من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

امروز مادر می شوم

دقیقا ساعت 8.45 دقیقه امروز  مادر  می شوم 

 

چه فرقی  دارد امروز باشد یا دو سال پیش ..من هر  لحظه می رویم و شکفته میشوم ..من هر  روز  مادر  می شوم .حتی  وقت هایی که ساعتم را کوک میکنم تا یکربع مانده به اذان صبح برکت این ماه را با روزه شکر  گویم و دقیقا همان یک ربع پسرکم در  اغوشم با لذتی  بین خواب و بیداری  از من می نوشد و وقتی  ارام به خواب  می رود که الله اکبر  زیبای  اذان در  اتاقم پیچیده است و من می گویم کدام سحری  بیشتر  از  این عشق  می تواند ادم را سیر  کند؟ 

 

من امروز  مادر  می شوم 

تولدت مبارک نعمت کامل زندگی ام  

دو سالگی ات بر من و پدرت فرخنده  

عمرت دراز مثل ارزوهایی که برایت دارم 

روزهایت پر نور  مثل لحظه ایی که برایت دعا میکنم 

شب هایت پر مهتاب  مثل ماهی که در زندگی من درخشید 

چشم هایت اگاه مثل اگاهی هایی که هر روز کشف  می کنی

دست هایت پر مهر   

پاهایت پر تلاش 

زندگی ات پر برکت 

روزگارت لبریز از شادی های بزرگ و عمیق 

 

 

به دنیای ما خوش  امدی 

قدم هایت روی قلب من است.

 

 

  

نظرات 51 + ارسال نظر
شمس پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 04:02 http://www.sayehshobadebaz.blogfa.com

سلام..
.....اگه دوست داشتین با ما تبادل لینک داشته باشین مارو با نام اولین بانوی شعبده باز ایران لینک کنید و خبر بدین تا در اولین فرصت لینکتون کنم.....مرسی
راستی بهتون تبریک میگن ایشالله همیشه سایتون بالا سرش نستدام باشه.

مامان پارسا یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 01:13 http://parsa83.niniweblog.com

کدوم وبلاگ مال یونا جونه؟

nini.blogsky.com

مامان پارسا جمعه 3 تیر 1390 ساعت 02:31 http://parsa83.niniweblog.com

تو که پسر به این ماهی داری قلم به این قشنگی داری چرا یه وبلاگ برای یونا درست نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟
نی نی وبلاگ مخصوص بچه هاست من برای پارسا توبلاگفا وبلاگ درست کردم بعد با این نی نی وبلاگ اشنا شدم اونجام براش درست کردم یعنی راستش خودش درست کرد
وبلاگ خودم که هرچی التماس کردم نیومدی ادرس وبلاگ پارسا رو میذارم بیا سر بزن اگه دوست داشتی برای یونا خوشگله درست کن parsa83.niniweblog.com

سلام عزیزم
یونا از قبل از تولدش وبلاگ داره .
وب لاگ یونا هست تو لینک ها
ممنونم

مارال دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 11:37

سلام صمیم جونم، خوبی خانمی؟
تولد یونای عزیز رو بهت تبریک می گم و از خدا برای هر سه تاتون آرزوی روزهای خوش و شاد می کنم.
ماچ آبدار فراموش نشود پلییییییییییز

سمانه-مترجم-تهران دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 03:38

الان فقط جملات اولتو خوندم.با بچه داشتن همیشه فکرم مشکل داشت اماتو دختر آنقدر زیبانوشتی که اشکم درامد و شاید تصمیمم عوض شود.........

تو عزیزم کتابی چاپ کنی ،گمان میکنم که موفق خواهی شد چراکه اینهمه خواننده داری و خریدار......

خدا یونا رو برات حفظ کنه و عاقبت هممون و یونا رو بخیرکنه.آمین

مهناز یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 13:25

سلام صمیم جان
تولد پسر گلت مبارک. انشا ا.. ۱۲۰ ساله بشه.
تو این روزا که روزه می گیری برای کسایی مثل من که خیلی وقته منتظر نی نی هستن دعا کن.
ممنون

حوا یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 12:37 http://hamishebud.blogfa.com

تولدت پسر دردونه تون مبارک.ایشالا همیشه سالم و خندون باشه.

مهرگان یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 12:10

تولدش مبارک/چه متن زیبایی

فرناز ( مامان دینا ) یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:38 http://hilga.blogfa.com

چه مامان عاشقییییییی . ایشالا همیشه عشق پسری پر رنگ بمونه . تولدشو تبریک میگم . بهترین ها رو براش آرزومندم

یک عدد جوجه یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 11:26 http://joojejan.blogfa.com

مبارک باشه.
یعنی دو سال پیش بود که داشتی می رفتی بیمارستان هم پست گذاشته بودی و ما خوندیم و خوشحال بودیم؟
شک کردم کلا نکنه اشتباه گرفتم

سارا یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 10:50

آه صمیم جون خوش به حالت تو این ماه میتونی روزه بگیری
راستش با خوندن این پستت خجالت کشیدم چون من از وقتی پسرکم به دنیا اومده نمازای صبحم قضا میشه
اخه شبا چند بار بلند میشه شیر میخوره اونوقت تو آُفرین صمیم جونی قبولت باشه عزیزم
منم از فردا صبح میخام نمازامو بخونم
تولد پسرک نازت مبارک باشه الهی

مریم یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 09:33

تولدت مبارک یونای عزیزم
بووووووووووووووووووووووس

محدثه یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 09:12 http://entezareshirin86.blogfa.com

تبریک میگم تولد یونای عزیز رو.ایشالله روزبروز شاهد موفقیتهاش باشی.
ایشالله که عاقبت بخیر بشه

دوست مشهدی یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 08:33

سلام
تولد همای عشق در زندگی تان را به شما تبریک می گم

Doctorcomedian شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 23:10 http://www.rubikcenter.ir

سلام دوست عزیز.
وب جالب و زیبایی دارید.
ممنون می شم به من هم سر بزنی و نظر بدی
اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم من رو با نام آموزش مکعب روبیک لینک کن و خبرم کن تا من هم لینکت کنم.

عنوان وب من: آموزش مکعب روبیک
آدرس وب من: http://www.rubikcenter.ir

مهرداد شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 19:51

اینقدر احساستون لطیف و زیبا بود که اشک تو چشمام جمع شد
خدا حفظش کنه همیشه براتون
همیشه خنده هاش از ته دل باشه و گریه هاش از سر شوق
همیشه سلامت باشه در پناه خدا
و همین طور خودتون و خانواده
تولدش مبارک :) از طرف من هم لپش رو ببوسین

ممنونم مهرداد عزیز
برای تو هم روزهایی خوب و زیبا در پیش رو ارزو میکنم
بابت همه محبت هایت ممنونم

استوا خاتون شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 19:34 http://bootejeghe.blogsky.com/

یونای کوچک
امروز به دنیای مادری مهربان تر از آسمان پا گذاشتی
مبارک

[ بدون نام ] شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 19:01

خوش به حالتوما تو حسرت شوهرش موندیم.تو که مادری دعا کن برام مزدوج شوم

مریم و علی شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 17:38 http://alidelam.blogfa.com

صمیم-۲۹و اندی سن!- ۷ ساله ازدواج کرده
صمییییم...!

ها بله!

نور شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 16:51 http://www.my-heartbeat.blogfa.com

خدایا قدیمیا میگن به هرکس به اندازه قلبش میدی!!
پس
به صمیم خانوم عزیز ..همسرش و خانوادش...صدالبته یونای عزیزش هم به وسعت قلبش بده...هرچه خوبی و خیره!!

-شادیت مبارک باد ای عاشق شیدایی!!

ایندو شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 15:58

تولد پسرک مبارکُ بانو.

الهه شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 15:17 http://www.zizoo21.blogfa.com

تولدت مبارک پسرک کوچولو
صمیم جون قدم نورسیده مبارک
برای پسرک عزیزت عمر طولانی و پربرکت....سلامتی.عاقبت بخیری رو ارزو میکنم
لحظات باهم بودن به کامتان باد..

من خیلی وقته وبلاگتونو می خونم ولی خاموش....خیلی قبل تر از این که پسری به دنیا بیاد...
ولی الان با همه ی وجودم تولد پسر گلیتونو تبریک می گممممم...تولدش مبارکککک

الهام شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 14:52 http://contact.blogfa.com

مبارک باشه تولد پسرکت و سالگرد مادر شدنت. ایشالا سالهای سال تندرست و شاد کنار هم و در کنار همسرت زندگی کنید.

مهتاب شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 14:35 http://az-ahalie-zamin.blogfa.com/

سلام صمیم خوبی آخی پسرکت یاد پسر خودم افتادم و حرفهایی کهبراش مینویس و بهش میگم . اون هم از من یاد گرفته و بهم میگه عاشقتم تو عشق منی . خوش و شاد باشی باشید همتون

شکیبا شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 14:26

سلام صمیم جونم
از اولین روزهای وبلاگ نوشتنت دقیقا از همون اولش می خوندمت
چندین ساله که با خوندن حرفات لذت می برم
اما این بار می خوام یه سوالی بپرسم
چیزی که خیلی خیلی خیلی اذیتم می کنه
من عاشق بچه هام
خیلی دوستشون دارم و خیلی ارتباطم باهاشون خوبه
همه ی بچه ها رو بی نهایت دوست دارم
اما...
از فکر اینکه یه روزی بچه دار بشم تنم می لرزه
از مسئولیتش
از اینکه آینده اش چی میشه
یه فکرایی توی ذهنم میاد که فکر میکنم اگه روزی بچه دار بشم افسردگی میگیرم
یکی از دلایلی که به وبلاگت علاقه مند شدم تیتر بالاش بود
بچه مچه؟؟؟یادته دیگه
باور کن وقتی فهمیدم بارداری شوکه شدم
حالا ازت می خوام راهنماییم کنی
بگی واقعا حست بعد از به دنیا اومدن یونا چی بود
صادقانه بگو شده یه لحظه پشیمون شی؟
حس می کنم اگه بچه دار شم محدود میشم
تربیتش سخته مسئولیتش زیاده
مرسی عزیزم

شکیبا جون دغدغه هات تا حدی درستن ولی همه چیز نیستن
بچه مسولیت داره ..بله

محدودت میکنه..بله به شرطی که مثل من همه کارهاش رو خودت بخوای انجام بدی و کسی هم نباشه کمکت کنه وگرنه دختر خاله خودم به عروسی و بیرون رفتن و مهمونی و همه چیز هم میرسید و مامانش بچش رو نگه میداشت و البته خونه دار هم هست.

بچه وقت خواب و بیداری و استراحتت رو میگیره ..بله
همه این سختی های بزرگ تا دو سال و نهایتا سه سال اول هست ..بعد تو روی مبل لم میدی و بچه برات داستان موشموشی رو میخونه..بعد تو میخوابی و نفسش به صورتت میخوره ..بعد تو یک ادم دیگه رو بزرگ میکنی و هر چی توی چنته داشته باشی میریزی بیرون و اون مثل گل شکفته میشه
بعد یکهو زندگی یک جور خاصی میشه ..صدای خنده هاش موسیقی میشه و گریه هاش هم زیبا میشه برات..چون نشون میده هست توی زندگیت

بعد تو با خودت میگی خب ترسو بودن هم حدی داره ..تا کی هی بگم بچه سخته سخته..مثل روزه ماه تابستون میمونه..مرداد ماه..میترسی حتی بهش فکر کنی ..میگی گرمم میشه ..تشنم میشه .. گشنم میشه ..شل و ول میشم ..سرم درد میگیره.بعد میبینی دم اذونه و دلت میخواد هنوزم ادامه داشته باشه ..بعد وقتی صدای اذون میپیچه توی گوشت از خودت راضی هستی که از پسش بر اومدی ..
و به خدا توی همه چیز توکل کردی ..

بچه ماهه ..ولی به وقتش ..هر وقت اماده شدی
هر وقت تو و همسرت با هم دلتون نفر سوم و زیبای زندگی رو خواست

من حتی یک لحظه هم نشده بگم عجب کاری کردم...دروغ نمیگم اینو

به شدت هم مراقب رفتارم هستم توی خونه و انقدر آدم شدم که نگو!!
تو که گل هستی و بودی
تازه من مثل تو اینهمه عاشق بچه ها نبودم
هر روقت وقتش شد تردید نکن. ولی .نه زودتر نه دیرتر

مبوسمت گلم

ماریا - م شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 14:16

سلام خانومی. تولد این خردادی رو صمیمانه به هر دو تاتون تبریک میگم . واقعا از صمیم قلب بهترینها رو براش میخوام عزیزم و یکی از بهترینها داشتن سایه پدرو مادر خوبی مثل شماست .بازم مبارکش باشه ایشالا

اطلس شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 14:14 http://www.daky.blogfa.com

مادر شدنت مبارک صمیم جان. متنت خیلییی قشنگ بود. از ته دل بود. تولد یونا جان مبارک. از طرف من ببوسش. البته لطفا از کف پاش :دی

فرزانه :) شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 13:55

بابا .... مامان صمیم شاعر!
صمیم من به جای تو بودم همه ی این مطالب خوشگل را چاپ میکردم تا ایشالا ۱۰/۲۰ سال دیگه به یونای خوشگل نشون بدم که اگه چند سال دیگه گرفتاری های زندگی بهت فرصت ابراز عشق به اون را نداد ! بفهمه که چقدر دوستش داری ...
هرچند با شناختی که از روحیات تو دارم در اوج گرفتاری باز هم صمیم شنگول و منگولو .... :)
تولد یونا خوشگله مبارک .....
امیدوارم توی تولد ۱۰۰ سالگیش دندونه خوردنه کیک را داشته باشی!!!! هه هه هه هه هه ....

صبا شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 13:54

صمیم جان چه حسرتی به دلم میریزه این مدل حرف زدن تو....
چقدر دلم میخواست مثل تو میدیم زندگی رو.....
یکی دوساله که همه بهم میگن باید بچه دار بشم اما من نمیتونم راضی بشم که یه ادم دیگه رو هم تو این زندگی با خودمون شریک کنم. نمیتونم به یه بچه بگم خوش امدی به این زندگی.... انقدر دنیای اطرافم را تیره و تار میبینم که دلم ننمیاد یه بچه رو واردش کنم و چقدر دلم میخواست مثل تو همه چی برام اونقدر قشنگ بود که با خوشحالی یه ادم رو واردش کنم....
ولی من نمیتونم یه بچه بیگناه رو بخاطر خودم وارد زندگی کنم که بارها آرزو کردم خودم ازش خارج شم.... به نظرم انصاف نیست.
نمیتونم عشقی که ازش حرف میزنی رو درک کنم

من هم اگر به شریک زندگیم مطئن نبودم که میتونه پدر خوبی باشه یا نه ریسک نمیکردم..
وقتی دل ادم توی زندگی نباشه .وقتی پشتت به مردی گرم نباشه بچه اوردن میشه مشکل مضاعف

اگه جای بهتر شده هست تلاش کن..زود تسلیم نشو

بچه معجزه نمیکنه..خودمون باید یک کاری برای روابط انجام بدیم..

راحت بگیر زندگی رو..به خوبی هاش هم فکر کن

مامان هانیا شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 12:26 http://www.haaniaa.persianblog.ir

تولدش مبارک!!!ان شالله صد و دو سالگیشو با هم جشن بگیرین!!

DR ELI شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 12:17

تبریکککککککککککککککککککککک

آیلار شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 11:55

یونا جون تولدت مبــــــــــارک

پری-۲ شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 11:47

تولد گل پسرت مبارک ان شاءالله ۱۲۰ ساله بشه

دختر و پسر تنها شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 11:43 http://single-boy-girl.persianblog.ir

سلام
خوبی؟
وبلاگ قشنگی دارید
تبریک میگم به شما
من رو در صورت امکان لینک میکنید؟
خوشحال میشم به من سر بزنید

شمسی خانوم شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 11:22

سلام
تفلد تفلد تفلدش مبارک .........بوس بوس
با آرزوی بهترینها واسه خودش و مامانیش و باباییش

امی تیس شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 11:20 http://emities.niniweblog.com

صمیم خانم چند سالی هست خواننده خاموش وبت هستم.تولد یونا هم مبارک

Mahnaz شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 11:10

Salam Samimi Jan
Khyliiiii tabrik migam behetoon
Hamishe O Hqamishe Shad va Salem bashid

مامان سیلوانا شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 11:04 http://www.silvanamarefat.blogfa.com

خیلی زیبا بود و به دلم نشست ، مهربون ترین مادر دنیا .
همیشه خوشبخت ترین و عاشق ترین باشی .

بهار مهرگان شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 10:53 http://baharmehregan.blogfa.com

چند تا از پستاتو خوندم . روزنوشتهای خوبی داری . یک پیشنهاد : چرا اسم بهتری برای وبلاگت انتخاب نمیکنی . لازم نیست مفهوم را تغیییر بدهی اما انتخاب این جمله برای اسم وبلاگ زیاد جالب نیست . مثلا بگذار "عاشقانه های من و همسرم " یا "یادداشتهای بانوی خوشبخت" یا "روزهای آرام زندگی " اسمهای بهتری هم البته هست که خودت میتوانی راجع به آنها فکر کنی

امیدوارم از این انتقاد نرنجی...

چرا رنجش عزیزم..
ممنونم

بهار مهرگان شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 10:36 http://baharmehregan.blogfa.com

تولدش مبارک .120 ساله باشد بانو...

رضوان شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 10:25 http://planula.blogsky.com/

سلام مادر

من عاشق لحظه های معنوی و خاص همه بنده های خدا هستم. از شنیدنشون لبریز و سرشار از عشق میشم.

و کیف می کنم وقتی لبخند پیروز و پر از تحسین خدا رو می بینم که بعد از دیدن تو به همه فرشته ها میگه :"وقتی من میگم چیزی رو راجع به آدم می دونم که شما نمی دونید نگید نه...آی فرشته ها این اشرف مخلوقات منه...".ممنونم که خدا رو خندوندی و لبخند زد.کاش همه گاهی و نیز همیشه این کار رو بکنند.

صمیم عزیزم تولد این نازنین رو به شما تبریک میگم. از کیک خوشمزه تولد به جای من هم بخور عزیز.

صورى شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 10:17 http://soori.wblug.com

وااااااى مبارکه‏!‏ ایشالله ۱۲۰سالگیش!‏  میشه لطفا از عکساش برامون بزارى آخه من عکس پسرکتو ندیدم!‏


مریم و علی شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 10:17 http://alidelam.blogfa.com

آخییی
تبریک میگم صمیم جونی
ایشالا سالهای سال شاهد پیشرفت و شکوفاییش باشی

عاطفه شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 10:14

سلام خوبین؟ تولد گل پسرت رو تبریک میگم
من هر وقت وبلاگت رو میخوندم آرزو میکردم روزی مثل شما مادر بشم و خدا این آرزو رو بعد از 4 سال به من داد روز 3 شنبه که برای سونو رفتم فهمیدم که دو قلو باردارم . برام دعا کنید تا بتونم طعم مادر شدن رو بچشم ممنونم

یک دنیا بغل و عشق برای تو
تبریک عزیزکم

پریزاد شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 10:10 http://zehneziba16.blogfa.com

مبارک باشه...

تسنیم شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 09:40 http://www.taninezendegieman.blogfa.com

اونقدر زیبا نوشتی که واقعا غبطه خوردم به این حس مادرانه.
تولدش مبارک عزیزم.تولد مادرشدن تو هم بارها مبارک.خوش بحالت صمیم جان.

پریسا شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 09:21

خصوصی
سلام صمیم جان. میخوام تو و علی آقا رو دعوت کنم خونمون به صرف آشنایی. می آیی؟

تولد مبارک مرد خرداد ماهی

و مبارک باشه مادری شما

نگار شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 09:16

تولدش مبارک. مادر شما هم بعد از 2 سال همچنان مبارک. تازه پدر شدن علی آقا هم مبارک. کلاً مبارک !!!!!!!!

مبتدی شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 09:00 http://www.hamechinemidunam.persianblog.ir

تولد پسرک رو به مادر مهربونی مثل شما تبریک میگم انشاالله سایه تان بالای سرش مستدام باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد