من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

سرچ چ.....ی!!!

7تا کلمه کلیدی که دوستان رو به وبلاگ من کشونده !! (توسط گیلاسی انجام شده که منم شروع میکنم! و بقیه هم راه بیفتن بیان!!)

یه رونمایی از جستجوی  بازدید کننده هایی که با سرچ کلمات زیبای !!!! زیر به این مکان رسیدن:

خدایی من روم نمیشه اون کلمه ها رو بنویسم.اینا فقط بهترین ها و قابل نوشتن هاش بود.هنوزم موندم من کی اینا رو نوشتم بی انصافا!!!!

بوی دهن همسرم!!!!!! ای کوفت بگیره اونی که اینو نوشت.لا مصبا من  شاید شب به زور مسواک بزنم ولی بوی گند که نمیدیم جفتمون دیگه بابا!!!

دهن م...ام...ان!!!! آخه این دنبال چی بوده!!! هر چند حدس میشه زد ولی خاک تو سرش!!

ج....ر.....ش دادم!!! این دیگه معرکه بود.نه خدایی من اینا رو نوشتم.؟!!چه بامزه مردم فکراشون رو به اقای گوگل می گن و اون بنده خدا هم میبرتشون به قول گیلاسی تو ایستگاه مورد نظر پیادشون میکنه انگار!!!

خدایان خدای طبیعت خدای زشتی خدای خوبی ژوپیتر!!!اووووووووووووه.این یکی دیگه چه حوصله ای داشته .من مکنه خیلی بگم خدایی ولی اسم ژوپیتر موپیتر دیگه نمیذارم روش!!

سورپریز ش..و....ه....ر!!!نازی!!!این میخواسته برا دوست پسرش کادو بگیره دیگه روش نشده به حاج اقا گوگل مستقیم بگه از پشت پرده حرف زده!الهی بمیرم براتون که اینجوری سر از اینجا درمیارین و با مخ میخورین زمین تازه کود داده شده!!

من و خا....ل....م!!!! این ملت چرا اینقدر به ننه و خاله شون کار دارن هیچکی نمیگه من و شوهر دختر خالم مثلا!!!!! احتمالا خیلی فجیع میشه !!

دوست دختره خواب..ی..د...ه!!!! حتما بعدش هم  خونده تو دلش: خوابهای خوفی دیده !!! من هم رفتم کنارش!!!اون الاغ و من بارش!!!! چه میدونم والله!!!

و بیشتر از 7 تا میشه اگه بگم چه چیزهایی راجع به این  کلمه مامان بدبخت سرچ کردن و چه جملات و کلمات قصاری رو نوشتن .

در آغوش خوشبختی

–خوش.گ.ل و         ل.و.ن.د

-تیک....ه ..ها..ی ...عاشقانه

–بو....س.....ش کردم

-لباس مهمونی

-دستگاه ساندویچ میکر!!!!!!!!

و بیشترین جستجو با کلمه عا....ش....قا....نه انجام شده بود و ملت پرت شدن اینجا.باز خوبه این یکی ربط داشت مادر!!!

نظرات 29 + ارسال نظر
همسر آینده(نهال) سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 01:05

بدو بیا یه پست درباره ات(!!!)،تحت عنوانت(!!)،راجع بهت(!!!) اصلا هر چی دوست داری!!!! نوشتم!!!!

خانومی دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 23:51 http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام صمیم خانومی
چشمهایم را زیر باران شستم : عالی بود به خدا خیلی خوب حرف دلتو زدی خوشحالم که خانوم تحصیلکرده ای مثل تو از گفتن این حرفا عارش نمیشه . کاش همه میتونستن اینجوری باشن حتی کاش منم میتونستم اینجوری باشم ایشالا بتونی به حرفایی که زدی عمل کنی
کلمات کلیدی : وای چه بامزه کلی خندیدم
اما .... مگه نگفتم وقتی آپیدی منو خبر کن گفتم یا نگفتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ ایندفه نگو ببین چیکارت میکنم
آپیدم بدو بیا
یاد بگیر مثل من زودی خبر بده

دنیا دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 23:06 http://www.world-of-mine.blogfa.com

سلام /خوبی؟/چه قدرجالب/بعضی مردم خیلی جالبن به خدا/

باورت میشه باخوندن پست قبلیت گریه م گرفت...

صبا دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 21:12 http://light-nights.com

الله و اکبر.. استغفرلله... رومون به دیوار :دییییی
منم کنجکاو شدم یه نگاهی به آمار سایتم بندازم! تقریبا وحشتناک بود :))‌

یارا دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 19:27 http://yara86.blogfa.com

ای وای! منظورم از " من می گفتم" من کی گفتم بود!!!

یارا دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 19:26 http://yara86.blogfa.com

نه صمیم جونم من می گفتم جلوی رئیست...!!!!‌عزیزم با دقت بخون :)) گفتم داشتی با تلفن با رئیست حرف می زدی و کنار علی خان جان نشسته بودی و یهو سرفه کردی که ..... :دی
خداروشکر که ازت فحش نخوردم!!!

یک رهگذر دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 15:42

صمیم من فکر کردم دیگه رفتی زیر بارون آدم شدیها، نگه که نه ، همونی هستی که بودی. آخه این هم شد عنوان که برای مطلبت گذاشتی، سرچ چسی!!!

ژ یگولو دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 15:10

سلام صمیم جان...

خوبی؟؟

منم هرچی فک میکنم یادم نمیاد همچین چیزایی رو تو نوشته باشی..نمیدونم...

ولی جالبه واقعا...

خوش باشی..فعلا عزیز...

ساقی دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 14:51 http://kolbekoochik.blogfa.com

سلام صمیم جون . راستش من در مورد این پستت نظری ندارم چون توی لینکای وبلاگای دیگران یا همون وبگردی پیدات کردم .
ولی در مورد پست قبلت که خیلی جالب نوشته بودی صمیم جان تو به من سر نزدی ولی اشکالی نداره من اگرم تو نیای میام ولی حداقل این یکی پست آخری رو دوست دارم بخونی و نظرتو بگی .
در مورد شمالی ها همسر منم شمالیه و درست همین چیزایی که میگی تجربه کردم و نه تنها خجالت نمی کشم بلکه به اون همه سادگی و صمیمیت و دوستی های پایداری هم که دارن هم افتخار می کنم و هم غبطه می خورم .
خیلی خوبه که هم طنزت اینقدر به دل می شینه و هم جدی نوشتنت . بهت تبریک میگم

آرزو دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 14:17 http://ninikochulu.persianblog.ir/

وای از دست تو صمیم.
ببین اون شعرت خیلی باحال بود.فکر کن رئیس روبرومه. منم همین طور نیشم باز.........

تعداد زیادی هم با سرچ کلمه من و خاله ، به وبلاگ من شوت میشن !!!! نیدونم کیه که اینقدر به خالش علاقه داره! یا شاید میخواد دل منو بسوزونه که خاله ندارم .ها؟
راستی حالا چی نوشته بودی برام؟پست قبلیم رو میگم...

خانم حلزون دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 14:12 http://niyaz5959.blogsky.com

من بلد نیستتتتتتتتتتتتم .
چه جوری آمارخودم رو بگیرم.

[ بدون نام ] دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 14:01

بلفی-------------------
منم چند بار تو آمار وبلاگم نگاه کردم و حالم از این جماعت ایرانی به هم خورده...

پرند نیلگون دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 13:57

باشه فک نمی کنم . ( آخی چه حرف گوش کن بودم من خودم نمی دونستم )
« توی دهن همسرم » رو خوب اومدی !‌همه جورش باحاله ! در همه ابعاد کارآیی داره !
خب مال من مشکل داره دیگه ! اصن می گه وجود ندارد . روانیه دیگه !

چه چیزایی تو وبلاگت پیدا میشه ما نمی دونستیم..اگه به علی نگفتم تو رو خفه کنه

سارا دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 11:57 http://attitmani.blogfa.com

خیلی ممنونم صمیم جان
حرفات کاملا؛ درسته باید با حمید بشینم صحبت کنم فقط نمی خوام فکر بد کنه چون خیلی دوسش دارم و خداوکیلی هم هیچی برای من کم نذاشته در واقع خوب اشاره کردی من هر از گاهی که می خوام خودشو سورپریز کنم یا یه دفعه برای کسی چیزی بخرم آه در بساط ندارم و باید به خودش بگم در حالی که نمی خوام خودش بفهمه
خیلییییییییییییییی ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 11:44

سند کردم به ای آیدیت
alisa5050@yahoo.com
مهسا

ملودی دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 11:42

خیلی بامزه بود صمیم .ولی نن جون من یه خورده گیج ویج میزنما .چطوری باید خالا اینا رو گیر بیارم راجع به وبلاگم ها؟؟؟؟؟ الانم دیگه استراحت مطلق شدم مادررر برای همینه که اینجا نشستم کامی بازی میکنم دیگه.ویروس سرما خورده ای یه داره رو دندون من اسکیت میره

[ بدون نام ] دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 11:31

خیلی جالب بود.جالبببببببببببببببببببببب!
من خودم ۲ بار با سرچ به وبلاگ تو رسیدم.یه بارشو فکر کنم کلمه عاشقانه تو سرچم بود که یادم نیست دقیقا چی سرچ کردم اما عنوان وبلاگت که جزء اولین سرچ ها هم بود خیلی جلب توجه کرد.تو برای من اولین روزانه نویس بودی که در مورد زندگی خودت و همسرت می نوشتی و من اولین بار اونجا بود که فهمیدم یه همچین وبلاگایی هم تو نت هست.از اونجایی که خودم هم قبل از اینکه با تو آشنا شم روزانه ها مو می نوشتم و دقیقا تصمیم داشتم که یه وبلاگ باهاش بزنم و تقدیم کنم به یه بنده خدا.وقتی دیدم اولین انگیزه ی تو از زدن وبلاگت تقدیمش به همسرت بوده کلی تعجب کردم که فکرای یه جور چقدر زیاده.
اون وبلاگو زدم ولی زودم حذفش کردم.من شهامت تو رو ندارم.می ترسم زود شناخته بشم.
دومین بار داشتم سرچ می کردم چش و ابروی شیرازی که باز به وبلاگ خودت برخوردم.که در مورد دختر مهمونتون نوشته بودی که این شکلی بوده.
راستش الان که فکر می کنم یادم نیست که سرچ اولی این بود یا دومی.به هر حال من آخرشم نفهمیدم این چش و ابروی شیرازی چیه که من تا حالا نمی دونستم.داشتم سرچ می کردم که بفهمم اما آخرشم نفهمیدم.نمی دونم مث چش و ابروی کردا یا ترکا به قشنگی معروفه یا چیز خاصی داره؟یا فقط مال شیرازی هاست؟چند باری می خواستم ازت بپرسم که یادم رفت.خیلی ضایعه این سوالم ؟
اون عکسی که گفتم رو هم برات میفرستم چون من همیشه توصیف چهرم تو انشا ضعیف بوده.یه بچه ی تپل هم بود که ندارم عکسشو اما اونم هر بار که می دیدم یاد دایناسور کوچولوت می افتادم.
فقط آدرس ایمیلتو تو وبلاگت ندیدم.
آهان تو وبلاگ قبلیت پیدا کردم.
فقط خدا کنه سرعتا پایین نباشه.
فرستادم بهت خبر می دم.

کفشدوزک بدون کفش دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 11:15 http://www.eham.blogfa.com

سلام صمیم گلم ... چطوریا ؟؟ همه چی میزون ؟‌*:
((: ... آخه خدایی ملت چه چیزایی سرچ میکنن ...((: ...
مثلا میشینن و جرش دادمو سرچ میکنن به چی برسن ...
ای خدااااا ... ! این ملت ما رو به راه راست هدایت کن ...
مرسی که دعوتم کردی عسیسم ... ولی خدایی واسه من همه سرچ ها بوی پا میده ((= .... همه تو مایه های کفش و جوراب و ایناس و جذابیتی نداره ((: ... !!!
راستی ... اینقدر درگیر اون مسئله بودیم یادم رفت در مورد پست قبلیت چیزی بگم ...

واقعا محشر بود ... حرف نداشت ... خدایی حال میکنم میتونی به هر سبکی بنویسی ... !!! پر از صداقت بود صمیم ...

فدات شم ... مواظب خودت باش........ روز خوبی داشته باشی گلم ...

بوووووووووس *:

صحرا دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 10:54 http://zistaneman.blofa.com

عجب روزگاریه ها!!

شاذه دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 10:08

:))))
بوی دهن همسرم؟؟؟؟ آخه خدا وکیلی چه چیز جالبی می تونه تو این سرچ پیدا کنه ؟:)))

ضمناً من تعریف الکی نمی کنم! ادعای نویسندگی هم همینطور! من فقط قصه میگم.. قصه های چرند آخرشبی که آدم خوابش بگیره.

نمیدونم شایدم منظورش از بو (تو)) بوده و غلط تایپی بوده!!( نیشششششششش!!)
ما همه جوره قبولتون داریم.هر چند شما خاکی خاکی هستی
خانوم گل!

هیما دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 09:57 http://hima77.blogfa.com

رژیم + چاق + خپل + گامبالو
۴ کلمه اصلی که ملت با سرچ اینا به این وبلاگ میان
ا...یییییییییی صمیم نزن

نمیزنم قربونت.ولی صداقتت رو دوست دارم.ادامه بده و خیالت هم تخت !!!

یارا دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 09:49 http://yara86.blogfa.com

صمیم جونم حالا من بگم خودم با سرچ چی چی به وبلاگت رسیدم؟؟؟ روم سیاه.. چشمم کور... ولی داشتم راجع به "باد" می سرچیدم که یهو خوردم به اون پستت که خیلی وقت پیش نوشته بودی و یه روز صبح سرما خورده بودی که رئیست زنگ زده بهت و توام وسط حرفات عطسه کردی و ادامه ی قضایا و در آخر هم .......باد!!!!!!! بازم روم سیاه... اصلا اگر می خوای این کامنت منو پابلیش نکن بیا هرچیم خواستی بهم فحش بده :))
بوس بوس

خدا نکشتت!!!! ببین با چه شناختی از من شروع کردی ها!!! من موندم اینهمه آبروم رو از کجا اوردم به خدا!!
ببینم من فقط یه بار گفتم جلوی علی از اون کارا کردم که در رفت لامصب خودش!!ولی برا ریسمم هم مطمئنی که نوشتم؟!!!

پرند نیلگون دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 09:44

اون دستگاه ساندویچ میکر رو که خودم یادمه در موردش نوشته بودی . فک کنم واسه مامان جون و مهموناش چیزی درست کرده بودی ....
آغوش هم خیلی به وبلاگت میاد . بوس و عاشقانه و خوشکل و لوند و مهمونی هم فت و فراوون در وبلاگت پیدا می شه . ولی نحوه به هم چسبوندن این کلمه ها خیلی خنده داره ! اگه همه رو جمع کنن فک کنم می شه یه کتاب جک از توش در آورد .
و من در این اندیشه ام که به راستی چه ملت فهیم و عالم و جستجو گر و جیگر طلایی هستیم ما ! حیف ما که ایم گوگل بی مخ عوضی وقت طلای ناب ما رو هدر میده . ما باید یه موتور سرچ خاص ! برای خودمون داشته باشیم اصن .
ای گوگل درپیت !
حالا من دستم زیر چونه م ، فکری که اون ..... که تو کردی و گندش دراومده چی بوده ! ( هه هه )
اون شعری هم که واسه بانوی عفیفه خوابیده در آوردی خیلی باحاله !
من مدتیه میرم تو بخش آمار وبلاگ ، اما این دانشمند هیچی بهم نشون نمیده !
باور می کنی تو حسرتم این چیزایی که شما دیدین ( نتیجه سرچ های دیگرون و آمار وبلاگ و .... ) رو یه بار منم دیده باشم یا ببینم ، اما نشده تا حالا ! شانسه دیگه !
مال یکی درمیاد مث شما و گیلاسی ، یکی هم مث من وبلاگش کلا پاستوریزه !

آره اینا رو که خودم نوشتم و راست میگی!
مگه مشکلش چیه.خیلی راحت دیده میشه قربونت.
بعدشم تو زیاد فکر نکن به اون کارای من!!!

شمسی خانوم دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 09:29

منم گاهی به چیزای باحالی می رسم! خاک تو سرشون!!!!

آخ که برا تو خیلی باس کلمات جالبناکی سرچیده باشن!!!
عباس آقا خوبن راستی؟

بهار دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 09:00 http://nashenase-hamdel.blogsky.com

یا مردم یه چیزیشون هست یا گوگل

یا هر دوشون یا هیچ کدومشون

لیلی و مجنون دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 08:59 http://faghatma.persianblog.ir

البته این کلمات اگه با " " سرچ بشن به وبلاگ نمیرسن. مثلا واسه وبلاگ ما هم از این سرچ های خفن وجود داره ولی خوب چون توی وبلاگ اینطور چیزا ذکر نشده و گوگل که فارسی حالیش نیست واسه همین کلمه هایی که کلا توی وبلاگ استفاده شده و شبیه سرچ هست رو کنار هم میزاره و از اونجایی که ایرانی جماعت هم چشم و گوش بسته!!! و دنبال سرچ کلمه های علمی!!! گوگل هم در اینطور مواقع سرما میخوره و اشتباهی وبلاگ ها رو میاره بالا.

اون علمیش!!! رو خیلی هستم!!!!

لیلی و مجنون دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 08:51 http://faghatma.persianblog.ir

آیا اول؟

آیا فرق؟

یکی مثل همه-معین دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 08:34 http://akhareshchi.blogsky.com

سلام!خوب مردم ما همه عاشق پیشه اند
منم یه جایی ساختم نمی دونم شاید شبیه اینجا...

سلام.این مژده خانوم انگاری زیاد کولاک کرده.
ببینم یعنی چی که میگی چیزی که زیاده دختر!!اونم برای تو!!
دختر که زیاده ولی اهل زندگیش فکر نکن راحت به سه سوت گیر بیاد.
به هر حال مواظب خودتون باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد