من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

خدایا...(شب نوزدهم ماه رمضان سال 1388)

بچه ها  عجله نکنین اگه اسمتون الان نیست چون دارم تایپ  میکنم.دارم به نوبت  اسم هاتون و شماره حزب هاتون رو تایپ  میکنم.دونه دونه کامنت ها رو دارم میخونم وبراتون تعیین میکنم. خیلی وقت گیر هست با توجه به موقعیت من و یونا کوچولو. دلگیر نشین به زودی  تمو م میکنم... به دور سوم داریم میرسیم و استقبال فوق العاده است.( ساعت ۱۱.۲۰ شب)


لیست داره تکمیل میشه . دور دوم  به جزء ۲۶رسید الان. دارم  تایپ  میکنم.


راهنمای 120 حزب قرآن کریم با ذکر شماره ایه ها و نام سوره ها

ستون اول از سمت چپ شماره حزب هاس که از یک تا ۱۲۰ هست.


خدای من!! باور کردنی نیست...یعنی اینقدر این آدم ها مهربون و دلهاشون بزرگه؟ خدایا من کوچیک هستم تو به بزرگی  دل همه این ها بگذر از تصورم...

کامنت دونی رو که باز کردم خشکم زد..۱۱۶ کامنت در  کمتر از ۱۲ ساعت...

یونا داره گریه میکنه باید برم. تا همین امروز  اسامی و  شماره حزبها رو اعلام میکنم.قرارمون همین شب  جمعه باشه .ساعت هم بر عهده خودتون...من خودم سعی میکنم ۱۰ شب بخونم.اگر زودتر هم خوندین اصلا اشکالی نداره. مهم خوندن و دعای بعدش هست.



دست همتون رو می بوسم.

به سرعت بر میگردم..

.

.

.

من برگشتم


 جزء اول قران 

صمیم                  حزب  ۱ 

منصوره و 2 عزیز     حزب 2

امیر                     حزب 3

کوچولوی نجیب      حزب 4 


 جزء 2  نگین از لندن   جزء دوم قران یعنی حزب های  5-6-7-8

جزء 3  
یاسمن بانو                  حزب  9 
هستی شمال              حزب  10
سارا (صدای بی صدا)     حزب  11
 فرناز                           حزب  12

جزء 4
لیلا                               حزب  13
 مهسا (نازیلا 15)            حزب  14
 نسرین                          حزب 15
 صبا                               حزب 16

جزء  5
 نوشین                          حزب  17 و 18
محیا                               حزب 19
سمیه (روزهای ابی من)    حزب  20  

جزء  6
فهیمه                    حزب ۲۱
شانا                      حزب ۲۲
 مرجان( سمنان)      حزب ۲۳
فاطمه                     حزب ۲۴

جزء  7
اسپرینگ            حزب ۲۵
گلبرگ               حزب ۲۶
 محبوب              حزب های  ۲۷ و ۲۸

جزء  8

بهار               حزب ۲۹
مهناز             حزب ۳۰و ۳۱
maryam         حزب ۳۲

 جزء  9
هدیه                     حزب ۳۳
مینا                      حزب ۳۴
نرگس(اسکای  80)   حزب ۳۵
مریم ( یوهوهو)       حزب ۳۶

جزء  10

سراب                حزب ۳۷
leila                   حزب ۳۸ و ۳۹
اطلس                  حزب ۴۰

جزء  11
مهدیار دلکش     حزب های  ۴۱ و ۴۲ و ۴۳ 
mary                 حزب  ۴۴

جزء 12
 محسن           حزب  45
پوری                حزب های  46 و 47
 no one            حزب  48

 جزء  13    یاسمن    حزب های  49 و 50و 51 و 52
جزء  14   یک دختر     حزب های  53 و 54و 55و 56
جزء  15    kit kat        حز ب های  57 و 58و 59 60

 جزء  16 
 راما                    حزب  61و  62
حمیده ( 1360)    حزب های  63 و 64

جزء  17    هوووم                    حزب های  65و 66و 67 و 68
جزء 18       اذر                        حزب های  69 و 70و 71و 72
جزء  19      یه دوست - یزد       حزب های  73-74-75-76
جزء  20      fafa                    حزب های  77-78-79-80

جزء  21  
 محمد ( با فونت انگلیسی)    حزب 81
مرضیه                                 حزب 82 
 شمیم  83
میناز   84  

  جزء  22  
 نگار  85
آتی  86
نگاه مبهم  87 
هنگامه(الهی)  88

  جزء 23 
نیکی گردالی  89
محبوبه   90
پ پ   91
همدردی   92

جزء  24
الهه( که مایل به جزئ 13 بودی ولی گرفته شد تو جزء 24 رو بخون لطفا عزیزم.)
جزء  25 شیوا  حزب های   97-98-99-100

 جزء  26 
  غنچه   101
عاطفه ( مامان سپهر )  102
پری  103
ادیبی  104 

جزء  27
بهار  105
ساحل  106
گلی خانومی  107
میمنت 108 
جزء  28  
مریم ص   109
سارا ( 41260)   حزب  110
سهیلا  111
ساتین 112

جزء  29
سمیه  113
 مائده  114-115
  x    حزب  116

جزء  30 
فنجون  حزب های  117-118-119-120
 و در ختم  دوم هم سعیده

                        ******************************

 ختم قرآن کریم  دور دوم

(برای  شفای همه مریض ها و براورده شدن ارزوهای همه کسانی که دارن همراهی میکنن)

چون وقت نیست فقط  جلوی  اسمتون شماره حزب رو میذارم .به جزء  هم توجه کنین لطفا.
جزء اول 

پرنیان حزب 1
کفشدوزک  حزب 2
صمیم    حزب های  3 و 4 

جزء 2 و 3  پانیذ
جزء 4  و حزب اول جزء 5   فریدا 
نجمه  جزء 5  حزب دوم
سحر  ج 5 حزب  سوم
 2     ج 5 حزب  چهارم

جزء 6
ساناز  جزء 6   حزب  1و2
زهرا هاشمی   ج  6  حزب  3
نیلوفر ( دختر ایرونی)   ج 6  حزب چهارم

جزء 7 

آزاده  ج 7 حزب های  1و2و3
آوا  ج 7  حزب  4
آب  معدنی سوره یاسین

جزء 8 
باران   ج 8  حزب  اول
آذر    ج  8 حزب  دوم
خانومی ج  8   حزب سوم
آلما  ج 8  حزب  چهارم

جزء 9
ماریلا  ج 9 حزب  1
آزاده ( مای لیتل هیرو) ج 9  حزب 2
رویا ( خاطرات یک زندگی)  ج 9 حزب 3
سمیه (بندر عباس) ج 9 حزب  چهارم

جزء 10

 زهره  حزب 1
سمیه  حزب 2
 گلابتون  حزب 3
بارون ( t- baran)     حزب 4

جزء 11
 فاطمه حبیبی حزب 1
سمیرا  حزب 2
مهدخت  حزب 3 
پرنسس و عشقش  حزب  4

جزء 12   آیلار
جزء 13  سبزینا
جزء 14  بی قرار

جزء 15 
مریم فراهانی  حزب  اول
مینا  حزب دوم
شانا  حزب  3 و 4
جزء 16
 آرمیتا حزب 1
سارای بهار نارنج خودم   حزب 2
افرا  حزب 3 
 مهسا مامان کورش  حزب 4

جزء 17   یه دوست از یزد

 جزء 18
اشرف و همسرش  حزب 1 و 2
گیلاسی   جزء  18 حزب  3 ( گیلی قرمز نوشتمت تا اسمت رو راحت پیدا کنی )
مهشید حزب 4 

جزء 19
زهره کریمی  حزب 1 و 2
 غزال  حزب 3
هیلگا حزب  4

جزء 20 
ریما و همسرش  حزب 1 و2
 ناتالی  حزب 3
  ترانه م  حزب  4

جزء 21  متولد ماه مهر

جزء 22
سحر بختیاری  حزب  1 و 2
یه دختر بلا  حزب  3 و 4

جزء 23

مهسا  حزب 1و2و3 
فرناز ( بهانه 83)  حزب  4

جزء 24   مهشید
جزء 25 می می  حزب 1
مولی  حزب 2
 سارا  پویش  حزب 3 
شلیل خانومی  حزب 4

جزء 26   اشرف و مامان و دو تا خواهر هاش   
جزء 27 مرسده
جزء 28 پرین

جزء  29  تلخون  حزب  1
باران  حزب  2و3و4  ( عزیزم دو حزب از جزء 25 قبلا انتخاب شده بود )

جزء 30  سعیده   (و فنجون که قبلا اسمش رو نوشتم برای جزء سی )

**************************
ختم قرآن کریم   دور سوم  
این ختم رو میذارم برای برآورده شدن حاجت همه اونایی که دلشون بچه میخواد..دلشون زندگی  گرم و آرامش  میخواد..دلشون  کار مناسب و خوب میخواد...دلشون عاقبت به خیری و سلامتی میخواد..دلشون شفای  مریض سرطانی و قطع امیدی  میخواد..دلشون لبخند گرم پدر و مادر  میخواد...دلشون  همدم و همراه میخواد ..برای  براورده شدن حاجت همه اونایی که دلشون مکه میخواد..امام رضا میخواد ....خونه بزرگ و خونواده گرم میخواد....اصلا انرژی  مثبت این ختم برای براورده شدن ارزوی  همه..چه این  قران رو با ما بخونن چه نخونن و  هر چی دلشون میخواد خدا بهشون بده..حکمت و صلاحشون هر چی هست با خوشی و خوشحالی باشه الهی.
ممنونم از همه.

 جزء 1   مریم ن

جزء 2 
اطلس  حزب 1 
سوری  حزب  2 ( قدم نی نی  مبارک باشه عزیزم)
مریم ف  حزب 3 
حنا حزب  4

جزء 3   نوشین و خانواده اش (خودش و همسرش و دوتا پسرای  گلش )

جزء ۴
مهوا حزب ۱
نگار حزب ۲
 تداعی  حزب ۳
تلخون  حزب ۴ 

جزء ۵ 
 کایلا حزب ۱
سفید برفی  حزب ۲ و ۳
مهسا  ۱۹۹۱     حزب  ۴

جزء ۶ 
محبوب  حزب ۱ و ۲
مانیا  حزب  ۳ و ۴

جزء ۷ 
ماندانا حزب ۱
 میتیل دو پا  حزب  ۲
 مریم ( تانیا )  حزب  ۳ 
محیا  حزب  ۴

جزء ۸ 
زینب حزب  ۱
 شیرین طلا از لندن   حزب ۲
 ماهور  حزب  ۳ 
هنگامه ( تراوشات دلم)  حزب  ۴ 

جزء ۹      gloria

جزء 10
ستاره حزب  1
زیبای زندگی  حزب 2
 غزال  حزب  3 و 4 

جزء 11   مهربون 
جزء 12 و 13 14   جذر و مد
جزء 13  رعنا ( تکرار اشکال نداره )
جزء 14  حزب  1  باران ( بهار)

جزء  15   دنیا و همسرش  (برای  اهورای  2 ماهه اش  دعا کنیم)
جزء 16  مهسا ( ترنم 2000)

جزء 17  
x     حزب  اول
mary    حزب دوم
شیما  حزب  3 
 امیر حزب  4 

جزء 18  شیلا  shila
جزء 19  صبا نوری 

جزء 20
قزن قلفی   حزب 1 و 2
 زیبای زندگی حزب  3
پرستو حزب  4

جزء 21
 ترانه حزب 1 
تینا حزب 2 
مریم (  که  گفتی دفعه دومه کامنت میذاری)   حزب  3
یه دختر کرمانشاهی  حزب 4 

جزء 22
 مهرو   حزب  1و2و3   ( مهرو میتونی  4 رو هم بخونی؟)

جزء 23 
 الهه ( myeli)   حزب 1
 فرحناز  ح  حزب  2و 3
مهروز   حزب  4

خب  تا اینجا که ساعت   ده دقیقه به یک  نیمه شب  هست به همه کامنت های رسیده جواب دادم  و شماره حزبش رو تعیین کردم. 7 جزء دیگه مونده هنوز. انشالله افراد دیگه باز هم بیان  یا قبلی ها باز هم مایل باشن بخونن...اونایی که بعد از ختم دور سوم قران باز هم مایل هستن بخونن  شماره حزب با جزء و مقدارش رو  بر عهده خودشون میذارم .فقط  اسمشون ر مینویسم اینجا تا یادمون باشه چه کسانی با هم  همدل شدیم  توی این شب ها....

التماس دعا دارم....

ساعت  ۱.۲۲ شب

جزء ۲۴ 
امید  عزیز و مادرشون   حزب  ۱و۲و۳
مهرنوش   حزب  ۴
نظرات 113 + ارسال نظر
ز . صفری سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 23:29

سلام منم جزه سی شرکت می کنم.از گلستان.شهر نگین شهر براتون دعا می کنم شمام اگر دوست دارین برام دعا کنیدمتسکرم لطفتون مستدام

ناتالی پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 05:38

سلام.خوب منم تو ختم دوم باهاتون هستم دیگه.جز۲۰حزب۳ رو بم دادی.تو صلواتم هستم.فقط دعام کنید.چون خدا انگار به حرفام گوش نمیده.انگار نمیخواد صدامو بشنوه

نوشین چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 21:24

سلام.خوبین؟من برا دور ۲ درخواست کردم اما منو انگار ندیدین!!اومدم هرچی دنبال اسمم گشتم اما...........
نمیدونم دور چندمه اما اگه میشه برا منم ۲ حزب بزارید.اگه از جز ۲۴ باشه بهتره.اگرم نشد اشکالی نداره

شیوا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 16:48

منم ۲ حزب میخونم

سینا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 14:53

خدا به همتون عقل بده. خدایا همه مسلمین رو به راه راست هدایت کن و از این جهل برهان

خاطره چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 11:59 http://www.khatere84.blogfa.com/

منم بذار

سیما چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 11:22 http://simayebarani.blogfa.com

صمیم عزیزم سلام
مدتهاست که وبلاگتو می خوندم ولی هیچ وقت موقعیتش پیش نیومده بود که برات کامنت بذارم تا امروز ... میخوام منم توی این پرواز دسته جمعی به سمت آسمون و خالقش شریک باشم. ممنوم می شم دو حزب رو هم برای من بگذاری.
مرسی از کار قشنگت

پریسا مامانامیرارسلان چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 11:12 http://www.ahaimardom.persianblog.ir

سلام...چقدر دلم گرفت.نه...خدا بزرگتر از تصور حقیر ماست.یقین دارم که فرشته های مقرب خدا محافظ این کوچولو هستند.منم سهیم.کجا را بخونم؟؟؟ قربون محبتت صمیم جون.

Hanieh چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 11:05

samim joon dar soorati ke moteghazi ziyad nabood man vaseh man yek hezbeh digeh kenar bezar

Hanieh چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 11:03

samim joon khahesh mikonam vaseh manam yek hezb bezar kenar .khahesh mikonam

رویا (خاطرات یک زندگی) چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 11:03 http://mfkhaterat.parsiblog.com

سلام دو حزب دیگه هم میخوام قبلی رو خوندم
راستی صمیم جان ما می تونیم این کار رو تا آخر ماه رمضون هم ادامه بدیم و هرروز یه ختم قران بکنیم

یه خواننده خاموش چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 11:01

واقعاْ کار عالی کردی خانمی قبول باشه لطفاْبرای من ۲تا حزب بزار ممنون (التماس دعا)

پانیذ چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 11:01

من درخواست کرده بودم لرا دو حزب ولی اسممو ننوشتی چرا؟

ویدا و همسری چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 11:01

سلام به من هم یه حزب بده
ممنون
التماس دعا

زیبا *** چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:44

سلام
داوطلب قرائت یک جزء می باشم.

سارا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:44

سلام صمیم جونم
بازم مرسی
ولی من یک جزء دیگه هم می خوام

لیلا اسماعیلی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:42

عزیزم لطفا یه حزب هم برای من بذار.

صدف چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:40

منم هستم مامان صمیصم! مرسیییییی

کسی که دیگه تنها نیست چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:22 http://dige-tanha-nistim.blogfa.com/

صمیم جونم یه دونه حزب هم واسه مامانم می خوام

کسی که دیگه تنها نیست چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:17 http://dige-tanha-nistim.blogfa.com/

صمیم جان لطفا ۲ حزب هم برای خواهرم مشخص کن

آلما چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:16 http://www.almaa.blogsky.com

خواهر منم می خواد باشه یه جز برای اونم درنظر بگیر. اگه جزئی مونده

کسی که دیگه تنها نیست چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:15 http://dige-tanha-nistim.blogfa.com/

سلام صمیم عزیز
خیلی کار جالبی کردی
لطفا ۲ حزب هم برای من مشخص کن

التماس دعا
یا علی

شاها چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:14

سلام صمیم جان بی زحمت ییک حزب هم برای من بذار
ان شاالله که خدا بهمون نظر میکنه و این کوچولو شفا پیدا میکنه

پرنده خانوم چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 10:10 http://purelove.blogsky.com/

وقتی کوچولورو دیدم دلم گرفت
خودم براش دعا کردم
اما وقتی اومدم اینجا همکاری قشنگ اینهمه آدمو دیدم
دلم خواست منم باشم صمیم
منو هم اضافه کن صمیم جون
ایمممم
یه حزب لطفا
چقدر قشنگه همکاری دوستان

فنجون چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 09:50 http://embrasser.blogfa.com

سلام مامان صمیم

لطفا تو ختم قرآن دور سوم هم باز رو من حساب کن.

به امید اینکه همه جواب دعا هاشونو بگیرن آمین.
می بوسمت .

مموشی خانوم ... چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 09:44 http://jirjirakeman.blogfa.com

سلام صمیم عزیزم
کارت واقعا قشنگه از خدا می خوام تو این شبای عزیز به هرچی که دله پاک و مهربونت می خواد برسی عزیزم و در کنار یونا و پدرش سالهی سال زندگی خوشب داشته باشین
آمین

خانومی من و سه تا خواهرام می خواستیم تو ختم قرآنی که گذاشتی شرکت کنیم
پس اگه زحمتی نیست ۴ جزء کامل رو هم به ما بدی ممنون میشم

موفق باشی عزیز دلم

هنگامه الهی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 09:31

سلام یا جز 30 را بده به من یا یه حزب اضافه بر حزب قبلی تا این ختم هم تموم بشه ان شا الله

jalal چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 08:56 http://raahetroghe.blogfa.com

سلام
یک حزب هم واسمه من
با تشکر

شهره چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 08:49 http://www.shohreafagh.blogfa.com

به من بگین که کدوم حزب از کدوم جز رو برام در نظر گرفتی نازنین

راحله چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 07:30

سلام.
خانومی شما کامنت من رو تایید کردید و من بالا می‌بینمش ولی اسمم رو تو صفحه‌ای که حزب‌ها رو تعیین کردید نمی‌بینم انگاری فراموشم کردید یا قسمت نیست من شریک این کار قشنگ بشم.
من گفته بودم که سه حزب می‌تونم بخونم
منتظرم و التماس دعا. بابت اینکار قشنگ هم دستتون درد نکنه.

MoHaMaD چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 07:04

در شب قدر قرآن بر سر گرفتن و استغفار کردن خوب است.
بهتر است که همیشه به یاد خدا باشیم و طلب آمرزش و بخشش کنیم.
نه در مواقعی که به مشکل بر می خوریم .
در زندگی هم باید کوچکترین نکاتی را که خدا برای ما قرار داده است رعایت کنیم.
حجاب و غیره و اینها همگی در زندگی آدم تاثیر داره.
شاید واسه شماها چیزی نباشه ولی تو همین عکسا هم مشکل اخلاقی وجود داره.
بلا از آسمان نمیاد.از زمینه که به زمین نازل میشه.
از هر دستی بدی از همون دست میگیری.
کش نمیدم قضیه رو که سر دراز داره.
طاعات و عبادات همگی قبول باشه.
محمد..........حزب81.
خوانده شد.

رضوانه چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 05:18

کارت قشنگه
من ۲حزب اول جزء ۲۶ رو میخوام:)

الهه ناز چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 04:33

سلام صمیم جان
امیدوارم دیر نرسیده باشم منم هستم
ممنون

سیاوش چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 04:28 http://0lost0.blogfa.com

وای..حیف...نمیتونم در روز دو جزء رو بخونم اگرنه چه قافله خوبی دارید...منم دعا کنید...خیلییییییییییییی.

یاسمن چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 03:09

صمیم جان همان طور که گفتی من جز سیزده را می خونم (دور یک) برای تکمیل دور سوم ۲ حزب دیگه برام در نظر بگیر.

آرزو چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 02:39 http://www.mon-dieu.blogfa.com

منم یه حزب میخونم.فقط بگین کدوم حزب.مرسی

نازنین (من و خودم) چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 01:57

برا من هم یه حزب بذار صمیم جان

شلیل خانومی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 01:37 http://avisa65.blogspot.com

عزیزم واسه منم اگه خواستی یه حزب دیگه هم بذار

sarah چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 01:34

صمیم جون من هم می خوام در دور دوم بخونم
شماره ی حزبم و می گی؟2حزب

امید چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 01:21

صمیم جان ۱ حزب هم برای مادرم در نظر بگیر
مرسی از کار قشنگت

امید چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 01:16

صمیم جان منم میتونم ۲ حزب بخونم

راحله چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 00:24

سلام
من هم لطفا شریک
سه حزب رو می‌تونم بخونم
التماس دعا از همه و ممنون از کاری که شروع کردید.
موفق باشید

فرناز ح سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 23:57

منم دو حزب می خونم... خودت بگو کدوم دو حزب... خدا خودش همه دردمندان رو خوشحال کنه توی این شبها...

الهه سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 23:48 http://myeli.blogsky.com/

صمیم جون اگه میشه یه حزب هم به من بده
ممنون عزیزم

پرنسس و عشقش سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 23:47 http://www.viva-forever.blogfa.com

منم هستم

یه دختر کرمانشاهی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 23:38

صمیم جونم نمیدونم کامنت من هست یا نه ولی من جز ۱۹ رو امشب میخوام بخونم ساعت ۱۲ شب.اگه خودت صلاح میدونی یه جز دیگه یا حزب دیگه ای هم باشه میخونم (همراه با جز ۱۹ منظورم هست) هر چی تو بگی گلم.منتظرم هااااااااا.بیخبر نذاری منو . بوووووس.حیف که واسه دور اول خبر نداشتم لابد سعادت نداشتیم دیگه (ایکون گریه)

گوربان سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 23:14 http://goorban.blogfa.com

سلام
انشاالله خدا سایه شما و همسرتون رو بالای سر پسرتون نگهداره، همیشه هم از امتحان بر سر فرزند معاف باشید که من این روزها تا مغز استخوانم فهمیدم، عجب امتحان سختی است...
.
.
انشاالله خداوند تمام دردمندها و کسانی که این شبها امید به دعا دارند رو عافیت و صبر بده... تا گذرمان به بیمارستان نیفتاده است نمیدانیم مردم چه بر دوش دارند؛ بعد از تمام مریضهای منتظر دعا، خدا به پسر ما هم عنایت کند
.
.
هم از محبت شما ممنونم
هم عذرخواه که در این شرایط بیشتر از یک جزء نمیتونم شریک کار خیر شما باشم... جز 7 هم از طرف من و مهربان
یاحق

مرجان سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 22:49 http://kavir-semnan.com

مرسى صمیم جان، شب جمعه شب قدر هم هست، التماس دعا از همه کسانى که در این مراسم شرکت مى کنند، بیایید همدیگه رو از دعاى خیر فراموش نکنیم.

میبوسمت، گل پسرت رو ببوس عزیز دل

تینا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 22:10

منم یه حزب میخوام بخونم...وقتشم بگید لطفا

ترانه سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 22:09 http://zendegihaa.blogspot.com

به منم میگی کدوم حزب رو بخونم.

پرستو سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 21:53

منم می خوم بخونم...همین الان این پست رو دیدم لطفا به من بگو کجا رو باید بخونم..مرسی

رعنا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 21:46

سلام صمیم جان
عبادتهات قبول
جزء ۱۳ رو هم من میخونم، یا هر جزء دیگه ای که خودتون بگین
به امید برآورده شدن حاجتهای همه مون
تو حرم امام رضا دعام کنین
یونای قشنگتون رو ببوسین
التماس دعا

ز یبای زندگی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 21:45

جزء ش فرقی نمی کنه.می خوام حتمن همراهتون باشم در این کار........برای سلامتی همه بچه ها.

صبا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 21:01 http://roozhayema3ta.blogfa.com

با این کوچولوی ناز و مامانش تو نی نی سایت دوست شدم و دلم خونه براشون. من و پسر کوچولوم هم دعاشون می کنیم برام یه جز بذار لطفا. راستی انگار یه صبای دیگه هم هست. برای من به اسم صبا نوری بذار

amir سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 20:54

salam dobare samim jan..amir hastam..age mishe yek hezbe dige ham baraye man kenar bezar...
eltemase doa...
YA HAGH

amir سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 20:48

salam
amir hastam ke hezbe 2 ro khoda ghesmat karde ke bekhoonam..aval in ke az hame mikham to in shabaye aziz mariz haro faramoosh nakonid...vase salamtie mariza doa konid...vase aghebat be kheirie hame ham doa konid...
dar zemn samim jan mamnoon misham daghighan begi ke key che roozi va che saati khoondan hezb ro shoroa konim?

شب جمعه بین ۱۰ تا ۱۲ شب

باران(بهار) سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 20:48

صمیم جان سلام برای من جز 14 حزب 1 رو بذار.

shila سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 20:37

samim joon salam..
mishe lotfan be manam yek joz bedi??
monateram
merciii

شیما سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 20:26

سلام صمیم عزیز. خوبی؟
صمیم عزیز منم میخوام توی این ختم شرکت کنم.صمیم جان اگه حرم رفتی واسه منم دعا کن.
موفق و شاد باشی
شیما

ناتالی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 19:35

سلام؛صمیم جان من خیلی وقته حدود یه سال بیشتر دارم سایتتو میخونم,تمام آرشیوتم خوندم,یه جورایی خیلی زندگیتو ؛خودتو قبول دارم؛یه جورایی واسم الگویی؛اوایل که وبلگتو میخوندم شوشوم مسه علی شما بود,اما الان همه چی خراب شده, هم رابطم با شوشو هم رابطم با خدا,این شبا که رفتی حرم واسه رابطم با شوشو و رابطم با خدا دعا می کنی؟محتاجم به دعا

ناتالی همراهی میکنی ما رو؟
دعا برای همه میکنیم.

mary سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 19:32 http://mllemim.wordpress.com

اگه میشه از دور دومم به من یه حزب بدین

رعنا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 19:13

سلام صمیم جان
عبادتهات قبول
جز 13 رو هم من میخونم و توی اون شب همراهتون دعا میکنم
شما هم برای من دعا کنین
فقط اگه این جزء نمیشد و ترتیبش بهم میخوره، هر جزء کاملی که بفرمایین میخونم
فردا و پس فردا سر میزنم تا اسامی رو ببینم
التماس دعا
یونای کوچیکتون رو ببوسین

هستی شمال سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 19:01 http://red888.blogfa.com

سلام صمیم جون حتما شب جمعه میخونم اونم 10 به بعد یعنی سعی میکنم همون 10 بخونم
خسته نباشید عزیزم امیدوارم به همه ارزوهات برسی ونینی نازت واقای مهربونت وهمچنین خودت همیشه شاد وسلامت باشید

منا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 18:45 http://www.man-o-del.blogfa.com/

صمیم جان من جزء ۳۰ رو میخوام بخونم اگه ممکنه


با این کار خیری که کردی مطمئنم خدا همیشه یونای کوچولوت رو از خطرات حفظ میکنه

غزال سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 18:25

سلام میشه به منم ۲ تا حزب بدی ممنون

مهسا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 18:18

سلام صمیم خانم،من خواننده همیشگی وبلاگ شما هستم،ولی تا حالا براتون هیچ نظری نذاشته بودم ولی ایندفعه خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.موفق باشی همیشه.یه جز هم برای من بزار

دنیا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 18:04

سلام صمیم جون واسه منو همسرم هم ۱ جز کامل بذار
از همه می خوام واسه پسر کوچولوی من ( اهورای۲ ماهم )دعا کنن .دور مغزش آب جمع شده اگه تا عید فطر این آب جذب نشه گوچولوی من باید عمل شه ویه جسم فلزی (شنت ) تو سرش می گذارن که تها آخر عمرش باید باهاش باشه و زندگی عادی رو ازش می گیره.
دعا کنین اگه این آب هرچه زودتر جذب نشه امکان صدمه زدن به بافت های مغزش قوت می گیره و اختمال عقب ماندگی -نابینایی و...براش به وجود میاد تورو خدا دعا کنین .

X سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:48 http://stillness.blogfa.com

یه حزب دیگه واسه دور دوم بهم بگو.

مهشید سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:48

صمیم من اسمم رو پیدا نکردم اون پایین چرا ؟! میشه زیر اسم خودمون خط بکشی و بگی کی کجا رو بخونه لطفا.

جذر و مد سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:39

منم می تونم بونم س جزء بذار برام هر شب قدر یکیشو بخونم

ز یبای زندگی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:37 http://zibayezendegi.blogfa.com

من هم دلم می خواد همراه باشم.

مهربون سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:31

سلام صمیم جون
واسه منم یه جز بذار لطفا
ممنون

ستاره سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:29

سلام
منم تو این ختم دست جمعی شریک کنید لطفا

هنگامه سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:26 http://taravoshatedelam.blogfa.com

صمیم جان دستت درد نکنه بابت این کار گروهی که ترتیب دادی . امیدوارم خدا به حق همه این شبها و روزها همه مریضها رو شفا بده . صمیم جان منم دوست دارم توی کار خیر شما شرکت کنم . می تونم یک حزب بخوانم . ممنونم .

Maahoor سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:21

yek hezb ham lotfan baray man begzarid ke bekhounam

شهره سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 17:12 http://www.shohreafagh.blogfa.com

عزیزم من حزب 3و4 جز 25 رو میخونم

آزاده سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 16:54

سلام خانمی چرا اسم من و ننوشتی منم میخوام تو این ختم دسته جمعی شریک باشم اگه یه خذب هم به من بدی ممنون میشم

مریم پاییزی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 16:17 http://man0o-del.blogfa.com

صمیم جون چیزی مونده ازختم قرآنتون؟ اگه بشه من جز سی رو میخونم

شیرین طلا از لندن سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 16:10

صمیم جان
برای منم یه جز یا یه حزب بزار فرق نداره
مرسی خانمی

ماریلا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 16:04

اسمم نبود یعنی کامنتم نیومده ؟ صمیم جون برای منم لطفا یک جزء بذار من شب جمعه مهمون امام رضا هستم ایشاا.. تو حرم می خونم

gloria سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 16:00

سلام
من هم یک جزء میخونم

زینب سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:51

سلام.قبول باشه.اگه میشه به من هم یه حزب بدین.

محیا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:27 http://www.mahighermez72.blogfa.com/

حزب 19 رو می خونم.ممنون عزیز... برای دور دوم هم اگر تموم شده که ... ولی اگر تموم نشده هستم.

میتیل دوپا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:25 http://mitil2pa.blogfa.com/

سلام خانمه مهربون...منم به دور دوم اضافه کن(یه حزب)البته دلم می خواست بیشتر ازاینا می خوندم اما چه کنم که وقت ندارم...خدا یونای عزیز رو برای شما وهمسرتون حفظ کنه!

مانیا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:20 http://posht-daryaha.blogfa.com/

سلام صمیم جان
منم میخوام شرکت کنم تو این کار قشنگت
اسم منم بزار واسه ۲تا حزب
امیدوارم خدا امشب صدای همون و گوش بده و همه مریضا مخصوصا این مریضای کوچولورو شفا بده

محبوب سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:17

صمیم جان ذکر کن کههمه تا شب حزب هاشون رو بخونم یا تا هر وقت که خودت صلاح میدونی
مرسی

محبوب سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:14 http://myrules.blogfa.com

در دور دومم دو حزب
مرسی

مهسا۱۹۹۱ سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:06

واسه منم یک حزب بذار

سفیدبرفی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 15:06 http://gham-less.blogfa.com

سلام! منم دوس دارم کمک کنم. ۲ حزب . فرقی نمیکنه چه جزیی.

تلخون سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:56

منم یه حزب میخوام

تداعی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:51

منم هستم برای ختم قران

امسال دیگه برای شب قدر برنامه نمی زاری؟

همین قران خوندن هامون برای شب قدره عزیز دلم.

نگار سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:48

خانومی واسه دور دوم هم یه حزب واسم بذار. مرسی

گلابتون در گذرنامه عاشقی سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:42

خیلی ناراحت شدم من نظر گذاشتم پس من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هستی گلم..هستی.

نوشین سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:41

صمیم جان سلام
لطفاً برای من وهمسرم ودوتا پسرها هم نفری یک حزب بگذاروسریع اطلاع بده

مهوا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:41

سلام صمیم خانومی
واسه من هم ۱ حزب بذارید
به امید شفای همه بیماران به خصوص این کوچولوی دوست داشتنی

حنا سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:33 http://www.doosjoon.blogfa.com

صمیم جان میشه یه سهم به من هم بدی. مرسی گلم. منتظرم.

ریما سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:27

صمیم جان من هم یه حزب خواسته بودم ولی اسمم نیست

دارم کم کم تایپ میکنم عزیزم.

سوری سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:25 http://nas-nasi1353.blogfa.com/

سلام صمیم جان .
منم تو ختم قرانتون هستم .
نی نی منهم دنیا اومده .

اطلس سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:21 http://www.atlasariya.blogfa.com

سلام عزیزم
برای دور دوم هم بهم بگو کدوم حزب و چه روزی
می گمااااااااا ؛ من حزب 40 هستم توو دوره ی اول ؛ همین الانه می تونم بخونم؟؟؟؟؟

آره عزیزم هر وقت دوست داشتی بخون ولی من خودم شب جمعه بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ شب میخونم.

مریم ن سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 14:19

من می تونم یک جز بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد