من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

ستاره های قدر سال 93

 

 بچه ها برگه اسامی رو روی  میز سر  کارم جا گذاشتم ...جزء  مورد نظر  هر  کس رو زیر کامنتش  هم می نویسم  و این اخری ها رو هم نوشتم همون جا زیر  کامنت تون .... میتونید  تا هنوز  تو  جدول وارد  نکردم از  اونجا چک کنید عزیزانم .لطفا کامنتی که برام گذاشتید رو بخونید .(ساعت 10 شب )






   قرار ختم قرآن امسال : شب سوم قدر

یعنی از  افطار  22 ام  ماه مبارک ( شب قدر سوم) تا اذان مغرب روز بیست و سوم


به لیست اسامی  بچه هایی که تو ختم قرآن میخوان شرکت کنند  نگاه میکنم ..بغضم میگیره .. سال قبل و سال قبل تر چهارده ختم رو هم رد کرده بودیم ..یک جای کار من  ایراد داره ..چرا به مشتاقی قبل نیستند دوستانم؟ اشکال کار من چی بوده ؟ تو وایبر و  واتس و لاین و گروه  های  مجازی ثبت نام کردند و  ختم قران رو از اون طریق شرکت میکنند ؟  خدا کنه همین طور باشه ؟  یا شایدم من شایستگی دیگه ندارم برای  جمع کردن این عده دور  هم برای  همچین  کاری ؟ خدا نکنه ..و اگر بله ، چه کنم ؟ میدونم ..مشکل از  منه  نه شماها .. من اونقدر  دیر  می نوشتم که تعداد  کمتر و  کمتری  یادشون بود  سال های قبل چه برنامه ای  داشتیم اینجا ...من امسال دلم نلرزید تو ماه مهربونی . فرق خاصی  نکردم..زیر و رو  نشدم..بالا نرفتم ..در  جا زدم .شاید هم  چند  پله پایین تر  اومدم ..امسال من بد شدم ..خیلی بد ...دور شدم ..دوووور ....دووور ...


روزی که نوشتم میخواهیم  ختم کنیم با هم قرآن رو ..همین چند روز قبل منظورمه، همون روز  بعداز ظهر مامان  خواب  میبینه ..میگه دیدم خاله و  مادر  بزرگ من  که هر  دو  از سادات  بزرگ بودند و خدا رحمتشون کنه، یک باغ خیلی  خیلی زیبا و بزرگ رو به مامان نشون  دادن و وقتی مامان میخواسته  وارد  شه گفتندنه ..شما هنوز  نه ... این مال صمیم هست .. فقط  خودش ..و  ما هم منتظرش  هستیم ...خونواده ام  اون شب  افطار مهمون من بودند .. دلم گرفت ..ببین من  کجا و  خواب  مامان  کجا ..شاید اشتباه میکنه ..مامان می خندید و میگفت صمیم ولی  عجب  میوه هایی  داشت .. چه باغی بود .. عزیزم نذری  داشتی ؟ کاری کردی ؟ و من به زور  جلوی  اشکامو گرفتم وبرای اینکه نریزند  زدم به شوخی و گفتم میگم نکنه بمیرم مامان!!!!!؟ مامان اخم کرد و گفت نه انشالله زنده باشی  مسخره!!!دلم  لرزید .. وای  چه کارهایی که تموم نکردم ...بچه ها  میشه خواهش کنم  هر  کسی که اینجا رو میخونه یا بعدا خواهد  خوند اگهمن بد  در  حقش کردم .. بد صحبت کردم باهاش .. حقی به گردنم داره منو ببخشه و  حلالم کنه ؟ یک نفر  هست که باید یک امانتی روبهش برگردونم.....مالزی هست ..اون رو  یادمه هنوز ..برای  این دیر شدن ها  ازش  عذر  میخوام .. برای  هر چیزی که گفتم و  اذیت شدید از  همه تون عذر میخوام ..حداقل اینجا بارم سنگین نباشه ..کسی  هست چیزی تو دلش  مونده باشه از من و بخواد به خودم بگه ؟ شاید  توضیح و دلیلی داشته باشم که گره رو  باز کنه ...بهم بگید .خصوصی  می مونه .. ایمیل هم بذارید یا اگر زحمتی  نیست به ایمیلم هم بفرستید که خواستم جوابی بدم همون جا بتونم .باشه ؟


من امسال  مثل یک قورباغه زشت که میره ته ته ته برکه تا  دست کسی بهش نرسه ..همون طور اروم و بی صدا و بی  ادعا و  خسته از  این همه هدر دادن وقت و عمر و سرمایه ای  که دستم بود .. خسته از  خودم و  کارهایی که نکردم ..خسته ولی  با دلی که نا امید  هم نشده بود ...تو تنهایی  ام  فرو رفتم ... امسال اولین سالی بود که بیشتر توسکوت خودمم..همسری  تعجب  کرده .. بعداز  افطار  میگه دلم برای  صمیم قبلیم تنگ شده ..کجا فرستادیش ؟!!! نمیدونم چرا به نظرم یک چیزی عوض شده ..من ؟ دنیا م ؟ آدم های دنیام ؟ خدا ؟ ماه رمضون ؟ فکرام ؟ ...نمیدونم .الان دلم اونقدر  لبریزه که فقط  یک اشاره میخواد  تا گریه کنه ...ازتون میخوام شماها  به زشتی این قورباغه نگاه نکنید ..برای  دیدن زیبایی برکه و  آرامشش بیایید جلو ...شماها ولی به کوچکی من نگاه نکنید ..به بزرگی  کاری که داریم انجام میدیم دل ببندید ...


امسال یک بغض بزرگ دارم که هنوز  باز  نشده ... نمیدونم از چی ؟ از کی ؟ از کجا ؟ فقط میدونم  این رمضان  انگار از صاحب سفره و جود و کرم  دور بودم ..دلم میخواد بیاد  نازم رو بکشه ..بیاد  تو کوچه بگه اعع چرا اینجا  واستادی ؟ بیا بریم سر سفره ..بیا .. خجالت نکش .. خودم اما ...با این ریخت و قیافم خجالت میکشم برم ...امشب شب  شهادت حضرت علی  هست ..الان همه خوابیدند .. پسرک و همسر روی  تراس  خواب هستند ... چراغا خاموشه و من دارم با بغضی که سنگینی میکنه روی قلبم به این سفره و  میزبان و  رفت و امد  مهمون های  با جلال و  احترامش  نگاه میکنم و  آروم میخونم:


خراب  کرده ام اقا ..خودت درستش کن ...

امید آخر  دنیا ، خودت درستش کن ...

نمانده پشت سر من پلی  که برگردم

خراب  کرده ام آقا خودت درستش کن ...

ببین چگونه  به هم خورده کار  من ماندم

به حق  حضرت زهرا  خودت درستش کن ...

گرفت دست مرا هر کسی ، زمینم زد ..

شکست بال و پرم را ، خودت درستش کن ...

سفال توبه خود را شکسته ام ، از بس

ترک ترک شده ، اما ..خودت درستش کن ..

اگر چه پیش تو در  خلوت ابرویم رفت ..

برای محشر کبری  خودت درستش کن ...


.

.

.


متن سال قبل رو در شروع این ختم قرآن میذارم .. دعاهاش با من .آمین گفتنش با شما ....

************************************************************************

من این دعاها رو  برای  همه دوستان و به نیابت از همه اونایی که همراهی میکنند با ما مینویسم اینجا ..گفتنش از  من ..اضافه کردن بهش و آمینش با شما ..دعا رو بین دو بسم الله قرار  میدیم تا حفظ شه و ارزش  پیدا کنه ..

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل  فرجهم  

 

1- این ختم قرآن رو از طرف شما و خودم ،  اول هدیه میکنم به امام زمان ، برای سلامتی و  خوشحالی ایشون ..برای گوشه نگاه نازنین و با برکتشون به همه ی ما ...و بعد هدیه به تمام ائمه و امام های معصوم  از حضرت ادم تا حضرت خاتم (ص).   

 

2-این ختم قرآن و ثواب و برکتش رو  تقدیم میکنم به تمام رفتگان و درگذشتگان خودمون ،  خونواده هامون ، همسایگان و  عزیزانمون ...انشالله بهره کافی و نور الهی و برکت و درجات عالی و همنشینی با خوبان و اولیای  خداقسمت همشون بشه ..و همچنین تقدیم میکنم به تمام رفتگان  به قول مامانم بی وارث و بد وارث ..بی صاحب و بد صاحب ..از ازل تا ابد ...انشالله اونا هم بهره مند بشن و برای  برکت و سلامتی زندگی ما دعای  خیر بکنند ...  

 

3- آرزو  میکنم به حق آیه آیه شریفی که روی  لب ها و دل های  شما میاد خدا در این شب های بزرگ و عزیز، سلامتی ..برکت و  ثروت های بی شمار ...عمر طولانی و پر برکت ..سعادت عزیزان و  خیر دنیا و آخرت ..عافیت  دنیا و آخرت ، بی نیازی  مطلق از  غیر  خدا .. ماشین و  خونه و  تفریح سالم و سفر های شاد و  مال فراوون که زمینه خیر و برکت و  دستگیری  نیازمندان باشه بهمون بده و  برکتش رو بیشتر کنه .دلمون رو پاک ، نیت مون رو خالص و  اهدافمون  رو متعالی تر  کنه ...نه تنها در روزهای بعد از یایان این  شب های بزرگ، بلکه  در تمام لحظات عمرمون   

 

4- برای سلامتی  همه ی مریض ها ...عزیزانمون که منتظریم یک بار دیگه چشمون رو باز کنند و نگاهمون کنند ..به زندگی عادی  برگردند و دوباره صداشون رو بشنویم ..برای  برطرف شدن بیماری های  جسم و روح همه مون دعا میکنم ..برای تمام پزشکان و  کادر درمانی که در  هر  لحظه ای از زندگی مون برای سلامتی ما قدم برداشته اند دعای خیر میکنم و همچنین برای   معلمان ، مربی ها و هر کسی  که در  رشد و تعالی ما نقش داشته یا چیزی ازش یاد گرفتیم که حالمون رو بهتر  کرده بهترین آرزوها و دعاهای  خیر و  نیک دنیا رو تقدیم میکنم .برای  همه اونایی که  از  دکترها ناامید شدند  یا گفتند  چاره ای  جز صبر ندارید هم سلامتی کامل و  اتفاق یک معجزه یا هر  چیزی که بهشون ارامش و  تسکین بده از  خدا میخوام و تقدیری زیبا و  شاد و روزهایی آروم برای  دور و بری ها و  اطرافیانشون . 

 

5- برای تمام دوستان و دشمنان خودمون دعا میکنم .برای دوستان بخاطر  خوبی هاشون و برای  بدخواه ها ..حسودان و  دشمنان مون برای  اینکه به ما یاد آوری  میکنند چه نعمت هایی داریم که بقیه ازش محروم اند و ما لایق داشتنش بودیم .. برای  اون ها آرامش ...دل پاک و بی کینه و  برکت و خیر  بی شمار  آرزو میکنم .

 

6- برای  تمام کسانی که در  بند و زندان هستند ..چه مادی و چه  روحی ..در بند عادات بد و نفس وسوسه کننده ..در بند زندان و میله های سرد بخاطر  اشتباهیث که عمدی نبوده  ..در بند  وابستگی به کسی یا چیزهایی که خیرو صلاح ما در بودن با اون ها نیست ..اروز میکنم از  این بندها رها شیم و خدا اونچه که خودش  میدونه از خیر و مصلحت رو برای ما پیش بیاره و دل ما رو محکم تر  کنه در  اتکا و اعتماد به خودش ...

 

7- برای  تمام پدرو مادرها..تمام بچه ها ..خونواده ها ، جمع های  گرم و صمیمی و  لبریز از  خاطره و خنده و شادی  آرزو میکنم ...اگر  نداریم یا از  داشتنش محرومیم دعا میکنم خودمون روزی  یک خونواده رو دور  هم جمع کنیم و شرایطی روفراهم کنیم براشون که شادی ،باوری  غیر ممکن نباشه براشون ...سلامتی و عافیت و عاقبت به خیری   تموم نی  نی  های  توراهی ، یا تازه به جمع ما پیوسته و سلامتی  مامان باباهای  گلشون رو از  خدا میخوام .برای  اونایی که چشم انتظار هستند برای یک فرشته آسمونی هم تقدیر الهی و  صبر و رسیدن روزی رو میخوام که بوی  تن نوزادشون رو با تمام وجود ببلعند ...و اون رو در آغوش بگیرند ..فرزندی  سالم و صالح و  اهلی و با اینده ای روشن ..

 

8-برای بهتر شدن زندگی  همه ی زوج ها ..برای  گرم شدن چراغ دل و زندگیشون ..برای  سر و سامان گرفتن  همه مجردها ..  پیدا کردن  همراه و  همدم مناسب  و  هم کفو در  تمام شئونات  برای همه کسانی که  تنهایی و سختی رو تحمل کردند و  پاکدامنی و حیا و نجابت  روح و  جسم رو حفظ کردند-  چه اون هایی  که هنوز ازدواج نکردند چه اون هایی که در شرف تشکیل یک زندگی  جدید هستند-  دعا  میکنم  . و آرزو  میکنم  تصمیم های زندگی  همه مون به خیر و عافیت و سلامت ختم بشه و برامون  خوشبختی  و  تعالی  مراتب انسانی و  دنیایی و اخروی  رو با خودش بیاره ..

 

9- برای  همه مون دعا میکنم لطف و بخشایش و  رحمت خدا شامل حال همه مون بشه و  خداوند اونچه که از روی  غفلت یا حتی عمد انجام دادیم و  عاقبت و عقوبت سختی  براش مقدر شده رو(با تلاش و  جبران و  دعای خیر)  قلم عفو بکشه  و به دعای  خوبان و نیکان در  این شب های خاص و روزهای  پر برکت ما رو در هم گروه آمرزیده شدگان و سعادت مندان و  بندگان خاص و خالص و بی آلایش خودش  قرار بده ...و روزهای بعدی ما شروعی دوباره باشه برای  اینکه منبع خیر وبرکت و  شادی به خود و دیگران باشیم ...

 

10- از  خدا میخوام بهمون توفیق بده در  این شب ها باعث و بانی  کار  خیر بشیم   حتی شده یک ظرف کوچیک افطاری یه همسایه یا عیادت یک بیمار ..یا یک تماس با  فامیل یا اشنا و دوستی   که ازش مدت ها غافل موندیم .. یا شاد کردن دل یک بچه ی  کوچولو با نیم ساعت بازی و آوردن خنده به لب هاش..یا کمک به مامان یا هر کس عزیز زندگیمون ...با هر  چیز  و به هر  نحوی که از  دستمون بر میاد . 

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

 

 

اینا دعاهای منه ..کلی و  گروه بندی شده ..خیلی بیشتر  از  اینا در ذهنم هست ...مجال کمه و  من منتظر همراهی همه تون هستم و ازتون میخوام در  کنار دعاهایی که برای  خودتون و  عزیزانتون میکنید  برای سلامتی  و روزگار  بر وفق مراد عزیزان من هم دعا کنید ...این روزها به شدت محتاج دعای  خیر و از  دل براومده ی  شماهام ...  

 

این هم لینک قرائت قرآن  http://tanzil.net

 

منتظر  همراهی تون هستم بچه ها  

 

 

 

خدایا این لیست رو در  حافظه کائنات  برای  همیشه محفوظ نگه دار و تا سال های سال و شب های قدر بعدی و بعدتر  ،خودت مراقب و محافظشون باش . 

                                                                                      دور اول 

   

شماره جز مورد نظر

تلاوت کننده

جزء اول

سراب

جزء  دوم

مریم 6802

جز سوم 

خرمالو

جز چهارم

آفرین

جز پنجم

ماریا معلم

جز ششم

مینا مشهدی

جز هفتم

پیراشکی عشق

جز هشتم

مریم rayat

جز نهم

نوشین ح از کرج

جز دهم

ریحان

جز یازدهم

محیا

جز دوازدهم  

مینا از تبریز

جز سیزدهم

بهار ط

جز  چهاردهم  

خواهر بهار ط

جز  پانزدهم

رویای  58

جز  شانزدهم

مریم mehr

جز  هفدهم  

رضوان

جز  هجدهم  

رضوان

جزء  نوزدهم

مامان محمد امین

جزء بیستم

نرگس پیکاری

جزء بیست و یکم

سمیه 66

جزء بست و دوم

فاطمه م

جزء بیست و سوم

عرفانه

جزء بیست و چهارم

زهرا ف

جزء بیست و پنجم

مه سارا

جزء بیست و ششم

ELI

جزء بیست  هفتم

فاطمه مامان مریم

جزء بیست و هشتم

مرسده

جزء بیست و نهم

نگار  8282

جزء سی ام

نگار  8282



                            دور دوم

   

شماره جز مورد نظر

تلاوت کننده

جزء اول

شکوفه

جزء  دوم

نجمه

جز سوم 

زهرای  گیلانی

جز چهارم

میس مام

جز پنجم

نیم سیب بانو

جز ششم

نیم سیب بانو

جز هفتم

نیم سیب بانو

جز هشتم

مریم ح

جز نهم

مامان آرتمیس

جز دهم

سی سی

جز یازدهم

این منم

جز دوازدهم  

لیلا مادر دو قلوها

جز سیزدهم

شهره شهر

جز  چهاردهم  

دختری از شمال

جز  پانزدهم

نگاه مبهم

جز  شانزدهم

ناهید 1071

جز  هفدهم  

نعیمه

جز  هجدهم  

ستاره

جزء  نوزدهم

ادامه اسامی  و جزء ها زیر  کامنت تون هست ..لطفا  کامنت هایی که برام گذاشتید رو ببینید دوباره.

جزء بیستم


جزء بیست و یکم


جزء بست و دوم


جزء بیست و سوم


جزء بیست و چهارم


جزء بیست و پنجم


جزء بیست و ششم


جزء بیست  هفتم


جزء بیست و هشتم


جزء بیست و نهم


جزء سی ام

صهبا نو (10 و 30)


نظرات 119 + ارسال نظر
م.ا یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 12:31 /http://asheghetaman.blogfa.com/

صمیم جان همیشه میخونمت ولی مدتیه که حال خوشی نداشتم و متاسفانه این پست رو الان خوندم ولی با خوندنش مخصوصا اون شعر زیبا اشک ریختم درست مثل حال شب های قدر.منم امشال همین حسو داشتم انگار اونجور که باید پاک نشدم تو این ماه خیلی دلم میسوزه که از دست دادمش.ختم قران رو هم از دست دادم الان بغض کردم و اشکام صورتمو خیس کرده .اصلا نمیدونم چرا دارم مینویسم چون معمولا خواننده خاموشتم .دلم میخواد ادم خوبی باشم خدا دوسم داشته باشه مهمتر از همه دیگه غیبت نکنم این غیبتا دل ادمو سیاه میکنه

خوبه که به خودت و به حال خوبت کمک میکنی ...

نازیلا جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 19:28

سلام صمیم.نماز روزهاتون مقبول درگاه الهی.وقتی با شادی میای روحیه مارو هم شاد میکنه بدون تعارف میگم.انشالله همیشه به شادی.راستی صمیم چند دور قرآن ختم شد؟

مرسی گلم ..

مامان معید چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 03:02 http://moeidmajd.blogfa.com/

گرم یاد آوری یا نه
من از یادت نمی کاهم.

ناهید دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 23:03

عیدت مبارک صمیم خانم. خواننده خاموشت بودم

سلام و تبریک متقابل ..ممنونم عزیزم.

ارزو شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 22:56 http://hant83.blogfa.com

]چه حیف شد دیر رسیدم باز من
دوست داشتم تئ ختم امسال هم باشم

عزیزم هر وقت تونستی جزء 30 رو بخون ..در این ختم شریک خواهی بود .

یه همشهری شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 22:35

سلام صمیم جون. من خواننده ی خاموشتم. همیشه پستاتو میخونم ،خیلی وقتا از ته دلم خندیدم، خیلی وقتا با حرف های قشنگ وزیبات امیدبخش زندگیم شدی و مثل خواهر نداشتم کمکم کردی و خیلی وقتا هم با خوندن نوشته هات بغض کردم و باحرفات که حرف دل منم بوده اشکام سرازیر شده مثل همین پست های شب قدرت. خیلی وقته میخواستم برات بنویسم اما نتونستم نمیدونم چرا.....دلم میخواست بنویسم تا بهت بگم چقدر اینجارو دوست دارم و چقدر راهنمایی های خواهرانت صادقانه هست و ما هم اینو میفهمیم و ازت ممنونیم که همیشه هستی و به یادمونی.اما حالا این کار زیبا و این ختم قرآن دسته جمعی یه انگیزه برام بود تا بنویسم. اگه خدا قبول کنه و شما هم قابل بدونین منو هم توی ختم قرآنتون شریک بدونین.....طاعات و عبادات همه به خصوص بانی این کار خیر صمیم عزیز مورد قبول خداوند باشه انشاالله....

ممنونم م همشهری عزیز ...
مرسی برای این همه حرف خوب و حس های ناب ..

* شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 00:42

سلام چند سالی میشه که به طور خاموش خواننده وبلاگتم...خیلی زیبا مینویسی خوشم میاد از شور و هیجانت...یه جا خونده بودم کلمه ان شا ا...رو باید جدا نوشت،خواستم بهت بگم معنی هاشون باهم فرق داره اینکه یکسره بنویسی یا جدا...یه سوال دیگه هم ازت داشتم این کائنات که میگی دقیقا منظورت به چیه؟مگه خدا نگفته که هرچی خواسته دارین ازمن بخوایین!!ممنون عزیز

مرسی کاش معنی اون سر هم نوشتن رو هم میدونستم ...
بله هیچ چیزی در جهان اتفاق نمی افته مگر با خواست خداوند و در واقع با فکر کردن به خواسته هامون موج انرزی به تمام جهان ارسال میشه ..
ائنات یعنی هر آنچه که تحت فرمان خداست و از طرف خالق یکتا ماموریت دارد تا بر اساس قانون نظم الهی خدمتی را به انجام برساند» که این تعریف منافاتی با تعریف کل جهان هستی ندارد چرا که هیچ چیزی وجود ندارد جز آن که تحت ادارده خداوند متعال باشد و از طرفی مباحث ما را نیز آلوده به شرک ننموده به طور مثال قانون متافیزیک میگه اگر آب ته لیوان را دور ریختی کائنات میگویند این انسان نیازی به آب ندارد چرا که آن را دور ریخت و در نتیجه انسان در مراحل بعدی با بی آبی روبرو خواهد شد ولی اگر تعریف کائنات به شکل فوق در ذهن مانقش بسته باشد به این نتیجه می رسیم که خداوند با اسراف مخالف است و فرموده بخورید و بیاشامید ولی اسراف و زیاده روی ننماید که در اینجا اگر از کلمه کائنات هم استفاده کنیم به سمت شرک نرفته ایم چرا که میگوییم بر اساس قانون نظم الهی اگر در مصرف آب زیاده روی کنیم آسمان به عنوان یک مامور الهی ماموریت دارد بارش خود را از ما دریغ کند و در این جا اسمان یعنی یکی از کائنات..
وقتی خواسته های بزرگ داری یعنی به تمام هستی اعلام میکنی من میخوام این ها رو داشته باشم و اون خواسته ها رو با نیروی مغناطیسی ذهنت جذب میکنی ..
توضیحات بسیار جالبی رو میتونی در این لینک ببینی عزیزم .. با ایات قران همه رو توضیح میده.
.. مغز آدم سوت میکشه ..
http://www.ki2100.com/meta/angel.html

اسماعیل جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 05:16 http://zargaree.blogfa.com

با عرض سلام.وبتون عالیه و هزارتا لایک داره.شما با افتخار لینک شدین لطفا منو هم لینک کنید.[لبخند]

لطف شماست .

ماریا - کرمانشاه پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 10:14

سلام عزیزم . همیشه اینجا حال خوبی بهم دست میده که قابل توصیف نیست . بهت غبطه میخورم برای این حال خوبت خانوم گل. مقصر همه چیز تو نیستی گاهی هرکدوم از ما کم لطف میشیم نسبت به اینجا به خاطر مشکلات شخصی گرفتاری های زندگی و خیلی چیزای دیگه . فقط خواستم بگم شاید درصد ناچیزی به خاطر این باشه که کمتر مینویسی و گاهی آدم نا امید میشه که بیاد و سر بزنه اما قبول کن اگه بچه ها میخواستن بیان باید یادشون میبود مثل خودم که یادم بود اما نتونستم بیام ، مشکل تو نیستی گلم ماها خودمون مقصریم . اجر تو محفوظه بیش اونی که خودمون میدونبم . تو رو خدا منم دعا کن خانومی

انشالله فرصت بیشتر داشته باشم عزیزم .. ممنونم از این همه همراهی هات ..بوووس

sam پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 02:20

نمى دونم هنوز فرصت هست یا نه اما دوست دارم اگه اشکالى نداره منم شرکت کنم

بله فرصت هست .. جزء 30 رو هر وقت بخونید سهیم هستید در این ختم گروهی .

ریحانه چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 20:56

سلام صمیم جان
یه کامنت گذاشتم یهو مرورگر قاطی کرد و فکر کنم پرید
ختم قرآن پارسال که بانی شده بودی شرکت کردم و داداشم درست توی ماه رمضان امسال ازدواج کرد...اهی میگم یعنی واقعا اثر اون ختم قرآن بود؟؟چقدر خدا مهربونه و لطف داره
امسال بازم شرکت کردم و بهم جزء 8 افتاد و من خوشحال شدم که عدد هشت افتاد به نیت امام رضا...من منتظر یه هدیه ام از طرف امام رضا و تا روز تولدش انشاالله میخوام یه ختم قرآن برای خودم بکنم...
التماس دعا برای خوشبختی جوونها
ممنون که بانی خیر شدی

به به مبارک باشه الهی .... خوشبخت و عاقبت به خیر بشن.. مرسی از لطفت گلم.

چیکا سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 23:52 http://chica.mihanblog.com

سلام هنوز فرصت هست بمنم یک جز بدید؟

بله گلم . هر وقت فرصت کردی جزء 30 رو بخون برای شرکت در این ختم .

شامی سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 15:29

آره من بهت گفتم خیلی خودتو ایده آل و کامل نشون میدی و دائم میخوای به همه درس زندگی بدی
مسخره م کردی شدید
هنوزم معتقدم که خیلی خودبرتربین هستی البته و نظرم هرگز عوض نشد

سلام به روی ماهت ...
اینکه خیلی خوبه آدم ها سعی کنند نزدیک به ایده آل باشند و خوب تر اینکه تجربیاتشون رو که سخت بدست اومده بذارن تو مشت این و اون ..
کمی آروم باش ...اینهمه ناراحتی اول از همه خود تو رو رنجور میکنه عزیزم.
نظر شما از راه دور و ندیده و نشناخته هم محترم هست برای من ..

زینت سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 15:28

هنوز جزء خوانی ادامه داره؟اگه هست میشه به منم یه جزء بدین؟دیر رسیدم.
(صمیم جون حال دل منم خرابه.از اول رمضون منتظرم همون حس و حال ناب سالهای پیش بیوفته به دلم.خیلی خدارو صدا کردم.اما تا الان انگار اجابت نشدم...چیزی هم نمونده تا پایان.سرگردونم.دعا کنین..دعا میکنم...به حق قلب مهربونت:
اللهم غیر سوء حالنا به حسن حالک...

عزیزکم هر وقت فرصت کردی جزء 30 رو بخون حتی بعد از ماه رمضون هم شد اشکالی نداره .

شیرین مامان پسرا سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 15:10

جز 14 خوانده شد ولی من در سحر 24 خواندم اشکالی نداره

نه فدات شم .. مرسی از همراهیت .

آزیتا سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 13:45

سلام صمیم جان میشه یک جز به من بدی البته من دیروز جز اول را خودم خواندم .

عزیزم ممکنه این رو دیر ببینی ولی جزء 30 رو هر وقت در طول سال وقت کردی بخون..تو این دوره شریک هستی عزیزم .

مونا سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 12:19

سلام نماز و روزه هاتون قبول باشه، ممکنه یه جزء هم به من بدین

جزء 30 عزیزم .

صبا سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 11:51 http://daily90.blogfa.com

سلام. طاعات قبول. من نمیدونستم باید اعلام کنیم که خوندیم . من همون شب بیست و سوم دو جز 3و4 را خوندم ،چند صفحه موند که روزش خوندم. خدا خیرت بده خانوم .موفق باشید و سلامت و پایدار.

ممنونم از لطفت.

ریحانه سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 03:35

سلام. و ممنون که جواب کامنتمو دادی و ممنون که بهم جزء قرآن هدیه دادی و ممنون که دعام کردی. صمیمم به لطف دست و قلب و قلم بخشنده ات قرآن خوندم،خونه خوبی پیدا کردم،قلبم آروم شد و توکل بر خدا از فردا روزه میگیرم. بازم همراهم باش با دعاهات. خدا پناهت باشه که بهم پناه دادی

فریده دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 18:13

سلام صمیم مهربون
میشه منم باشم؟

جزء هفت عزیزم .. تا اخر ماه مبارک هر وقت فرصت کردی بخون گلم.

بهار شیراز دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 14:07

وایییییی صمیم جان من جا موندم
میشه به منم یه جز بدی؟

جزء 6 رو بخون عزیزم . هر وقت تونستی .. مهم اینه که همراهی مون کردی

!El دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 13:52 http://goli1393.blogfa.com

خب انگار ختم داره تکرار میشه اگه هنوز جزئی هست من یکی دیگه میخوام عزیزم

جزء 5 رو هر وقت فرصت کردی بخون عزیزم ...

!EL دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 13:46 http://goli1393.blogfa.com

من نمیدونستم باید اینجا اعلام کنم ولی دیشب تا قبل 12 خوندم جزءمو
جز 26 بود
ممنون از این ختم واقعاً حس خوبی بود، مهم اینه که تو امسالم ختمو فراموش نکردی ، اجرت با خدا

sara دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 12:28 http://behtarinhesedonya.persianblog.ir

سلام جز 5 خوانده شد

سحر سین دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 10:44

جزء 5 خوانده شد
و چقدر لذت بخش بود من برای اولین بار تو ختم قرآن دسته جمعی شرکت میکردم و تجربه خیلی خوبی بود ... خیلی عالی بود
مرسی که مسبب این اتفاق بودی

شیرین دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 10:02

سلام صمیم عزیزم جز 21 خوانده شد و من تو سجده میدونم باید ذکر خاصی گفته بشه ولی من چون نتونستم اونو حفظ کنم فقط خدا رو شکر کردم به خاطر همه خوبی هایی که در حق من و هممون داشته و بعدش برای شما و همه کسایی که در اینجا حضور داشتند دعا کردم ..
یه آلهی آمین خیلی بزرگ به همه دعاهایی که نوشتی گفتم ..دلم میخواد همش بیام اینجا و حاجت روا شدن خواننده های اینجا رو ببینم و ذوق کنم و خدا رو شکر بگم ..

صمیم عاشق این دعاهای قشنگتم.بارها خوندمش.برای من جزء ای که باید بخونم را مشخص کن.ممنون.

جزء 4 عزیزم

سراب دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 04:33

سلام،جزء ١خونده شد

عرفانه دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 02:57

صمیم جان، مرسی که ختم قران امسال رو هم ترتیب دادی، با هر زحمتی که بود. حتی اگه حس خودت، اونقدر که فکر میکردی باید بالا باشه، -سطح انرژی ت منظورمه- خدا حواسش بهت هست: این سعادته راحت نصیب هر کسی نمیشه... خواب مامانت هم موید این مطلبه...
صمیم جان، من دو تا آرزو دارم که میخوام به لیستت اضافه کنم:
1- خدایا، سپاسگزاری از نعمت های بیکرانت رو همیشه به یادمون بیار و ما رو بنده خودت نگهدار. وظایفمون رو بهمون گوش زد کن، و نگذار سرگرم اون چیزهایی بشیم که نباید...
2-خدایا، به همه ما هدف بده. هدفی که در راستای خیری باشه که تو ممیخوای. گامی باشه در راه اعتلای خودمون و سایر آفریده هات. و این هدف رو تو قلب و دل ما زنده نگهدار.
الهی آمین

چه زیبا بودنداین دعاها .آمین ..

حنا از شیراز دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 02:36

سلام صمیم عزیزم. امشب بالاخره بعد از 7 سال روشن شدم. خیلی دوستت دارم و خیلی چیزا ازت یاد گرفتم. توی یه فرصت مناسب خودمو معرفی میکنم. اگه لطف کنی 3 جزء میخوام خانومی. خدا خیرت بده و روح داداشت شاد بشه ایشالا.

29 و 30 و جزء یک

آزی یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 19:04

سلام لطفا ی جزء هم به من بده

27

مامامآرتمیس یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 18:49

صمیم جان توروخدا از از خواننده هات بخواه برای مامانم دعا کنن خواهش می کنم تو دلت صاف و بی ریاست براش دعا کن حلش خوب نیست قراره فردا بره برای نوبت تیکه برداری خواهش می کنم

دلت رو محکم کن آرتمیس .. انشالله خیر و عایفیت توی این کرا باشه ..

فاطمه جون یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 17:10

سلام، طاعات و عباداتتون قبول
فکر میکنم پیامم ارسال نشده چون یک دفعه چند روز پیش فرستادم ممنون از این ختم دسته جمعی که میزارید، لطفا یک جزء هم برای من در نظر بگیرید.
التماس دعا.

26

ویشکا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 16:21

صمیم به منم یه جزء بده لطفا"
مرسی عزیزم و اجرت با امام علی

25

زینب یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 16:07

سلام
برای منم یه جز بذارید لطفا
در سایه لطف لایزالی

23

اسماء معتمد یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 15:48

سلام صمیم جان قبول باشه
میشه لطفا یه جر هم به من بدی
ممنون
التماس دعا
راستی اگه یادت موند از طرف من به امام رضا(ع) سلام برسون

22
چشم.

افسون یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 15:29

سلام صمیم جان منم از خواننده ها ی خاموش و پروپا قرص شما هستم می خوام در ختم قرآن شرکت کنم اگه لایق باشم یه جز برای من هم بذارید'

21

ندا مامان آوا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 15:23

لطفا براى من یک سهم در نظر بگیر ( اگه جزء ٣٠ بود بهتر یا اینکه به انتخاب خودت )
ممنونم

20 عزیزم

ندا مامان آوا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 15:16

صمیم عزیزم ممنون براى ختم قرآن ، منتظرش بودم ،
امیدوارم بهترینها براى تو نازنین پیش بیاد همیشه و همیشه .
براى آرامش و دل خوش و سلامتى هم دعا کنیم .

20

الهام یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 15:15 http://contact.blogfa.com

سلام صمیم جان. من هم هستم.

19

زهرا مهربون یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 14:46 http://mehrlove.blog.ir

سلام دوست عزیزم من به مدت سه ساله که شما رو خاموش میخونم و از تجریبات مفید و سازنده تون به خصوص برخوردهای شایسته با همسر، خانواده و خانواده همسرتون بسیار استفاده کردم یه ماهه که یه وبلاگ درست کردم و با اجازتون لینکتون کردم.. خوشحال میشم به من سر بزنید و نظراتتون رو در قالب پیشنهاد و انتقاد در اختیارم قرار بدید.. در مورد ختم قرآن لطف کنید دو جزء رو هم برای من انتخاب کنید.. خوش به حالتون که مشهد زندگی میکنید.. هر زمان تشریف بردید زیارت من رو هم دعا کنید.. هفت سال پیش ماه عسل اومدیم پابوس آقا ولی دیگه منو نطلبیده و دلم خیلی براش تنگ شده.. طاعات و عباداتتون هم قبول باشه.. خیلی دوستتون دارم

17 و 18

پوران یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 14:42

میشه منم باشم؟

جزء 16 عزیزم

ستاره یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 14:36

سلام
صمیم جان اگه تا قبل افطار امشب نظرم رو خوندی یک جزء دیگه هم برای من بگذار

15 تا فردا غروب فرصت داری عزیزم ...

زهره یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 14:19

سلام صمیم خانوم عزیز من یکی از خواننده های خاموش شما هستم یک ماهی میشه گه با وب شما آشنا شدم ،از اینکه همشهری هم هستیم یلی خوشحالم ممنون میشم برای من هم یک جزء اعلام کنید

14

آزاده یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 13:57

سلام
یه جزء هم برا من
ممنون، خدا خیرتون بده

12

سحر سین یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 13:39

راستی بابت خوندن و جواب دادن کامنت خصوصی هم خیلی ممنونم
نمیدونم یه جور خلا عاطفی بود شاید نیاز داشتم یکی بهم بگه تصمیم درسته
و مرسی که راهنماییم کردی حتما رو اون مورد کار میکنم و همیشه آمادم چیزهای جدید یاد بگیرم
خدا رو شاکرم که وبلاگت و سر راه من قرار داد خیلی نکات رفتاری ازت یاد گرفتم امیدوارم بتونم تو موقعییت های مناسب برخوردها و عکس العمل های خوبی داشته باشم و چیزهایی که یاد گرفتم و عمل کنم

خودت رو دست کم نگیر سحر ..تو فق العاده باهوش و بزرگ هستی ...
خوشحالم باهات اشنا شدم ...
خیلی زیاد ..

سحر سین یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 13:34

سجده های واجب قرآن:

1- جزء21 سوره سجده ، آیه 15.

2-جزء 24 سوره فصلت، آیه 37.

3- جزء 27 سوره نجم ، آخرین آیه.

4- جزء 30 سوره علق، آخرین آیه.

برای من جزء 5 بود دیگه
همون خوبه عزیزم
التماس دعا

بهار یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 13:31

صمیم جان لطفا یک جز هم برای دوستم فاطمه بذار. مرسی

11

مریم یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 13:07 http://yohoho.blogfa.com

واسه منم بذار یه جزء
فقط بی سجده :)

10

خانمه یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 12:50

سلام صمیم جان
قبول باشه
لطفا برای منم یه جز بین یک تا ده در نظر بگیر
ممنون
بابا تند تند بنویس که ادم افسرده نشه اینجا خاموش وخلوته

9

ساحل یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 12:32

سلام، طاعان قبول........... ممنون می شم جزئی هم برای من در نظر گرفنه بشه، به امید اینکه توفیق سهیم شدن در ثواب رو داشنه باشم

8

سحر سین یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 12:31

راستی صمیم من الان تو دوره خاص خانوم ها هستم
جزیی که بهم میدی سجده واجب نداشته باشه لطفا

چک کن اگر داشت با جزء 30 عوضش کن عزیزم .

الهام یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 12:24

سلام صمیم خانم یک جزء برای من بذار مرسی

7

محبوب یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 12:23 http://manoazadam.persianblog.ir

سلاااام صمیم جان. اگه می شه یه جزء هم برای من بنویسید...من به این نیت می خونم که علاوه بر دعاهایی که کردین شوهرم بره سر کار ان شا اله. خیلی وقته بیکاره...التماس دعا

انشالله
6

sara یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 12:17 http://behtarinhesedonya.persianblog.ir

سلام
لطفا به من هم یک جز بده

5

صبا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 11:44 http://daily90.blogfa.com

سلام صمیم خانوم. طاعات قبول. اگه امکانش هست برا من جزهای 3 و 4 . ممنون.

اوکی .. 3 و 4

سحر سین یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 11:31 http://Sayyah_sahar@yahoo.com

سلام صمیم جان
من دیدم تو پست قبل به اسم سحر کامنت گزاشتم تو پست اولی که برات کامنت گزاشتم یکی در میون سحر سین و سحر و با ایمیل و بی ایمیل کامنت گذاشتم اگه ایمیل ها نشون داده نمیشد و فقط خودت میدیدی خیلی خوب بود ، حالا خوبه اون "سین" و اضافه کردم که با بقیه سحر ها قاطی نشم
خیلی خوشحال میشم منم شرکت کنم میترسم نرسم تموم کنم و بد قول شم ولی باید زد تو گوش ترس ها

تو مقصر نیستی .تربیت اون اشکال داشته ...
اون قضیه رو بیشتر روی خودت کار کن و یادت باشه کسی که تا اون حد غیر قابل کنرتل هست اینده ای نمی شه باهاش تصور کرد .... خیلی خوبه روی خودت کار میکنی ..افررین و بابت تصمیم شجاعانه و عاقلانه ات هزار افرین...



5

بهار یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 11:21

سلام بانوی مهربانیها. من هم هستم اگه خدا قبول کنه. التماس دعا

4

شیرین یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 11:16

خیلی خیلی ممنونم صمیم عزیزم
خیلی خوشحالم که منم برای اولین بار در ختم قرآن دسته جمعی اونم به لطف شما شرکت میکنم ....

صمیم جون یه جزء من میخونم . انتخابش با شما

3

آرزو یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 10:37 http://amiri.arezoo56@yahoo.com

صمیم نازنینم
سلام
منتظرت بودم . چند روز پیش با خودم گفتم صمیمم امسال دیگه ختم نذاشت . اینو تو وایبرم به خواهرم گفتم . تا اینکه دیروز پیام داد صمیم ختم گذاشته . امروز صبح به دخترم گفتم برا تو هم از صمیم جزء بگیرم . گفت آره . آخه می دونی اون کنکوریه و 14 روز دیگه نتایجش رو می زنن . انشاالله که به آرزوش برسه .
پس عزیزم یه جزء برای دخترم بده و برای خودمم دو جزء بده . اگه می شه برای دخترم جزء 30 رو بده که راحتتر باشه اگرم نشد هر جزئی که خودت خواستی
صمیم عزیزم
انشاالله خداوند مزد مهربانی هایت را اجابت نجواهای درونت قرار می دهد . ممنون که دوباره امسال هم مار رو فراموش نکردی و به یاد ما هم وطنانت هم بودی

قربونت بشم .ارزو فکر کن دقیقا نوبت جزء 30 رسید به کامنت تو و سهم دخترک عزیزمون ..
انشالله موفق و موی باشه همیشه در پناه سایه مامان و بابای گلش ...
به خواهری سلام منو هم برسون .
سهم خودت هم جزء 1 و 2 عزیزم .

مهگل یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 10:34

پس من چی؟
جز ۲۲ را اناخاب کردم
شاید لایق نباشم
خداهم دیگه صدام نمی شنوه
تمام امید زندگیمو گذاشته بودم رو انجام یه کاری با کلی نذر و نیاز ولی تا امروز بدجور سیلی بهم زد
تمام برنامه هام با این کار تمام زندگیم مشکلاتمم روحیاتم همه و همه حل می شد و خوب رقم می خورد ولی............
خدایا باز شاکرم منتظر حکمتت تو این کارمم یه جای دیگه جوابمه بده

22

ناامید نشو عزیزم

سارا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 10:05

سلام.خیلی منتظر این شبا و ختم قران تو بودم صمیم جان.واسه منم یه گوشه ای از سفره رو بذار.خیلی دوستت دارم خانمی.

29

حوصله کن خواهیم رفت یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 09:56 http://embrasser.blogfa.com

صمیم جان میشه لطفا برای من هم یک جزء رو انتخاب کنی؟

28

سمیه مامان الینا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 09:38

سلام عزیز
یه جزء هم به من بده
انشاء الله سعادت خوندنش رو داشته باشم

27

بهین یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 09:37

سلام صمیم عزیز
برای منم یه جزئ بذار خواهر
خوشحال شدم که از شهر ما خوشت اومده و بابت صورتحساب هم من به عنوان یه بیرجندی شرمنده ام

نه گلم ..به حدی مهربون و خوب بودند همه که حد نداره ..کیفیت هم عالی بود .به نظر من بیرجند الماس شهرهای خراسان هست .. در کل همه خراسان منظورمه ..

26

زندگی خصوصی خانوم گردو یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 09:37 http://noci.blogsky.com

صمیم جان
قبول باشه!
من رو هم اضافه کن.
ممنونم

25

خاموش یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 09:32

صمیم جان من خواننده خاموش هستم( بودم!) امیدوارم خداوند عاقبت هممون رو خیر کنه.خیلی ماهی و من خیلی دوستت دارم.
منتظر اون پست بیمه عمر که قول داده بودی هستم.

چشم.

یک خواننده یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 09:20

سلام اگر می شه جز 22 به اسم من مروئه اگر 22 نشد 23 به اسم من باشه مروئه.ممنون

23

مهگل یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 08:54

سلام
طاعات قبول صمیم
حالم خیلی خرابه خیلی
من جز 22 را میخونم

باشه

~مریم~ یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 08:24

سلام صمیم جان. خوبی؟ صادقانه میگم که هم بدلیل مشغله کاری و هم کم نوشتن شما، کلا یادم رفته بود. الان که دیدم خیلی خوشحال شدم. لطفا منو هم توی لیست قرار بده. ایشاا.. همیشه سلامت باشی و هر سال این مراسم رو برگزار کنی.

24

معصومه یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 07:48

صمیم جان اگه امکانش هست برای من جزهای 13و14 رو در نظر بگیر

13 و 14

رویا (مامان) یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 07:34

سلام لطفا من رو هم تو ردیف ختم کنندگان قرآن قرار بدید...

23

ساره یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 05:56

اسم منو هموبنویس صمیم جان

19

م.پ یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 03:50

سلام لطف میکنید دو جزو به من اختصاص بدید.

17 و 18

Susan یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 03:07

صمیم جانم لطفا یک جز به دلخواه خودتون برای من هم در نظر بگیرین.

15

سحر یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 02:50

صمیم عزیزم کی آخه ازت ناراحت میشه دختر خوب:)

ماه رمضون امسال منم خیلییی متفاوت از پارسال ها:(

منم تو ختم هستم عزیزم

13

نازیلا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 02:13

سلام صمیم منننننن خوبی گل ما؟صمیم این چه حرفیه؟شما تاج سری من فکر میکنم همین دیر نوشتن باعث شده چون من خودم هر روز یه بار اینجا سر میزدم ولی یه چند وقتیه دیر به دیر میام چون فکر میکنم نیستی والا همیشه خیلی دوست دارم و عزیزمونی.منم هستم لطفا برام جز تعیین کن.بوس.

10

نسترن یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 02:12

سلام صمیم جان

شما همیشه عزیز و مهربان تو قلبم هستید. همیشه
بودن و نوشتن بیشتر شما ما رو ذووق زده می کنه

من وقتی اینجا رو پیدا کردم 19 سالم بود و الان 22 ساله...کلی یاد گرفتم...

منم اگه لایق باشم دلم میخواد شرکت کنم تو ختم قرآن...

برای منم دعا کنید

9

مه سارا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 01:54

صمیم خوردنی
این لینک ترتیل که گذاشتی مدتها بود دلم همچین چیزی میخواست خالا که پیداش کردم هر روز میخونم و این شانس را مدیون توام عزیز مهربان
امیدوارم و آرزو میکنم به راحتی آب خوردن به خواسته هات برسی
جیگری به خدا!

صهبانو یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 00:22

صمیم جان برای من به جز جز 30 لطفن دو جز دیگه هم خودت مشخص کن عزیزم. امیدورم همه به آرزوهای خوبشون برسن به حق این شب های عزیز. من هم

5 و 6

محبوبه شنبه 28 تیر 1393 ساعت 22:48

سلام .....

مامان تون ک اینقدر خواب خوبی دیده ... اینکه ناراحت شدن نداره که ....
کمونم دلت از ی جای دیگهژره و دنبال بهونه میگردی ..... :)‌
به تعداد دورها نیست ک خانومی ...... مهم نیت قشنگت هست
تازه اصولا بیشتر لحظه های آخر درخواست گرفتن جزء میدن
منم یه جزء میخوام

3

یزدی شنبه 28 تیر 1393 ساعت 22:00

سلام من هم یک جز می خونم

2

مامان معید شنبه 28 تیر 1393 ساعت 22:00 http://moeidmajd.blogfa.com/

این حس و حال عجیبت دور شدن نیست مطمئنم آغاز نزدیک شدنه...توی همین حس و حالت من رو دعا کن...می دونم توقع طیادیه که بخوام ندیده و نشناخته واسم دعا کنی ولی من به محتاجم به این دعا...آرامش مهمون دلت گلم.

مهسا (خاطرات خارجه) شنبه 28 تیر 1393 ساعت 20:37

منم بنویس صمیم جان

جزء اول

فاطیما شنبه 28 تیر 1393 ساعت 20:16

میشه منم باشم لطفا....

30

پریزاد شنبه 28 تیر 1393 ساعت 19:22 http://www.ayenehvamess.blogsky.com

سلام صمیم جان..نماز و روزه ها تون قبول باشه..برای من هم یک جزء در نظر بگیر لطفا..مرسی

28

آمنه شنبه 28 تیر 1393 ساعت 18:59

سلام صمیم
منم می خوام شرکت کنم
میشه هروقت رفتی حرم به امام رضا بگی خیلی دلم براش تنگ شده ؟؟؟



25

ترنم شنبه 28 تیر 1393 ساعت 18:28 http://www.nofualt.persianblog.ir

یه جز هم به من بگو صممیم بخونم...

24

رویا شنبه 28 تیر 1393 ساعت 18:21 http://noreside.persianblog.ir

عزیزم اگه قابل باشم یه جز هم بده من بخونم ...

23

گلبرگ شنبه 28 تیر 1393 ساعت 17:57

صمیم جون برا منم جز 29 رو در نظر بگیر عزیزم.
من همونم که چند ماه پیش گفتم مریض شدم و دارم میرم شیمی درمانی.ازت خواسته بودم اگه رفتی حرم برام دعا کنی.ولی اومدم دیدم کامنتم نیست.شاید چون با گوشی کامنت گذاشته بودم.بازم اگه شب قدر رفتی حرم من و همه مریضارو دعا کن.مرسی

حتما ..انشالله شفای کامل بگیری گلم ...
29

نرگس ح شنبه 28 تیر 1393 ساعت 17:43

سلام صمیم جون نماز روزه هات قبول عزیزم...
لطفا برای من هم یک جز در نظر بگیر...التماس دعا عزیزم

22

شیرین شنبه 28 تیر 1393 ساعت 17:20

سلام صمیم عزیزم من همیشه دعات میکنم اونقدر که از بعضی حرفات میخندم و برای یه مدت کوتاهی هم که شده غم هامو فراموش میکنم ...منم میخوام تو ختم قرآن شرکت کنم ولی فرصت خیلی محدودی دارم نمیدونم چه جوری باید شرکت کنم ؟ و کدوم جزء باشه ؟ میشه به انتخاب خودت اون سوره هایی که باید بخونم رو برام بنویسی لطفا ...میخوام حتی یه سوره کوچیک هم که شده منم امسال باشم ...

جزء 21

مریم شنبه 28 تیر 1393 ساعت 16:42

صمیم جان یک جز هم واسه من در نطر بگییر.....خیلی خیلی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی التماااس دعاا دارم مخصوصااا اگه رفتی حرم روبه روی گنبد طلااااااا

19

نیلو شنبه 28 تیر 1393 ساعت 16:32 http://for-me-21.blogfa.com

سلام صمیم جان . ممنون میشم من رو هم به همین اسم ( نیلو ) شرکت بدین

18

عذرا شنبه 28 تیر 1393 ساعت 16:12

سلام دوست خوبممنم یه جز بهم بدین هرچی که دارین انشااله خدا قبول کنه

17

دنیا میم شنبه 28 تیر 1393 ساعت 16:09

سلام صمیم جان. یه قسمت رو هم مشخص میکنی واسه من. سپاس

16

دنیا میم شنبه 28 تیر 1393 ساعت 16:08

سلام صمیم جان. یه قسمت رو هم مشخص میکنی واسه من. سپاس

16

فاطمه شنبه 28 تیر 1393 ساعت 15:59 http://2t7p.mihanblog.com/

سلام صمیم عزیز . دقیق حالت رو درک کردم منم امسال اصلا مثل سالهای قبل نبودم انگار جا موندم... بغض کردم و منتظرم برگردن و منو هم سوار کنن . منم این روزا دلم گرفته که امسال ماه رمضون تموم شد و من انگار اصلا توی این دنیا نبودم ... منم خیلی ناراحتم از عمری که رفت
برای منم یک جز بذار .... برای اینکه قاطی نشه با نام وبلاگم بذار ممنون

15

راشنو شنبه 28 تیر 1393 ساعت 15:04

سلام صمیم...
یه جزء هم برای من کنار بزار خانوم
یه جزء هم برای خواهرم افسون
/////////////////////////////////////////////////////
صمیم حان هرموقع فرصت کردی منتظر ایمیلت هستم

13 و 14

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد