنونم ملودی جون.منم دعا مکینم به حق این روز های عزیز تو هم یه پره گوشت بگیری مادر!!
همین الانشم مارو درسته میخوره این خوش اشتها!!!
خیلی الان توفضام از این کاهش وزنم.بی جنبه نشم خوبه!!!

خانمه دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 14:45 http://he-and-she.blogfa.com/

باید گفت بابا ایول!!!!

صمیم با لپ گلی و چشمان شرم آگین به شما نگاه میکند...

ناجی دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 14:36

salam samim joonam.avval???afarin khanoome ba erade,doohset daram havar taaaaaaaaaa,nakhandia vali dishab khabeto didam=))

سلام .خواب من بیشتر یه کابوس بود حتما!! بیا و بگو چی دیدی!خاک بر سرم آبروم رفت حتما...

سارا دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 14:23 http://attitmani.blogfa.com

سلام
مرسی عزیزم
بهت تبریک می گم که داری خوش هیکل تر می شی
منم دوست دارم بیشتر باهم صحبت کنیم و لذت می برم که شما هم مثل من و آسمونی اینقدر همدیگه رو دوست دارید

ممنونم سارا جون
عاشق بمونید و همیشه شاد.از مصاحبت شما استقبال میکنیم فراون!!

optimist دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 14:01

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نازترین صمیم دنیا !
خوبی ؟؟؟؟ متعلقات ؟؟؟؟

به همچین خانوم با شخصیتی باید گفت : ایول ، دمت گرم ، آخرشی !

صمیم جون ! شما مراسم احیا رفتنت هم مخصوص خودته و بی نظیر . پیر بشی الهی خواهرررررررررررررر .

متعلقات که خوب خوبن؟
ممنون.دمم حسابی گرم شد با این تشویق!!
خدا و فرشته هاش چقدر از دست خنگ بازی های من اون بالا بساط خنده دارن.خاک تو گور دشمن خواهر!!

نیلوفر دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 13:34 http://www.hormozgangagool.blogfa.com

سلام صمیم جون بهت تبریک میگم(بابت ارادت)-ممنون که به وبم سر زدی -می دونی از کارات خیلی خوشم می یاد-بیشتر از اون از نوع زندی کردنت-به روزمرگی نمی یفتی- این یعنی زندگی
راستی دانشگاه هرمزگان از اثار باستانی های این استان-این گاگولم اطلاق می شه به بچه هاش کرکر خندن-اصلاْ انگ اینن که سوژشون کنی

آره بعدش که خوندم فهمیدم چه خبره اونجا.
تکرار دل هر کسی رو میزنه هر چند عاشق باشه.منم سعی میکنم کارام رنگ دلمردگی نگیره به خودش.ممنونم عزیزم.

x دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 13:29

آدم بهتره چیزی نگه، فقط کف کنه!

کف بزنه واسم چطوره؟
ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد