من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

خردادی خوب من

امروز روز  تولد توست...مردی که همه تلاشش رو کرد تا من دیرتر زایمان کنم تا تولدش و پسرک با هم توی یک  روز باشه ولی  من زاییدم!! و همه ارزوهاش  با بیهوشی من به هپروت رفتن!!!(شکلک  بدجنس!)

امروز  روز  تولد توست .مرد  من..مردی به رنگ همه فصول.. مثل همه وقتایی که پوست برنزه ات  از سر  لجبازی با من و اینکه ضد افتاب  نمی زنی قهوه ای  میشه و میگی  خونه خودمون  مامانم اب  خیار با وازلین درست میکرد ! میزدم روش  خوب  میشد و من میگم ایییش برو کرم ضد آفتاب بخر انقد ر منودق  نده.من آب  خیاردرست کن  نیستم برای  تو!!! یا  ..وقتایی که انگشتات  سیاه میشه  و من دلم درد میاد که با بنزین باید اون سیاهی ها رو بشوری ..البته دلم برای  انگشت تو درد  نمیاد ها..برای  سینک درد میاد که باید بعدش برم و بسابمش دوباره!!!

امروز  روز  تولد توست مردی که هزار بار هم بگی  بچه شیر با طعم توت فرنگی  دوست نداره باز  میره شیر با طعم طالبی  میخره که من نتونم یک قرت ازش بخورم..چون شیر طالبی دوست ندارم!!

امروز  روز تولد توست ..مردی که  به راحتی  اب  خوردن جام های  کریستال پایه دار رو میده بچه  دو ساله تا توش  تمرین اب  خوردن روی  سرامیک بکنه!! و  با تعجب  به مامانه نگاه میکنه که پشت مادر شوهره واستاده و هی  با دست و پا و جفتک میخواد حالیش کنه بگیر اون لامصب رو از بچه!! الان میشکنتش.. 60 تا لیوانم میشه 59 تا .

امروز روز تولد توست ..مردی که هنوز هم بعد از  دوسال داره تعجب  میکنه و میگه  من که  همین هفته پیش برای بچه پوشک خریدم!!  میخوره پوشک ها رو ؟!! انگار  مثلا وقتی  نیست ما پوشک پارتی  میگیریم و همسایه ها رو هم دعوت میکنیم!!

امروز روز تولد توست ..مردی که  هنوز بعد از  هشت سال ازدواج وقتی  ظرف  میشوره سینکش رو نمی شوره و از  مالیدن ابر ظرف شویی به ته سینک چندشش  میشه و روی  فضا ظرف ها رو نگه میداره و بعد اب میکشه !! قربووووون اون ظرف شستنت بشم من ..

امروز روز تولد توست ..مردی که  وقتی  مادر و بچه خوابن میاد  بالای سرشون و از  زاویه قرار گرفتن  می   می  داخل دهان  بچه خرس  گنده عکس  میگیره تا برای  اینده بچه نشونش بده چقدر  مادرش زحمت کشیده براش!!

امروز روزز تولد توست ..مردی که  خونه مادر  زنش به مهمون های  پدر زنش  سر  سفره میگه بفرمایید شام کوفت!!! میل کنید  ( منظورش  کوفته هست البته بچم..روحیه  شاد ی داره ..از  اون لحاظ) و بابام  انگار  اره ماهی  تو گلوش  گیر  کرده با چشم های گردبه من نگاه میکنه و من هم به سقف و همه به من و بابام!!!

امروز روز تولد توست..مردی که لباس های  سفید و کمی  لکه دار بچه رو میریزه داخل ماشین و به من لباس های  راه راه و  کمی  صورتی  و پرز حوله ای  تحویل میده و من نمی دونم چرا تا حالا بهش  نگفتم: تو اصلا لباس نشور  عزیزم!!  خب  چون مگه میشه مرد لباس  نشوره؟ پس  چیکار  کنه تو زندگی!!!

امروز  روز تولد توست ..مردی که به من ..من..صمیمی که همه غذاهاش رو دوست دارند- میگه  عزیزم تو اصلا شامی  کباب درست نکن..همون مامانم برامون میاره بسه دیگه!! و به قیافه شکل میر غضب شده من در  کمال معصومیت نگاه میکنه!!! و میگه آخه میگم تو هی  زحمت نکشی و هی من   دوست نداشته باشم شامی  کباب هات رو!!  و هر  چه میر  غضب  تر عمیق  تر  نگاه میکنه   هی  به جملات اضافه بشه که نه بابا! خب  تو همه غذاهات خوبه..یادته چقدر باقالی  پلوهات رو دوست داشتم..میگم چیزه..یادت میاد زرشک پلوت رو چقدر  همه دوست دارن..اصلا من برم لباس های  این بچه رو بشورم تو همین جا بشین استراحت کن برای  خودت....چیزه میگم  من بنزین هم بزنم بعدا میام فردا خونه!!! و صدای  در  و فرار کردن یک آدم رک و معصوم! بپیچه توی  خونه..

امروز روز تولد توست ...مردی که  همیشه یادش  میره جوراب هاش رو روی  روسری های  من آویزون نکنه روی  بخش  بلند جالباسی !!! و من کی بفهمم؟ دقیقد وقتی  ارایشم رو کردم و میخوام روسریم رو ست کنم و با بوی  عطر  خاص! اشنا شه دماغم...

امروز روز تولد توست ..مردی که  وقتی  میخواد با آدم قهر  کنه خنده اش  هم بگیره و شرم آور  تر  اینکه تا چند سال اول ازدواج به معنی  واقعی  ابروهاش  نمیتونست شکل اخم به خودش  بگیره و تا مدت ها همسرش  باور  نمیکرد  یک بشر  روی  کره زمین پیدا بشه که توانایی فیزیکی  اخم کردن رو نداشته باشه....البته الان ابرو میبره توی  هم اینننننن هوا...گره کور  میخوره وسطش!!

امروز روز تولد توست ..مردی که نمیدونم چرا با این بفرمایید شام دشمنی داره! و همین یک کانال رو هم از  ما دریغ کرده و میگه کلا رسیور از بالا خراب  شده و  اقای  تعمیرکار هم رفته مهاجرت دائم به افریقای  غربی!!!!

امروز روز  تولد توست ..مردی که بلاخره تونست زنش رو عادت بده و بهش یاد بده مردم  شب بخیر که میگن واقعا میخوابن و تا یک ساعت توی  تخت شلنگ تخته نمی اندازن..حالا این وسط  نقش  بچه هم بسیار اساسی  هست که تا مادره میاد بچه رو شیر بده شوهره از  فرصت استفاده میکنه و زود خودش رو میخوابونه تا کسی  روش  غلتک بازی  نکنه!!

امروز روز تولد توست ..مردی که مثل هیچ کس  نیست برای من .....مردی که  دوستم داره ..مردی که دوستش  دارم ..مردی که وقتی  میاد خونه هنوز  که هنوزه دلم میلرزه از  یک حس  خاص و وقتی  خوابه هنوز که هنوزه دوست دارم نگاش  کنم

امروز روز  تولد توست ..مرد خردادی من که  میدونه من عاشق  هندونه ام..عاشق  بستنی  قیفی با طعم قهوه و شاتوتم ..که میدونه  رژ صورتی  همیشه حالم رو بهتر  میکنه و یک روز  صبح که از  خواب بیدار میشم میبینم  با پسرک رفته از  داروخانه شبانه روزی ( تنها جایی که اون وقت صبح بازه) یک رژ صورتی  خوشرنگ گرفته تا حال من خوب تر بشه

امروز روز تولد توست ..مردی که همه تلاشش رو میکنه من و پسرک اروم باشیم ...توقعی از  زن توی خونه نداره..فوقش بعد از یک روز سخت کاری نزدیک های  خونه که میرسه   میگه اگه وقت کردی یک چای برام بذار .مردی که دنیا ظرف تلنبار  ببینه میره خودش  شروع به کار  میکنه...مردی  که  همیشه لباس هاش رو خودش  میشوره ..بعد از  اصلاحش  سینک رو تمیزو مرتب  میکنه  و وسایل توی کیفش با دقت و نظم چیده شدن ..مردی که میدونه من عادت دارم سر  لیوان ها رو حتما بشورم قبل از استفاده تا بو ندن! مردی که یادش هست  من با ساندیچ کالباس هم دوغ میخورم! و نوشابه مطلقا ... یادش هم هست چپ چپ نگاه بکنه و ریز ریز بخنده...

امروز روز تولد توست ..

امسال برای  بهترینم ..برای صبورترینم..برای مردی که هم خوبی هاش رو دوست دارم هم تفاوت هاش با خودم رو..برای مردی که سلامتی و طول عمر و بودنش رو از  خدا میخوام کنارمون.برای  مردی که میشه بهش  تکیه کرد و وقتی  بهش  حرف قلمبه میزنی دو دقیقه بعد توی  بغلش راهت بده تا آشتی  کنی!! و ردت نکنه...امسال برای   علی و یونای عزیزم هدیه بیمه عمر گرفتم با پوشش خوب...تصمیم گرفتم تا هستم کنارشون این هزینه رو پرداخت کنم تا دلشون اروم باشه و ترس  از فردا و حادثه و   اتفاقی که میشه جبرانش کرد نداشته باشیم...تا دلم محکم باشه  بعد از من مبلغی هنگفت برای  ادامه خوشبختی  همسر و پسرکم هست. ..که من با شاد بودن و خوشحال بودن اون ها  شادم..هر جا که باشم...حتی روزی که  نباشم...

   

  تولدت مبارک بهترین من...  

نظرات 74 + ارسال نظر
هدهد یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 03:04

تولد منم 29 خرداده صمیم جون
تولد همسری و پسریت با تاخیر مبارک عزیزم

مهسا مامان ملودی چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 03:48

نه صمیم جون کدوم عکسا رو میگی؟

مهسا مامان ملودی سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 00:39

صمیم جون خیلی وقته میام سر میزنم میبینم که آپ نکردی ممنون که برام رمز فرستادی اما پست جدید نذاشتی. انشالا که هر سه تاتون خوب و سلامت باشید .میبوسمت

مهسا جون تونستی عکس ها رو ببینی؟

دلا یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 12:45 http://viva-forever.persianblog.ir

صمیم جان فوق العاده بود ... لذت بردم .. تولد همسر عزیزت مبارک . در کنار هم خوشبخت و سلامت باشید تا ابد ..

مهسا مامان ملودی چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 01:56

عزیزم رمز پستهای قبلی ukrain هست و رمز پست جدید تلنگری به گذشته faslejavani هست.لطفا به کسی رمز رو ندین ممنون

محراب پنج‌شنبه 9 تیر 1390 ساعت 10:04 http://www.birag.blogsky.com

اشکم در اومد از بس با صفا و صمیمی بود
خوش بحال همسر خوشبختتون
خدا برا هم نگهتون داره و یونای عزیز رو همچنین
موفق باشی

نسیم سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 18:11 http://www.karenn.blogfa.com

عزیزم تولد همسر بی نظیر من هم خرداد هست و من هم یک پسر بی نظیر دارم که این دو را از جان بیشتر میخواهم .... عاشقانه هایتان مستدام ...

lotus یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 15:24 http://my-beloved-prince.blogfa.com

وای. خوش به حالتون.... تولد همسرتون هم مبارک

مهربان چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 02:05 http://mehraban.blogfa.com

سلام. یکی از روزای پاییز 87 بود که توی خوابگاه واسه دوست تپل هم واحدیم دنبال رژیم میگشتم که سر از وبلاگ شما در آوردم. یادمه اون روزا پست دامن چوبی رو توی خوابگاه بلند بلند میخوندیم و می ترکیدیم از خنده.
هر از گاهی بهت سر میزدم ولی خوب هیچوقت نظر ندادم! حالا که وبلاگ دارم دوس دارم لینکت کنم تا مداوم بخونمت. خیلی عاشق طرز تفکر و نگاه متفاوتت به خوشی ها و ناخوشی هام. با خوندن مطالبت خاطرات خوش من هم دوباره زنده میشه.
تولد همسری و یونا جون رو بهت تبریک میگم.
ذوست دارم دوستم

ای جانم..دور هم بلند بلند میخندیدین؟..من چی میخوام بیشتر از این...
قربون تو و همه بچه های با معرفت خوابگاهت

دنیایی به رنگ یاسی چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 00:47

سلام عزیزم ممنونم از پیام پر از لطف و شور و محبتت.
امیدوارم واقعا همونطوری باشم که گفتی.
راستی اسمت برام خیلی آشناست. لینکت کردم.
در مورد ذهن و افتادن روی روال اگه به نکته خوبی رسیدی. خوشحال میشم به منم یاد بدی.

بلوطی چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 00:12

مرسی برای توضیحت عزیزم البته من کامنتم رو دوباره خوندم دیدم اشتباهی نوشتم می تونه! در واقع می خواستم بگم اگر تو نباشی همه مال دنیا هم نمی تونه ارومشون کنه :)
خوب اگر اینجور باشه خیلی خوب خواهد بود...راستش باید کمی هم به رحمت خدا ایمان داشته باشیم درسته که باید اینده بچمونو گارنتی کنیم ولی نه به قیمت گرفته شدن اسایش خودمون... بیمه عمر چیزی نیست برای اونایی میگم که هرچی پول در میارن پس انداز می کنن تا زمین و ملک بخرن که بمونه برای وراثشون :)
همیشه سالم و موفق باشید :)

آنیتا سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 18:53

عزیزه دلم قربونه شادیهاات بشم. خیلی دوست دارم صمیم خیلی. هر روز میایم اینجا رو سر میززانام، تولده دو عشقه زندگیت هم مبارک باشه خانومه خوشگل. میدونی وقتی هر صبح روی مسنجرت میای چقد دلم وا میشه وقتی اسمتو میبینم...بهت صبح بخیر میگم و برات آرزوی شادی و خوشبختی میکنم. میبوسمت عزیزکم. خدا یونا و علی رو برات نگاه داره و تورو هم برای اونا بووووس

بهار مهرگان سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 15:53 http://baharmehregan.blogfa.com

تولدش مبارک شادکامی تان مستدام ...

ستاره سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 14:21 http://yekmadaryekhamsar.blogfa.com/

سلام صمیم جون ...چه روزهای قشنگی برای شما هستن 28 و 29 خرداد. همیشه شاد و دلخوش باشید و جمع 3 نفریتون برقرار باد..
پست تبریک به همسرتون فوق العاده بود.........

بهناز سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 13:35

سلام خیلی بامزه نوشته بودید هیچ وقت فکرش هم نمیکردم که این مردی که انقدر تعریفش میکنی خردادی باشه چون من اصلا با ادمهای خردادی کنار نمیام الن فهمیدم واقعا خوبی از خودت که زندگیتو قشنگ میبینی

مهدخت سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 13:08 http://mamanomaral.persianblog.ir/

تولد هر دو تا شون مبارک.ان شالله تولد صد و بیست سالگی شون رو با هم جشن بگیرید

دخترجون سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 12:05 http://baharedelgir.blogfa.com

ایشاله که ۱۲۰ ساله بشه زیر سایه شما

مریم از شیراز سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 11:31

واقعا تبریک میگم هم تولد رو هم به خودت و همسرت و عشقت انشااله همه اینا تا ابد اباد جهان پایدار باشه .خوش باشی همیشه

گیتا سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 09:46

صمیم جان سلام
واقعا تعجب کردم اینکه بنزین خیلی خطرناکه و از راه پوست جذب میشه رو فکر میکردم همه بدونن مخصوصا تو و همسرت که بسیار دانا و هوشیار هستین .همسر من دستکش یکبار مصرف گذاشته تو ماشین که موقع بنزین زدن یه وقت با دستش تماس نداشته باشه حالا گرچه چند بار در میون ازش استفاده میکنه ولی دیگه اینکه با بنزین دست رو تمیز کنین خیلی برام عجیب بود بیشتر مواظب خودتون باشین میبوسمت

اه اه بگو چرا تا چند روز حرف میزد دهنش بود میداد!!

مرسی عزیزم که نگرانی ..
یک بار بود. لازم شد و زیادی شیطونی کرد خودم با بنزین میشورمش..

محدثه سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 08:32 http://entezareshirin86.blogfa.com

سلام صمیم مهربون و بااحساس.منم تولد همسر محترمتون رو تبریک میگم.ایشالله سایه اش همیشه بالای سر شما و یونای عزیز باشه

در گوشی سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 08:03 http://shooikar50-50.blogfa.com

سلام تولدش مباک ایشالله همیشه خوشبخت باشین

مامان شادی و دیانا سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 01:56 http://www.missdiana.blogsky.com

سلام عزیزم عاشقه نوشته هات هستم ...........تولد همسر و پسر گلت هم مبارک .....راستی نگفتی همسرت با چه روشی می خواستند زایمانتون رو عقب بیا ندازند؟؟؟می بوسمت مامان شادی و دیانا

با روش ( تو میتووووووووووووووووونی صمیم)

غریبه سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 00:42

عزیز دلم من همیشه اینجا رو می خونم و از نوشته هات لذت می برم و کلی سرمشقی واسم! الان یک درس دیگه هم ازت گرفتم!!
وقتی نظرمو پست کردم! گفتم ای دل غافل نکنه صمیم ناراحت بشه از دستم! چون شوخی بود!
اون موقعع صبح بود و من دیگه فرصت نکردم بیام عذرخواهی اما الان هم منو شرمنده کردی و هم دیدم خیلی با ظرفیت تر از این حرفاست این صمیم خانم ما بوووووس

اصلا عذرخواهی لازم نبود
مرسی که برام نوشتی اینا رو

قربونت عزیزم

سیندریلا۲۰۹ دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 23:54 http://sendrela209.blogfa.com

تولدت عشقت و پسرت مبارک
خیلی زیبا نوشتی هم خندیدم هم اشک تئ چشمام جمع شد از این همه عشق خالصانه

مهسا مامان ملودی دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 23:36

صمیم جون تولدت همسرت گل و مهربونت مبارک

به به دو تا دوست دقیقا ژشت سر هم نظر گذاشتن
قربون تو مهسای گلم
نی نی خوبه؟

امی دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 22:47 http://weineurope.blogsky.com

صمیم مهربونم تولد دو عزیز زندگیت رو تبریک می گم، ان شاالله همیشه برای هم بمونید و عشقتون همیشه پایدار باشه، خدا اون کوچولو رو هم براتون حفظ کنه.
می بوسمت محکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

بیتا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 20:49 http://www.raziyane.persianblog.ir

اااااا این مردا چه قدر همشون شبیه همن!
از خوندن این یکی دیگه واقعا لذت بردم! بی تعارف میگم! منم به فکر افتادم برا تولد همسری یه همچین متنی بنویسم!

مرجان دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 19:02

چقدر لذت بردم دختر از نوشته هات! حظ کردم
زندگیت شیرین ! ایامت به کام!
خودا رو شکر که حس حضور خداوند رو داری.
فیض خداوند با شما

ندا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 17:56 http://butterfly28.blogfa.com

سلام صمیم جون چقدر قشنگ نوشتی آخراش اشکم در اومد منم احساساتیییییییییییییی

آذر دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 17:40 http://kuchehdusti.blogfa.com

صمیم جان تولد عشقت مبارک. راستش امروز داشتم کامپیوترمو خاموش می کردم که برم خونه. اما هیچ انگیزه ای برای رفتن نداشتم. یهو گفتم بذار قبل از رفتن وبلاگ صمیم رو باز کنم و اگه پست جدید گذاشته بخونم بلکه یه کم حالم بهتر بشه. صمیم نوشته هات پر از عشق و انرژیه. انشااله همیشه شاد باشی. راستش من که به عشقت غبطه می خورم. امروز در واقع یکی از بدترین روزهای زندگیم بود. ببخش پست قشنگت رو با نظر بیخودم خراب کردم. رفتی پیش امام رضا برام خیلی دعا کن بگو من تو رو ضامن خودم قرار دادم پس چی شد؟

اذر ..
نمیدونم اونچه که برات ژیش اومده چیه ولی امیدوارم خیر و صلاح تو و خونوادت توش بوده باشه
انشالله خبر های خوب بهت برسه زودتر عزیزم

صدرا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 17:33 http://www.roozha88.blogfa.com

الهههههههههههههههی،چقدر ماهی تو صمیم
ایشالله خدا تو و شوهر و بچه تو واسه هم نگه داره

نگار دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 15:41

سلام
من از خوانندگان خاموش این وبلاگ هستم و امروز عشقم کشید کامنت بذارم:) اولا تولد همسر گرام مبارک باشه. دوما من شنیدم خردادیها متلونالمزاج و کمی بدقول هستند! مثلا اگه به قصد خرید نون از خونه برن بیرون یکهویی تا هفته بعد خبری ازشون نمیشه:دی البته این فال و فالگیریها جنبه سرگرمی داره و من بهش اعتقادی ندارم. در ضمن به نظرم این که همسرتون سینک را با ابر ظرف شویی نمیشوره کاملا درست و بهداشتی عمل میکنه مخصوصا اگه قرار باشه با همون اسکاچی که ظرف ها را شسته به سینک بکشه. چون سینک ظرفشویی از اون جایی که معمولا عادت داریم سبزی و میوه را هم درش شستشو بدیم درصد آلودگیش بسیار بالاست. به هر جهت فضولی منو ببخشید و باز هم مبارکا باشه. سلامت و شادکامی را براتون آرزومندم.

نگار جون مشکل اینه که سینک رو با ده تااسکاچ دیگه هم اگر بذارم باز نمی شوره ..از شستنش بدش میاد..!!

قربانت

مریم و علی دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 14:49

مردی که هنوز بعد از هشت سال ازدواج وقتی ظرف میشوره ...
صمیمی ببین خودتم نوشتی 8 سال! خب پس اون بالارم درست کن کاره سختی نیستا!

هیما دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 14:13 http://www.hima77.blogfa.com

تولد یونا کوچولو و پدر مهربونش مبارک !
صمیم جان براتون سلامی و باهم بودن تا ابد رو آرزو میکنم

الهه دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 13:34 http://www.manohamsaram.blogfa.com

سلام صمیم جون
تولد علی مبارک
انشاا... همیشه شاد و سعادتمند درکنار هم خوش باشین
همراه با یونای عزیز...
نظرات پست قبلی رو میخوندم به یه نظر برخوردم که خواننده گفته بود مطلبتوکه خوندم اشک تو چشام جمع شد
بخدا صمیم جون دقیقا همون حالت برای من الان
پیش اومد
خیلی با احساس نوشته بودی
نمیدونم چرا احساس کردم در حین نوشتنش اشک هم ریختی
راستی من 5تیر دارم میرم حج....

عزیزم...
چه خوب .برای همه دوستانت و من اگر یادت بود دعا کن..بگو خودم رو دعوت کنه.

مهرگان دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:04

من شیفته این هدیه های روزای خاصتون هستم/جدی گفتما برداشت منفی نشه....
تا همیشه شاد باید در کنار هم

غزال دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 11:42

سلام صمیم جان
تولد همسرت رو به تو خانم عاشق و شیدا تبریک میگم
تولد پسرت رو به تومادر صبورومهربون و خندان تبریک میگم
همیشه کنار هم غرق در شادی و لذت و سلامتی باشید

قاصدک دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:54 http://sandoghchehayyam.blogfa.com/

صمیم جان تولد همسرت مبارک . خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم ..
همیشه سالم و شاد باشین خانومی .

تسنیم دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:52 http://www.taninezendegieman.blogfa.com

دمت گرم صمیم جان که اول صبحی اول کلی خندوندیمون وبهد هم اشکامون رو دراوردی بس که با تمام احساست این متن رو نوشته بودی.
تولد هردوشون مبارک باشه عزیزم.خدا این خوشبختی و حس زیبا رو تا زنده اید براتون حفظ کنه انشاله.
اون غلتک زدنه تو تخت بعد از شب بخیر گفتنتون دقیقا برنامه هرشب ماست!!!
کادوی خیلی قشنگی هم براشون گرفتی.ولی انشاله همیشه هرسه تاتون سالم کنار هم بشادی زندگی کنید.

ندا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:48

تولد یونا جون و علی آقا مبارک. انشاالله همیشه در کنار هم خوش و سلامت باشید.و از بیمتون باهمدیگه استفاده کنید در ایام پیری عزیزم

بهار دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:28

تولد مرد خوبت مبارک.انشالا سایشون 100 سال بالای سرتون باشه. همیشه عاشق و خوشبخت باشی صمیم جان

شمسی خانوم دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:20

سلام
تولد حج آقادونم مبارکا باشد صدسال به این سالا <به لهجه اصفهانی خوانده شود لطفا>

الهام دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:09

قشنکترین چیزی که تا به حال در عمرم خونده بودم......

الهام دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:04

خدایا ، تو را می خوانیم
وقتی‌ قلب‌هایمان‌ کوچک‌تر از غصه‌هایمان‌ می‌شود
وقتی‌ نمی‌توانیم‌ اشک‌هایمان‌ را پشت‌ پلک‌هایمان‌ مخفی‌ کنیم‌
و بغض‌هایمان‌ پشت‌ سر هم‌ می‌شکند،
وقتی‌ احساس‌ می‌کنیم‌ بدبختی‌ها بیشتر از سهم‌مان‌ است‌ و رنج‌ها بیشتر از صبرمان؛
وقتی‌ امیدها ته‌ می‌کشد و انتظارها به‌ سر نمی‌رسد،
وقتی‌ طاقتمان‌ طاق‌ می‌شود و تحملمان‌ تمام...
آن‌ وقت‌ است‌ که‌ مطمئنیم‌ به‌ تو احتیاج‌ داریم‌ و مطمئنیم‌ که‌ تو،
فقط‌ تویی‌ که‌ کمکمان‌ می‌کنی...
آن‌ وقت‌ است‌ که‌ تو را صدا می‌کنیم، تو را می‌خوانیم.
آن‌ وقت‌ است‌ که‌ تو را آه‌ می‌کشیم، تو را گریه‌ می‌کنیم، تو را نفس‌ می‌کشیم.
وقتی‌ تو جواب‌ می‌دهی،
دانه‌دانه‌ اشک‌هایمان‌ را پاک‌ می‌کنی‌ و یکی‌یکی‌ غصه‌ها را از توی‌ دلمان‌ برمی‌داری،
گره‌ تک‌تک‌ بغض‌هایمان‌ را باز می‌کنی‌ و دل‌ شکسته‌مان‌ را بند می‌زنی،
سنگینی‌ها را برمی‌داری‌ و جایش‌ سبکی‌ می‌گذاری‌ و راحتی؛
بیشتر از تلاشمان‌ خوشبختی‌ می‌دهی‌ و بیشتر از لب‌ها، لبخند،
خواب‌هایمان‌ را تعبیر می‌کنی‌ و دعاهایمان‌ را مستجاب‌ و آرزوهایمان‌ را برآورده،
قهرها را آشتی‌ می‌کنی‌ و سخت‌ها را آسان.
تلخ‌ها را شیرین‌ می‌کنی‌ و دردها را درمان،
ناامیدها، امید می‌شود و سیاه‌ها سفید سفید...
خدایا
تورا صدا میکنیم ،تو را می خوانیم

ایندو دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 09:28 http://indo.blogfa.com

یادم رفت خودمو معرفی کنم.عاطی هستم.
همیشه عاشق باشید.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 09:26

سلام خانمی
تولد پسر گل وهمسر منحصر به فردت مبارک.انگار سال نو برای تو با تولد همسرت شروع میشه!نوشته های روز تولد همسرت یه جور مرور هست از یکسالی که گذشته.درست همون جور که اغلب آدما دم دمای سال نو ُ اتفاقات وخاطرات سال گذشته رو مرور میکنن وواسه سال جدید تصمیم میگیرنُ تو هم انگار زندگیتو روز تولد همسرت بررسی وبازنگری میکنی.جالبه.نبضت با نبض علی ات میزنه.همیشه عاشق باشین.
چند روزه منتظرم متن روز تولد همسرت رو بخونم.!

غریبه دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 09:22

بابا صمیم جون تو دست هر چی مشهدی هست رو از پشت بستی با این کادوهات!!!! خسته نشی یک وقت مادر! اون از روز مادر اینم که....!!!!

مرسی عزیز دلم
تو لطف داری
این هدیه ها از وجود من در میان و برای خالی نبودن عریضه نیستن

خوشحالم یک دوست اینجا رو میخونه..

مبتدی دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 08:49 http://www.hamechinemidunam.persianblog.ir

تولد این مرد مهربون زندگیتو بهت تبریک میگم

پری ناز دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 08:42

وای صمیم خیلی خوشگل نوشته بودی ... چقدر خوبه این همه عشق توی زندگیت داری ... حسودیم شد .... آقاا منم می خواااااااااااام :))
شوهرت داداش مجرد نداره احیانا ؟:))

اتفاقا داره ..ورزشکار حرفه ای ..خوشگذرون..خوش سفر ..بامزه ..ولی دل به ازدواج نیمده..

سحر دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 07:59 http://meandmydaughter.blogfa.com

تولد همسر مهربون و همراهتون مبارک.

آتوسا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 07:37

نوشته زیبای تو .. اشک شوق به چشمم آورد . بهترین ها رو برات آرزو می کنم . بووووووس .

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 03:42

سلام دختر.کاش عاشقانه تر مینوشتی.بنظرم اگه ادما مطلبیو که ناراحتشون میکنه در همان لحظه رخدادش به طرفشون بیان کنن،رابطه بهترمیشه،کینه ایجاد نمیشه،بغض،یا حتا ناراحتی جمع شده،میشه تحقیق کرد و فهمید اینو.کتابهای دکتر باربارا دی آنجلیس آموزنده ان.برات خوشبختی و رضایت کامل آرزو میکنم خانومی.خدا عزیزت(علی آقا) رو حفظ کنه برات.آمین

این ها ناراحت کننده نیست .بخشی از عادات مرد دوست داشتی منه ..
من تفاوت ها رو دوست دارم.

ممنونم از وقتت.

سیب کال دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 00:45 http://bigooli.blogfa.com

سلام صمیم جان
هم تولد بچت هم تولد بابای بچت و هم مادر شدن خودتو بهت تبریک می گم
همیشه می خونمت خواننده خاموش

توت فرنگی روی خامه یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 23:58

صمیم جان خیلی خیلی خیلی زیبا نوشتی.حسودیم شد به این نوشته جذاب که احساست رو اینقدر ملموس میرسونه.مبارک باشه تولد پسر وهمسرت.

نازلی یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 23:22

سلام صمیم جون.
تولد یونای گلت با یک روز تاخیر مبارک.(میشه از طرف من ببوسیش لطفا؟)
امیدوارم سال های سال یا همسر و پسرت باشی و همچنان مثل حالا خوشبخت.

آفرین یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 22:11

امیدوارم خوشبختی تان پایدار باشد.

دیبا یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 21:31 http://diba1365.blogfa.com

سلام صمیم عزیز
تولد همسرت وپسرکت روبسیاربسیار تبریک میگم
وازخدامیخوام که این خوشی هاواین لحظه های قشنگ همیشگی باشه ...
راستی صمیم،میدونی وقتایی که ازعلی وبودنش وبرکت وجودش تو زندگیت مینویسی
منم دلم بدجوری هوس این عاشقاته های آرام رو میکنه :| ...
تداوم این آرامش وخوش بختی وحس های خاص خووب رو براتون ازخدا میخوام
حال دلم این روزا خوب نیس،دعا م کن

شکیبا یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 21:30

صمیم جون مهربونم
ممنونم که وقت گذاشتی و کامل و پر از احساس برام حس قشنگتو توضیح دادی
برای شما،علی آقا و یونای عزیزم آرزوی سلامتی و آرامش می کنم
امیدوارم سایه همسرت سالهای سال بالای سرت باشه
دوستت دارم

استوا خاتون یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 20:58 http://bootejeghe.blogsky.com/

چه تولد تو تولدی شده! مبارکا باشه
سایه اش کم نشه این بابای مهربون و همسر نمونه

بلوطی یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 20:21

سلام صمیم..تولد هر دو مرد زندگیت مبارک باشه خانومی...براتون شادی و ارامش و سلامتی ارزو می کنم...راستی هدیه یعنی بیمه عمر خودت رو به عنوان هدیه بهشون میدی؟ البته من نمی دونم دقیقا بیمه عمر چیه ولی یعنی چجوری ارومشون کنی :) اگر روزی خدای نکرده نباشی من مطمئنم همه مال دنیا هم می تونه ارومشون کنه...

بیمه عمر پوشش هایی هست که در زمان حیات در مورد حادثه ..اتفاق های ناگهانی ..از کار افتادگی و خیلی چیزهای دیگه به شما پرداختت میشه و در طول بیست سال پس اندازی چند برابر پرداخت ماهانه یا سالانه اوت بهتون تعلق میگیره . در مرود این بیمه بعد از بیست سال حدود ۳۰۰ تومن به من و همسرم میدن و یا ما میتونیم اون ر در صندوق بیمه نگه داریم و مستمری اش رو ازشون بگیریم البته با حفظ سرمایه اصلی ..حال این وسط اگر خدایی نکرده شما اتفاقی برات بیفته (فوت یا مثلا ار کار افتادگی)بیمه خودش میاد کل پرداخت هات رو تا اتمام ۲۰ سال بر عهده میگیره و بعدش هم کل مبلغ رو اگر زنده باشی به خودت و در صورت فوت به ذینفعت میده. یک جور ارثیه تضمین شده که درگیر قوانین ارث و مالیات و اینا نمیشه ..

نه
علی رو بیمه عمر کردم یعنی در واقع خودم و علی رو تا از مزایای او ن در زنده بودن بهره ببریم و بعد از خودم هم ذینفع رو علی و یو نا گذاشتم و علی هم بعد از خودش من و یونا رو ذینفع تعیین کرد ..


میگن همه زندگی ادم برای بچه است ...
باورش کردم.

مریم یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 20:17 http://just-in-time.blogsky.com

کیف کردم :)
ایشالله تا همیشه سالم و سرحال باشن و باشین :) روز به روز هم عاشق تر :)

رضا یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 19:11

سلام

فقط میگم مبارک باشه و تبریک تا حسی که از خوندن این پستت سرغم اومده از بین نره

مریم و علی یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 18:20

آخییییی پر شدم از احساسای خوب، از شیرینی شکلاتایی که تابحال خوردم، پر شدم از عشق حتی اگه این عشق برا صمیمی باشه و شاد شدم با شادیاش ، خندیدم با خنده هاش...
آخ که چه مرد دوست داشتنی!!(نیشخند)عین علی خودم
شادیاتون مستدام!
از ته دلم آرزوی خوشبختی میکنم براتون
راستی تازه متوجه شدم برا اینکه از تبلیغ پرورش شترمرغ هربار زجر !نکشم باید × رو بزنم!

مریم و علی یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 18:05 http://alidelam.blogfa.com

تولد بهترین بهونه ی زندگیت مبارک صمیم بانو!
برم همشو بخونم بیام
آخه من صفحه وبلاگ تورو میارم بعد دیس کانکت میشم میرم بخونم! بعد بیام نظر بزارم

فرزانه یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 18:00

صمیم تو بی نظیرییییییییییییییی... نوشته هات میره تو عمق وجودم مخصوصا نوشته های احساسیت که از این رو به اون رو میکنه منو!
چند سالی هست که نوشته هات رو میخونم و همیشه ی همیشه لذت بردم. چه از نوشته های غمگینت و چه شادت... چندباری هم واست کامنت گذاشتم... مثل همیشه واست آرزو میکنم که همیشه این خوشبختی رو داشتی باشی و همیشه همینقدررررررررر خوشحال باشی... امیدوارم خدا به همه ی اونایی که لیاقت خوشبختی رو دارن و مثل تو قدرش رو میدونن این خوشبختی رو بده و اونایی که این خوشبختی رو دارن واسشون نگه داره...
مرسیییییییییی که حالمو خوب کردی...

صورى یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 17:55

تولدشون برات مبارک‏‏!‏ دیگه نمیگم محشر مینویسى چون خودت میدونى‏!‏ فقط یه سوال على آقا از هدیشون خوشحال شدن؟ فکر میکنم در واقع به خودت هدیه دادى تا آرامش داشته باشى ولى یه آدمى که عاشق همسرشه احساس خوبى پیدا نمیکنه از این هدیه و من مطمئنم که همسرت عاشقته‏!‏ ببخش فضولیهاى بیجاى منو تو خودت حتما بهتر صلاح میدونستى‏!‏ 

masi یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 17:49 http://www.ribbonlearn.blogfa.com

تولد همسرت هم مبارک...منتظر بودم که کلی حرف عشقولانه بزنی که ای مرد رویاهای من تولدت مبارک....اما همیشه وبلاگت خنده رو لبای من میاره...خیلی خوب مینویسی...همیشه شاد باشی

مگی یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 16:17 http://abeautifullife.blogfa.com

تولد پسر و همسرتونو تبریک می گم.ولی من اگه جای همسرتون بودم با خوندن چند پاراگراف اول،ازتون خواهش می کردم دیگه تولدمو تبریک نگید.اونم در انظار عموم! :دی
مثل همیشه زیبا نوشتید

مادرخانومی یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 16:10

سلام
تولد همسر و پسرگلتون رو تبریک می گم امیدوارم سالهای سال در کنار هم و خوشبخت زندگی کنید
چقدر هدیتون جالب و دوراندیشانه هست

الف سه نقطه یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 15:47 http://sandalilahestaniii.persianblog.ir/

سلام
این قدر تو وبلاگ های مختلف از خیانت دروغ و شکست خوندم که وقتی به وبلاگت اومدم با یه حالتی گفتم حتما اسم وبلاگش این طوریه.... ولی وقتی خوندمت.... با تمام وجودم دعا کردم...۳تا تون رو برای هم نگه داره....امید وارم کردی به زندگی..که هنوز عشق هست... بعد از ۸سال... و بعد از ۱۰۰۰ سال تو زندگیت باز هم عشق هست... کلی حال کردم با مطلب خردادی خوب من... همیشه موفق شاد و سربلند باشی... و عشقتون هر روز پر رنگ تر

فرزانه :) یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 15:05

منم کیک تولد میخواااااام....
تولد زندگیتون مجدد مبارک

اطلس یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 14:33 http://www.daky.blogfa.com

تولدش مبارک. خیلییی مبارک. به هر دوتون تبریک می گم. به مامان جون هم تبریک میگک. به همه ی آدمایی که با شما سر و کار دارن تبریک میگم. دنیا به افرادی مثل تو. علی و مامانت. مامان جون و همه ی خاندان شما نیاز داره

سیم سیم یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 14:24 http://www.asheghanehamoon.blogfa.com

سلام عزیزم... من تازه با وبلاگتون آشنا شدم. همه نوشته هات رو نخوندم ولی اونایی که خوندم حس خیلی خوبی بهم داد حس اینکه زندگی قشنگه... مرسی
راستی با اجازه لینکتون کردم

رضوان یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 13:43 http://planula.blogsky.com/

سلام عزیزم
تولد همه عزیزترینهات همیشه به میمنت و خوشی و سلامتی.

راستی این بیمه عمر که گرفتی مربوط به جایی که کار میکنی هست یا مربوط به موسسات بیمه آزاد .اگر آزاد هست شرایطش چه جوریه ممنون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد