من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من نینی نیستم...هنوز نیومدم.

نی نی  هنوز  نیومده....

..28 خرداد ( حدودا) میاد .

کادوی  تولد باباییش هم که جور شد شکر  خدا!!!!!!

من خوب خوبم..دارم کارهای  مونده رو میکنم. فقط مونده تمیز کردن یخچال و فریزر و چیدن وسایل نی نی!!!!!! سفارشمون متاسفانه با بدقولی  اقای سازنده  احتمالا فردا دستمون میرسه...میگم من که نگران نیستم شومام خونسردیتو ن رو حفظ  کنید....

بغض  دارم...دوست ندارم فرزندم توی  این محیط  چهار سال اول عمرش رو بگذرونه....خیلی دروغگو ..خیلی  نامرد..متقلب ها......

نظرات 60 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 19:55

لطفا به وبلگ من سر بزنید
www.sarae.blogfa.com

سارا پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 19:55

لطفا به وبلگ من سر بزنید
www.sarae.blogfa.com

ابی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 13:19

من هم مامانمو دوست دارم و به زودی با او ازدواج میکنم

لبـخـند پـنبـه ای چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 22:38 http://www.viv2.blogfa.com

فردا ۲۸ امه ...

صمیم ؟؟ ...........

جانمممممممممممم

مونس چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 20:52

:((((((((((
این وضعم نگو که حالم از مملکت داره بهم میخوره:((((((((((
میگم نی نی اومده نه؟؟؟
غیبتت طولانی شده ها
ای جااااااااااااانم نفسسسسسسسسسسس
توروخدا مواظب خودتون باشین

لیلی و مجنون چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 18:35 http://faghatma.persianblog.ir

مامان صمیم نی نی به دنیا اومد؟؟؟انشاالله که مبارک باشهههههه. زودی خوب شو و بیا برامون از نی نی بگو

هستی چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 18:13

متاسفم اطلاعات غلط به گوش مردم میرسه ... عزیز من سر هر صندوق دستکم 12 تا 15 نفر حضور دارند به اضافه 4 تا نماینده کاندیدا ها، جدا بچگانه است فکر کنیم میشه تقلبی رخ بده اگر اینطور بوده پس چرا نماینده های کاندیداها صورتجلسات رو امضا کردند ... ما باید قواعد بازی رو قبول کنیم کسی رای آورده و کسی نه مگه قراره همه برنده شن؟!؟ این بدعت نا صوابیه که اگه سفسطه گر باشیم باید بگیم دوران 8 ساله دو رئیس جمهور قبلی هم سرکاری بوده! میشه اینو قبول کرد؟!؟!؟!؟!

مجال این بحث اینجا نیست ..فقط بدونین مشکل اصلی سایر کاندیدادها همون راه ندادن نماینده هاشون پای صندوق های رای موقع شمارش بوده... اصلا بحث اینکه چرا بقیه رای نیاووردن نیست..بحث سر اعلام ناصحیح و عجیب ارای موجوده که از همون دو ساعت اول مشخص بوده تعداد رای ها ظاهرا....
میدونی اینهمه اعتراض نمیتونه خیلی بی دلیل باشه ..بهتره بی طرفانه قضاوت بشه .. با چشم های باز ...
دو تای قبلی اینقدر تابلو بازی در نیاوردن ت ی ارا...حداقل...

صبـا چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 16:00

سلام
من کاملا تازه واردم !
خوش بحالت که داری مادر می شی ؛ این یکی از آرزوهای منه برام دعا کن :)
می خواستم بگم کژی و ناراستی همیشه بوده و هست تو باید خودت مواظب کوچولووت باشی حتی تو این محیط ...
شاد زی

حنا چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 14:53 http://WWW.DOOSJOON.BLOGFA.COM

منتظر خبرهای خوب هستیم صمیم عزیزم. توی همه شرایط از خوندن مطالبت لذت بردم و انرژی گرفتم. دوستت دارم. ایشاا.. به سلامت فارغ بشی.

نونوش چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 14:34 http://ms-september.blogfa.com/

صمیم گلم همیشه بی سر و صدا اینجارو میخونم اما این بار خواستم بگم تورو خدا روزای اخر حاملگیت مواظب خودت باش.
عیب نداره.
مهم اینه که یه مامان بابای خوب داره :)))
حتی با ماشینم که میرین بیرون از مسیرای خلوت برو تا فرداااااااا که عسلی دنیا بیاد :)))))))

یک زندگی تازه چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 14:11 http://www.1zendegitaze.blogfa.com/

*‌امیدوارم نی نی گل به خوبی و سلامتی دنیا بیان*
* روز مادر رو به شما مامانی گل تبریک می گم
*‌منتظر شنیدن اسم قشنگش هستیم**

زیبا چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 11:55 http://delo-din.blogfa.com

توی این مسخره بازی های اخیر امیدوارم حال شما خوب باشه... من همش نگران شما هستم... تورروخدا خودتونو به خاطر این کارهای بی ارزش و این مسخره بازیها ناراحت نکنین... فقط به فکر کوچولوتون باشین...امیدوارم هر جا هستین سالم و سلامت باشین...

من چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 11:40

هنوز این یونا خان به دنیا نیومده؟ کی میخوای این پسر گل رو رونمایی کنی؟؟؟یونا هم اسم قشنگیه ..آفرین به سلیقه امون!!!!

چه اسم جالبی!!!!!!!!!!!!!

الهه و کامبیز چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 11:24 http://ke21.blogfa.com

سلام از آشنایی با وبلاگتون خیلی خوشحالیم
ما دوتا هم عاشق همیم - دعا کنید تا به هم میرسیم اوضاع به خوبی پیش بره
خدا رو شکر که زندگیتون خوبه...خداروشکر
پیش ما هم بیاید
راستش در مورد تقلب و انتخابات کار ما از بغض گذشته و بغضمون رو شکستیم
اما این رو باید گفت که دیگه رای نمیدیم
خواهشا شما هم دیگه رای ندید چون با رای دادنمون به شعور خودمون توهین میکنیم
منتظر حضور سبزتون و بدنیا اومدن بچتون هستیم(راستی دختره یا پسر ؟ )

پسر

مهسا چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:11

نی نی صمیم خوش اومدی ماچ ماچ

نگاه مبهم چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 10:07

سلام


مامانیییییییییییییی

مبارک باشه

قدم نورسیده پر از خیر و برکت.

بوس

آنیتا چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 09:58

salam samim jan
inshala ke be salamati nini bedonya miad va baa oomadanesh dele mardom ham shaad beshe. az khoda mikham pesare koochooloot khosh ghadam bashe baraye hameye iran!
movazebe khodet bash.
az ali agha mikhaaym ke tavalode nini ro biaad roo weblog be maa khabar bede.
mispaarametoon be khodaa.

نگاهی نو چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 02:31

نی نی اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پنجشنبه ۲۸ خرداد

گلنوش سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 21:24

اسم بچه رو می خواین چی بذارین؟

به زودی ....

آرام سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 18:05

صمیم جان! پیشاپیش ورود نی نی گولوی قشنگت رو تبریک می گم . برات زایمانی آرام و بدون مشکل آرزو می کنم.
عزیزم، ما هیچکدوم دوست نداریم امیدهای آیندمون تو چنین محیطی به دنیا بیان و زندگی کنن ولی خدا محافظ همۀ ماست. مطمئنا خودش هوای فرسته های کوچولویی رو که به این دنیا می فرسته داره. خیلی مواظب خودتون باشین. می بوسمت. ما رو بی خبر نزاری.

ایمان سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 07:46

سلام.
دیدم فقط خانوما نظر دادن، گفتم شاید ورود آقایون ممنوعه!!!!!!!!!!!!!!!بعد چشمم خورد به نظر آقا محسن.
موج سبز پیروز است.به امید خدا.
امیدوارم نی نیتون سالم به دنیا بیاد.به خدا توکل کنید...

s.kh سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 02:02

روزت مبارک مامان کوچولو
به امید سلامتی هردوتون

قزن قلفی سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 00:23 http://afandook.persianblog.ir

عیب نداره عوضش ۱۰ سال دیگه توی جشن ۲۲ خرداد تو مدرسه شون وقتی میگن کیا تو خرداد ۸۸ به دنیا اومدن با نیش باز مث خودت می پره وسط و جایزه میگیره ؛ بعد تو حرصت درمیاد که دردش رو تو کشیدی چرا جایزه رو به اون دادن ؟

من دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 18:35 http://www.arrazz.blogfa.com

نی نی گولو بیااااااااااا من منتظرما
خدا حفظش کنه.بوس

پریزاد دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 14:56 http://zehneziba16.blogfa.com

۱- الان صمیم تو اتاق زایمانه.چند دقیقه پیش با علی یه خداحافظی عشقولانه کرده.تا ده بشمر عزیزم.بیهوش ش ....
۲- صمیم رو منتقل کردن بخش.به هوش اومده وحالش خوبه.حال نی نی هم خوبه.صمیم درخواست یه لپ تاپ متصل به اینترنتو می کنه.میاد می نویسه وما رو خوشحال می کنه.
۳- صمیم ونی نی مرخص میشن وخوب وخوش میان خونه.
به سلامتی.مبارکه انشا الله.خوش باشی.

صدف دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 13:17 http://sadaf59.persianblog.ir/

پیشاپیش مبارکه تولد این نی نی کوچولو

بهناز میم دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 12:49 http://narin86.persianblog.ir

سلام ......اتفاقا منم نی نی نیستم!!
ان شالله که به سلامتی میاد و قدمش مبارکه ....نگران اون چهار سال نباش ... مثل همین چهار سال قبل می گذره دیگه .

منا دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 01:19 http://www.man-o-del.blogfa.com/

ای بابا
چقد ناز میکنی
بزززززززا دیگه:))))))))

حمیده یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 18:31

سلام عزیز
خوبی؟
ان شاله زایمان خوب و راحتی داشته باشی و به سلامتی نی نی هم متولد بشه
بی صبرانه منتظر خودشو و اسمش هستیم

یه منتظر یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 18:19

ر مورد بعد از زایمان هم سعی کن مواد پرتئینی (گوشت و لبنیات )زیاد بخوری سبزیجات هم باید زیاد بخوری چون بعد از زایمان مستعد یبوست هستند خانمها . اما سعی کن چیزی که نفخ میاره نخوری که هم خودت و هم بچه ات اگه شیرتو میخوره اذیت میکنه.
سعی کن بعد از غذا یک قاشق گلاب بخوری چون برای نفخ خوب هست . من که اکثر مریض هام راضی بودن . اما در مورد اینکه دقیق چی بخوری و ... از اونجایی که یادمه رژیم گرفته بودی و وزن کم کرده بودی حتماً نگران وزنت هم هستی. اما تا یه چند هفته صبر کن بعد از اون شروع کن. مخصوصاً اگر سزارین هم میشی که بیشتر به فکر تقویتت باش و بعدش سر فرصت بعد از چند هفته رژیمت را شروع کن.

اما یه مسئله دیگه هم یادت باشه اکثراً دیدم به کسی که زایمان کرده یا سزارین توصیه میکنن که کباب یا جگر بخوره >> خیلی احتیاط کن خانمی چون جگر ها اکثراً بهداشتی نیست و دیگه اینکه خوب پخته نمیشه. کباب هم همینطور و بدلیل همین نیم پز بودن خیلی عوارض داره . گوشت سعی کن گوشت پخته بخوری .
از ادویه جات یا مواد بودار مثل سیر و پیاز و... هم خود داری کن چون اینها به داخل شیر هم ترشح میشه که بوش بچه را اذیت میکنه (اگر شیر خودت را میدهی که اکیداً تاکید میکنم تحت هر شرایطی شیر خودت را بدی )
فواید شیر مادر هر چی بگم کمه و حیفه که بچه را از اون محروم کنی. اگر هم نگران تناسب اندامت هستی >> از سوتین های مخصوص استفاده کنه. اما در مورد شکم تحقیقات جدید نشون میده که خانمهایی که شیر میدند شکم شان خیلی زودتر به حالت طبعی بر میگرده.

سانیا یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 18:16 http://banuye.blogsky.com/

سلام عزیزم
از حالا روزت مبارک
کاش نی نی تو فضای خوب تری به دنیا میومد
الان وظیفه تو سنگین تر شده

حدیث یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 16:38

صمیم دلم خونهههههههههههههههههههههه

غزل یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 15:16

تصور اینکه بچم 4 ساله میشه و اینا هنوز هستند دیونم می کنه
کلی دلم خوش بود که با ورود دخترم همه چی عوض میشه
لعنت خدا بر تمامشون
دلم واسه قصیده کوچولومم میسوزه........

ماری یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 12:46

سلام صمیم جون
روز مادر رو بهت تبریک می گم. امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی

رها یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 12:32 http://vhrus_khatari

عسل اشیانه عشق یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 12:27

اصلا توان حرف زدن هم ندارم. لعنت به این زندگییییییییی

شبنم یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 08:59

صمیم حال منم مثل تو خیلی های دیگه خرابه با شنیدن امارها بغض کردم و با دیدن فیلم اعتراضات و کتک خوردن مردم گریه

مواظب خودت باش امیدوارم زایمان خوبی داشته باشی

برفین یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 02:19 http://baanuyebarfi.blogsky.com/

سلام صمیم عزیز دلم ..
خدا رو هزاران مرتبه شکر که خوبی ..
عزیزم نمی دونم چی بگم ..

اما به هر حال عیدت مبارک قربونت بشم .. روزت مبارک .. زیر سایه ی فاطمه ی زهرا زندگی پر خیری داشته باشی عزیز قلبم ..
یه عالمه می بوسمت مهربونم ..
راستی صمیم جان ازت ممنونم برای لینک .. خیلی برام ارزش داشت .. ممنونـــــــــــــــم ..

سلام برفین جان
روز تو هم مبارک و انشالله یه روز خیلی زود میاد که بهت روز مادر رو هم تبریک بگم...
ممنونم از محبتت.

هفت رنگ شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 21:02 http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

غزل شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 20:39

گلم تو غصه این ۴ سال رو نخور. الان فقط به فکر نی نی باش. یادت نره وقتی اومد زودی عکسش را بذاریا!! اینقدر هر روز مطالبت را خوندم که انگار خودم دارم نی نی دار می شم!

نونوش شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 17:37

salam samime azizi
to ro khoda ghosseye in chizaro nakhor nini felan tanha kasaeey ke rosh bishtarin tasiro daran to va pedaresh hastn hala hala shayad tasirate biron az khone vase oun jeddi nist lotfan faghat behesh mohabat kon bahash harf bezan dar aghoshesh begir ba tane bedone lebas vase jofteton
age jesarat nabashe mikhastam yek ketab behet moarefi konam man in ketabo kheili dost daram az DOKTOR MAJD (ENSAN DAR MASIRE ZENDEGI)
omidvaram nini salem shad topol va arame aram bashe to ro khoda ghadre lotfio ke khoda behet karde va toro madar karde bedon
man dar hasrate in vazhe bodan misozam ama khod ta in sen ke 33 salame hatta nakhaste ezdevaj konam cherese be madar shodan
be har hal arezoye rozhaye kamelan por az salamaty shadabi va aramesh barat daram
mibosamet

ن شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 17:32

salam samim jan
ghosse nakhor rahe tolany dar pish dare in nini kocholo felan u va pedaresh hameye donyaye oun hastyy na biron az khonee
ensha alah ta moghee ke donyaye biron mitone ro oun nini tasire bishtar dashte bashe oza behtar shode
age jesarat nabashe mikhastam yek ketabe jaleb behet moarefi konam azDOKTOR MAJD (ENSAN DAR MASIRE ZENDEGI) in ketab fogholadast age dost dashty bekhonesh behet komak mikone chetory az hamon lahzeye tavalod ba ninit dorost raftar koniii
kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii shaker bash adamhaye ziyadi dar hasrate madar shodan misozan yekish khode man ama shoharesham natonestan peyda konan cherese be nini
az tahe delam arezoo mikonam nini salem topol khoshgel shad mese khodet bashe va kamelan arammm
doset daram ninito bebos

ممنونم عزیزم.انشاللهه به زودی برای همه اونای که آرزوش رو دارن و با سلامتی کامل.
بوس .ممنونم از محبتت.

به آئین شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 16:30 http://najin2.blogfa.com

سلام
امیدوارم روزهای خوشی منتظر نی نی و مامان باباش باشه ...
روزت هم مبارک
همیشه شاد باشی
در پناه حق

مهسا شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 14:38

سلام

.
.
.
.
.
.
.
.

همین!

ادم وقتی خسته باشه فقط سلام میکنه!

خسته از زندگی خسته از ادمها خسته از بودن خسته از نفس کشیدن خسته از دیدن تمام چیزهایی که هیچ لذتی براش نداره جز عذاب کشیدن

سپیده شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 12:14

سلام عزیزم ،بهت حق میدم که بغض کنی اخه باورکردنی نیست فکر کن 4 سال دیگه دراین مملکت چی میخواد سر ما بیاد،موفق باشی

یه دوست! شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 12:13

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

آذین شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 11:42

بد باختیم . 4 سال دیگه خفقان خفقان خفقان.
الان احساس میکنم اینا همش بازی بود میخواستن مردم رو پای صندوق بکشند .
نوشتیم مو*سوی خواندند احمدی * نجاد.

محسن شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 11:12

سلام

من یه هفته ای میشه با وبلاگ شما آشنا شدم
نمیدونم کدوم وبلاگ بودم که یهو سر از اینجا درآوردم!
خیلی قلم رممنی داری و بامزه مینویسی
بدون تکلف...
من رفتم تو وبلاگ قبلی شما و همه آرشیو رو خوندم.
الان هم اومدم این وبلاگ و دارم قبلی هارو میخونم.
چندتا امتحان سخت دارم دانشگاه
اونا که تموم بشه میام و ادامه ی آرشیورو میخونم.
انشالله که کوچولوتون صحیح و سالم به دنیا میاد.

خیلی با احساسی وگرم و خانواده دوست و خیلی باتدبیر
کاش همه ی زنها مثل شما بودن
من زن ندارم دعا کنین یه زن مثل شما نصیبم بشه.

خدانگهدار
التماس دعا

ممنونم.براتون آرزوی خوشبختی د ارم.

عشق شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 09:52

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810


ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

مهسا مامان کورش شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 09:25 http://myfootstep.ir

صمیم دلم داره می ترکه

زهرا شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 09:24

چرا نمیخواین واقعیت و قبول کنین

اگر این یارو موسوی رای میاورد بازم میگفتین متقلبها

نه عزیزم..نمیگفتیم..ولی شما اگه جای من بودی و کارمند دولت بودی و اینهمه ادعاها و دروغ ها رو میشنیدی در مورد حداقل حرفه خودت دلت میگرفت..من به بقیه اش که نمیدونم کاری ندارم ..بماند....

سبرینا شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 09:24

سلام مامانی گل. خوشحالم که دیگه چیزی به اومدن پسر گوگولیت نمونده . باور کن از صبح که این آمار رو دیدم یک بغضی تو گلوم هست که داره خفم میکنه . منم تنها به خاطر آینده پسرم تو این انتخابات شرکت کردم چون مطمئنم با اومدن این دیوانه به دور دوم دیگه آینده ای برای بچه هامون نمیمونه . وا مصیبتا.

نگاهی نو شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 09:23

در عوض کودکت بهترین پدر و مادر را داره
تلویزیون را در منزل استفاده نکن
با دوستان خاص رفت و امد کن
بهترین محیط را در منزل برای بچه درست کن. ۵ سال اول زندگی خیلی مهمه تا شخصیت اش شکل بگیره.
این متقلب را که می بینی معلومه از زیر بته در اومده نه مفهوم راستی را می دونه نه انسانیت را

آرزو شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 09:21

سلام عزیزم
ایشالا همه چیز به خوبی بگذره
مراقب خودتو پسرت باش

سارا شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 09:19

سلام صمیم نازنین!
خوبید؟؟؟؟
تیکر می‌گه 2 تا و مامان نی نی می‌گه 5 تا! یعنی حالا چندتا ؟!؟!

ساناز شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 09:16

سلام عزیزم
پیشاپیش روز مادر را تبریک می گم
امیدوارم زایمان راحت و بدون دردسری داشته باشی عزیرم موقع زایمان من را هم دعا کن بووووووووووس
من نمی دانم این همه رای از کجا آمد ؟

مرجان شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 09:15 http://www.coral-life.blogsky.com

ای جاااااااااااااان چه ناناااااااااااااااس!
ایشالا اول ازهمه سالم باشه مامان نی نی!

شکیبا شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 09:06 http://www.shakiba-a.blogfa.com/

سلام
خوشحالم که خوبی. برای روزگاری هم که نیومده حرص نخور الان باید آرامش داشته باشی.
مواظب خودت و نی نی باش.

نگاه مبهم شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 08:56

سلام عزیزم

من که خونسرد خونسردم.

و درباره محیط 4 سال اول زندگی نی نی.

یه جایی شنیدم که بعضی ها برای مادام العمر بودن یه طرح های دراز مدت می دن و مث اینکه این بنده خدا هم یم خواد این کارو بکنه که دراز مدت بمونه.

موفق باشی.

تا روز ی که نی نی عزیزم بیاد که اسمش با عکسش هم زمان گذاشته بشه روی سایت. درصورت امکان و تشخیص مصلحت از طرف مامان صمیم.

انشالله..به هر حال با امید زنده ایم همه ...

لیلی و مجنون شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 08:25 http://faghatma.persianblog.ir

خدا رو شکر اینقدر خونسردی من جای تو دارم حرص نی نی و وسیله هاش و میخورم...نی نی داره به دنیا میاد بعد اونوقت میگی بغض دارم؟؟حرفا میزنی خواهر

بغض من از اینهمه تحقیر و توهین به شعور من و امثال منه .. آخه چقدر تقلب ...دیروز رو میگم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد